geen reactie van Amanda?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:47 schreef noekje het volgende:
Haha en Brian was zijn handen weer in onschuld. Wat een laffe hond is het toch ook.
Om die jackpot te winnen moet ze toch minimaal 1 jaar in de villa zitten volgens mij. Dus Dennis maakt pas in Juni'2008 kans op de jackpot... Dus eigenlijk is er niet zoiets als "5 maanden voor niets", want die 5 maanden heb je uiteindelijk toch wel nodig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:47 schreef easysatellite het volgende:
amanda heeft nu dus 5 maanden voor niks in de villa gezeten want haar jackpot staat nu op 0
Jij ziet dus echt niet dat hij nu het slachtoffer loopt uit te hangen en niet ziet wat hij zelf heeft gedaan? En dan ook rustig zeggen dan Amanda hem 200.000 kost?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja pissebed huub kende geen rem niet andersom stick to the facts.
en dat is ook zo...je kunt wel blijven verdraaien maar dit is de realiteit....waar blijft de redaktie op zo een momentquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:47 schreef CoT het volgende:
Een vrouw werd aangevallen, Brain snapt het niet
Het is allemaal zo onrechtvaardig![]()
huh? Heb jij wel streams?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja pissebed huub kende geen rem niet andersom stick to the facts.
Hou toch eens op......quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:50 schreef klarelucht het volgende:
[..]
en dat is ook zo...je kunt wel blijven verdraaien maar dit is de realiteit....waar blijft de redaktie op zo een moment
Hij moet niet zeuren. Hij heeft Amanda eerder in d'r gezicht gespuugd en geslagen. En hij zit er nog steeds in.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:50 schreef klarelucht het volgende:
[..]
en dat is ook zo...je kunt wel blijven verdraaien maar dit is de realiteit....waar blijft de redaktie op zo een moment
Kunnen vrouwen van tegenwoordig niet meer voor zichzelf opkomen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:50 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je het over? Amanda gooide joghurt naar huub, en die wilde amanda daarom in het zwembad gooienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:50 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ik begrijp je niet helemaal, als ik met vrienden ga stappen en als we merken dat 1 van ons te ver heen is door drank of ander spul dan letten we daar wel op, en dan attenderen we die persoon wel op, dat gescheld en zo is natuurlijk nergens voor nodigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel want
a. ik ben van niemand en ben zelf oud en wijs genoeg om mijn eigen beslissingen te nemen.
b. vind je het dan alsnog nodig om iets te zeggen tegen me dan doe je dat op een normale manier. Geen woorden zoals lullen uit mijn kutnek, houd je kutkop tegen me, drink nu water en puta.
Doe je dat wel dan is diegene geen vriend meer van mij. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Nu ben ik assertief genoeg en ik hoop dat iedere vrouw op de wereld assertief genoeg zou zijn om dat soort enge bullshit niet te accepteren.
..weer word de agressie van Huub naar Aman uitgewist...dit is zinloos om op te reageren...stick to the facts, if you don't... reageer hier dan niet AUBquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian scheldt je uit om je te beschermen en hij wordt agressief om je te beschermen. Ipv dat hij iets op gaat lossen reageert onze gevoelsmens weer zo primair.
Je zal hem inhuren als je bodyguard. Die man doet veel hoor om je te beschermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |