Hier leveren wij Commentaar Op Streamsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
Jaap: er komt een nieuwe bij voordat jouw immuniteit verlopen is , dat weet je.
Dennis: ja.
Klopt, die zeiken de rest af. Klasse.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef Rotterdammert het volgende:
In tegenstelling tot Jaap en Lieke zitten Brian en Natasia niet te slijmen bij Dennis en hem smeken om bij hun groepje aan te sluiten.
wat een angst.....slecht geweten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je iemand, zo gekleed, zou tegenkomen op straat of in de tram, wordt je meteen voorzichtig.
[afbeelding]
Is het al Denny?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:51 schreef ericahysterica het volgende:
schatje wil je even pakken wat er bij de deur staat( tas tegen denny)
ja ik vind hem helemaal superquote:
ja inderdaad misselijkmakend dat schatje liefje poepjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:55 schreef riri het volgende:
dat iedereen in het huis schatje noemen is ook zo'n rare mode....![]()
als brian en Natasia er niet bij zijn dan praten Amanda en Lieke veel makkelijker met elkaar
Wifebeater hempje?? Je hebt er zeker ervaring mee??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat zit Brian er weer bij als een landloper, wifebeater-hempje, grijs-krijtstreep-colbert en spijkerbroen, ongeschoren, geen kam door z'n haren. Het nvio in de villa stijgt niet !
[afbeelding]
[afbeelding]
vind dennis ook wel grappig, hij gaat volgens mij wel dik worden in de kooi, krijgt dan een beetje zo'n plofkop.quote:
klopt A heeft een plofkutquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind dennis ook wel grappig, hij gaat volgens mij wel dik worden in de kooi, krijgt dan een beetje zo'n plofkop.
nee, amada, heft geen plofkop, ik ben jullie voor
Brian heeft volkomen gelijk, ze maakte zich volstrekt belachelijk gisteren met dat gezuip en dat dansen met denise, ze had beter naar hem geluisterd want nu klaagt ze over een kater ja duuuuuuuhquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:56 schreef noekje het volgende:
Ben weer bijgelezen en wat me het meest bij is gebleven is dat Amanda toch slaafs blijft.
Zelden zo'n enge gozer gezien als gisteren. Amanda was net leuk en vrolijk.
Nee joh, bij Amanda krijg je steeds meer om van tehouden; deze week weer een halve kilo erbij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind dennis ook wel grappig, hij gaat volgens mij wel dik worden in de kooi, krijgt dan een beetje zo'n plofkop.
Huub moet niet zoveel speculeren vind ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef ericahysterica het volgende:
H tegen D ik ben heel benieuwd wat je kiest (rotterdam).
puta heeft echt wel een plofkop! met zo'n opmerking kom je echt niet zomaar weg!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Eerder belachelijk maar dat heeft ie niet in de gaten die smurfquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:59 schreef Anderkeertje het volgende:
Huub is zichzelf belangrijk aan het maken
Nee, geen ervaring mee.. Had de term nog nooit gehoord en hier geleerd omdat iedereen het zo noemtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:56 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Wifebeater hempje?? Je hebt er zeker ervaring mee??![]()
![]()
...
Brian heeft ook wel gelijk, maar de manier waarop hij het deed was walgelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:58 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian heeft volkomen gelijk, ze maakte zich volstrekt belachelijk gisteren met dat gezuip en dat dansen met denise, ze had beter naar hem geluisterd want nu klaagt ze over een kater ja duuuuuuuh![]()
nee, amanda heeft volgens mij een mooi verzorgd strak geepileerd kutje, ik denk dat haar peosje ook fris ruikt naar lelietjes van dalen waarbij je gedachten uitgaan naar frisse weilanden vol met dartelende lammetjes en kalfjesquote:
Onzin, in het leven gebracht door die smurf en iedereen hier loopt achter hem aan en jij ook dus gewoon een kuddedierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, geen ervaring mee.. Had de term nog nooit gehoord en hier geleerd omdat iedereen het zo noemt
De enige die zichzelf volkomen belachelijk heeft gemaakt gisteren is Brian en als Amanda een beetje ballen had gehad, had ze hem het glas uit z'n oren laten rinkelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:58 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian heeft volkomen gelijk, ze maakte zich volstrekt belachelijk gisteren met dat gezuip en dat dansen met denise, ze had beter naar hem geluisterd want nu klaagt ze over een kater ja duuuuuuuh![]()
je moeder roept; het is bedtijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, amanda heeft volgens mij een mooi verzorgd strak geepileerd kutje, ik denk dat haar peosje ook fris ruikt naar lelietjes van dalen waarbij je gedachten uitgaan naar frisse weilanden vol met dartelende lammetjes en kalfjes
jA KLOPTquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
Zonder tijd gehad te hebben om jullie bij te lezen:
Ik kreeg net een vraagje per PM.
Jaap zei vandaag tegen Dennis dat er een nieuwe miljonair komt nog voordat de immuniteit van Dennis voorbij is.
Too much information.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, amanda heeft volgens mij een mooi verzorgd strak geepileerd kutje, ik denk dat haar peosje ook fris ruikt naar lelietjes van dalen waarbij je gedachten uitgaan naar frisse weilanden vol met dartelende lammetjes en kalfjes
Hoezo zou Huub ervan uitgaan dat Dennis een beetje kan beffen????????????????????quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef ericahysterica het volgende:
H tegen D ik zou niet gelijk het achterste van mijn tong laten zien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |