Hier leveren wij Commentaar Op Streamsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
Jaap: er komt een nieuwe bij voordat jouw immuniteit verlopen is , dat weet je.
Dennis: ja.
Klopt, die zeiken de rest af. Klasse.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef Rotterdammert het volgende:
In tegenstelling tot Jaap en Lieke zitten Brian en Natasia niet te slijmen bij Dennis en hem smeken om bij hun groepje aan te sluiten.
wat een angst.....slecht geweten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je iemand, zo gekleed, zou tegenkomen op straat of in de tram, wordt je meteen voorzichtig.
[afbeelding]
Is het al Denny?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:51 schreef ericahysterica het volgende:
schatje wil je even pakken wat er bij de deur staat( tas tegen denny)
ja ik vind hem helemaal superquote:
ja inderdaad misselijkmakend dat schatje liefje poepjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:55 schreef riri het volgende:
dat iedereen in het huis schatje noemen is ook zo'n rare mode....![]()
als brian en Natasia er niet bij zijn dan praten Amanda en Lieke veel makkelijker met elkaar
Wifebeater hempje?? Je hebt er zeker ervaring mee??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat zit Brian er weer bij als een landloper, wifebeater-hempje, grijs-krijtstreep-colbert en spijkerbroen, ongeschoren, geen kam door z'n haren. Het nvio in de villa stijgt niet !
[afbeelding]
[afbeelding]
vind dennis ook wel grappig, hij gaat volgens mij wel dik worden in de kooi, krijgt dan een beetje zo'n plofkop.quote:
klopt A heeft een plofkutquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind dennis ook wel grappig, hij gaat volgens mij wel dik worden in de kooi, krijgt dan een beetje zo'n plofkop.
nee, amada, heft geen plofkop, ik ben jullie voor
Brian heeft volkomen gelijk, ze maakte zich volstrekt belachelijk gisteren met dat gezuip en dat dansen met denise, ze had beter naar hem geluisterd want nu klaagt ze over een kater ja duuuuuuuhquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:56 schreef noekje het volgende:
Ben weer bijgelezen en wat me het meest bij is gebleven is dat Amanda toch slaafs blijft.
Zelden zo'n enge gozer gezien als gisteren. Amanda was net leuk en vrolijk.
Nee joh, bij Amanda krijg je steeds meer om van tehouden; deze week weer een halve kilo erbij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind dennis ook wel grappig, hij gaat volgens mij wel dik worden in de kooi, krijgt dan een beetje zo'n plofkop.
Huub moet niet zoveel speculeren vind ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef ericahysterica het volgende:
H tegen D ik ben heel benieuwd wat je kiest (rotterdam).
puta heeft echt wel een plofkop! met zo'n opmerking kom je echt niet zomaar weg!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Eerder belachelijk maar dat heeft ie niet in de gaten die smurfquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:59 schreef Anderkeertje het volgende:
Huub is zichzelf belangrijk aan het maken
Nee, geen ervaring mee.. Had de term nog nooit gehoord en hier geleerd omdat iedereen het zo noemtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:56 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Wifebeater hempje?? Je hebt er zeker ervaring mee??![]()
![]()
...
Brian heeft ook wel gelijk, maar de manier waarop hij het deed was walgelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:58 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian heeft volkomen gelijk, ze maakte zich volstrekt belachelijk gisteren met dat gezuip en dat dansen met denise, ze had beter naar hem geluisterd want nu klaagt ze over een kater ja duuuuuuuh![]()
nee, amanda heeft volgens mij een mooi verzorgd strak geepileerd kutje, ik denk dat haar peosje ook fris ruikt naar lelietjes van dalen waarbij je gedachten uitgaan naar frisse weilanden vol met dartelende lammetjes en kalfjesquote:
Onzin, in het leven gebracht door die smurf en iedereen hier loopt achter hem aan en jij ook dus gewoon een kuddedierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, geen ervaring mee.. Had de term nog nooit gehoord en hier geleerd omdat iedereen het zo noemt
De enige die zichzelf volkomen belachelijk heeft gemaakt gisteren is Brian en als Amanda een beetje ballen had gehad, had ze hem het glas uit z'n oren laten rinkelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:58 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian heeft volkomen gelijk, ze maakte zich volstrekt belachelijk gisteren met dat gezuip en dat dansen met denise, ze had beter naar hem geluisterd want nu klaagt ze over een kater ja duuuuuuuh![]()
je moeder roept; het is bedtijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, amanda heeft volgens mij een mooi verzorgd strak geepileerd kutje, ik denk dat haar peosje ook fris ruikt naar lelietjes van dalen waarbij je gedachten uitgaan naar frisse weilanden vol met dartelende lammetjes en kalfjes
jA KLOPTquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
Zonder tijd gehad te hebben om jullie bij te lezen:
Ik kreeg net een vraagje per PM.
Jaap zei vandaag tegen Dennis dat er een nieuwe miljonair komt nog voordat de immuniteit van Dennis voorbij is.
Too much information.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, amanda heeft volgens mij een mooi verzorgd strak geepileerd kutje, ik denk dat haar peosje ook fris ruikt naar lelietjes van dalen waarbij je gedachten uitgaan naar frisse weilanden vol met dartelende lammetjes en kalfjes
Hoezo zou Huub ervan uitgaan dat Dennis een beetje kan beffen????????????????????quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef ericahysterica het volgende:
H tegen D ik zou niet gelijk het achterste van mijn tong laten zien....
klopt, maar wat is de vraag dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
Zonder tijd gehad te hebben om jullie bij te lezen:
Ik kreeg net een vraagje per PM.
Jaap zei vandaag tegen Dennis dat er een nieuwe miljonair komt nog voordat de immuniteit van Dennis voorbij is.
heeft ie met iedereen ruzie.. die keuze maakt ie 100% niet. ik hoop op jaap en amanda maar omdat hij brian wel mag.. blijkt, zal hij amanda nie kiezen denk ik. ookal hoop ik van wel, want als brian flipt, is altijd leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef Kinga het volgende:
Hij kan het beste Lieke en Amanda meenemen... dan zit ie in beide groepjes.,...
Je hebt veel ervaring, zie ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Onzin, in het leven gebracht door die smurf en iedereen hier loopt achter hem aan en jij ook dus gewoon een kuddedierlekker meehollen met de massa
![]()
Je draait het om maar ik ben niet van gisteren zus, hol jij maar lekker achter die kabouter aan als je je daar prettig bijvoelt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je hebt veel ervaring, zie ik.
Laatste bezoek: 4 seconden geleden.
Aantal posts: 112 (gemiddeld 14 per dag)
Grote bek voor een newbyquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je draait het om maar ik ben niet van gisteren zus, hol jij maar lekker achter die kabouter aan als je je daar prettig bijvoelt.![]()
Niet zo overdrijven he...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
wat is die Melissa toch een vreselijke slet om te zien
ik vind melissa wel leuk, wat hebben we toch een verschillende smaak erica-perica-lericaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
wat is die Melissa toch een vreselijke slet om te zien
Ze doet toch ook helemaal niet hoerig en sletterig in DGK.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind melissa wel leuk, wat hebben we toch een verschillende smaak erica-perica-lerica![]()
nee, vind ik niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef kissa het volgende:
Dennis lijkt een beetje op de ex van Marguerita (Edwin de Roy tot Zuidenwijn of zoiets)
Als je er last van hebt ga je toch lekker weg?quote:
klopt, slaat nergens op, ze is harstikke liefquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ze doet toch ook helemaal niet hoerig en sletterig in DGK.
Dus eigenlijk slaat die opmerking nergens op...
nou ja daar kijk ik dan weer niet van op gek hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind melissa wel leuk, wat hebben we toch een verschillende smaak erica-perica-lerica![]()
Daar ging het niet om. Feit: Jaap zei hetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef 2live het volgende:
[..]
ohdat wel, maar is toch nergens op gebaseerd.
overdrijven ik druk mij nog genuanceerd uit ...........een sleezy stoephoer is het en de Keileweg zou nog een te goede plek voor haar zijnquote:
dat klopt. en hij zei ook ;het zal wel een vrouw zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Feit: Jaap zei het![]()
Ignore modus dus. simpel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:09 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Als je er last van hebt ga je toch lekker weg?
Newbie of geen newbie ik neem geen blad voor m'n mond dus wen er maar aan zou ik zeggen.
Ik kots van huub de kabouter en likje het bouwvakkerwijf en daar ben ik ook heel open over hahaha![]()
Vertel eens wat je zo master aan Brian vindt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:09 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Newbie of geen newbie ik neem geen blad voor m'n mond dus wen er maar aan zou ik zeggen.
Ik kots van huub de kabouter en likje het bouwvakkerwijf en daar ben ik ook heel open over hahaha![]()
doe dat nou maar in je eigen kotsbakje...hebben we er ook geen last vanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:59 schreef Kinga het volgende:
Man man man, ik kots op Huub weer... dat betweterige toontje altijd!
goh was mij nog niet opgevallen...........maarruh ventileer maar lekker hoor het is tenslotte vrijdagavondquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:09 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik ken hem langer dan vandaag ook buiten daar wil ik het bij laten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Vertel eens wat je zo master aan Brian vindt?
Amanda heeft ook twee grote inhammen daarom zit daar geen haar op!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:15 schreef robert2006 het volgende:
dennis heeft volgens mij al flinke inhammen, daarom heeft hij zijn haar zo denk ik
Wat vond jij nou van gisteravond en hoe Brian jouw prinsesje aanpakte?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:15 schreef robert2006 het volgende:
dennis heeft volgens mij al flinke inhammen, daarom heeft hij zijn haar zo denk ik
Iedereen heeft daar hetzelfde doel, op Natasia na uiteraard.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:15 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik ken hem langer dan vandaag ook buiten daar wil ik het bij laten.
Ik weet wat z'n doel is en hij gaat die bereiken ook![]()
ja, lieke selecteert alleen op opleidingsnivo, als je in haar ogen te weinig opleiding hebt genoten ben je in haar ogen onbeduidend en gewoon domquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
Lieke vindt het wel leuk om iemand bij hun clubje te hebben met wie ze kan praten. Als Huub eens een dagje weg is ofzo, heeft ze niemand om mee te praten. Hij is ook haar maatje en met hem bespreekt ze alles.
ah vertel hoe geweldig is dit mens en als hij zo geweldig is wat doet hij dan in die mega-egotrip?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:15 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik ken hem langer dan vandaag ook buiten daar wil ik het bij laten.
Ik weet wat z'n doel is en hij gaat die bereiken ook![]()
Dat weten we in september pas, ik moet nog maar zien dat Natasia vertrektquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:17 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Iedereen heeft daar hetzelfde doel, op Natasia na uiteraard.
Het is inderdaad wel opvallend dat ze niet zelden scholing erbij haalt als ze met Amanda aan het bekvechten is. Maar als je dan gisteravond en vandaag haar gesprekjes met Dennis meemaakt, dan zie je meteen dat ze ook uit kan blinken in waarheden als koeien en platitudes.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, lieke selecteert alleen op opleidingsnivo, als je in haar ogen te weinig opleiding hebt genoten ben je in haar ogen onbeduidend en gewoon dom
Kan me niet herrinneren dat Amanda oprecht plezier heeft gehad de afgelopen maanden, tenminste niet wanneer ze nuchter was...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:20 schreef noekje het volgende:
Amanda: wij zijn bezig met leuke dingen en zij (hun aldus Aman) zijn alleen maar bezig met ons.
Maar het is wel juist, kabouterkampje is alleen maar die anderen aan het bashen en andersom is dat niet het geval, althans niet bij Dennis.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:20 schreef noekje het volgende:
Amanda: wij zijn bezig met leuke dingen en zij (hun aldus Aman) zijn alleen maar bezig met ons.
mwoah..
Je gebruikt het kabouter woord in ongeveer 90% van je posts. Ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van je...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:22 schreef ScofieldM het volgende:
Maar het is wel juist, kabouterkampje is alleen maar die anderen aan het bashen en andersom is dat niet het geval, althans niet bij Dennis.
EN TERECHT!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:25 schreef ericahysterica het volgende:
brian,Amanda en huub 200.000 + 2000 volgens mij
Nasty 2000
Het BAN (zo zijn wij niet groepje) heeft dus ook allemaal wat aan hun broek hangen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
Natasia toch ook?
Natasja 1000 +100.000quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:25 schreef ericahysterica het volgende:
brian,Amanda en huub 200.000 + 2000 volgens mij
Nasty 2000
ik mag brian niet, heb ik al eerder laten weten, maar aan de andere kant begrijp ik wel dat hij heeft geprobeerd om amanda's drinken te beperkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat vond jij nou van gisteravond en hoe Brian jouw prinsesje aanpakte?
Serieus, dat wil ik echt weten.
Komt vast erg hard aan bij de gevoelsmensenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef Mika25 het volgende:
Netjes!
Alle 4 gestraft zoals het hoord, geen vriendjespolitiek deze keer...
Ze hebben alle overtredingen bij elkaar opgeteld, wat logisch is anders zou Amanda nu op -1200000 gestaan hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef Liess het volgende:
Valt daar het van de trap af duwen ook onder???
Oké thanks! Ik vond het nl verschrikkelijk om aan te horen en ik ben niet eens pro Amanda.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik mag brian niet, heb ik al eerder laten weten, maar aan de andere kant begrijp ik wel dat hij heeft geprobeerd om amanda's drinken te beperken
ik had het anders gedaan, maar ook een manier bedacht om dat drinken te beperken
huub en vooral lieke waren alleen maar bezig om om amanda zo snel mogelijk dronken te laten worden.
wat dat betreft vind ik dus lieke echt een heel vals schijnheilig en omhooggevallen wijf en hoop dat ze snel opsodemietert.
1 meter 86 meer hoef je niet te weten wat mij betreft, wel zo spannend.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je gebruikt het kabouter woord in ongeveer 90% van je posts. Ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van je...
Mensen dronken voeren past binnen de spelregels. BAN heeft dat ook geprobeerd met Huub. Eerst Huub dronken voeren en hem vervolgens uitlokken tot geweld.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef robert2006 het volgende:
huub en vooral lieke waren alleen maar bezig om om amanda zo snel mogelijk dronken te laten worden.
Beetje raar hij begon die hele heisa..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef ericahysterica het volgende:
jaap 30 euro voor servies
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef Mika25 het volgende:
Netjes!
Alle 4 gestraft zoals het hoord, geen vriendjespolitiek deze keer...
En dat was niet tegen de regels.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Beetje raar hij begon die hele heisa..
Nah, ik vind dat zulke dingen apart geteld moeten worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze hebben alle overtredingen bij elkaar opgeteld, wat logisch is anders zou Amanda nu op -1200000 gestaan hebben.
Maar het punt is, dat je vrijwel in elke post met dezelfde belediging komt gebaseerd dat Huub klein (voor nederlandse begrippen) is. Zo kan je bij elk mens wel iets negatiefs vinden, want er bestaan geen perfecte mensen. Ik weet zeker dat je met wat creatief denken wel een andere belediging voor Huub kan verzinnen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:28 schreef ScofieldM het volgende:
1 meter 86 meer hoef je niet te weten wat mij betreft, wel zo spannend.![]()
neeeeee Palma!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Beetje raar hij begon die hele heisa..
ik geloof dat huub en lieke het dronken voeren van amanda echt op regelamtige basis doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Mensen dronken voeren past binnen de spelregels. BAN heeft dat ook geprobeerd met Huub. Eerst Huub dronken voeren en hem vervolgens uitlokken tot geweld.
Ik denk dat hij gewoon een beetje jaloers is op huubquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar het punt is, dat je vrijwel in elke post met dezelfde belediging komt gebaseerd dat Huub klein (voor nederlandse begrippen) is. Zo kan je bij elk mens wel iets negatiefs vinden, want er bestaan geen perfecte mensen. Ik weet zeker dat je met wat creatief denken wel een andere belediging voor Huub kan verzinnen...
wat is dat toch met nederlandse begrippen, we wonen toch in nederland, en niet in amerika of japan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar het punt is, dat je vrijwel in elke post met dezelfde belediging komt gebaseerd dat Huub klein (voor nederlandse begrippen) is. Zo kan je bij elk mens wel iets negatiefs vinden, want er bestaan geen perfecte mensen. Ik weet zeker dat je met wat creatief denken wel een andere belediging voor Huub kan verzinnen...
Dat was een fakeblogquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef ScofieldM het volgende:
Volgens mij kiest hij gewoon Brian en Amanda dat zo pas echt vet lachen zijn en een dijk van een statement. Hij zei toch op z'n blog dat BAN nu echt een BAND ging worden?? Nou laat maar zien dan met je grote muil.
Mitch gaf al toe dat niemand hem gevraagd had ondanks dat Brian beweerde dat Huub had gevraagd om Amanda dronken te voeren. Daarbij, ze is 19 en ik vind dat ze gewoon lol moet kunnen maken zonder dat een creep haar dwingt water te drinken. Ze was gisteravond zo leuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik geloof dat huub en lieke het dronken voeren van amanda echt op regelamtige basis doen.
bij huub komt dat niet zo vaak voor, hij doet het namelijk bij zichzelf
Ik verwacht dat Huub dit niet meer laat gebeuren, hij vindt het echt erg en heel erg zonde... Hoe lang moet hij extra in het huis zitten om dit terug te verdienen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:36 schreef Mika25 het volgende:
Kan me voorstellen dat Huub niet blij is, hij (die zichzelf als winnaar van DGK ziet) heeft vandaag zomaar 200.000 euro in de vuilnisbak gegooid.
je kunt iemand ook non-verbaal iets vragen, daarnaast moet je jezelf proberen te verplaatsen in een soortgelijke situatie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Mitch gaf al toe dat niemand hem gevraagd had ondanks dat Brian beweerde dat Huub had gevraagd om Amanda dronken te voeren. Daarbij, ze is 19 en ik vind dat ze gewoon lol moet kunnen maken zonder dat een creep haar dwingt water te drinken. Ze was gisteravond zo leuk!
Zei ze vanochtend ook al, Natasia wil Brian terug hebben voor haarzelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:40 schreef klarelucht het volgende:
wat zit Natasia dom te lullen......neem Amanda mee, want daar kan Brian niet tegen...nou ja zeg...unbelieveble
Voor toekomstige verhaal lijnen zou dat het leukste zijn, want zelfs DGK_REDAKTIE zal toch ooit eens moeten inzien dat 5 maanden BAN saai begint te worden, het is tijd voor iets nieuws. SHE begon immers na verloop van tijd ook te vervelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:39 schreef easysatellite het volgende:
ik hoop zó dat hij jaap en amanda kiest!!!
OMG je neemt dus zijn taal over ,die ook nog gejat isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:43 schreef BarryK het volgende:
Huub gaat dit afreageren op Palma... "mooooooi"
Dat hoop ik wel wantquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
je kunt iemand ook non-verbaal iets vragen, daarnaast moet je jezelf proberen te verplaatsen in een soortgelijke situatie.
als je vriend/vriendin jou dronken ziet en weet dat je eventueel gekke dingen zou kunnen doen, laat die jou helemaal jouw gang gaan?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind Dennis wel een soort van Christiano Ronaldo. Da's ook zo'n homo in de dop.
Ze had alleen maar lol, maar Brian denkt terug aan eerdere dronkenschappen en gaat haar op basis daarvan uitscheldenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
je kunt iemand ook non-verbaal iets vragen, daarnaast moet je jezelf proberen te verplaatsen in een soortgelijke situatie.
als je vriend/vriendin jou dronken ziet en weet dat je eventueel gekke dingen zou kunnen doen, laat die jou helemaal jouw gang gaan?
Tuurlijk is het niet eerlijk. Huub stond op het punt om Amanda het ziekenhuis in te slaan, en Brian wilde z`n vriendinnetje alleen maar beschermen. Ongelooflijk dat ie hier nu voor bestraft wordtquote:
Huub ging door en door niet Brian wel blijven oplettenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef CoT het volgende:
Ja Brain, moet je je aggressie maar onder controle houden, creep
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel want
a. ik ben van niemand en ben zelf oud en wijs genoeg om mijn eigen beslissingen te nemen.
b. vind je het dan alsnog nodig om iets te zeggen tegen me dan doe je dat op een normale manier. Geen woorden zoals lullen uit mijn kutnek, houd je kutkop tegen me, drink nu water en puta.
Doe je dat wel dan is diegene geen vriend meer van mij. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Nu ben ik assertief genoeg en ik hoop dat iedere vrouw op de wereld assertief genoeg zou zijn om dat soort enge bullshit niet te accepteren.
uhmmmmm pissebed?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ja pissebed huub kende geen rem niet andersom stick to the facts.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:48 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Huub ging door en door niet Brian wel blijven opletten
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:48 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Huub ging door en door niet Brian wel blijven opletten
Brian scheldt je uit om je te beschermen en hij wordt agressief om je te beschermen. Ipv dat hij iets op gaat lossen reageert onze gevoelsmens weer zo primair.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet eerlijk. Huub stond op het punt om Amanda het ziekenhuis in te slaan, en Brian wilde z`n vriendinnetje alleen maar beschermen. Ongelooflijk dat ie hier nu voor bestraft wordt
geen reactie van Amanda?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:47 schreef noekje het volgende:
Haha en Brian was zijn handen weer in onschuld. Wat een laffe hond is het toch ook.
Om die jackpot te winnen moet ze toch minimaal 1 jaar in de villa zitten volgens mij. Dus Dennis maakt pas in Juni'2008 kans op de jackpot... Dus eigenlijk is er niet zoiets als "5 maanden voor niets", want die 5 maanden heb je uiteindelijk toch wel nodig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:47 schreef easysatellite het volgende:
amanda heeft nu dus 5 maanden voor niks in de villa gezeten want haar jackpot staat nu op 0
Jij ziet dus echt niet dat hij nu het slachtoffer loopt uit te hangen en niet ziet wat hij zelf heeft gedaan? En dan ook rustig zeggen dan Amanda hem 200.000 kost?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja pissebed huub kende geen rem niet andersom stick to the facts.
en dat is ook zo...je kunt wel blijven verdraaien maar dit is de realiteit....waar blijft de redaktie op zo een momentquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:47 schreef CoT het volgende:
Een vrouw werd aangevallen, Brain snapt het niet
Het is allemaal zo onrechtvaardig![]()
huh? Heb jij wel streams?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja pissebed huub kende geen rem niet andersom stick to the facts.
Hou toch eens op......quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:50 schreef klarelucht het volgende:
[..]
en dat is ook zo...je kunt wel blijven verdraaien maar dit is de realiteit....waar blijft de redaktie op zo een moment
Hij moet niet zeuren. Hij heeft Amanda eerder in d'r gezicht gespuugd en geslagen. En hij zit er nog steeds in.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:50 schreef klarelucht het volgende:
[..]
en dat is ook zo...je kunt wel blijven verdraaien maar dit is de realiteit....waar blijft de redaktie op zo een moment
Kunnen vrouwen van tegenwoordig niet meer voor zichzelf opkomen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:50 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je het over? Amanda gooide joghurt naar huub, en die wilde amanda daarom in het zwembad gooienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:50 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ik begrijp je niet helemaal, als ik met vrienden ga stappen en als we merken dat 1 van ons te ver heen is door drank of ander spul dan letten we daar wel op, en dan attenderen we die persoon wel op, dat gescheld en zo is natuurlijk nergens voor nodigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel want
a. ik ben van niemand en ben zelf oud en wijs genoeg om mijn eigen beslissingen te nemen.
b. vind je het dan alsnog nodig om iets te zeggen tegen me dan doe je dat op een normale manier. Geen woorden zoals lullen uit mijn kutnek, houd je kutkop tegen me, drink nu water en puta.
Doe je dat wel dan is diegene geen vriend meer van mij. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Nu ben ik assertief genoeg en ik hoop dat iedere vrouw op de wereld assertief genoeg zou zijn om dat soort enge bullshit niet te accepteren.
..weer word de agressie van Huub naar Aman uitgewist...dit is zinloos om op te reageren...stick to the facts, if you don't... reageer hier dan niet AUBquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian scheldt je uit om je te beschermen en hij wordt agressief om je te beschermen. Ipv dat hij iets op gaat lossen reageert onze gevoelsmens weer zo primair.
Je zal hem inhuren als je bodyguard. Die man doet veel hoor om je te beschermen.
Klopt hij ziet er echt verlsagen uit.. Wordt nog een leuke avondquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Brian zit er een beetje doorheen. Ik denk dat hij ook echt baalt van het programma zelf.
Verliefdheid maakt blind he...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:54 schreef mootie het volgende:
Amanda wil hem knuffelen. Nee straks, niet nu....... Amanda: Okay.
Welke aggressie? Dat was niet op de streams te zien hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:53 schreef klarelucht het volgende:
[..]
..weer word de agressie van Huub naar Aman uitgewist...dit is zinloos om op te reageren...stick to the facts, if you don't... reageer hier dan niet AUB
En als zij iets fout is krijgt zij de klappen of de scheldwoorden..... een echte man hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:53 schreef Rotterdammert het volgende:
Je kan alles zeggen van brrrian, maar hij komt wel voor z'n vriendinnetje op.
ja dan klaart de lucht hier weer op.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:52 schreef CoT het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je het over? Amanda gooide joghurt naar huub, en die wilde amanda daarom in het zwembad gooien
Maar nee hoor, Brain werd gelijk weer para
Vogens mij heb jij ook geen streams, dus opzouten hier![]()
Brian zou er goed aan doen zich niet meer te bemoeien met de conflicten van een ander.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:52 schreef CoT het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je het over? Amanda gooide joghurt naar huub, en die wilde amanda daarom in het zwembad gooien
Maar nee hoor, Brain werd gelijk weer para
Vogens mij heb jij ook geen streams, dus opzouten hier![]()
De trekhaak voor de rat is op komst..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Brian zit er een beetje doorheen. Ik denk dat hij ook echt baalt van het programma zelf.
De agressie van Huub naar Amanda toe heb ik niet kunnen zien.. heb alleen het verhaal via Brian gehoord wat er gebeurd zou zijn. En die vertrouw ik niet op zijn woord... gek hè.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:53 schreef klarelucht het volgende:
[..]
..weer word de agressie van Huub naar Aman uitgewist...dit is zinloos om op te reageren...stick to the facts, if you don't... reageer hier dan niet AUB
wat nouquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:55 schreef CoT het volgende:
[..]
Welke aggressie? Dat was niet op de streams te zien hoor
Want die heb jij niet
Heb ik ook niet gezien, ze zagen het alle 2 vanochtend als een lolletje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:58 schreef Clank het volgende:
[..]
De agressie van Huub naar Amanda toe heb ik niet kunnen zien.. heb alleen het verhaal via Brian gehoord wat er gebeurd zou zijn. En die vertrouw ik niet op zijn woord... gek hè.
Laat ik dat nou eens lekker zelf uitmaken of ik hier reageer of niet. Succes verder.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:53 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Jij hebt het over de aggressie van huub naar amanda, maar dat was helemaal niet te zienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:58 schreef klarelucht het volgende:
[..]
wat nouen wat ik heb geen streams..doe effe rustig..kun je er niet tegen als je vriendje Huub word afgevallen door mij? zielig hoor..je moet die overdreven onzin over Brian eens nalezen....doe niet zo zieligg
![]()
![]()
![]()
Droom jij maar lekker verder, ik weet zeker dat pissebed huub er eerder uitvliegt.quote:
Pennis kan als bruinwerker natuurlijk prima terecht bij Delley.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:58 schreef Mika25 het volgende:
Arme Amanda. Ze mag geen plezier maken en als ze behoefte heeft om genegenheid wordt ze geweerd door haar "vriendje". Ik hoop toch echt dat Dennis en Amanda het goed met elkaar kunnen gaan vinden, dan krijgen we misschien een leukere Amanda te zien die iets vrolijker overkomt.
dan moet er ook niet gezeikt worden als ik iets zeg / vind okay vrijheid van mening...ook hierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Laat ik dat nou eens lekker zelf uitmaken of ik hier reageer of niet. Succes verder.![]()
Attenderen doe je op een normale wijze en als je ziet dat het echt uit de klauw loopt. Amanda had alleen maar lol. Ze was Ludo en Janine aan het spelen met Jaap bijv. Nou nou, gekkenhuis. Als ik gewoon lol heb met een roseetje teveel op dan moet je niet gaan zeuren aan mijn hoofd. Als ik zeg dat ik het tijd wordt om te gaan krassen dan mogen ze best wel wat zeggen maar praat normaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik begrijp je niet helemaal, als ik met vrienden ga stappen en als we merken dat 1 van ons te ver heen is door drank of ander spul dan letten we daar wel op, en dan attenderen we die persoon wel op, dat gescheld en zo is natuurlijk nergens voor nodig
je kunt niet alles alleen doen
Precies!!! Helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel want
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:00 schreef CoT het volgende:
[..]
Jij hebt het over de aggressie van huub naar amanda, maar dat was helemaal niet te zien
Je lult dus gewoon, net zoals Brain
Geen probleem, busje komt zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:02 schreef schatje het volgende:
Hij heeft dagelijks last van stuiptrekkingen![]()
.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef ericahysterica het volgende:
jaap 30 euro voor servies
Iemand? dat spul tegen rode ogen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef BarryK het volgende:
Hoe heet dat spul waar Huub t over heeft?
en wat heb ik precies tegen jou gezegd wat zo verschrikkelijk is en waardoor het voelt alsof jij beperkt wordt in het geven van je mening? Ik ken je niet eens van hier eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:02 schreef klarelucht het volgende:
[..]
dan moet er ook niet gezeikt worden als ik iets zeg / vind okay vrijheid van mening...ook hier
overduidelijk een huub-fan overuigd van de geweldloze huub die nog nooit een vrouw heeft geslagenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef CoT het volgende:
Prachtig om te zien hoe verslagen Brain erbij zit![]()
Visine - is hier alleen op recept verkrijgbaar, in America is het vrij verkrijgbaar, gewoon bij Duane Reed.quote:
Visine.quote:
oja jij weet alles........hoef niet meer te reageren..kijk je geeft je eigen antwoorden....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:05 schreef CoT het volgende:
[..]
Heb jij streams? Je hebt het zeker op stream5 gezien?
+1. Noekje verheldert zaken zeer eloquent.quote:
Ik heb Huub in de villa idd nog nooi een vrouw zien slaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
overduidelijk een huub-fan overuigd van de geweldloze huub die nog nooit een vrouw heeft geslagen![]()
nee, vreemd, meestal duiken ze er boven op.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef Rotterdammert het volgende:
In tegenstelling tot Jaap en Lieke zitten Brian en Natasia niet te slijmen bij Dennis en hem smeken om bij hun groepje aan te sluiten.
Dank je !quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Visine - is hier alleen op recept verkrijgbaar, in America is het vrij verkrijgbaar, gewoon bij Duane Reed.
Ik vraag of jij streams hebt? blijkbaar heb je die nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:07 schreef klarelucht het volgende:
[..]
oja jij weet alles........hoef niet meer te reageren..kijk je geeft je eigen antwoorden....
so let me be....![]()
![]()
Moet je dan Huubfan zijn om het leuk te vinden hoe verslagen brian er bij zitquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
overduidelijk een huub-fan overuigd van de geweldloze huub die nog nooit een vrouw heeft geslagen![]()
je weet heel goed dat brian niet denkt aan de toneelstukjes met jaap, als amanda dronken is weet ze gewoon niet altijd wat ze doet en met wie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Attenderen doe je op een normale wijze en als je ziet dat het echt uit de klauw loopt. Amanda had alleen maar lol. Ze was Ludo en Janine aan het spelen met Jaap bijv. Nou nou, gekkenhuis. Als ik gewoon lol heb met een roseetje teveel op dan moet je niet gaan zeuren aan mijn hoofd. Als ik zeg dat ik het tijd wordt om te gaan krassen dan mogen ze best wel wat zeggen maar praat normaal.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje bouwvakkersstijl .....
[afbeelding]
[afbeelding]
don't worry..zooooooooo verschrikkelijk is het allemaal niet, hoor ik geef alleen maar mijn mening....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:06 schreef noekje het volgende:
[..]
en wat heb ik precies tegen jou gezegd wat zo verschrikkelijk is en waardoor het voelt alsof jij beperkt wordt in het geven van je mening? Ik ken je niet eens van hier eigenlijk.
Hij propt dat eten gewoon in z'n focking schjmoel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent echt blind volgens mij, het was Brian die bijna door die smurf over de reling werd gegooid maar ja dat krijgt dat slappe ventje niet voor elkaar natuurlijk dus ging hij zelf meequote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:04 schreef Ricard0j het volgende:
Omg, net dat filmpje gezien op VOL. Als dit zo door gaat is het straks eerder een worstelkooi dan een normaal programma. Als Huub verkeerd was gevallen waren de rapen gaar, kijken wat de Mol dan zou zeggen.
Maar Jaap; "Dit ben jij waard"
Mama Netty toch, valt me tegen deze tafelmanieren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi zo! Jij mag je mening gewoon geven en dat doe ik ook. Lijkt me een eerlijke deal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:11 schreef klarelucht het volgende:
[..]
don't worry..zooooooooo verschrikkelijk is het allemaal niet, hoor ik geef alleen maar mijn mening....
ben er wel vaker..maar niet elke dag of minuut
Natasia modus - 1000 mensen, 1000 meningenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:13 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je bent echt blind volgens mij, het was Brian die bijna door die smurf over de reling werd gegooid maar ja dat krijgt dat slappe ventje niet voor elkaar natuurlijk dus ging hij zelf mee![]()
![]()
Met lepel en duim lukt het haar redelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:13 schreef Prospera het volgende:
Amanda is niet veel beter, ja kind hier valt het eten van je vork af.
Moeilijk hé met mes en vork eten![]()
[afbeelding]
Volgens mij valt bij jou je gebitje uit als je dat probeert of niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij propt dat eten gewoon in z'n focking schjmoel.![]()
Ja hij moet vanavond om negen uur bekendmaken wie hij meeneemt (en morgen om vijf uur de andere bekendmaken)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi zo! Jij mag je mening gewoon geven en dat doe ik ook. Lijkt me een eerlijke deal.
Gaat Dennis vanavond bekend maken wie hij meeneemt?
Haar mes is haar linkerwijsvinger.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:13 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
volgens mij kan amanda ook niets goed doen in jouw ogen, wel?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:13 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
Ga je toch lekker televisie kijken of zo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:15 schreef akveor het volgende:
Bedankt redaktie... stelletje losers... zitten we weer een heel weekend in het gezeik over die kut boetes.... Iets meer spel in de villa lukt jullie niet. Jullie kicken alleen op heftige beelden en als het dan te erg wordt na al jullie gestook geef je boetes. Zielige lui zijn jullie. Net als Hummie zijn jullie na slechts 9 maanden al de feeling voor het spel verloren.
Dit is zeker niet de eerste boete voor die kikker let maar opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:16 schreef Gigageil het volgende:
Wel mooi dit......Ik zou lachen als een gozertje als Huub gewoon 8 of 9 ton in moet leveren van het miljoen.......![]()
En dat het geld dan keurig naar de rekening van het KWF wordt overgemaakt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:16 schreef Gigageil het volgende:
Wel mooi dit......Ik zou lachen als een gozertje als Huub gewoon 8 of 9 ton in moet leveren van het miljoen.......![]()
Ja, zie Updatesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:17 schreef blomst het volgende:
Hebben ze een boete gekregen?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:17 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ga je toch lekker televisie kijken of zo?![]()
niks mis met fries hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:16 schreef ScofieldM het volgende:
Huubje staat bij z'n tweelingbroer Fries![]()
![]()
Ja! Natasia, Brian, Amanda en Huub.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:17 schreef blomst het volgende:
Hebben ze een boete gekregen?
You've got PM.quote:
Goedkoop serviesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja! Natasia, Brian, Amanda en Huub.
Jaap 30 euro.
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:15 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ja hij moet vanavond om negen uur bekendmaken wie hij meeneemt (en morgen om vijf uur de andere bekendmaken)
Natasia modus:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:22 schreef ScofieldM het volgende:
Ja die lilliputter ziet er ook vrolijk uit![]()
En jullie maar zeiken over Brian![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |