Die broek is idd vetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fokking vet![]()
goede keuze![]()
waar heb je die broek gekocht... ( gsus, dus 100 - 130 euro?)
Wat een mooie nagellak.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:32 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Van Frshcotton, ik vond hem wel geinig.
Waar heb je dat shirt vandaan? Ook zelfde toko? Prijs?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heavens Playground (gsus store) Apeldoorn. hij was ¤104,99.
shirt komt uit The Hangar ook in Apeldoorn shirt was volgens mij 40 euro maar weet niet 100% zekerquote:Op maandag 4 juni 2007 20:48 schreef saban het volgende:
[..]
Waar heb je dat shirt vandaan? Ook zelfde toko? Prijs?
Kan je dan nu een foto maken van je broek?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
shirt komt uit The Hangar ook in Apeldoorn shirt was volgens mij 40 euro maar weet niet 100% zeker
Uit nudie topicquote:[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07234/Photo-0086.jpg.xs.jpg]afbeelding
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07234/Photo-0088.jpg.xs.jpg]afbeelding
sorry voor kutkwaliteit D600
Nieuwe Nudie Regular Ralph Black Blue Damaged
game on
![]()
Mooie kleuren ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef Sylvana het volgende:
Zijn er 8, maar bij sommigen zijn plaatjes van voorkant en achterkant
Vorig jaar in een stomme bui besloten dat ik "volwassen' wilde worden, al mn bandshirts en truien weggegoid. Ontzettend spijt van gekregen, en nu dus weer allemaal nieuwe shirts besteld, en ze zijn net op tijd binnen voor Fields of Rock van volgende week![]()
![]()
Duurt dat 8 dagen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:27 schreef Sylvana het volgende:
Daarvoor heb ik ze wel gekocht ja, voor concerten en festivals zoals Fields of Rock
Lol, telkens hetzelfde t-shirt naar een concert/festival is ook niet echt watquote:
Ok. Maar het blijft een ongeschreven regel dat leden van het vrouwelijke geslacht absoluut nooit Manowar shirts kopen of dragen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lol, telkens hetzelfde t-shirt naar een concert/festival is ook niet echt wat
Beetje afwisseling hebben is wel zo leuk
Nou, zie ze anders genoeg hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:58 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Ok. Maar het blijft een ongeschreven regel dat leden van het vrouwelijke geslacht absoluut nooit Manowar shirts kopen of dragen.
Je bent toch een vrouw? Waarom heb je geen girlies gekocht van die shirts? Vind dit soort t-shirts altijd zo flodderig staan bij vrouwenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef Sylvana het volgende:
Zijn er 8, maar bij sommigen zijn plaatjes van voorkant en achterkant
Vorig jaar in een stomme bui besloten dat ik "volwassen' wilde worden, al mn bandshirts en truien weggegoid. Ontzettend spijt van gekregen, en nu dus weer allemaal nieuwe shirts besteld, en ze zijn net op tijd binnen voor Fields of Rock van volgende week![]()
![]()
er zitten 2 girlies tussen, maar die andere hadden ze niet als girlie, anders had ik ze idd wel als girlie gekochtquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:03 schreef ivetje het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw? Waarom heb je geen girlies gekocht van die shirts? Vind dit soort t-shirts altijd zo flodderig staan bij vrouwenEn bij de large hebben ze best veel girlies van bands hoor
Ow okequote:Op donderdag 7 juni 2007 18:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
er zitten 2 girlies tussen, maar die andere hadden ze niet als girlie, anders had ik ze idd wel als girlie gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |