Dat ben ik niet helemaal met je eens, omdat jij de topicopener bent en ik de eerste die er op reageertquote:
Ken ze bijna allemaal, maar ik kijk dan ook meer naar UI's dan naar de namenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sommige UI's zeggen me echt helemaal niets.. Leuk dat Do2 er ook bij staat.
.
Sommigen zeggen mij ook niets. Zal wel zijn, omdat er hier enkelen zijn zonder avatarquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sommige UI's zeggen me echt helemaal niets.. Leuk dat Do2 er ook bij staat.
.
Chrisss ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van wie is dat tulbandding dan?
Op je pik getrapt?quote:
Wie?quote:
Je kunt je zelf in de wiki er in zetten. Bij voorkeur in de 4e rij op plaats 3. Gewoon dat plaatje vervangenquote:
Dat zal Joolz wel zijn. Anders weet ik het niet. Hij heeft die OP namelijk flink geüpdate.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie?. Ik wil niet klinken als een stomme blonde doos hoor.
.
Dat is zeker reden tot juichen. Waar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:53 schreef Allantois het volgende:
Ik woon ook in Groningen sinds een maand![]()
Als je Chrrris bedoelt?quote:
I think soquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of gewoon geil?
Vlieft is een groot woord, denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat dácht ik al! Ben je vlieft?
Geil is een heel normaal woord. Net als neuken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:12 schreef Noca het volgende:
[..]en dat uit de mond van zo'n net meisje
[..]
Vlieft is een groot woord, denk ik
Heb je gelijk in !quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geil is een heel normaal woord. Net als neuken.
Goed omschrevenquote:Je hebt kriebels?
quote:
Die had een paar keer gepost, ik heb ze er gewoon in gepleurd ^^.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zal Joolz wel zijn. Anders weet ik het niet. Hij heeft die OP namelijk flink geüpdate.
En iets van, waar Jo0Lz jarig is?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag er een e in de TT?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga ook op bed, slaap lekker!
Dank je. Ik blijf nog even een uurtje opquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trusten, PSM.
Je mist gelijk een aanzienlijk deel van je dag als je zo laat op bed gaat. Bovendien ben je meestal de rest van de dag ook niet vooruit te branden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:23 schreef Aryon het volgende:
Goeie-aaf allemaal. Vandaag maar es een keertje vroeg naar bed. Laatste avonden was het niet eerder dan 3 uur. En ik moet je vertellen dat is niet gezond voor je.
http://www.frappr.com/fokgroningenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:23 schreef Aryon het volgende:
Idd. Linkje naar de kaart doet ut niet meer.Mooie OP trouwens.
Goeie-aaf allemaal. Vandaag maar es een keertje vroeg naar bed. Laatste avonden was het niet eerder dan 3 uur. En ik moet je vertellen dat is niet gezond voor je.
En nu ga ik slapen. Truste allemaal.
Oh, gebruik ik het verkeerde knoppiequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
http://www.frappr.com/fokgroningen
Sowwy, heb ik verkeerd in de OP wiki gezet.
* Jo0Lz aanpassen doet.
Have fun!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:29 schreef S-Two het volgende:
Ik ga ook nog ff Married with Childeren kijken en dan slapen
Als je er achter bent voeg mij dan ook even toequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman kan even niet bedenken hoe hij zich op een juiste manier toe moet voegen aan het kaartje![]()
Ik vrees dat het nog wel even gaat duren. Ben nu met andere dingen bezigquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je er achter bent voeg mij dan ook even toe![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vrees dat het nog wel even gaat duren. Ben nu met andere dingen bezig![]()
Thx.quote:
opeenshadikhet.nlquote:
bij mij staat-ie ook in de verkeerde straatquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
waarom komt dat kutpinnetje niet op de juiste plaats op de kaart te staan. Kun je dat ding niet naar de juiste locatie slepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |