klopt, maar wat is de vraag dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
Zonder tijd gehad te hebben om jullie bij te lezen:
Ik kreeg net een vraagje per PM.
Jaap zei vandaag tegen Dennis dat er een nieuwe miljonair komt nog voordat de immuniteit van Dennis voorbij is.
heeft ie met iedereen ruzie.. die keuze maakt ie 100% niet. ik hoop op jaap en amanda maar omdat hij brian wel mag.. blijkt, zal hij amanda nie kiezen denk ik. ookal hoop ik van wel, want als brian flipt, is altijd leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef Kinga het volgende:
Hij kan het beste Lieke en Amanda meenemen... dan zit ie in beide groepjes.,...
Je hebt veel ervaring, zie ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Onzin, in het leven gebracht door die smurf en iedereen hier loopt achter hem aan en jij ook dus gewoon een kuddedierlekker meehollen met de massa
![]()
Je draait het om maar ik ben niet van gisteren zus, hol jij maar lekker achter die kabouter aan als je je daar prettig bijvoelt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je hebt veel ervaring, zie ik.
Laatste bezoek: 4 seconden geleden.
Aantal posts: 112 (gemiddeld 14 per dag)
Grote bek voor een newbyquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je draait het om maar ik ben niet van gisteren zus, hol jij maar lekker achter die kabouter aan als je je daar prettig bijvoelt.![]()
Niet zo overdrijven he...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
wat is die Melissa toch een vreselijke slet om te zien
ik vind melissa wel leuk, wat hebben we toch een verschillende smaak erica-perica-lericaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
wat is die Melissa toch een vreselijke slet om te zien
Ze doet toch ook helemaal niet hoerig en sletterig in DGK.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind melissa wel leuk, wat hebben we toch een verschillende smaak erica-perica-lerica![]()
nee, vind ik niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef kissa het volgende:
Dennis lijkt een beetje op de ex van Marguerita (Edwin de Roy tot Zuidenwijn of zoiets)
Als je er last van hebt ga je toch lekker weg?quote:
klopt, slaat nergens op, ze is harstikke liefquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ze doet toch ook helemaal niet hoerig en sletterig in DGK.
Dus eigenlijk slaat die opmerking nergens op...
nou ja daar kijk ik dan weer niet van op gek hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind melissa wel leuk, wat hebben we toch een verschillende smaak erica-perica-lerica![]()
Daar ging het niet om. Feit: Jaap zei hetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef 2live het volgende:
[..]
ohdat wel, maar is toch nergens op gebaseerd.
overdrijven ik druk mij nog genuanceerd uit ...........een sleezy stoephoer is het en de Keileweg zou nog een te goede plek voor haar zijnquote:
dat klopt. en hij zei ook ;het zal wel een vrouw zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Feit: Jaap zei het![]()
Ignore modus dus. simpel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:09 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Als je er last van hebt ga je toch lekker weg?
Newbie of geen newbie ik neem geen blad voor m'n mond dus wen er maar aan zou ik zeggen.
Ik kots van huub de kabouter en likje het bouwvakkerwijf en daar ben ik ook heel open over hahaha![]()
Vertel eens wat je zo master aan Brian vindt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:09 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Newbie of geen newbie ik neem geen blad voor m'n mond dus wen er maar aan zou ik zeggen.
Ik kots van huub de kabouter en likje het bouwvakkerwijf en daar ben ik ook heel open over hahaha![]()
doe dat nou maar in je eigen kotsbakje...hebben we er ook geen last vanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:59 schreef Kinga het volgende:
Man man man, ik kots op Huub weer... dat betweterige toontje altijd!
goh was mij nog niet opgevallen...........maarruh ventileer maar lekker hoor het is tenslotte vrijdagavondquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:09 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik ken hem langer dan vandaag ook buiten daar wil ik het bij laten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Vertel eens wat je zo master aan Brian vindt?
Amanda heeft ook twee grote inhammen daarom zit daar geen haar op!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:15 schreef robert2006 het volgende:
dennis heeft volgens mij al flinke inhammen, daarom heeft hij zijn haar zo denk ik
Wat vond jij nou van gisteravond en hoe Brian jouw prinsesje aanpakte?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:15 schreef robert2006 het volgende:
dennis heeft volgens mij al flinke inhammen, daarom heeft hij zijn haar zo denk ik
Iedereen heeft daar hetzelfde doel, op Natasia na uiteraard.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:15 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik ken hem langer dan vandaag ook buiten daar wil ik het bij laten.
Ik weet wat z'n doel is en hij gaat die bereiken ook![]()
ja, lieke selecteert alleen op opleidingsnivo, als je in haar ogen te weinig opleiding hebt genoten ben je in haar ogen onbeduidend en gewoon domquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
Lieke vindt het wel leuk om iemand bij hun clubje te hebben met wie ze kan praten. Als Huub eens een dagje weg is ofzo, heeft ze niemand om mee te praten. Hij is ook haar maatje en met hem bespreekt ze alles.
ah vertel hoe geweldig is dit mens en als hij zo geweldig is wat doet hij dan in die mega-egotrip?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:15 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik ken hem langer dan vandaag ook buiten daar wil ik het bij laten.
Ik weet wat z'n doel is en hij gaat die bereiken ook![]()
Dat weten we in september pas, ik moet nog maar zien dat Natasia vertrektquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:17 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Iedereen heeft daar hetzelfde doel, op Natasia na uiteraard.
Het is inderdaad wel opvallend dat ze niet zelden scholing erbij haalt als ze met Amanda aan het bekvechten is. Maar als je dan gisteravond en vandaag haar gesprekjes met Dennis meemaakt, dan zie je meteen dat ze ook uit kan blinken in waarheden als koeien en platitudes.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, lieke selecteert alleen op opleidingsnivo, als je in haar ogen te weinig opleiding hebt genoten ben je in haar ogen onbeduidend en gewoon dom
Kan me niet herrinneren dat Amanda oprecht plezier heeft gehad de afgelopen maanden, tenminste niet wanneer ze nuchter was...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:20 schreef noekje het volgende:
Amanda: wij zijn bezig met leuke dingen en zij (hun aldus Aman) zijn alleen maar bezig met ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |