Voor toekomstige verhaal lijnen zou dat het leukste zijn, want zelfs DGK_REDAKTIE zal toch ooit eens moeten inzien dat 5 maanden BAN saai begint te worden, het is tijd voor iets nieuws. SHE begon immers na verloop van tijd ook te vervelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:39 schreef easysatellite het volgende:
ik hoop zó dat hij jaap en amanda kiest!!!
OMG je neemt dus zijn taal over ,die ook nog gejat isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:43 schreef BarryK het volgende:
Huub gaat dit afreageren op Palma... "mooooooi"
Dat hoop ik wel wantquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
je kunt iemand ook non-verbaal iets vragen, daarnaast moet je jezelf proberen te verplaatsen in een soortgelijke situatie.
als je vriend/vriendin jou dronken ziet en weet dat je eventueel gekke dingen zou kunnen doen, laat die jou helemaal jouw gang gaan?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind Dennis wel een soort van Christiano Ronaldo. Da's ook zo'n homo in de dop.
Ze had alleen maar lol, maar Brian denkt terug aan eerdere dronkenschappen en gaat haar op basis daarvan uitscheldenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
je kunt iemand ook non-verbaal iets vragen, daarnaast moet je jezelf proberen te verplaatsen in een soortgelijke situatie.
als je vriend/vriendin jou dronken ziet en weet dat je eventueel gekke dingen zou kunnen doen, laat die jou helemaal jouw gang gaan?
Tuurlijk is het niet eerlijk. Huub stond op het punt om Amanda het ziekenhuis in te slaan, en Brian wilde z`n vriendinnetje alleen maar beschermen. Ongelooflijk dat ie hier nu voor bestraft wordtquote:
Huub ging door en door niet Brian wel blijven oplettenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef CoT het volgende:
Ja Brain, moet je je aggressie maar onder controle houden, creep
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel want
a. ik ben van niemand en ben zelf oud en wijs genoeg om mijn eigen beslissingen te nemen.
b. vind je het dan alsnog nodig om iets te zeggen tegen me dan doe je dat op een normale manier. Geen woorden zoals lullen uit mijn kutnek, houd je kutkop tegen me, drink nu water en puta.
Doe je dat wel dan is diegene geen vriend meer van mij. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Nu ben ik assertief genoeg en ik hoop dat iedere vrouw op de wereld assertief genoeg zou zijn om dat soort enge bullshit niet te accepteren.
uhmmmmm pissebed?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar het punt is, dat je vrijwel in elke post met dezelfde belediging komt gebaseerd dat Huub klein (voor nederlandse begrippen) is. Zo kan je bij elk mens wel iets negatiefs vinden, want er bestaan geen perfecte mensen. Ik weet zeker dat je met wat creatief denken wel een andere belediging voor Huub kan verzinnen...
Ja pissebed huub kende geen rem niet andersom stick to the facts.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:48 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Huub ging door en door niet Brian wel blijven opletten
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:48 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Huub ging door en door niet Brian wel blijven opletten
Brian scheldt je uit om je te beschermen en hij wordt agressief om je te beschermen. Ipv dat hij iets op gaat lossen reageert onze gevoelsmens weer zo primair.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet eerlijk. Huub stond op het punt om Amanda het ziekenhuis in te slaan, en Brian wilde z`n vriendinnetje alleen maar beschermen. Ongelooflijk dat ie hier nu voor bestraft wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |