Het regent in mn hoofd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
Het mag dan wel in popcornjum gieten, maar hier is het nog droog
Anisha is aan de beterende hand, en heeft volgens mij al eens niesziekte gehad... Was trouwens ook het eerste waar ik aan dacht toen ze ziek werd, of ze van Jaina wat gekregen had..quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe zijn jouw poezels?
Mijn uk heeft niesziekte...
(Zie ook: Post hier je lapjeskat! )
Ik hoop dat Jaina die van jou dan niet heeft aangestoken
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:53 schreef teigan het volgende:
[..]
Anisha is aan de beterende hand, en heeft volgens mij al eens niesziekte gehad... Was trouwens ook het eerste waar ik aan dacht toen ze ziek werd, of ze van Jaina wat gekregen had..
Tijger is niets mee aan de hand, maar die is ook net ingeënt vorige maand, dus misschien gaat dat net goed..
Vervelend dat ze dus toch ziek is zeg...
Janouquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
Alle begin is moeilijk zullen we maar zeggen![]()
Kittenmelk, ontwikkeld voor kittens, sterk aangeraden door de dierenarts, aangezien ze vocht verliest omdat ze ziek is.quote:
Dan zijn onze dierenartsen het niet met elkaar eens. Maar ja een van mijn katten krijgt van ALLEs behalve water en het allerduurste kattenvoer diarreequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Kittenmelk, ontwikkeld voor kittens, sterk aangeraden door de dierenarts, aangezien ze vocht verliest omdat ze ziek is.
Natvoer = geen diarree! Zie ook: Natvoer is goed voor katten !! Vogels, kippen en vis zijn ook natvoer!Ze zijn van nature gebouwd voor natvoer
??quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef Sebasser het volgende:
Pitbull's moeten dood, heel me been ligt er af.
Eigenlijk heb ik wel zin.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:25 schreef MaxMark het volgende:
Stappers vanavond?
Nope. Morgen redelijk vroeg opstaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:25 schreef MaxMark het volgende:
Stappers vanavond?
Leren morgenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:25 schreef MaxMark het volgende:
Stappers vanavond?
Ja hequote:
quote:
Ik ben hem ook aan het kijken, al wel eerder gezien trouwensquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef Tangarine het volgende:
Shawshank Redemption op tv, blijft een van de mooiste films...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:25 schreef MaxMark het volgende:
Stappers vanavond?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:53 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben hem ook aan het kijken, al wel eerder gezien trouwens
Met iemand die ook even gezellig een biertje gaat drinken. En jij?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:00 schreef Grulez het volgende:
Gezellig Noca. Met wie ga je?
Volgens mij ken je hem wel. Die jongen met die witte schoenen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Met iemand die ook even gezellig een biertje gaat drinken. En jij?
Zonde man, witte schoenen in de kroeg. Als ik die jongen was deed ik maar mn donkere schoenen aan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Volgens mij ken je hem wel. Die jongen met die witte schoenen.
we negeren je niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor, negeer me maar.
Zeg blonde schone, waar meeten we?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor, negeer me maar.
Die wacht ook in de kroegquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg 't maar! Ik maak 't niet laat hoor. Anders zit G. morgen op me te wachten in de ub.
Half 11 Der Witzquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg 't maar! Ik maak 't niet laat hoor.
Ehh ja wellicht...quote:Anders zit G. morgen op me te wachten in de ub.
Der Witz, half elf (mag later).quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe laat en waar?
Der Witz? Heb je een routebeschrijving?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Half 11 Der Witz
[..]
Ehh ja wellicht...
Achter bakker bart, voor die ondergrondse wc's.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Der Witz? Heb je een routebeschrijving?.
Bij Bakker Bart. Naast de ijscoboer volgens mij en tegenover het openbaar toiletquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Der Witz? Heb je een routebeschrijving?.
Dat hoeft toch niet. Je ziet er normaal gesproken al mooi uit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok. Even representabel maken en dan kom ik.
Klopt. Dank je.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:06 schreef Tangarine het volgende:
*hug* alex, volgens mij ben je niet echt in een vrolijke stemming?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Maok op visite.
Die is lid op fok, post veel in de algemene kennis kwis.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Dat Sinatranummer doet me nog wel denken aan die hawaii Tim uit de eerste serie Idols
Ik heb toen dubbelgelegen om zijn vertolking van dit nummer.
Wist niet dat het m ook echt was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die is lid op fok, post veel in de algemene kennis kwis.
Blonde schone en ook nog tof ookquote:
Waar?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo hey, toffe avond. G. en Noca, jullie zijn tof..
En MaxMark ook nog ontmoet..
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Blonde schone en ook nog tof ook [afbeelding]
Gaan we nog eens weer doen, maar dan een dag dat ik erna nieet hoef te wekren
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo hey, toffe avond. G. en Noca, jullie zijn tof..
En MaxMark ook nog ontmoet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |