Volgens mij valt bij jou je gebitje uit als je dat probeert of niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij propt dat eten gewoon in z'n focking schjmoel.![]()
Ja hij moet vanavond om negen uur bekendmaken wie hij meeneemt (en morgen om vijf uur de andere bekendmaken)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi zo! Jij mag je mening gewoon geven en dat doe ik ook. Lijkt me een eerlijke deal.
Gaat Dennis vanavond bekend maken wie hij meeneemt?
Haar mes is haar linkerwijsvinger.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:13 schreef Prospera het volgende:
Amanda is niet veel beter, ja kind hier valt het eten van je vork af.
Moeilijk hé met mes en vork eten![]()
[afbeelding]
volgens mij kan amanda ook niets goed doen in jouw ogen, wel?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:13 schreef Prospera het volgende:
Amanda is niet veel beter, ja kind hier valt het eten van je vork af.
Moeilijk hé met mes en vork eten![]()
[afbeelding]
Ga je toch lekker televisie kijken of zo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:15 schreef akveor het volgende:
Bedankt redaktie... stelletje losers... zitten we weer een heel weekend in het gezeik over die kut boetes.... Iets meer spel in de villa lukt jullie niet. Jullie kicken alleen op heftige beelden en als het dan te erg wordt na al jullie gestook geef je boetes. Zielige lui zijn jullie. Net als Hummie zijn jullie na slechts 9 maanden al de feeling voor het spel verloren.
Dit is zeker niet de eerste boete voor die kikker let maar opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:16 schreef Gigageil het volgende:
Wel mooi dit......Ik zou lachen als een gozertje als Huub gewoon 8 of 9 ton in moet leveren van het miljoen.......![]()
En dat het geld dan keurig naar de rekening van het KWF wordt overgemaakt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:16 schreef Gigageil het volgende:
Wel mooi dit......Ik zou lachen als een gozertje als Huub gewoon 8 of 9 ton in moet leveren van het miljoen.......![]()
Ja, zie Updatesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:17 schreef blomst het volgende:
Hebben ze een boete gekregen?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:17 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ga je toch lekker televisie kijken of zo?![]()
niks mis met fries hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:16 schreef ScofieldM het volgende:
Huubje staat bij z'n tweelingbroer Fries![]()
![]()
Ja! Natasia, Brian, Amanda en Huub.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:17 schreef blomst het volgende:
Hebben ze een boete gekregen?
You've got PM.quote:
Goedkoop serviesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja! Natasia, Brian, Amanda en Huub.
Jaap 30 euro.
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:15 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ja hij moet vanavond om negen uur bekendmaken wie hij meeneemt (en morgen om vijf uur de andere bekendmaken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |