ik ook niet, maar ik vind t wel cool dat hij t spel speelt, hoop dat hij dit volhoud.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:49 schreef tipsch het volgende:
hmm, ik heb al genoeg dennis gezien, hou niet van deze types![]()
ja, die lieke dringt zich ook meteen zo op, echt lullig, vertrouwt ze jaap nie?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:52 schreef Gert het volgende:
Jaap houdt zich even op de vlakte, Dennis en Lieke babbelen even, en meteen daalt het taktisch niveau van het gesprek.
"nice, nice, nice, tuurlijk, tuurlijk, tuurlijk" zucht - vermoeiend figuur - was toch profvoetballer geworden, bij ajax had hij niet misstaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:51 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik vind t wel cool dat hij t spel speelt, hoop dat hij dit volhoud.
En Jaap is wel taktisch bezig door zich op te dringen omdat hij mee wil?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:52 schreef Gert het volgende:
Jaap houdt zich even op de vlakte, Dennis en Lieke babbelen even, en meteen daalt het taktisch niveau van het gesprek.
Tis wel zijn rotterdam hèquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:53 schreef blomst het volgende:
[..]
En Jaap is wel taktisch bezig door zich op te dringen omdat hij mee wil?
Op dat arrogante, quasi-zelfverzekerde zeiktoontje gooit ze er de ene na de andere naïeve "analyse" uit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
Heeft Lieke plotseling de wijsheid in pacht over HOE het spel te spelen?![]()
Dat zou ook cool zijn iddquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef easysatellite het volgende:
hoop zo dat hij amanda en jaap kiest, dennis&jaap zijn cool duo denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |