Die wacht ook in de kroegquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg 't maar! Ik maak 't niet laat hoor. Anders zit G. morgen op me te wachten in de ub.
Half 11 Der Witzquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg 't maar! Ik maak 't niet laat hoor.
Ehh ja wellicht...quote:Anders zit G. morgen op me te wachten in de ub.
Der Witz, half elf (mag later).quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe laat en waar?
Der Witz? Heb je een routebeschrijving?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Half 11 Der Witz
[..]
Ehh ja wellicht...
Achter bakker bart, voor die ondergrondse wc's.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Der Witz? Heb je een routebeschrijving?.
Bij Bakker Bart. Naast de ijscoboer volgens mij en tegenover het openbaar toiletquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Der Witz? Heb je een routebeschrijving?.
Dat hoeft toch niet. Je ziet er normaal gesproken al mooi uit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok. Even representabel maken en dan kom ik.
Klopt. Dank je.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:06 schreef Tangarine het volgende:
*hug* alex, volgens mij ben je niet echt in een vrolijke stemming?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Maok op visite.
Die is lid op fok, post veel in de algemene kennis kwis.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Dat Sinatranummer doet me nog wel denken aan die hawaii Tim uit de eerste serie Idols
Ik heb toen dubbelgelegen om zijn vertolking van dit nummer.
Wist niet dat het m ook echt was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die is lid op fok, post veel in de algemene kennis kwis.
Blonde schone en ook nog tof ookquote:
Waar?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo hey, toffe avond. G. en Noca, jullie zijn tof..
En MaxMark ook nog ontmoet..
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Blonde schone en ook nog tof ook [afbeelding]
Gaan we nog eens weer doen, maar dan een dag dat ik erna nieet hoef te wekren
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo hey, toffe avond. G. en Noca, jullie zijn tof..
En MaxMark ook nog ontmoet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |