Kwak.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zien jullie hem nu wel?? :
[afbeelding]
Klote! Continu als ik hem erop zet doet hij het maar na het vernieuwen niet meer :Squote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef BarryK het volgende:
Nee
Brian grijpt eerst nog richting broek of kruis Huub, verschillende keren, en het lijkt alsof hij trekt. Dit zou kunnen verklaren waarom er nu een scheur of gat in de broek van Huub zit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:31 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Brian duwt Huub vervolgens in het water, terwijl Jaap eerst nog wel sportief vroeg om de zenders af te doen, maar dit werd genegeerd door Brian.
Je zegt precies wat Natas net ook zei als Dennis Huub en Amanda meeneemt draait Brian door einde spel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef maril het volgende:
Toch vind ik dat Brain zou moeten kappen met Amanda, Amanda is veel te frivool en vrij in denken en doen dat kan Brain nooit trekken, wedden dat Amanda de eerste is die mee mag naar rotterdam, dan wordt hij helemaal kwetsbaar, hij vertrouwd haar nl niet, en dat lijkt mij ook geen goede eigenschap in een relatie, dus kappen die handel.
plaats hem anders hier even http://www.tinypic.com/quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zien jullie hem nu wel?? :
[afbeelding]
Ja heb niet het starten van het vechten gezien, maar wel het gevecht voordat Huub het water in werd gegooid door Brian.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef maril het volgende:
[..]
Nou ik heb dat niet gezien , jij dus wel?
Waarom Brian vind haar een prima neukertje backupquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef maril het volgende:
Toch vind ik dat Brain zou moeten kappen met Amanda, Amanda is veel te frivool en vrij in denken en doen dat kan Brain nooit trekken, wedden dat Amanda de eerste is die mee mag naar rotterdam, dan wordt hij helemaal kwetsbaar, hij vertrouwd haar nl niet, en dat lijkt mij ook geen goede eigenschap in een relatie, dus kappen die handel.
De zender? die hij af wil doen bij Huub?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian grijpt eerst nog richting broek of kruis Huub, verschillende keren, en het lijkt alsof hij trekt. Dit zou kunnen verklaren waarom er nu een scheur of gat in de broek van Huub zit.
Zag ik ook als mogelijkheid, maar dan zou Brian dus moeten weten dat het ding aan de voorkant zit bij Huub.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
[..]
De zender? die hij af wil doen bij Huub?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom dat dak in beeld?
gaat brian springen??
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom dat dak in beeld?
gaat brian springen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |