dan moet er ook niet gezeikt worden als ik iets zeg / vind okay vrijheid van mening...ook hierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Laat ik dat nou eens lekker zelf uitmaken of ik hier reageer of niet. Succes verder.![]()
Attenderen doe je op een normale wijze en als je ziet dat het echt uit de klauw loopt. Amanda had alleen maar lol. Ze was Ludo en Janine aan het spelen met Jaap bijv. Nou nou, gekkenhuis. Als ik gewoon lol heb met een roseetje teveel op dan moet je niet gaan zeuren aan mijn hoofd. Als ik zeg dat ik het tijd wordt om te gaan krassen dan mogen ze best wel wat zeggen maar praat normaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik begrijp je niet helemaal, als ik met vrienden ga stappen en als we merken dat 1 van ons te ver heen is door drank of ander spul dan letten we daar wel op, en dan attenderen we die persoon wel op, dat gescheld en zo is natuurlijk nergens voor nodig
je kunt niet alles alleen doen
Precies!!! Helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel want
a. ik ben van niemand en ben zelf oud en wijs genoeg om mijn eigen beslissingen te nemen.
b. vind je het dan alsnog nodig om iets te zeggen tegen me dan doe je dat op een normale manier. Geen woorden zoals lullen uit mijn kutnek, houd je kutkop tegen me, drink nu water en puta.
Doe je dat wel dan is diegene geen vriend meer van mij. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Nu ben ik assertief genoeg en ik hoop dat iedere vrouw op de wereld assertief genoeg zou zijn om dat soort enge bullshit niet te accepteren.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:00 schreef CoT het volgende:
[..]
Jij hebt het over de aggressie van huub naar amanda, maar dat was helemaal niet te zien
Je lult dus gewoon, net zoals Brain
Geen probleem, busje komt zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:02 schreef schatje het volgende:
Hij heeft dagelijks last van stuiptrekkingen![]()
.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef ericahysterica het volgende:
jaap 30 euro voor servies
Iemand? dat spul tegen rode ogen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef BarryK het volgende:
Hoe heet dat spul waar Huub t over heeft?
en wat heb ik precies tegen jou gezegd wat zo verschrikkelijk is en waardoor het voelt alsof jij beperkt wordt in het geven van je mening? Ik ken je niet eens van hier eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:02 schreef klarelucht het volgende:
[..]
dan moet er ook niet gezeikt worden als ik iets zeg / vind okay vrijheid van mening...ook hier
overduidelijk een huub-fan overuigd van de geweldloze huub die nog nooit een vrouw heeft geslagenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef CoT het volgende:
Prachtig om te zien hoe verslagen Brain erbij zit![]()
Visine - is hier alleen op recept verkrijgbaar, in America is het vrij verkrijgbaar, gewoon bij Duane Reed.quote:
Visine.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |