Doe maar, dat helpt vastquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:29 schreef iamredleader het volgende:
Zo. Ik denk dat ik over een kwartiertje naar bed ga. Beetje op tijd slapen, dan ben ik morgen hopelijk wat fitter.
Oh, zoooo'n buiquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik ben vanavond in zo'n bui
![]()
dat is me nog nooit overkomenquote:
mjah ik word er ook gek vanquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit I, videogame te kijken op Discovery. Voor de zoveelste keer een reclame over een of andere kerel die met beren knuffelde
oh dearquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik ben vanavond in zo'n bui
![]()
Wij hadden vooral:quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:33 schreef iamredleader het volgende:
Ik zag twee beren, broodjes smeren
Oh dat was een woooonder
'twas een wonder
Boven wonder
Dat die beren smeren konden
Hi hi hi
Ha ha ha
'k stond erbij en ik keer ernaar.![]()
jeugdsentiment
![]()
Zo doen vrouwen dat he? Eerst úren lang iets voor zichzelf gaan doen om daarna direct de aandacht op te eisen en gepikeerd gaan zitten doen indien je het niet direct geeftquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef iamredleader het volgende:m'n vrouw wil nu aandacht, na bijna een uur aan de telefoon te hebben gezeten met haar moeder
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
Zo doen vrouwen dat he? Eerst úren lang iets voor zichzelf gaan doen om daarna direct de aandacht op te eisen en gepikeerd gaan zitten doen indien je het niet direct geeft
* iamredleader dit onmiddellijk aan Tinuviel laat zien *quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo doen vrouwen dat he? Eerst úren lang iets voor zichzelf gaan doen om daarna direct de aandacht op te eisen en gepikeerd gaan zitten doen indien je het niet direct geeft
Zeg, er zijn vrouwen aanwezigquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:
Regels hebben uitzonderingen nodig die ze bevestigenquote:
Serpent!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, er zijn vrouwen aanwezig
Wij doen dat tenminste tactvol achter jullie rug om
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
iddquote:
ja dat is veel bete... ik bedoel, dat doen we noooitquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, er zijn vrouwen aanwezig
Wij doen dat tenminste tactvol achter jullie rug om
Ik ben zo'n uitzondering. En niet alleen op deze regel hoop ik...quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Regels hebben uitzonderingen nodig die ze bevestigen
volgens mij is bijna iedereen dan een uitzondering. Vooroordelen zijn ALTIJD gebaseerd op een paar mensen/groepenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ben zo'n uitzondering. En niet alleen op deze regel hoop ik...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:51 schreef B.ertha het volgende:
vandaag ben je een spinnenweb?
En anders kan je altijd nog hopen dat hardcore een revival maakt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
nee, ik heb wat dat betreft makkelijk haarhet valt toch wel naar beneden en knopen zie je niet echt
(ik heb het wel gekamd maar dat was best pijnlijk dus ben halverwege opgehouden)
Heb je de wasmand, de omgeving van je bed en regio bureau al gecheckt?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
BTW: check de wc pot voor de zekerheid ook ff
Ik denk juist dat vooroordelen gestoeld zijn op het feit dat het voor een grote groep wél geldt maar lang niet voor iedereen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
volgens mij is bijna iedereen dan een uitzondering. Vooroordelen zijn ALTIJD gebaseerd op een paar mensen/groepen
ik doe veel aparte dingen maar m'n haar borstelen op de wc heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
BTW: check de wc pot voor de zekerheid ook ff
noooooquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En anders kan je altijd nog hopen dat hardcore een revival maakt!
ik hoef geen rastaquote:
wasmand niet eigenlijk, wel er omheenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je de wasmand, de omgeving van je bed en regio bureau al gecheckt?
dat weet ik 100% zekerquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb je je al afgevraagd of je uberhaupt wel een haarborstel hebt?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
http://images.fok.nl/uplo(...)elig_kan_je_zijn.JPG'
OMFG!
Sinds wanneer kun je bij Fok plaatjes uploaden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
OMFG!
B, ben jij die linkse van de twee?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
OMFG!
Dat kan de crew. Zag deze op de weblogquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je bij Fok plaatjes uploaden?
Nee, zo groot geschapen ben ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
B, ben jij die linkse van de twee?
neequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
heb je tastbaar bewijs? een foto op zijn minst
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, zo groot geschapen ben ik niet
De omschrijving voldoet precies. Die heb ik afgelopen zaterdag op de rommelmarkt gezien...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee
wel een signalement:
- borstel
- verschillende soorten 'kampinnetjes': langere met een plastic bolletje en kortere die bruin zijn
- borstel is gemaakt van blank hout
- de kleur is een beetje vaal geworden
- er zitten nog haren van mij aan vast
dat vind ik knap want ik heb 'm afgelopen maandag nog gebruiktquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De omschrijving voldoet precies. Die heb ik afgelopen zaterdag op de rommelmarkt gezien...
ik las kamp innetjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee
wel een signalement:
- borstel
- verschillende soorten 'kampinnetjes': langere met een plastic bolletje en kortere die bruin zijn
- borstel is gemaakt van blank hout
- de kleur is een beetje vaal geworden
- er zitten nog haren van mij aan vast
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
de plastic bolletjes zijn siliconen en de kleinere zwarte spreken voor zich?
d'r zitten er meer hequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:14 schreef B.ertha het volgende:
Etc, jij had uit je ava toch rode puntjes weg laten halen? Je bent genept, ik zie ze nog
jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef B.ertha het volgende:
die in zn mond?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef Etcetera het volgende:thanks Nesle, ik kon al geentes vinden
maandag de laatstequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef B.ertha het volgende:
nes, wann ben je klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |