Beetje raar hij begon die hele heisa..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef ericahysterica het volgende:
jaap 30 euro voor servies
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef Mika25 het volgende:
Netjes!
Alle 4 gestraft zoals het hoord, geen vriendjespolitiek deze keer...
En dat was niet tegen de regels.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Beetje raar hij begon die hele heisa..
Nah, ik vind dat zulke dingen apart geteld moeten worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze hebben alle overtredingen bij elkaar opgeteld, wat logisch is anders zou Amanda nu op -1200000 gestaan hebben.
Maar het punt is, dat je vrijwel in elke post met dezelfde belediging komt gebaseerd dat Huub klein (voor nederlandse begrippen) is. Zo kan je bij elk mens wel iets negatiefs vinden, want er bestaan geen perfecte mensen. Ik weet zeker dat je met wat creatief denken wel een andere belediging voor Huub kan verzinnen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:28 schreef ScofieldM het volgende:
1 meter 86 meer hoef je niet te weten wat mij betreft, wel zo spannend.![]()
neeeeee Palma!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Beetje raar hij begon die hele heisa..
ik geloof dat huub en lieke het dronken voeren van amanda echt op regelamtige basis doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Mensen dronken voeren past binnen de spelregels. BAN heeft dat ook geprobeerd met Huub. Eerst Huub dronken voeren en hem vervolgens uitlokken tot geweld.
Ik denk dat hij gewoon een beetje jaloers is op huubquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar het punt is, dat je vrijwel in elke post met dezelfde belediging komt gebaseerd dat Huub klein (voor nederlandse begrippen) is. Zo kan je bij elk mens wel iets negatiefs vinden, want er bestaan geen perfecte mensen. Ik weet zeker dat je met wat creatief denken wel een andere belediging voor Huub kan verzinnen...
wat is dat toch met nederlandse begrippen, we wonen toch in nederland, en niet in amerika of japan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar het punt is, dat je vrijwel in elke post met dezelfde belediging komt gebaseerd dat Huub klein (voor nederlandse begrippen) is. Zo kan je bij elk mens wel iets negatiefs vinden, want er bestaan geen perfecte mensen. Ik weet zeker dat je met wat creatief denken wel een andere belediging voor Huub kan verzinnen...
Dat was een fakeblogquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef ScofieldM het volgende:
Volgens mij kiest hij gewoon Brian en Amanda dat zo pas echt vet lachen zijn en een dijk van een statement. Hij zei toch op z'n blog dat BAN nu echt een BAND ging worden?? Nou laat maar zien dan met je grote muil.
Mitch gaf al toe dat niemand hem gevraagd had ondanks dat Brian beweerde dat Huub had gevraagd om Amanda dronken te voeren. Daarbij, ze is 19 en ik vind dat ze gewoon lol moet kunnen maken zonder dat een creep haar dwingt water te drinken. Ze was gisteravond zo leuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik geloof dat huub en lieke het dronken voeren van amanda echt op regelamtige basis doen.
bij huub komt dat niet zo vaak voor, hij doet het namelijk bij zichzelf
Ik verwacht dat Huub dit niet meer laat gebeuren, hij vindt het echt erg en heel erg zonde... Hoe lang moet hij extra in het huis zitten om dit terug te verdienen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:36 schreef Mika25 het volgende:
Kan me voorstellen dat Huub niet blij is, hij (die zichzelf als winnaar van DGK ziet) heeft vandaag zomaar 200.000 euro in de vuilnisbak gegooid.
je kunt iemand ook non-verbaal iets vragen, daarnaast moet je jezelf proberen te verplaatsen in een soortgelijke situatie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Mitch gaf al toe dat niemand hem gevraagd had ondanks dat Brian beweerde dat Huub had gevraagd om Amanda dronken te voeren. Daarbij, ze is 19 en ik vind dat ze gewoon lol moet kunnen maken zonder dat een creep haar dwingt water te drinken. Ze was gisteravond zo leuk!
Zei ze vanochtend ook al, Natasia wil Brian terug hebben voor haarzelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:40 schreef klarelucht het volgende:
wat zit Natasia dom te lullen......neem Amanda mee, want daar kan Brian niet tegen...nou ja zeg...unbelieveble
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |