Klopt hij ziet er echt verlsagen uit.. Wordt nog een leuke avondquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Brian zit er een beetje doorheen. Ik denk dat hij ook echt baalt van het programma zelf.
Verliefdheid maakt blind he...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:54 schreef mootie het volgende:
Amanda wil hem knuffelen. Nee straks, niet nu....... Amanda: Okay.
Welke aggressie? Dat was niet op de streams te zien hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:53 schreef klarelucht het volgende:
[..]
..weer word de agressie van Huub naar Aman uitgewist...dit is zinloos om op te reageren...stick to the facts, if you don't... reageer hier dan niet AUB
En als zij iets fout is krijgt zij de klappen of de scheldwoorden..... een echte man hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:53 schreef Rotterdammert het volgende:
Je kan alles zeggen van brrrian, maar hij komt wel voor z'n vriendinnetje op.
ja dan klaart de lucht hier weer op.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:52 schreef CoT het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je het over? Amanda gooide joghurt naar huub, en die wilde amanda daarom in het zwembad gooien
Maar nee hoor, Brain werd gelijk weer para
Vogens mij heb jij ook geen streams, dus opzouten hier![]()
Brian zou er goed aan doen zich niet meer te bemoeien met de conflicten van een ander.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:52 schreef CoT het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je het over? Amanda gooide joghurt naar huub, en die wilde amanda daarom in het zwembad gooien
Maar nee hoor, Brain werd gelijk weer para
Vogens mij heb jij ook geen streams, dus opzouten hier![]()
De trekhaak voor de rat is op komst..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Brian zit er een beetje doorheen. Ik denk dat hij ook echt baalt van het programma zelf.
De agressie van Huub naar Amanda toe heb ik niet kunnen zien.. heb alleen het verhaal via Brian gehoord wat er gebeurd zou zijn. En die vertrouw ik niet op zijn woord... gek hè.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:53 schreef klarelucht het volgende:
[..]
..weer word de agressie van Huub naar Aman uitgewist...dit is zinloos om op te reageren...stick to the facts, if you don't... reageer hier dan niet AUB
wat nouquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:55 schreef CoT het volgende:
[..]
Welke aggressie? Dat was niet op de streams te zien hoor
Want die heb jij niet
Heb ik ook niet gezien, ze zagen het alle 2 vanochtend als een lolletje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:58 schreef Clank het volgende:
[..]
De agressie van Huub naar Amanda toe heb ik niet kunnen zien.. heb alleen het verhaal via Brian gehoord wat er gebeurd zou zijn. En die vertrouw ik niet op zijn woord... gek hè.
Laat ik dat nou eens lekker zelf uitmaken of ik hier reageer of niet. Succes verder.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:53 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Jij hebt het over de aggressie van huub naar amanda, maar dat was helemaal niet te zienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:58 schreef klarelucht het volgende:
[..]
wat nouen wat ik heb geen streams..doe effe rustig..kun je er niet tegen als je vriendje Huub word afgevallen door mij? zielig hoor..je moet die overdreven onzin over Brian eens nalezen....doe niet zo zieligg
![]()
![]()
![]()
Droom jij maar lekker verder, ik weet zeker dat pissebed huub er eerder uitvliegt.quote:
Pennis kan als bruinwerker natuurlijk prima terecht bij Delley.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:58 schreef Mika25 het volgende:
Arme Amanda. Ze mag geen plezier maken en als ze behoefte heeft om genegenheid wordt ze geweerd door haar "vriendje". Ik hoop toch echt dat Dennis en Amanda het goed met elkaar kunnen gaan vinden, dan krijgen we misschien een leukere Amanda te zien die iets vrolijker overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |