Maar het is wel juist, kabouterkampje is alleen maar die anderen aan het bashen en andersom is dat niet het geval, althans niet bij Dennis.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:20 schreef noekje het volgende:
Amanda: wij zijn bezig met leuke dingen en zij (hun aldus Aman) zijn alleen maar bezig met ons.
mwoah..
Je gebruikt het kabouter woord in ongeveer 90% van je posts. Ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van je...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:22 schreef ScofieldM het volgende:
Maar het is wel juist, kabouterkampje is alleen maar die anderen aan het bashen en andersom is dat niet het geval, althans niet bij Dennis.
EN TERECHT!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:25 schreef ericahysterica het volgende:
brian,Amanda en huub 200.000 + 2000 volgens mij
Nasty 2000
Het BAN (zo zijn wij niet groepje) heeft dus ook allemaal wat aan hun broek hangen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
Natasia toch ook?
Natasja 1000 +100.000quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:25 schreef ericahysterica het volgende:
brian,Amanda en huub 200.000 + 2000 volgens mij
Nasty 2000
ik mag brian niet, heb ik al eerder laten weten, maar aan de andere kant begrijp ik wel dat hij heeft geprobeerd om amanda's drinken te beperkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat vond jij nou van gisteravond en hoe Brian jouw prinsesje aanpakte?
Serieus, dat wil ik echt weten.
Komt vast erg hard aan bij de gevoelsmensenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef Mika25 het volgende:
Netjes!
Alle 4 gestraft zoals het hoord, geen vriendjespolitiek deze keer...
Ze hebben alle overtredingen bij elkaar opgeteld, wat logisch is anders zou Amanda nu op -1200000 gestaan hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef Liess het volgende:
Valt daar het van de trap af duwen ook onder???
Oké thanks! Ik vond het nl verschrikkelijk om aan te horen en ik ben niet eens pro Amanda.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik mag brian niet, heb ik al eerder laten weten, maar aan de andere kant begrijp ik wel dat hij heeft geprobeerd om amanda's drinken te beperken
ik had het anders gedaan, maar ook een manier bedacht om dat drinken te beperken
huub en vooral lieke waren alleen maar bezig om om amanda zo snel mogelijk dronken te laten worden.
wat dat betreft vind ik dus lieke echt een heel vals schijnheilig en omhooggevallen wijf en hoop dat ze snel opsodemietert.
1 meter 86 meer hoef je niet te weten wat mij betreft, wel zo spannend.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je gebruikt het kabouter woord in ongeveer 90% van je posts. Ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van je...
Mensen dronken voeren past binnen de spelregels. BAN heeft dat ook geprobeerd met Huub. Eerst Huub dronken voeren en hem vervolgens uitlokken tot geweld.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef robert2006 het volgende:
huub en vooral lieke waren alleen maar bezig om om amanda zo snel mogelijk dronken te laten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |