Je mist ons gewoonquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb alweer rugpijn
Af en toe ben ik net een oud wijf, ik heb ook een dagje gewerktSlaap ook niet geweldig de laatste tijd
Volgens mij krijgen sommigen nu hele rare ideeënquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
whehehe... dat was een toffe meet
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen sommigen nu hele rare ideeënRugpijn van de meet
Gezien mijn gooikunsten en richtingsgevoel zou het daar nog aan kunnen liggen ookquote:
Rugpijn komt van slecht slapen, wat weer komt van ons missenquote:
ah, dus dat is het!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rugpijn komt van slecht slapen, wat weer komt van ons missen
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef B.ertha het volgende:
To pull a Soempie, was het toch?
Valt dit daar ook onder?:
Ik zit op bed, laptop staat op mn voet (kleermakerszit), ik sta op zonder dat ik door heb dat mn voet slaapt en val dus om. En dat was ongeveer 1 cm naast mijn cactusBijna auwie
Geen laptop?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:59 schreef B.ertha het volgende:
Oke
Dan ga ik nu in bad ontspannen, kaarsje erbij, boek
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:00 schreef Nesle het volgende:
In bad gaan vind ik zoveel werk
Ik ben al 6 jaar niet meer in bad geweest
Misschien is het ook maar goed dat ze ons met die bowlingballen heeft gemistquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rugpijn komt van slecht slapen, wat weer komt van ons missen
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:29 schreef iamredleader het volgende:zo, en nu een rustige avond.
trouwens, echte espresso uit de Nespresso machine
![]()
Dat is koffie die ze zelfs in de 3e wereldlanden niet meer kunnen dumpen omdat het al helemaal geoxideerd isquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Limited edition koffie?
dan zou ik ook heen en weer fietsenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is ongeveer 10-15 min fietsen en als je om half 9 een toets heb en om 9 uur klaar bent ga ik niet wahcten tot ik om half 1 weer een toets heb![]()
[..]
Misschien heeft tim nog wle ene ooglapje voor je
ik heb altijd rugpijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb alweer rugpijn
Af en toe ben ik net een oud wijf, ik heb ook een dagje gewerktSlaap ook niet geweldig de laatste tijd
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef B.ertha het volgende:
To pull a Soempie, was het toch?
Valt dit daar ook onder?:
Ik zit op bed, laptop staat op mn voet (kleermakerszit), ik sta op zonder dat ik door heb dat mn voet slaapt en val dus om. En dat was ongeveer 1 cm naast mijn cactusBijna auwie
quote:
het is ook voor werk ontwijkend gedragquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik studeer niet meer, mag ik wel posten in dit topic
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, voicemail van een huisbaas ingesproken. Eerst nog met het verkeerde nummer ook
Handigquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, voicemail van een huisbaas ingesproken. Eerst nog met het verkeerde nummer ook
Ik ben besmetquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
je gaat toch geen Soempie's doen, toch
![]()
Ja, ik sport ook minder, maar daarentegen werk ik meer, ook goed voor de spieren in mijn geval, dacht ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:36 schreef Etcetera het volgende:
ik heb altijd rugpijnheb het vermoeden dat dat komt omdat ik niet meer sport (spieren de verslappen enzo) maar ben er niet van overtuigd
Dat staat zo leuk. Ik heb laatst volslagen vreemden 3 mailtjes gestuurd, omdat ik steeds wat vergatquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gelukkig had ik al vrij snel in de gaten dat dat misschien niet klopte, dus nog maar een voicemail er achter aan ingesproken
Maar ik vind je nog steeds lief hoor Soempquote:
k ook, debiele dingen. Luister de mijne nooit af ook. (kost geld, maar kan het niet uitzettenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb echt een hekel aan voicemails inspreken.
Ik heb een hekel aan voicemails..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb echt een hekel aan voicemails inspreken.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:03 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader is blij dat dit niet het geval was afgelopen zaterdag, met al die bowlingballen *
Ik hoorde het net ja..dat is echt te warmquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:04 schreef B.ertha het volgende:
Halleluja, ben blij dat ik niet in Italië ofzo zitDaar wordt het van de week boven de 40 graden, net op het nieuws. Dat is echt te, zelfs in het water is dat niet te doen
De ventilatorverkopers doen goede zaken danquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoorde het net ja..dat is echt te warm
Welneequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
Maar kom, zo erg was ik toch niet?![]()
Ik post alleen de gewone dingen niet, niet interessant genoeg..
Met 40 graden... kun je zowat een omeletje op de auto makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoorde het net ja..dat is echt te warm
Ventilator is geen aircoquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De ventilatorverkopers doen goede zaken dan
Dan kun je echt niks zonder airco oid.
Die auto kun je beter gebruiken om in te gaan zitten, heeft waarschijnlijk aircoquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met 40 graden... kun je zowat een omeletje op de auto maken![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die auto kun je beter gebruiken om in te gaan zitten, heeft waarschijnlijk airco
Vandaar ook o.i.d. Airco koop je niet ff last-minute, dat moet geïnstalleerd wordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ventilator is geen airco![]()
Maar beiden zijn fijn. Airco alleen wat meer![]()
En tijdens het rijden sta jij?quote:
Tijdens het busrijden sta ik wel eens, jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En tijdens het rijden sta jij?
Valt dit ook onder happen in jouw ogen? Dan negeer ik je wel gewoon
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:18 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, ben totaal op vandaag, helemaal loom en moe
Ik denk een slaap-tekort. Gisteravond rond kwart voor twaalf gaan slapen, en de wekker ging om kwart over zes. En laat nou net gisteren een vermoeiende dag zijn geweest. En maandag erg stressig op werk. Onderbezet, veel telefoon, veel spoedklussen en iedereen wil voorrang.quote:
ik hád 'm waarschijnlijk in de plee gegooidquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:00 schreef B.ertha het volgende:
Nog een mooie trouwens: De wc staat naast het bad, dus daar leg ik altijd mijn handdoekje en boek op. Net zag ik het deksel niet omhoog staan, zag ik net op tijd dat er überhaupt geen deksel op zagBijna mn boek in de plee
![]()
Ik ga lekkerLiet vandaag ook echt álles vallen
Kan gebeurenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef Etcetera het volgende:
ik hád 'm waarschijnlijk in de plee gegooid![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hád 'm waarschijnlijk in de plee gegooid![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb je nou óveral een nieuwsbericht over
* iamredleader op zoek gaat naar nieuwsbericht over Knutquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit I, videogame te kijken op Discovery. Voor de zoveelste keer een reclame over een of andere kerel die met beren knuffelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |