De enige die zichzelf volkomen belachelijk heeft gemaakt gisteren is Brian en als Amanda een beetje ballen had gehad, had ze hem het glas uit z'n oren laten rinkelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:58 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian heeft volkomen gelijk, ze maakte zich volstrekt belachelijk gisteren met dat gezuip en dat dansen met denise, ze had beter naar hem geluisterd want nu klaagt ze over een kater ja duuuuuuuh![]()
je moeder roept; het is bedtijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, amanda heeft volgens mij een mooi verzorgd strak geepileerd kutje, ik denk dat haar peosje ook fris ruikt naar lelietjes van dalen waarbij je gedachten uitgaan naar frisse weilanden vol met dartelende lammetjes en kalfjes
jA KLOPTquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
Zonder tijd gehad te hebben om jullie bij te lezen:
Ik kreeg net een vraagje per PM.
Jaap zei vandaag tegen Dennis dat er een nieuwe miljonair komt nog voordat de immuniteit van Dennis voorbij is.
Too much information.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, amanda heeft volgens mij een mooi verzorgd strak geepileerd kutje, ik denk dat haar peosje ook fris ruikt naar lelietjes van dalen waarbij je gedachten uitgaan naar frisse weilanden vol met dartelende lammetjes en kalfjes
Hoezo zou Huub ervan uitgaan dat Dennis een beetje kan beffen????????????????????quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef ericahysterica het volgende:
H tegen D ik zou niet gelijk het achterste van mijn tong laten zien....
klopt, maar wat is de vraag dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
Zonder tijd gehad te hebben om jullie bij te lezen:
Ik kreeg net een vraagje per PM.
Jaap zei vandaag tegen Dennis dat er een nieuwe miljonair komt nog voordat de immuniteit van Dennis voorbij is.
heeft ie met iedereen ruzie.. die keuze maakt ie 100% niet. ik hoop op jaap en amanda maar omdat hij brian wel mag.. blijkt, zal hij amanda nie kiezen denk ik. ookal hoop ik van wel, want als brian flipt, is altijd leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef Kinga het volgende:
Hij kan het beste Lieke en Amanda meenemen... dan zit ie in beide groepjes.,...
Je hebt veel ervaring, zie ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Onzin, in het leven gebracht door die smurf en iedereen hier loopt achter hem aan en jij ook dus gewoon een kuddedierlekker meehollen met de massa
![]()
Je draait het om maar ik ben niet van gisteren zus, hol jij maar lekker achter die kabouter aan als je je daar prettig bijvoelt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je hebt veel ervaring, zie ik.
Laatste bezoek: 4 seconden geleden.
Aantal posts: 112 (gemiddeld 14 per dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |