De zender? die hij af wil doen bij Huub?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian grijpt eerst nog richting broek of kruis Huub, verschillende keren, en het lijkt alsof hij trekt. Dit zou kunnen verklaren waarom er nu een scheur of gat in de broek van Huub zit.
Zag ik ook als mogelijkheid, maar dan zou Brian dus moeten weten dat het ding aan de voorkant zit bij Huub.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
[..]
De zender? die hij af wil doen bij Huub?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom dat dak in beeld?
gaat brian springen??
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom dat dak in beeld?
gaat brian springen??
Hij moet 'm overtuigen dat de optie die Jaap noemt de beste isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:41 schreef Disana het volgende:
Waarom geeft Jaap Dennis speladviezen? Daar heeft hij toch zelf geen baat bij.
Okè maar in het water duwen vind ik iets anders(Eric en meerderen is dat al overkomen zonder dat er sactie werden gegeven) dan willens en wetens iemand de trap af sodemieteren, toen ik het hier vanochtend terug las was ook hier iedereen hysterisch dat Huub van de trap werd gelazerd door Brain ect ect nou het filmpje wijst mijn inziens totaal iets anders aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja heb niet het starten van het vechten gezien, maar wel het gevecht voordat Huub het water in werd gegooid door Brian.
Ik denk dat het probleem en ook weer de charme van Jaap is dat hij gevoelig is voor vrienschap, mensen die hem mogen en lief voor hem zijn. Zoals hij gisteren telkens zijn arm om Dennis deed van "welkom" ...ik vond het wel lief. Jaap wil gewoon een beetje liefde.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:41 schreef Disana het volgende:
Waarom geeft Jaap Dennis speladviezen? Daar heeft hij toch zelf geen baat bij.
Ja, het lijkt oprecht goedbedoeld. Maar of het verstandig is...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem en ook weer de charme van Jaap is dat hij gevoelig is voor vrienschap, mensen die hem mogen en lief voor hem zijn. Zoals hij gisteren telkens zijn arm om Dennis deed van "welkom" ...ik vond het wel lief. Jaap wil gewoon een beetje liefde.
Lees ff goed, daarvoor was Brian met Huub aan het vechten. Brian probeerde Huub over de reling te gooien, daarna kwam jaap en begon met het water. Toen werd Huub het water ingegooid en daarna kwam het trap gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:43 schreef maril het volgende:
[..]
Okè maar in het water duwen vind ik iets anders(Eric en meerderen is dat al overkomen zonder dat er sactie werden gegeven) dan willens en wetens iemand de trap af sodemieteren, toen ik het hier vanochtend terug las was ook hier iedereen hysterisch dat Huub van de trap werd gelazerd door Brain ect ect nou het filmpje wijst mijn inziens totaal iets anders aan.
Jaap zei: Natasia mag er van mij niet eens uit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:31 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Wat me duidelijk is geworden uit het filmpje:
- Natasia kan er echt niet uit... Ze gooit EXPRES en met KWADE bedoelingen een kopje richting Jaap (en raak!). Jaap zegt hierna: ik ga niet bellen, Natasja mag er toch niet uit.
-STREAMLOCK.
ik ook niet, maar ik vind t wel cool dat hij t spel speelt, hoop dat hij dit volhoud.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:49 schreef tipsch het volgende:
hmm, ik heb al genoeg dennis gezien, hou niet van deze types![]()
ja, die lieke dringt zich ook meteen zo op, echt lullig, vertrouwt ze jaap nie?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:52 schreef Gert het volgende:
Jaap houdt zich even op de vlakte, Dennis en Lieke babbelen even, en meteen daalt het taktisch niveau van het gesprek.
"nice, nice, nice, tuurlijk, tuurlijk, tuurlijk" zucht - vermoeiend figuur - was toch profvoetballer geworden, bij ajax had hij niet misstaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:51 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik vind t wel cool dat hij t spel speelt, hoop dat hij dit volhoud.
En Jaap is wel taktisch bezig door zich op te dringen omdat hij mee wil?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:52 schreef Gert het volgende:
Jaap houdt zich even op de vlakte, Dennis en Lieke babbelen even, en meteen daalt het taktisch niveau van het gesprek.
Tis wel zijn rotterdam hèquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:53 schreef blomst het volgende:
[..]
En Jaap is wel taktisch bezig door zich op te dringen omdat hij mee wil?
Op dat arrogante, quasi-zelfverzekerde zeiktoontje gooit ze er de ene na de andere naïeve "analyse" uit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
Heeft Lieke plotseling de wijsheid in pacht over HOE het spel te spelen?![]()
Dat zou ook cool zijn iddquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef easysatellite het volgende:
hoop zo dat hij amanda en jaap kiest, dennis&jaap zijn cool duo denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |