Dat ben ik niet helemaal met je eens, omdat jij de topicopener bent en ik de eerste die er op reageertquote:
Ken ze bijna allemaal, maar ik kijk dan ook meer naar UI's dan naar de namenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sommige UI's zeggen me echt helemaal niets.. Leuk dat Do2 er ook bij staat.
.
Sommigen zeggen mij ook niets. Zal wel zijn, omdat er hier enkelen zijn zonder avatarquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sommige UI's zeggen me echt helemaal niets.. Leuk dat Do2 er ook bij staat.
.
Chrisss ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van wie is dat tulbandding dan?
Op je pik getrapt?quote:
Wie?quote:
Je kunt je zelf in de wiki er in zetten. Bij voorkeur in de 4e rij op plaats 3. Gewoon dat plaatje vervangenquote:
Dat zal Joolz wel zijn. Anders weet ik het niet. Hij heeft die OP namelijk flink geüpdate.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie?. Ik wil niet klinken als een stomme blonde doos hoor.
.
Dat is zeker reden tot juichen. Waar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:53 schreef Allantois het volgende:
Ik woon ook in Groningen sinds een maand![]()
Als je Chrrris bedoelt?quote:
I think soquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of gewoon geil?
Vlieft is een groot woord, denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat dácht ik al! Ben je vlieft?
Geil is een heel normaal woord. Net als neuken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:12 schreef Noca het volgende:
[..]en dat uit de mond van zo'n net meisje
[..]
Vlieft is een groot woord, denk ik
Heb je gelijk in !quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geil is een heel normaal woord. Net als neuken.
Goed omschrevenquote:Je hebt kriebels?
quote:
Die had een paar keer gepost, ik heb ze er gewoon in gepleurd ^^.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zal Joolz wel zijn. Anders weet ik het niet. Hij heeft die OP namelijk flink geüpdate.
En iets van, waar Jo0Lz jarig is?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag er een e in de TT?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga ook op bed, slaap lekker!
Dank je. Ik blijf nog even een uurtje opquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trusten, PSM.
Je mist gelijk een aanzienlijk deel van je dag als je zo laat op bed gaat. Bovendien ben je meestal de rest van de dag ook niet vooruit te branden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:23 schreef Aryon het volgende:
Goeie-aaf allemaal. Vandaag maar es een keertje vroeg naar bed. Laatste avonden was het niet eerder dan 3 uur. En ik moet je vertellen dat is niet gezond voor je.
http://www.frappr.com/fokgroningenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:23 schreef Aryon het volgende:
Idd. Linkje naar de kaart doet ut niet meer.Mooie OP trouwens.
Goeie-aaf allemaal. Vandaag maar es een keertje vroeg naar bed. Laatste avonden was het niet eerder dan 3 uur. En ik moet je vertellen dat is niet gezond voor je.
En nu ga ik slapen. Truste allemaal.
Oh, gebruik ik het verkeerde knoppiequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
http://www.frappr.com/fokgroningen
Sowwy, heb ik verkeerd in de OP wiki gezet.
* Jo0Lz aanpassen doet.
Have fun!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:29 schreef S-Two het volgende:
Ik ga ook nog ff Married with Childeren kijken en dan slapen
Als je er achter bent voeg mij dan ook even toequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman kan even niet bedenken hoe hij zich op een juiste manier toe moet voegen aan het kaartje![]()
Ik vrees dat het nog wel even gaat duren. Ben nu met andere dingen bezigquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je er achter bent voeg mij dan ook even toe![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vrees dat het nog wel even gaat duren. Ben nu met andere dingen bezig![]()
Thx.quote:
opeenshadikhet.nlquote:
bij mij staat-ie ook in de verkeerde straatquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
waarom komt dat kutpinnetje niet op de juiste plaats op de kaart te staan. Kun je dat ding niet naar de juiste locatie slepen?
Als je straks werkloos wordt kun je zo veel slapen als je wiltquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:05 schreef teigan het volgende:
ik voel me ook best belabberd eigenlijjk.. Maar ik denk dat dat door te weinig slaap komt.. Sinds zondagnacht haal ik 6-6,5 uur per nacht, en dat is voor mij te weinig..
dan moet ik afstuderen....quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:11 schreef maok het volgende:
[..]
Als je straks werkloos wordt kun je zo veel slapen als je wilt![]()
Jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:39 schreef giemiebier666 het volgende:
goedemorgen en joolz gefeliciteerd
Ah wat jammer, dat was ik nou net van planquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:26 schreef Viking84 het volgende:
Is Joolz jarig ofzo?. Gefeliciteerd dan!
.
Ik ga me niet toevoegen aan het kaartje met Google Maps. Hoef niet zo nodig met m'n adres op Fok! Krijg ik straks allemaal serenades onder m'n balkon.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:26 schreef Viking84 het volgende:
Is Joolz jarig ofzo?. Gefeliciteerd dan!
.
Ik ga me niet toevoegen aan het kaartje met Google Maps. Hoef niet zo nodig met m'n adres op Fok! Krijg ik straks allemaal serenades onder m'n balkon.
Volgens mij hebben die 2 geen tieten hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:56 schreef MaxMark het volgende:
Feli Jo0lz en giemie!
Bier en tieten? En taart?
Taart was wel lekker net. Geen tieten hier.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:00 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die 2 geen tieten hoor, voor bier vind ik het nog wat te vroeg maar taart gaat er wel in
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |