Wat een Beatles-nummerquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:35 schreef Etcetera het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=96-zW2c8H2ozo mooi
ik zou er bijna spontaan voetballiefhebber van worden
Inderdaad...640x480 is echt zó 1995quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
oh en ik had het idd kunnen vragen, maar 600x800 is redelijk standaard![]()
thánk youquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad...640x480 is echt zó 1995
Mensen die niet met de tijd meegaan
Haha, doe es een voorbeeldje?? Ik zit me al de halve dag in te houden om iemand op een ander forum fijnzinnig scherp te woord te staan.... heb wel zin in wat actiequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
nou ja, zal eens zien wat ik er van kan maken
als ze morgen gaat zeiken dan krijgt ze de volle lading
You're welcomequote:
600x800 is overigens wat vreemdquote:ik snap dat ook niet hoor 600x800 is momenteel nauwelijks nog standaard, de meeste mensen hebben een 15inc of 17inch scherm en dan gaan we nog kleiner werken
oh 800x600quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
You're welcome
[..]
600x800 is overigens wat vreemd![]()
Anyway...als je extreme tracket statistiekjes bekijkt zie je al dat 1024x768 de overwegende resolutie is. Dus 800x600 is helemaal niet gek.
is een optiequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:35 schreef Mikkie het volgende:
Kun je het niet gewoon 800×600 laten en zeggen dat zij niet moet zeiken?
en dat is ook exact wat ik even ga vragen morgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:39 schreef Mikkie het volgende:
Okay, da's waar.
Maar dan ga ik denken: welke idioot verzint er tegenwoordig nog zo'n resolutie?
Hebben we het hier over een flash-based spelletje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:42 schreef Etcetera het volgende:
en uiteraard heb ik ook geen reactie gehad op mijn email waarom ik dat nu pas hoorde en welke plaatjes dan lelijk zijn geworden
soms he
directorquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben we het hier over een flash-based spelletje?
Het is in Director gemaakt maar uiteindelijk is het een Flashgame neem ik aan? Is het voor webdoeleinden? Komt het in een pagina te staan etc.(haha)? Of wordt het stand-alone?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
director
het memory spel is in flash (waar ik dus ook nog naar moet kijken)
de quiz (waarin de plaatjes dus niet mooi zouden zijn) is in director gemaakt en of het uiteindelijk een flashgame is: geen ideequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is in Director gemaakt maar uiteindelijk is het een Flashgame neem ik aan? Is het voor webdoeleinden? Komt het in een pagina te staan etc.(haha)? Of wordt het stand-alone?
Hooikoorts?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:00 schreef Nesle het volgende:
aaaaaaaaaah mijn ogen kriebelen echt mega erg!
en ze zijn helemaal rood!![]()
Heb je een ander wasmiddel gebruikt misschien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:17 schreef Nesle het volgende:
Ik weet het niet, ik heb het al een paar dagen als ik mijn lensen uit doe en mijn zus heeft het ook. Maar die heeft geen lensen dus aan de lensen ligt het niet.
Misschien wel hooikoorts
Je hebt het alleen bij lenzen uitdoen? Niet voordat je je lenzen in hebt. Of direct na het indien van je lenzen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:17 schreef Nesle het volgende:
Ik weet het niet, ik heb het al een paar dagen als ik mijn lensen uit doe en mijn zus heeft het ook. Maar die heeft geen lensen dus aan de lensen ligt het niet.
Misschien wel hooikoorts
quote:
Misschien heeft tim nog wle ene ooglapje voor jequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:17 schreef Nesle het volgende:
Misschien wel hooikoorts
Ik heb het alleen als ik mijn lenzen niet in heb. En sochtends heb ik het ook niet, smiddags komt het echt opzetten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt het alleen bij lenzen uitdoen? Niet voordat je je lenzen in hebt. Of direct na het indien van je lenzen?
Je moet je sterrenstatus in de strijd gooienquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voelt het ook alsof er zand in je oog zit?
Ik heb deze week op 6 advertenties gereageerd op Kamernet (afgelopen maandag). Tot nu toe binnen aan reacties: eentje. Grmbl. Straks moet ik voor 1 kamer 5 uur in de trein zitten, kost ook nog es 20 euro... Ik had liever meer dan 1 kamer kunnen bekijken, misschien vanavond es een huisbaas daar bellen.
Aan de andere kant, als het een leuke kamer is en ik word aangenomen ben ik helemaal blij
Beetje een loopneus. Ik snuif constant.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:57 schreef wyccie het volgende:
En je neus, Nesle, heb je een loopneus of juist verstopte neus?
Geen last van zand in mijn oog hierquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voelt het ook alsof er zand in je oog zit?
Oeh, ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
Etcetera, ik heb een goed chocomousse-recept voor je
Per persoon 1 eiwit stijfkloppen, 50 g gesmolten chocola erdoor scheppen, op laten stijven en smullen maar!!Kunnen ook nootjes door, of een scheutje amaretto/baileys als je dat lekker vindt
Hooikoorts dusquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Beetje een loopneus. Ik snuif constant.
[..]
Geen last van zand in mijn oog hier
Je mist ons gewoonquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb alweer rugpijn
Af en toe ben ik net een oud wijf, ik heb ook een dagje gewerktSlaap ook niet geweldig de laatste tijd
Volgens mij krijgen sommigen nu hele rare ideeënquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
whehehe... dat was een toffe meet
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen sommigen nu hele rare ideeënRugpijn van de meet
Gezien mijn gooikunsten en richtingsgevoel zou het daar nog aan kunnen liggen ookquote:
Rugpijn komt van slecht slapen, wat weer komt van ons missenquote:
ah, dus dat is het!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rugpijn komt van slecht slapen, wat weer komt van ons missen
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef B.ertha het volgende:
To pull a Soempie, was het toch?
Valt dit daar ook onder?:
Ik zit op bed, laptop staat op mn voet (kleermakerszit), ik sta op zonder dat ik door heb dat mn voet slaapt en val dus om. En dat was ongeveer 1 cm naast mijn cactusBijna auwie
Geen laptop?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:59 schreef B.ertha het volgende:
Oke
Dan ga ik nu in bad ontspannen, kaarsje erbij, boek
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:00 schreef Nesle het volgende:
In bad gaan vind ik zoveel werk
Ik ben al 6 jaar niet meer in bad geweest
Misschien is het ook maar goed dat ze ons met die bowlingballen heeft gemistquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rugpijn komt van slecht slapen, wat weer komt van ons missen
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:29 schreef iamredleader het volgende:zo, en nu een rustige avond.
trouwens, echte espresso uit de Nespresso machine
![]()
Dat is koffie die ze zelfs in de 3e wereldlanden niet meer kunnen dumpen omdat het al helemaal geoxideerd isquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Limited edition koffie?
dan zou ik ook heen en weer fietsenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is ongeveer 10-15 min fietsen en als je om half 9 een toets heb en om 9 uur klaar bent ga ik niet wahcten tot ik om half 1 weer een toets heb![]()
[..]
Misschien heeft tim nog wle ene ooglapje voor je
ik heb altijd rugpijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb alweer rugpijn
Af en toe ben ik net een oud wijf, ik heb ook een dagje gewerktSlaap ook niet geweldig de laatste tijd
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef B.ertha het volgende:
To pull a Soempie, was het toch?
Valt dit daar ook onder?:
Ik zit op bed, laptop staat op mn voet (kleermakerszit), ik sta op zonder dat ik door heb dat mn voet slaapt en val dus om. En dat was ongeveer 1 cm naast mijn cactusBijna auwie
quote:
het is ook voor werk ontwijkend gedragquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik studeer niet meer, mag ik wel posten in dit topic
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, voicemail van een huisbaas ingesproken. Eerst nog met het verkeerde nummer ook
Handigquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, voicemail van een huisbaas ingesproken. Eerst nog met het verkeerde nummer ook
Ik ben besmetquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
je gaat toch geen Soempie's doen, toch
![]()
Ja, ik sport ook minder, maar daarentegen werk ik meer, ook goed voor de spieren in mijn geval, dacht ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:36 schreef Etcetera het volgende:
ik heb altijd rugpijnheb het vermoeden dat dat komt omdat ik niet meer sport (spieren de verslappen enzo) maar ben er niet van overtuigd
Dat staat zo leuk. Ik heb laatst volslagen vreemden 3 mailtjes gestuurd, omdat ik steeds wat vergatquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gelukkig had ik al vrij snel in de gaten dat dat misschien niet klopte, dus nog maar een voicemail er achter aan ingesproken
Maar ik vind je nog steeds lief hoor Soempquote:
k ook, debiele dingen. Luister de mijne nooit af ook. (kost geld, maar kan het niet uitzettenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb echt een hekel aan voicemails inspreken.
Ik heb een hekel aan voicemails..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb echt een hekel aan voicemails inspreken.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:03 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader is blij dat dit niet het geval was afgelopen zaterdag, met al die bowlingballen *
Ik hoorde het net ja..dat is echt te warmquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:04 schreef B.ertha het volgende:
Halleluja, ben blij dat ik niet in Italië ofzo zitDaar wordt het van de week boven de 40 graden, net op het nieuws. Dat is echt te, zelfs in het water is dat niet te doen
De ventilatorverkopers doen goede zaken danquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoorde het net ja..dat is echt te warm
Welneequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
Maar kom, zo erg was ik toch niet?![]()
Ik post alleen de gewone dingen niet, niet interessant genoeg..
Met 40 graden... kun je zowat een omeletje op de auto makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoorde het net ja..dat is echt te warm
Ventilator is geen aircoquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De ventilatorverkopers doen goede zaken dan
Dan kun je echt niks zonder airco oid.
Die auto kun je beter gebruiken om in te gaan zitten, heeft waarschijnlijk aircoquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met 40 graden... kun je zowat een omeletje op de auto maken![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die auto kun je beter gebruiken om in te gaan zitten, heeft waarschijnlijk airco
Vandaar ook o.i.d. Airco koop je niet ff last-minute, dat moet geïnstalleerd wordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ventilator is geen airco![]()
Maar beiden zijn fijn. Airco alleen wat meer![]()
En tijdens het rijden sta jij?quote:
Tijdens het busrijden sta ik wel eens, jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En tijdens het rijden sta jij?
Valt dit ook onder happen in jouw ogen? Dan negeer ik je wel gewoon
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:18 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, ben totaal op vandaag, helemaal loom en moe
Ik denk een slaap-tekort. Gisteravond rond kwart voor twaalf gaan slapen, en de wekker ging om kwart over zes. En laat nou net gisteren een vermoeiende dag zijn geweest. En maandag erg stressig op werk. Onderbezet, veel telefoon, veel spoedklussen en iedereen wil voorrang.quote:
ik hád 'm waarschijnlijk in de plee gegooidquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:00 schreef B.ertha het volgende:
Nog een mooie trouwens: De wc staat naast het bad, dus daar leg ik altijd mijn handdoekje en boek op. Net zag ik het deksel niet omhoog staan, zag ik net op tijd dat er überhaupt geen deksel op zagBijna mn boek in de plee
![]()
Ik ga lekkerLiet vandaag ook echt álles vallen
Kan gebeurenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef Etcetera het volgende:
ik hád 'm waarschijnlijk in de plee gegooid![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hád 'm waarschijnlijk in de plee gegooid![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb je nou óveral een nieuwsbericht over
* iamredleader op zoek gaat naar nieuwsbericht over Knutquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit I, videogame te kijken op Discovery. Voor de zoveelste keer een reclame over een of andere kerel die met beren knuffelde
Doe maar, dat helpt vastquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:29 schreef iamredleader het volgende:
Zo. Ik denk dat ik over een kwartiertje naar bed ga. Beetje op tijd slapen, dan ben ik morgen hopelijk wat fitter.
Oh, zoooo'n buiquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik ben vanavond in zo'n bui
![]()
dat is me nog nooit overkomenquote:
mjah ik word er ook gek vanquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit I, videogame te kijken op Discovery. Voor de zoveelste keer een reclame over een of andere kerel die met beren knuffelde
oh dearquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik ben vanavond in zo'n bui
![]()
Wij hadden vooral:quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:33 schreef iamredleader het volgende:
Ik zag twee beren, broodjes smeren
Oh dat was een woooonder
'twas een wonder
Boven wonder
Dat die beren smeren konden
Hi hi hi
Ha ha ha
'k stond erbij en ik keer ernaar.![]()
jeugdsentiment
![]()
Zo doen vrouwen dat he? Eerst úren lang iets voor zichzelf gaan doen om daarna direct de aandacht op te eisen en gepikeerd gaan zitten doen indien je het niet direct geeftquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef iamredleader het volgende:m'n vrouw wil nu aandacht, na bijna een uur aan de telefoon te hebben gezeten met haar moeder
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
Zo doen vrouwen dat he? Eerst úren lang iets voor zichzelf gaan doen om daarna direct de aandacht op te eisen en gepikeerd gaan zitten doen indien je het niet direct geeft
* iamredleader dit onmiddellijk aan Tinuviel laat zien *quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo doen vrouwen dat he? Eerst úren lang iets voor zichzelf gaan doen om daarna direct de aandacht op te eisen en gepikeerd gaan zitten doen indien je het niet direct geeft
Zeg, er zijn vrouwen aanwezigquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:
Regels hebben uitzonderingen nodig die ze bevestigenquote:
Serpent!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, er zijn vrouwen aanwezig
Wij doen dat tenminste tactvol achter jullie rug om
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
iddquote:
ja dat is veel bete... ik bedoel, dat doen we noooitquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, er zijn vrouwen aanwezig
Wij doen dat tenminste tactvol achter jullie rug om
Ik ben zo'n uitzondering. En niet alleen op deze regel hoop ik...quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Regels hebben uitzonderingen nodig die ze bevestigen
volgens mij is bijna iedereen dan een uitzondering. Vooroordelen zijn ALTIJD gebaseerd op een paar mensen/groepenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ben zo'n uitzondering. En niet alleen op deze regel hoop ik...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:51 schreef B.ertha het volgende:
vandaag ben je een spinnenweb?
En anders kan je altijd nog hopen dat hardcore een revival maakt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
nee, ik heb wat dat betreft makkelijk haarhet valt toch wel naar beneden en knopen zie je niet echt
(ik heb het wel gekamd maar dat was best pijnlijk dus ben halverwege opgehouden)
Heb je de wasmand, de omgeving van je bed en regio bureau al gecheckt?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
BTW: check de wc pot voor de zekerheid ook ff
Ik denk juist dat vooroordelen gestoeld zijn op het feit dat het voor een grote groep wél geldt maar lang niet voor iedereen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
volgens mij is bijna iedereen dan een uitzondering. Vooroordelen zijn ALTIJD gebaseerd op een paar mensen/groepen
ik doe veel aparte dingen maar m'n haar borstelen op de wc heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
BTW: check de wc pot voor de zekerheid ook ff
noooooquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En anders kan je altijd nog hopen dat hardcore een revival maakt!
ik hoef geen rastaquote:
wasmand niet eigenlijk, wel er omheenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je de wasmand, de omgeving van je bed en regio bureau al gecheckt?
dat weet ik 100% zekerquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb je je al afgevraagd of je uberhaupt wel een haarborstel hebt?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
http://images.fok.nl/uplo(...)elig_kan_je_zijn.JPG'
OMFG!
Sinds wanneer kun je bij Fok plaatjes uploaden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
OMFG!
B, ben jij die linkse van de twee?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
OMFG!
Dat kan de crew. Zag deze op de weblogquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je bij Fok plaatjes uploaden?
Nee, zo groot geschapen ben ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
B, ben jij die linkse van de twee?
neequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
heb je tastbaar bewijs? een foto op zijn minst
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, zo groot geschapen ben ik niet
De omschrijving voldoet precies. Die heb ik afgelopen zaterdag op de rommelmarkt gezien...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee
wel een signalement:
- borstel
- verschillende soorten 'kampinnetjes': langere met een plastic bolletje en kortere die bruin zijn
- borstel is gemaakt van blank hout
- de kleur is een beetje vaal geworden
- er zitten nog haren van mij aan vast
dat vind ik knap want ik heb 'm afgelopen maandag nog gebruiktquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De omschrijving voldoet precies. Die heb ik afgelopen zaterdag op de rommelmarkt gezien...
ik las kamp innetjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee
wel een signalement:
- borstel
- verschillende soorten 'kampinnetjes': langere met een plastic bolletje en kortere die bruin zijn
- borstel is gemaakt van blank hout
- de kleur is een beetje vaal geworden
- er zitten nog haren van mij aan vast
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
de plastic bolletjes zijn siliconen en de kleinere zwarte spreken voor zich?
d'r zitten er meer hequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:14 schreef B.ertha het volgende:
Etc, jij had uit je ava toch rode puntjes weg laten halen? Je bent genept, ik zie ze nog
jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef B.ertha het volgende:
die in zn mond?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef Etcetera het volgende:thanks Nesle, ik kon al geentes vinden
maandag de laatstequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef B.ertha het volgende:
nes, wann ben je klaar?
I knowquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die avatar is cool!
De vijfde is goed te doen, alleen de pww's zijn ff stressen. En als je stressgevoelig bent, pas dan op voor de 6e. Ik heb volgens mij heel lichtelijk faalangst en heb dus ook vanaf februari in de stress gezetenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:39 schreef Nesle het volgende:
Maargoed ik ben er bijna klaar mee, niet dat er veel verandert maar heb meer zin aan de vijfde dan de vierde
I wishquote:
Gewoon kopieren en dan er in zetten lijkt mequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:15 schreef B.ertha het volgende:
ja, maar HOE?
Ik denk dat Sheep het gedaan heeftquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I wishnee
helaas niet, ik heb 'm van iemand anders hier (met toestemming) gebruikt, die heeft/had hem ooken die pixel heb ik laten weghalen door iemand uit de SC weet alleen niet meer door wie
Ik zie allemaal streepjes, heb iets niet goed ingesteldquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef B.ertha het volgende:
☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫☼♥♪ ♫
Wat vrolijk
ik denk dat je daar wel eens gelijk in kon hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat Sheep het gedaan heeft
Op msnquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:33 schreef wyccie het volgende:
Over Sheep gesproken, waar is die jongen toch?
Heuh?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:37 schreef wyccie het volgende:
Was het een ei zoals deof een ei zoals de 0?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik zie niks bij alt 3Of bij de rest dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde gevloek
sorry hoor, heb ik alles op BB gezet krijg je een mail 'ja dat staat er nog niet op' le-zen is moei-lijk voor som-mig-e men-senIt's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:
http://forum.fok.nl/topic/984415quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:42 schreef wyccie het volgende:
ik bedoel of het ei ook kleur had, of het er echt leuk uitzag. Of dat het gewoon een ovalere vorm had dan de 0.
dezelfdequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:47 schreef B.ertha het volgende:
[afbeelding]-uitspraak
Die van vanmiddag weer?
doet het idd niet meerquote:
het is een treehuggerquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:48 schreef Etcetera het volgende:
hey dat is zo'n zwangerschapssmiley volgens mij
ik momenteel ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus ook een hekel aan groepsprojecten.
ik doelde op het ei van TSEquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik doelde op het ei van TSE
jouw boomknuffelaar riep eerst vraagtekens op (tot ik 'm snapte)
óf.... je duikt in bedquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net als avondeten friet speciaal naar binnen gewerkt (beetje druk gehad), heb nu een after dinner dip zeg. Zo maar ff op de bank liggen, Miami Vice kijken en in slaap vallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |