klopt, maar wat is de vraag dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
Zonder tijd gehad te hebben om jullie bij te lezen:
Ik kreeg net een vraagje per PM.
Jaap zei vandaag tegen Dennis dat er een nieuwe miljonair komt nog voordat de immuniteit van Dennis voorbij is.
heeft ie met iedereen ruzie.. die keuze maakt ie 100% niet. ik hoop op jaap en amanda maar omdat hij brian wel mag.. blijkt, zal hij amanda nie kiezen denk ik. ookal hoop ik van wel, want als brian flipt, is altijd leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef Kinga het volgende:
Hij kan het beste Lieke en Amanda meenemen... dan zit ie in beide groepjes.,...
Je hebt veel ervaring, zie ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Onzin, in het leven gebracht door die smurf en iedereen hier loopt achter hem aan en jij ook dus gewoon een kuddedierlekker meehollen met de massa
![]()
Je draait het om maar ik ben niet van gisteren zus, hol jij maar lekker achter die kabouter aan als je je daar prettig bijvoelt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je hebt veel ervaring, zie ik.
Laatste bezoek: 4 seconden geleden.
Aantal posts: 112 (gemiddeld 14 per dag)
Grote bek voor een newbyquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je draait het om maar ik ben niet van gisteren zus, hol jij maar lekker achter die kabouter aan als je je daar prettig bijvoelt.![]()
Niet zo overdrijven he...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
wat is die Melissa toch een vreselijke slet om te zien
ik vind melissa wel leuk, wat hebben we toch een verschillende smaak erica-perica-lericaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
wat is die Melissa toch een vreselijke slet om te zien
Ze doet toch ook helemaal niet hoerig en sletterig in DGK.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind melissa wel leuk, wat hebben we toch een verschillende smaak erica-perica-lerica![]()
nee, vind ik niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef kissa het volgende:
Dennis lijkt een beetje op de ex van Marguerita (Edwin de Roy tot Zuidenwijn of zoiets)
Als je er last van hebt ga je toch lekker weg?quote:
klopt, slaat nergens op, ze is harstikke liefquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ze doet toch ook helemaal niet hoerig en sletterig in DGK.
Dus eigenlijk slaat die opmerking nergens op...
nou ja daar kijk ik dan weer niet van op gek hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind melissa wel leuk, wat hebben we toch een verschillende smaak erica-perica-lerica![]()
Daar ging het niet om. Feit: Jaap zei hetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef 2live het volgende:
[..]
ohdat wel, maar is toch nergens op gebaseerd.
overdrijven ik druk mij nog genuanceerd uit ...........een sleezy stoephoer is het en de Keileweg zou nog een te goede plek voor haar zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |