te gruwelijk.quote:
dankjequote:
Leuk shirt, alleen die achterkant vind ik niet echt mooi eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:50 schreef Lienzz het volgende:
[afbeelding]
voorkant
[afbeelding]
achterkant
[afbeelding]
opdruk![]()
Die had ik ook bijna gekocht.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
dankjevond hem zelf ook leuk.. had ook nog een leuke witte gezien
alleen dat ding scheen door.. en dan was die noggeneens nat
Vanaf waar gezien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:59 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
9 straatjes ligt rechts van kalverstraat.
Als je met het OV gaat kun je het beste uitstappen bij het Koningsplein en Scheltema, de boekhandel, als vertrekpunt nemen. Daar vandaan ga je rechts, de Prinsengracht, aflopen en dan de eerste brug links over waarna je de Huidenstraat in loopt waar de Zipper is gevestigd. Een straat verder is de Wolvenstraat waar Spoiled tegenwoordig zit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vanaf waar gezien?.
Ligt het achter de magna plaza en die AH food court enzo? Of aan de andere kant, daar langs de Bijenkorf bij de Golden Chopsticks enz?
lekker de bij de sting gehaald jongen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:59 schreef Ronalld het volgende:
[afbeelding]
Gister inkopen gedaan in Groningen. :cheer:
Beetje onduidelijk, maar goed.
Nee sorry.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:48 schreef revolutionx het volgende:
[..]
lekker de bij de sting gehaald jongen?
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
Jurkje voor diploma uitreiking![]()
[afbeelding]
Da's wat duidelijker ja: tegen die Groningse toeristen zeg ik altijd; 'langs hotel ibrainhinhajnavic en dan alsmaar rechtdoor richting gracht.'quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Als je met het OV gaat kun je het beste uitstappen bij het Koningsplein en Scheltema, de boekhandel, als vertrekpunt nemen. Daar vandaan ga je rechts, de Prinsengracht, aflopen en dan de eerste brug links over waarna je de Huidenstraat in loopt waar de Zipper is gevestigd. Een straat verder is de Wolvenstraat waar Spoiled tegenwoordig zit.
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het wordt tijd dat er een user is die weer kleden in het dure segment koopt, want dit topic gaat echt HELEMAAL nergens over.![]()
![]()
![]()
eenschquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |