abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:31:27 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_50424009

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
quote:
PLUNDRA! - 20 tot 50% korting!
Het is weer PLUNDRA! bij IKEA, van woensdag 27 t/m zaterdag 30 juni krijg je op allerlei producten maar liefst 20 tot 50% korting en FAMILY leden krijgen nog eens 10% extra korting!*
Word nu GRATIS lid van IKEA FAMILY en profiteer van de alle voordelen;
  • Korting op geselecteerde IKEA producten
  • Korting op IKEA FAMILY producten
  • GRATIS woonmagazine
  • Speciale activiteiten en workshops
  • Unieke kortingen en aanbiedingen van andere bedrijven
  • Extra FAMILY services en GRATIS koffie in het restaurant.
    Kijk op de IKEA FAMILY pagina
    * 10% korting geldt alleen voor PLUNDRA! artikelen.
  • quote:
    DESIGN YOUR OWN LIFE
    Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
    Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.

Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.

Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?

Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?

Check de Design your own life site!
    quote:
    IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
    Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
    quote:
    Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_50424102
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
      woensdag 13 juni 2007 @ 20:35:00 #3
    97685 YoWilly
    No shit....sherlock
    pi_50424143
    Wat is dit voor een klote reclame topic!!
    IKEA is kut....en stiekem weet je het zelf ook!!
    Don't get shot....It hurts!!
    pi_50424541
    Na het werk even weze winkelen, met veel meer terug gekomen dan gepland maar alles was zo fijn afgeprijsd en als je achter de kassa zit kom je zoveel tegen dat je ook wil hebben
    pi_50425082
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
    Na het werk even weze winkelen, met veel meer terug gekomen dan gepland maar alles was zo fijn afgeprijsd en als je achter de kassa zit kom je zoveel tegen dat je ook wil hebben
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50425538
    ik zit nu met 2 forbykrukjes en heb geen idee wat ik er mee moet maar hey ze waren maar 1.95
    pi_50426592
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
    ik zit nu met 2 forbykrukjes en heb geen idee wat ik er mee moet maar hey ze waren maar 1.95
    Dat... is de kracht van de Postbank IKEA! *roarrr*

pi_50429615
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
    Stonden ze in de Koopjeshoek?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_50429841
    Nope allemaal nu 1.95 in zbm vlak voor de kassa;s
    pi_50429985
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
    Nope allemaal nu 1.95 in zbm vlak voor de kassa;s
    Oow das dan wel een moeie deal inderdaad...
    Je vind er vast nog wel een doel voor toch?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      woensdag 13 juni 2007 @ 23:39:12 #11
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_50433126
    ik vind 4 dagen Plundra te weinig

Dat wordt me veel te druk.. Ga ik niet heen dus
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_50433757
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 23:39 schreef E.T. het volgende:
    ik vind 4 dagen Plundra te weinig

Dat wordt me veel te druk.. Ga ik niet heen dus
    Ik denk dat die drukte nog wel mee zal vallen hoor...

dus kom gewoon gezellig
    pi_50434108
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oow das dan wel een moeie deal inderdaad...
    Je vind er vast nog wel een doel voor toch?
    heb ze nu achter mn bed gezet en komt wel goed en er was veel goedkoper, de potpourri 25cent en deze:

1euro per setje (lime en aqua gekocht )

deze 25cent per stuk
    en die krukjes dus. En de sommarcollectie uiteraard

10euro(deze heb ik niet gekocht hoor )

en allerlei washandjes (set a 2) en gastendoekejs voor 50 cent (ook 2 keer washandjes meegenomen )

donderdag 14 juni 2007 @ 11:57:14 #14
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_50444226
    Weet iemand van de vestiging delft hoe het zit met de bestelling/levering van banken?
    Dit ivm onze binnenkort verhuis.
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_50463055
    Allan, wanneer is het weer koopzondag in Breda? Kan het niet vinden op de site...
      donderdag 14 juni 2007 @ 22:37:27 #16
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50468276
    waarschijnlijk september weer, in de zomer is alleen Amsterdam open op zondag
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_50471264
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 22:37 schreef Adelante het volgende:
    waarschijnlijk september weer, in de zomer is alleen Amsterdam open op zondag
    Volgens mij wij ook gewoon hoor, elke eerste zondag van de maand....
    pi_50476034
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 20:24 schreef Fargo het volgende:
    Allan, wanneer is het weer koopzondag in Breda? Kan het niet vinden op de site...
    Volgens mij de eerste week van oktober. Meestal van mei t/m september zijn er bij ons geen koopzondagen!
    pi_50476054
    * Memento-Mori gaat straks weer lekker werken
    pi_50476062
    Ik mag over 5 minuten de auto weer in.
    pi_50476081
    hopelijk relaxed dagje vandaag, in het kinderparadijs zitten
      vrijdag 15 juni 2007 @ 19:17:05 #22
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50496411
    Zow, voor het eerst sinds mijn intrede binnen IKEA heb ik 3 (!) zaterdagen achter elkaar vrij
    pi_50496550
    Ik mag morgen weer van 9-18 en op mn vrije zaterdag heart training van 9 tot 11 ;s ochtends ja
      vrijdag 15 juni 2007 @ 20:00:02 #24
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50498021
    Dan heb je nog wat aan je dag

wel bagger dat ze niet gewoon op je werkdag kunnen inplannen
    pi_50498043
    ik vind het al zo'n onzin en dan moet ik dus 8uur de deur uit, op mijn vrije zaterdag
    pi_50498739
    Ikea
    pi_50502764
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
    ik vind het al zo'n onzin en dan moet ik dus 8uur de deur uit, op mijn vrije zaterdag
    Ik zie het nut van die Heart trainingen ook niet zo in... en al helemaal niet om ervoor terug te moeten komen. Welk module heb je binnenkort?
    pi_50503262
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 22:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik zie het nut van die Heart trainingen ook niet zo in... en al helemaal niet om ervoor terug te moeten komen. Welk module heb je binnenkort?
    ik heb het laatste deel, en dan mijn speldje
    pi_50503576
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

pi_50503615
    eerst nog wel de ideale collega ontwerpen enzo
    pi_50503652
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
    eerst nog wel de ideale collega ontwerpen enzo

dat pak je verkeerd aan...

je kopieert gewoon de dingen van een collega...
    pi_50503670
    GODVERDOMME door m'n rug gegaan kutbaan.
    Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
    pi_50503715
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 22:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
    GODVERDOMME door m'n rug gegaan kutbaan.
    Wat heb je gedaan dan?
    pi_50520059
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Laatste deel moet ik ook nog steeds. Maar voorlopig gelukkig niet. Wij mogen het laatste deel met de volgende rondes mee doen Onzin dingen zijn dat. Zelfde als de IKEA-Way, hele dat naar de kloten voor nop
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
    pi_50520536
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 22:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dan?
    laadzone,
    Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
    pi_50528192
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
    Ben ik toch niet de enige die dat vind. Al ga je met elkaar als volwassen personen knuffels naar elkaar lopen gooien hoor je niet thuis in een professioneel bedrijf maar in de jostiband, in mijn ogen dan.

k heb als soort van 'protest' dat achterlijke boekje ook gelijk de papierbak(dat dan weer wel)ingegooid, en dat speldje zit ik ook niet op te wachten.

En het 'erge' is nog, dat ik m in Sliedrechtook al gevolgd heb, dus totaal heb ik dat ding nou 2x moeten volgen
    quote:
    "Je ziet een klant staan met een boos gezicht bij de balie. In zn ene hand heeft hij een voet, en in de andere hand een kapotte lamp"
    -Hoe voelt hij zich
    -Waar kan je dat aan zien?
    -wat kan jij doen?
    En nog tal van zulke vragen, dat kan je toch gewoon níet serieus nemen
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_50528229
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef Spookje81 het volgende:
    Weet iemand van de vestiging delft hoe het zit met de bestelling/levering van banken?
    Wat voor antwoord verwacht je op zo'n onduidelijke vraag

"Ja je kan ze dus bestellen...enneh...in principe ken je dan afspreken dat ze geleverd worden ja"
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_50529948
    quote:
    Op zaterdag 16 juni 2007 20:29 schreef kalinho het volgende:

[..]

Wat voor antwoord verwacht je op zo'n onduidelijke vraag

"Ja je kan ze dus bestellen...enneh...in principe ken je dan afspreken dat ze geleverd worden ja"
    Naja issie wel erg onduidelijk? IKEA Delft is onduidelijk

volgens mij heeft Delft behoorlijk wat op voorraad en anders is de levertijd van banken op bestelling ongeveer 6 weken.
    pi_50530024
    quote:
    Op zaterdag 16 juni 2007 20:28 schreef kalinho het volgende:

[..]

Ben ik toch niet de enige die dat vind. Al ga je met elkaar als volwassen personen knuffels naar elkaar lopen gooien hoor je niet thuis in een professioneel bedrijf maar in de jostiband, in mijn ogen dan.
    Hoezo knuffels?
    quote:

[..]

En nog tal van zulke vragen, dat kan je toch gewoon níet serieus nemen
    Naja voor mij was het de kunst om zoveel mogelijk 'domme' antwoorden te geven.

twee meiden zitten op de laadzone met een stapel dozen naast de auto en de handen in het haar.
    - Hoe voelen ze zich? Blond omdat ze blijkbaar toch teveel gekocht hebben
    - Waaraan kun je dat zien? De handen in het haar?!
    - Wat verwachten ze van mij? Stylingsproducten om het haar weer te modeleren.
      zaterdag 16 juni 2007 @ 21:34:42 #40
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50530078
    beter handen in het haar met te veel dozen, dan hun handen in een te harige doos
    pi_50532820
    quote:
    Op zaterdag 16 juni 2007 21:34 schreef Adelante het volgende:
    beter handen in het haar met te veel dozen, dan hun handen in een te harige doos
      Hoofdredactie Fotografie zondag 17 juni 2007 @ 10:56:52 #42
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_50539368
    Hoeveel tijd kan er tussen je aankoop en de bezorging van je aankoop zitten? (bij Ikea Delft)

Stel bijvoorbeeld dat ik nu alles ga halen, kan ik dan pas over drie weken laten bezorgen? Of moet het per se binnen een week ofzo?

Ennuh, ik wil een heleboel dingen gaan halen, maar mijn bed is nu iig niet op voorraad. Hoe werkt dat dan? Want ik wil natuurlijk liefst wel alles in één keer betalen enzo en niet twee keer bezorgkosten betalen.
    pi_50539701
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 10:56 schreef Yoni het volgende:
    Hoeveel tijd kan er tussen je aankoop en de bezorging van je aankoop zitten? (bij Ikea Delft)

Stel bijvoorbeeld dat ik nu alles ga halen, kan ik dan pas over drie weken laten bezorgen? Of moet het per se binnen een week ofzo?

Ennuh, ik wil een heleboel dingen gaan halen, maar mijn bed is nu iig niet op voorraad. Hoe werkt dat dan? Want ik wil natuurlijk liefst wel alles in één keer betalen enzo en niet twee keer bezorgkosten betalen.
    Euhm...Alle vestigingen in Nederland kunnen thuistransporten via een centraal magazijn laten lopen. Dat houdt in dat je gedeeltelijk zelf je bezorgperiode kunt bepalen (mits artikelen zo lang nog leverbaar zijn) maar ook dat je iets meer betaald (omdat alles dan voor je verzameld wordt, ipv dat je dat zelf doet. Een belangrijke kanttekening hierbij is wel dat artikelen in dat magazijn in het 'assortiment' moeten zijn opgenomen. Als artikelen daar niet beschikbaar zijn, dan zul je ze altijd zelf moeten verzamelen in de vestiging en daar het transport regelen.

Wanneer je zelf je spullen gaat verzamelen, kun je het aflevermoment niet vertragen, het komt gewoon zo snel mogelijk (IKEA heeft inpandig namelijk geen ruimte om dat op te gaan slaan).

Wel wil ik hierbij aangeven dat dit bovenstaande in principe geldt voor vestigingen van IKEA Nederland. Delft valt daar buiten aangezien zij een IKEA Concept Center zijn, en zij kunnen andere regels hanteren. Bijv dat ze helemaal geen gebruik maken van het eerder genoemde centrale magazijn, maar alle transporten via de winkel laten lopen.
    pi_50540613
    quote:
    Op zaterdag 16 juni 2007 21:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoezo knuffels?
    [..]
    Ja kweetnie. Die moest iedereen naar elkaar gaan gooien. dan is het natuurlijk lachen gieren brullen als ze die dingen niet altijd opvangen (om de reden dat je er 6 tegelijk naar je hoofd krijgt ) en dan was de boodschap van de heartmuts"Ja, in de winkel komen er vaak veel verschillende signalen naar je toe, soms wel eens meerdere klanten tegelijk"

en toen gingen we verder met het volgende onderdeel en was ik nog geen donder wijzer geworden
      zondag 17 juni 2007 @ 12:18:23 #45
    69415 Buschetta
    Jouw IP toevallig ?
    pi_50541003
    Het is leuk om wat spulletjes van de Ikea the hebben. Maar ik heb altijd medelijden met die stelletjes die hun hele inboedel (inclusief nep schilderijen) bij de IKEA vandaan hebben getrokken.

Vraagje aan de medewerkers. Zijn jullie appartementen een standaard IKEA inrichting of komt er ook weleens wat anders in te staan ? Van de Lundia ofzo ,.,..
    pi_50541241
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 12:18 schreef Buschetta het volgende:
    Het is leuk om wat spulletjes van de Ikea the hebben. Maar ik heb altijd medelijden met die stelletjes die hun hele inboedel (inclusief nep schilderijen) bij de IKEA vandaan hebben getrokken.

Vraagje aan de medewerkers. Zijn jullie appartementen een standaard IKEA inrichting of komt er ook weleens wat anders in te staan ? Van de Lundia ofzo ,.,..
    Ik ben een studente en mijn kamer is grotendeels ikea ja maar ook voordat ik er werkte al
      zondag 17 juni 2007 @ 12:30:57 #47
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50541406
    Ja im mijn studentenhuis was het ook een en al IKEA, maar sinds ik samenwoon is zowel budget als smaak toegenomen en staat er steeds minder van IKEA in Wel nog accesoires en keukenspul enzo, maar dat omdat het prima is en niks kost ook...
    pi_50541623
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 12:05 schreef kalinho het volgende:

[..]

Ja kweetnie. Die moest iedereen naar elkaar gaan gooien. dan is het natuurlijk lachen gieren brullen als ze die dingen niet altijd opvangen (om de reden dat je er 6 tegelijk naar je hoofd krijgt ) en dan was de boodschap van de heartmuts"Ja, in de winkel komen er vaak veel verschillende signalen naar je toe, soms wel eens meerdere klanten tegelijk"

en toen gingen we verder met het volgende onderdeel en was ik nog geen donder wijzer geworden
    Ow die vind ik nog niet eens zo verkeerd gevonden eigenlijk...
      Hoofdredactie Fotografie zondag 17 juni 2007 @ 13:33:25 #49
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_50543384
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 11:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm...Alle vestigingen in Nederland kunnen thuistransporten via een centraal magazijn laten lopen. Dat houdt in dat je gedeeltelijk zelf je bezorgperiode kunt bepalen (mits artikelen zo lang nog leverbaar zijn) maar ook dat je iets meer betaald (omdat alles dan voor je verzameld wordt, ipv dat je dat zelf doet. Een belangrijke kanttekening hierbij is wel dat artikelen in dat magazijn in het 'assortiment' moeten zijn opgenomen. Als artikelen daar niet beschikbaar zijn, dan zul je ze altijd zelf moeten verzamelen in de vestiging en daar het transport regelen.

Wanneer je zelf je spullen gaat verzamelen, kun je het aflevermoment niet vertragen, het komt gewoon zo snel mogelijk (IKEA heeft inpandig namelijk geen ruimte om dat op te gaan slaan).

Wel wil ik hierbij aangeven dat dit bovenstaande in principe geldt voor vestigingen van IKEA Nederland. Delft valt daar buiten aangezien zij een IKEA Concept Center zijn, en zij kunnen andere regels hanteren. Bijv dat ze helemaal geen gebruik maken van het eerder genoemde centrale magazijn, maar alle transporten via de winkel laten lopen.
    Thnx voor je reactie! Dat van dat centrale magazijn wist ik helemaal niet! Binnenkort maar even informeren in Delft dan

Dat ze meteen willen bezorgen, had ik wel verwacht. Maar niet geschoten is altijd mis Het uitstellen van levering was mij namelijk wel goed uitgekomen, ik weet nl. precies wat ik allemaal wil, maar kan mijn nieuwe huis nog niet in
    pi_50547500
    Is ergens te vinden welke artikelen er tijdens de Plundra zijn afgeprijsd?
    pi_50547621
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 15:55 schreef Kwelit het volgende:
    Is ergens te vinden welke artikelen er tijdens de Plundra zijn afgeprijsd?
    Ja in de winkel, tijdens de Plundra...

Aanbiedingen kunnen namelijk per vestiging verschillen, zowel in keuze van het artikel als de prijs.
      zondag 17 juni 2007 @ 16:05:29 #52
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50547729
    www.ikea.nl/plundra

staat nu nog winter op, wordt snel aangepast
    pi_50550856
    Ik zie de Kramfors bank ik stoffen beklding niet meer op de Ikea site staan? Waar is ie naar toe?
    pi_50552875
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 18:19 schreef Cyan het volgende:
    Ik zie de Kramfors bank ik stoffen beklding niet meer op de Ikea site staan? Waar is ie naar toe?
    Naar de bankenhemel?

Nee de banken zijn door de goede verkopen wat slechter leverbaar... vandaar
      zondag 17 juni 2007 @ 19:49:04 #55
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_50553233
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef Spookje81 het volgende:
    Stelregel: alles wat in het magazijn staat is puick.
    Zogauw ze het uit het DC moeten toveren bij Ikea, niet aan beginnen!
    It's always around me, all this noise
    But not nearly as loud as the voice saying
    "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
    Just let it happen, let it happen"
    pi_50555928
    Vraagje: Hoeveel CD's passen er op zo'n LACK wandplank?
    pi_50560201
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 21:03 schreef super-muffin het volgende:
    Vraagje: Hoeveel CD's passen er op zo'n LACK wandplank?
    Hoe breed is een cd?

Doe dan 110cm gedeeld door de breedte van een cd en haal er 10 af of zo en dan heb je het aantal cd's... klaar!
    pi_50562894
    een jewelcase, zoals dat heet, is 142x124x10 mm. Dus ongeveer 100 albums (heb ook een aantal digipacks en dubbel albums )
    pi_50567432
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 16:05 schreef Adelante het volgende:
    www.ikea.nl/plundra

staat nu nog winter op, wordt snel aangepast
    Enig idee of deze site nog voor de Plundra wordt aangepast, dan weet ik namelijk of het de moeite waard is om te gaan..
    pi_50569520
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 12:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow die vind ik nog niet eens zo verkeerd gevonden eigenlijk...
    Eens, die HEART training is een prima training, ik geef hem zelf ook. Het is natuurlijk wel de bedoeling om de achterliggende boodschap goed uit te leggen. Een training waarin alleen maar met knuffels gegooid wordt heeft natuurlijk geen zin!! In Amsterdam hebben we HEART 2 en 3 gekombineerd zodat er niet van die lullige 2 uurtjes zaterdagochtend trainingen overblijven. Dat is wel een succes gebleken...
      maandag 18 juni 2007 @ 10:35:09 #61
    139820 mol_air
    Jus ex injuria non oritur
    pi_50569636
    hmmm, waarom is Tundra kliklaminaat bij IKEA Utrecht 8,95 per m en in Delft 6,95?

ik ga mn geld terughalen....
    pi_50571148
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 10:30 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Eens, die HEART training is een prima training, ik geef hem zelf ook. Het is natuurlijk wel de bedoeling om de achterliggende boodschap goed uit te leggen. Een training waarin alleen maar met knuffels gegooid wordt heeft natuurlijk geen zin!! In Amsterdam hebben we HEART 2 en 3 gekombineerd zodat er niet van die lullige 2 uurtjes zaterdagochtend trainingen overblijven. Dat is wel een succes gebleken...
    een prima training voor sociaal gestoorden ofzo dan wellicht voor mij is alles meer dan logisch wat er uitgelegd wordt hoe en wat te gedragen mbt klanten, maar ja that's just me (en een boel anderen)
    pi_50584264
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 10:30 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

En jij hebt als trainer aan volwassen mensen uitgelegd dat ze "hun eigen collega"moeste ontwerpen

of dat je in een kring ging zitten met de rug naar elkaar toe, en dat dan 1 iemand een getal zei, en de volgende daarna
    grow up
    pi_50585011
    Ik heb een vraagje aan de Ikea medewerkers van Breda:

Ik ben al een tijdje aan het wachten op
    LJUSDAL Glasplaat frosted glas 79x19 cm (dus niet de zwarte variant)

Hij is al een tijdje op, maar er stonden er nog heel veel in voorraad. Deze voorraad is door iemand verwijderd en dan zouden de glasplaten opnieuw besteld worden. Inmiddels wacht ik al een paar weken tot ze aanwezig zijn. Internet in de gaten houden werkt niet, omdat ze daar nog steeds voorradig zijn!

Zou iemand van de vestiging Breda een seintje kunnen geven aan mij als ze weer voorradig zijn, of zien wanneer ze weer binnenkomen???

Alvast heel erg bedankt!!!
    pi_50588933
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 10:35 schreef mol_air het volgende:
    hmmm, waarom is Tundra kliklaminaat bij IKEA Utrecht 8,95 per m en in Delft 6,95?

ik ga mn geld terughalen....
    IKEA Delft is het IKEA Concept Center. Zij testen dingen om te kijken of ze werken. Wanneer bepaalde dingen blijken te werken worden ze geimplementeerd in overige vestigingen. 1 van die testcases is het verlagen van standaard prijzen om te kijekn welk effect dat verder heeft op de omzetten van IKEA.
    Verder kan het ook mogelijk zijn dat de TUNDRA laminaat vloer in de aanbieding is (al dan niet voor IKEA Family leden).

Ja dat kan... pak alles even weer in de verpakking en neem het mee naar IKEA Delft. Breng het daar terug bij de klantenservice en koop het vervolgens opnieuw in Delft.

Maar misschien kun je hiervoor beter contact opnemen met het 0900 nummer van IKEA... 0900-2354532
    pi_50593817
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 19:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

IKEA Delft is het IKEA Concept Center. Zij testen dingen om te kijken of ze werken. Wanneer bepaalde dingen blijken te werken worden ze geimplementeerd in overige vestigingen. 1 van die testcases is het verlagen van standaard prijzen om te kijekn welk effect dat verder heeft op de omzetten van IKEA.
    Verder kan het ook mogelijk zijn dat de TUNDRA laminaat vloer in de aanbieding is (al dan niet voor IKEA Family leden).

Ja dat kan... pak alles even weer in de verpakking en neem het mee naar IKEA Delft. Breng het daar terug bij de klantenservice en koop het vervolgens opnieuw in Delft.

Maar misschien kun je hiervoor beter contact opnemen met het 0900 nummer van IKEA... 0900-2354532
    Kan je dan niet beter met je bon terug gaan? Ze kunnen toch het aantal pakken laminaat opnieuw aanslaan en de korting verrekenen?
    pi_50595665
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef Cyan het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter met je bon terug gaan? Ze kunnen toch het aantal pakken laminaat opnieuw aanslaan en de korting verrekenen?
    Naja wanneer jij iets voor de prijs van een andere vestiging wilt hebben, zul je der ook wat moeite voor moeten doen. Anders kun je onbeperkt terug blijven komen. En aanbiedingen in een bepaalde winkel zijn specifiek voor die winkel. Het zou te vreemd zijn dat je in bijvoorbeeld Hengelo je dingen kan kopen en het dan ook voor de aanbiedingsprijs van alle andere vestigingen krijgt.
      maandag 18 juni 2007 @ 22:43:29 #68
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50596219
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja wanneer jij iets voor de prijs van een andere vestiging wilt hebben, zul je der ook wat moeite voor moeten doen. Anders kun je onbeperkt terug blijven komen. En aanbiedingen in een bepaalde winkel zijn specifiek voor die winkel. Het zou te vreemd zijn dat je in bijvoorbeeld Hengelo je dingen kan kopen en het dan ook voor de aanbiedingsprijs van alle andere vestigingen krijgt.
    euhm.. laagste prijs garantie?
    pi_50597011
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee dat is helemaal niet raar. Ikea is toch 1 winkelketen en er zijn toch geen franchisers bij betrokken? Dus de prijzen zouden bij ieder filiaal hetzelfde moeten zijn.

Als het nu ging om een outlet (waar dus artikelen naar toegestuurd worden die uit het assortiment gaan of bijvoorbeeld showroom-modellen) is het een ander verhaal.

Bovendien mag je toch binnen een x aantal dagen ruilen? Als je binnen die tijd terug komt met je bon kan je het artikel toch terug laten boeken, het opnieuw laten aanslaan (maar dan met korting) en het verschil handje contantje terug krijgen? Tenminste, zo werkt het bij veel andere winkelketens die niet bestaan uit franchisers.

Het is raar dat het artikel in het ene filiaal duurder is als in het ander. In dat geval zou ik als klant willen dat Ikea het mij ook tegen die goedkopere prijs levert of het desnoods interfillieert vanuit een ander filiaal.
    pi_50599610
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef Adelante het volgende:

[..]

euhm.. laagste prijs garantie?
    Que?

Als het nou een landelijke actie op basis van een ander bedrijf is, dan gaat inderdaad de laagste prijsgarantie werken.

Iedere vestiging heeft zijn eigen budgetten en mogelijkheden. Hierbij wordt mede naar de markt in de buurt gekeken. Niet iedere vestiging heeft evenveel budget om aanbiedingen te voeren. Dit is mede afhankelijk van verkoopresultaten. Dus het is niet altijd mogelijk om aanbiedingen landelijk te organiseren.
      dinsdag 19 juni 2007 @ 00:12:42 #71
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_50600253
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Que?

Als het nou een landelijke actie op basis van een ander bedrijf is, dan gaat inderdaad de laagste prijsgarantie werken.

Iedere vestiging heeft zijn eigen budgetten en mogelijkheden. Hierbij wordt mede naar de markt in de buurt gekeken. Niet iedere vestiging heeft evenveel budget om aanbiedingen te voeren. Dit is mede afhankelijk van verkoopresultaten. Dus het is niet altijd mogelijk om aanbiedingen landelijk te organiseren.
    Dat is wel een vreemde strategie voor een bedrijf als IKEA, omdat het volledig vanuit het bedrijf zelf geredeneerd is. De klantperceptie wordt hier compleet over het hoofd gezien.
    En het is ook vreemd dat de laagsteprijsgarantie wel geldt als compleet andere bedrijven een vergelijkbaar product goedkoper aanbieden, maar niet als een andere IKEA-vestiging dat doet.
    Voor de klant lijkt me dat heel onlogisch.

Ik heb het zelf ook wel eens gehad, maar toen wist ik voor de aankoop al van het (nogal forse) prijsverschil.
    Product X was bij IKEA 1 veel goedkoper dan bij IKEA 2, maar te groot om mee te nemen bij IKEA 1.
    Toen heb ik het bij IKEA 2 gekocht voor de dure prijs, daarna meteen naar de klantenservice, het prijsverschil gemeld, ksmiepje gaat computeren en bellen en geeft vervolgens het prijsverschil handje contantje terug.
    Dus je moet er inderdaad wel wat moeite voor doen. .
    Only the good die young.
    pi_50607529
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Dat is wel een vreemde strategie voor een bedrijf als IKEA, omdat het volledig vanuit het bedrijf zelf geredeneerd is. De klantperceptie wordt hier compleet over het hoofd gezien.
    En het is ook vreemd dat de laagsteprijsgarantie wel geldt als compleet andere bedrijven een vergelijkbaar product goedkoper aanbieden, maar niet als een andere IKEA-vestiging dat doet.
    Voor de klant lijkt me dat heel onlogisch.

Ik heb het zelf ook wel eens gehad, maar toen wist ik voor de aankoop al van het (nogal forse) prijsverschil.
    Product X was bij IKEA 1 veel goedkoper dan bij IKEA 2, maar te groot om mee te nemen bij IKEA 1.
    Toen heb ik het bij IKEA 2 gekocht voor de dure prijs, daarna meteen naar de klantenservice, het prijsverschil gemeld, ksmiepje gaat computeren en bellen en geeft vervolgens het prijsverschil handje contantje terug.
    Dus je moet er inderdaad wel wat moeite voor doen. .
    Klopt we mogen inderdaad het verschil uitgeven maar alleen als de klant het zelf aangeeft inderdaad en dan moeten we inderdaad in het computersysteem kijken of het zo is en als we het niet kunnen vinden in het systeem er achteraan bellen, blijkt het inderdaad te kloppen krijgt de klant gewoon het verschil terug
    pi_50611340
    kunnen mensen van ikea hier even posten wat er in de plundra van amsterdam en groningen zit?
    pi_50611475
    Dat komt toch gewoon op de website of niet?
    pi_50616311
    Ik kreeg net een mailtje over de komende plundera

nu is de 27e juni de eerste dag, helaas kan ik dan niet (ik woon niet echt in de buurt )
    ik zou dus de 28e naar ikea breda gaan.

Ik heb geen idee hoe zo'n plundera eraan toe gaat.
    maar mijn vraag is eigenlijk beetje of de 2e dag ook nog de moeite is, of zijn alle "mooie" of "goedkope" dingen dan al weg van de eerste dag? of wordt dit constant aangevuld?
    Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
    pi_50617568
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef super-muffin het volgende:
    Dat komt toch gewoon op de website of niet?
    Het is aan de vestiging om dat online te zetten. Maar ik ga er vanuit dat de meesten dit wel zullen doen inderdaad...
      dinsdag 19 juni 2007 @ 18:58:10 #77
    154392 Vodkat
    Honda V4 Power
    pi_50624055
    Ik heb ook mail gehad over de Plundra en zit ook te wachten tot de website wordt aangepast zodat ik kan zien wat ik wil gaan kopen

Ik heb een aantal dingen op het oog en hoop dat ze bij de Plundra artikelen zitten!!

- Aneboda bedframe
    - Sultan Hustad matras
    - Besta Burs tv meubel
    - Besta Burs wandplank
    - Tundra kliklaminaat middenbruin
    - Besta open kast + deurtjes etc.

Dus ... I have my fingers crossed!!

PS. Ik ga altijd naar Ikea Eindhoven, dus als iemand wat weet ....
      dinsdag 19 juni 2007 @ 19:04:04 #78
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50624260
    Let wel, plundra is er meestal voor de uitgaande artikelen. In de winkel (in Duiven iig) zijn al veel artikelen met OP=OP beprijsd, deze komen ook in de PLUNDRA! terecht...
    pi_50628910
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 17:40 schreef kalinho het volgende:

[..]

En jij hebt als trainer aan volwassen mensen uitgelegd dat ze "hun eigen collega"moeste ontwerpen

of dat je in een kring ging zitten met de rug naar elkaar toe, en dat dan 1 iemand een getal zei, en de volgende daarna
    grow up
    Kunnen jullie dan de essentie van deze oefeningen uitleggen..?
    pi_50630095
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef Vodkat het volgende:
    Ik heb ook mail gehad over de Plundra en zit ook te wachten tot de website wordt aangepast zodat ik kan zien wat ik wil gaan kopen

Ik heb een aantal dingen op het oog en hoop dat ze bij de Plundra artikelen zitten!!

- Aneboda bedframe
    - Sultan Hustad matras
    - Besta Burs tv meubel
    - Besta Burs wandplank
    - Tundra kliklaminaat middenbruin
    - Besta open kast + deurtjes etc.

Dus ... I have my fingers crossed!!

PS. Ik ga altijd naar Ikea Eindhoven, dus als iemand wat weet ....
    Het enige artikel waarmee je nog een beetje kans maakt is het ANEBODA bedframe... en dan alleen in het berken... (en wellicht het matras)

De BESTA serie is net nieuw en ondervindt nog geen wijzigingen.
    Verder gaat ook de TUNDRA vloer nog niet uit het assortiment...

sorry...
    pi_50640941
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 15:21 schreef dromewaris het volgende:

Ik heb geen idee hoe zo'n plundera eraan toe gaat.
    maar mijn vraag is eigenlijk beetje of de 2e dag ook nog de moeite is, of zijn alle "mooie" of "goedkope" dingen dan al weg van de eerste dag? of wordt dit constant aangevuld?
    nogmaals mijn vraag...

is de 2e dag van een plundra ook nog de moeite? of is alles dan al op?
    het gaat om Breda
    pi_50641851
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 18:05 schreef RedSonya het volgende:

[afbeelding]

Hij is al een tijdje op, maar er stonden er nog heel veel in voorraad. Deze voorraad is door iemand verwijderd en dan zouden de glasplaten opnieuw besteld worden. Inmiddels wacht ik al een paar weken tot ze aanwezig zijn. Internet in de gaten houden werkt niet, omdat ze daar nog steeds voorradig zijn!

Zou iemand van de vestiging Breda een seintje kunnen geven aan mij als ze weer voorradig zijn, of zien wanneer ze weer binnenkomen???

Genoteerd ik zal het eens nakijken!
    pi_50641892
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 07:48 schreef dromewaris het volgende:

[..]

nogmaals mijn vraag...

is de 2e dag van een plundra ook nog de moeite? of is alles dan al op?
    het gaat om Breda
    Ik weet niet precies wat er allemaal in de PLUNDRA komt. Over het algemeen geldt wel, als je iets per se wil hebben, hoe eerder je bent hoe meer kans je hebt dat er nog voorraad is. Maar, ik moet zeggen, de PLUNDRA spreekt niet meer zo veel tot de verbeelding als vroeger, dus of je nu op de 1e of de 2e dag gaat, dat maakt niet echt uit volgens mij.
    pi_50642851
    Hopelijk hebben ze nog een mooie tafel + stoelen in de PLUNDRA.. en dan niet die lelijke JOKKMOKK of zo'n plastic tafel.
      woensdag 20 juni 2007 @ 10:20:56 #85
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_50644074
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 19:49 schreef JDude het volgende:

[..]

Stelregel: alles wat in het magazijn staat is puick.
    Zogauw ze het uit het DC moeten toveren bij Ikea, niet aan beginnen!
    We willen de hoekbank (2 x 2) ektorp, die hadden we in barendrecht gezien en die meneer daar zei, oh bij ons is ie op voorraad dat zal in delft ook wel zo zijn, daar kan je makkelijk mee wachten, maar als ik nu online kijk bij de voorraad is ie zowel in delft als barendrecht niet op voorraad. Dus nu is eigenlijk mijn vraag moeten we op zoek naar een andere bank of is er kans dat ie tegen half/eind augustus weer op voorraad is en dat we zonder problemen kunnen bestellen en laten bezorgen.

En voor dat bezorgen, we gaan op de 3e verdieping wonen, komen daar nog extra kosten bij en wat kost bezorgen sowieso? We verhuizen naar Voorburg.
    forum.opeenshadikhet.nl
      woensdag 20 juni 2007 @ 10:45:33 #86
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_50644895
    Ons werd toen verteld dat bezorging gratis is, wanneer het artikel niet direct uit magazijn geleverd kan worden.
      woensdag 20 juni 2007 @ 10:46:18 #87
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50644926
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
    Ons werd toen verteld dat bezorging gratis is, wanneer het artikel niet direct uit magazijn geleverd kan worden.
    Klopt! En dat is in elke vestiging het geval.
    pi_50648420
    en als je een 5 artikelen koopt, moet je dan 5 keer bezorgkosten betalen?
    of maakt het niet meer uit hoeveel je dan laat bezorgen?
    pi_50648476
    Ik heb een keuken besteld bij de ikea en nu hoor ik vanochtend dat de oplevering van mijn huis met een maand verschoven is.
    Heb ik nu een probleem?(met de keuken dan)
    Fuck with a Hooker, get rucked.
      woensdag 20 juni 2007 @ 12:29:00 #90
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50648953
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef LamstraalASD het volgende:
    Ik heb een keuken besteld bij de ikea en nu hoor ik vanochtend dat de oplevering van mijn huis met een maand verschoven is.
    Heb ik nu een probleem?(met de keuken dan)
    Wanneer zou die geleverd moeten worden? En wanneer is die besteld?
      woensdag 20 juni 2007 @ 12:29:33 #91
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50648971
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 12:15 schreef dromewaris het volgende:
    Bezorgkosten gaan op gewicht en postcode...

Wordt tijd dat er een stukje over in de OP komt
    pi_50649841
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 12:29 schreef WebForce het volgende:

[..]

Wanneer zou die geleverd moeten worden? En wanneer is die besteld?
    Hij is 2 weken terug besteld en ik zou gebeld worden op 17 juli maar omdat de oplevering een maand vertraagt is wil ik dat ding dus ook een maand later hebben.
    Fuck with a Hooker, get rucked.
      woensdag 20 juni 2007 @ 13:15:49 #93
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50650607
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 12:54 schreef LamstraalASD het volgende:

[..]

Hij is 2 weken terug besteld en ik zou gebeld worden op 17 juli maar omdat de oplevering een maand vertraagt is wil ik dat ding dus ook een maand later hebben.
    Zit er een maatwerkblad bij? Zo ja dan moet de order geannuleerd worden en er weer opnieuw ingezet worden, dit kan zonder vertraging van de order. Bel nu gelijk even naar 0900-BELIKEA en regel het met je vestiging.
    pi_50655643
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 10:46 schreef WebForce het volgende:

[..]

Klopt! En dat is in elke vestiging het geval.
    Tenzij het normaal wel uit voorraad leverbaar is, maar nu is uitverkocht.
    Het gaat alleen om artikelen die standaard niet uit voorraad leverbaar zijn.
    pi_50655661
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 13:15 schreef WebForce het volgende:

[..]

Zit er een maatwerkblad bij? Zo ja dan moet de order geannuleerd worden en er weer opnieuw ingezet worden, dit kan zonder vertraging van de order. Bel nu gelijk even naar 0900-BELIKEA en regel het met je vestiging.
    Een maatwerkblad kan niet worden geannuleerd!
      woensdag 20 juni 2007 @ 15:51:00 #96
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50656219
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 15:35 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Een maatwerkblad kan niet worden geannuleerd!
    Zeker wel, gewoon even met Jutta bellen
    pi_50657885
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 15:51 schreef WebForce het volgende:

[..]

Zeker wel, gewoon even met Jutta bellen

Ik mail regelmatig met Jutta, en ze doet niet vaak lief tegen me
    pi_50675881
    van wat voor kwaliteit is de Kvist bamboe-vloer van ikea? krast het snel, is ie over een paar jaar nog steeds mooi?
    Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
    pi_50678119
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef Spookje81 het volgende:

[..]

We willen de hoekbank (2 x 2) ektorp, die hadden we in barendrecht gezien en die meneer daar zei, oh bij ons is ie op voorraad dat zal in delft ook wel zo zijn, daar kan je makkelijk mee wachten, maar als ik nu online kijk bij de voorraad is ie zowel in delft als barendrecht niet op voorraad. Dus nu is eigenlijk mijn vraag moeten we op zoek naar een andere bank of is er kans dat ie tegen half/eind augustus weer op voorraad is en dat we zonder problemen kunnen bestellen en laten bezorgen.

En voor dat bezorgen, we gaan op de 3e verdieping wonen, komen daar nog extra kosten bij en wat kost bezorgen sowieso? We verhuizen naar Voorburg.
    Dan zal ik als Barendrechtse expert het eens even vertellen

de postcode van voorburg weet ik niet, maar zolang dat niet boven de 3500, of onder de 2900 zit zit je dus maximaal in regio 2. enkele uitzonderingen bij postcode 3200 daargelaten. Regio 3 is daarbuiten.
    De standaardprijs is 29 euro. Voor regio 1. Dat is rdam, barendrecht, capelle, etc. niet echt ver v.d. vestiging. Voor 29 euro staat het op de grond. Vervolgens komt er voor 3 etages 21 euro bij. MITS het onder de 100 kilo is
    En tot zover het uit mn hoofd gedeelte ik ga morgen wel ff kijken hoe het précies zit.

@Webforce: zo'n ding in de OP heeft geen zin omdat dat voor elke vestiting anders is. Hier uit de printer komen vaak zat vrachtbrieven uit 088, 403 etc etc rollen en overal is het weer net iets anders
    pi_50678230
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 12:15 schreef dromewaris het volgende:
    Nja dat ligt eraan. Als je het koopt en laat bezorgen...en bv een dag na aankomst weer wat laat bezorgen moet je het weer opnieuw betalen. Als je in de winkel bv. 9 karren aan spullen hebt en 5x heen en weer naar de balie loopt met die karren is het 1 prijs
      donderdag 21 juni 2007 @ 10:28:37 #101
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50683608
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 00:32 schreef kalinho het volgende:

[..]

@Webforce: zo'n ding in de OP heeft geen zin omdat dat voor elke vestiting anders is. Hier uit de printer komen vaak zat vrachtbrieven uit 088, 403 etc etc rollen en overal is het weer net iets anders
    Daar zat ik ook al aan te denken ja...
      donderdag 21 juni 2007 @ 10:29:21 #102
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50683624
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 16:44 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik mail regelmatig met Jutta, en ze doet niet vaak lief tegen me
    Hehe, zodra ze hoort dat je 'Hallo' kan zeggen in het Duits begint ze meteen te ratelen, pfff .
      donderdag 21 juni 2007 @ 12:31:35 #103
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50687408
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef Wampi het volgende:
    van wat voor kwaliteit is de Kvist bamboe-vloer van ikea? krast het snel, is ie over een paar jaar nog steeds mooi?
    kwaliteit is perfect en hij blijft erg mooi, wij hebben hem op de bovenverdieping liggen en na twee jaar nog niet de behoefte hem op te schuren ofzo.

alleen het leggen ik hoop dat je engelengeduld hebt en veeeeeel doorzettingsvermogen. die plastic strips ertussen werken en dan ook nog eens het laminaat aanslaan was bij ons een drama, geloof ik drie dagen mee bezig geweest voor alles er naar wens in lag (en het zaagverlies maar niet noemende ).
    pi_50693935
    Hee wanneer begint Plundra nou? Kan 't nergens vinden.

Edit: Laat maar, al gevonden in een mail die ik heb gekregen.
    pi_50697727
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

kwaliteit is perfect en hij blijft erg mooi, wij hebben hem op de bovenverdieping liggen en na twee jaar nog niet de behoefte hem op te schuren ofzo.

alleen het leggen ik hoop dat je engelengeduld hebt en veeeeeel doorzettingsvermogen. die plastic strips ertussen werken en dan ook nog eens het laminaat aanslaan was bij ons een drama, geloof ik drie dagen mee bezig geweest voor alles er naar wens in lag (en het zaagverlies maar niet noemende ).
    van engelengeduld is niet echt sprake hier.. maar ben nu bij praxis, karwei en ikea geweest, en de bamboe vloer was de eerste en enige waarvan ik dacht: WOW . ik lees nu inderdaad op de site ook dat ie geschuurd kan worden, dat maakt het al een heel stuk meer waar voor je geld!
    Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
    pi_50703150
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 18:05 schreef RedSonya het volgende:

[afbeelding]

Bij deze: seintje! Ze zijn weer op voorraad
      donderdag 21 juni 2007 @ 23:27:12 #107
    3011 E.T.
    pi_50710938
    Ik heb weer een banken vraag (ik heb nog steeds geen bank idd.. )

Karlstad, 2-zits in wit.. kan ik die meteen meenemen uit Amersfoort? Zoals bij de meeste banken staat ie op 'niet op voorraad' maar met die banken kon je daar nooit van uit gaan.
    Sommigen moeten echt besteld worden, anderen zijn stiekem toch op voorraad..

En losse hoezen voor deze bank?
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      donderdag 21 juni 2007 @ 23:30:56 #108
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50711131
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef E.T. het volgende:
    Ik heb weer een banken vraag (ik heb nog steeds geen bank idd.. )

Karlstad, 2-zits in wit.. kan ik die meteen meenemen uit Amersfoort? Zoals bij de meeste banken staat ie op 'niet op voorraad' maar met die banken kon je daar nooit van uit gaan.
    Sommigen moeten echt besteld worden, anderen zijn stiekem toch op voorraad..

En losse hoezen voor deze bank?
    Was gisteren nog op voorraad in Amersfoort, maar niet in grote getalen, dus daarom denk ik niet op i-net aangegeven. BA1 (banken afdeling) gaat trouwens verbouwen in Amersfoort en heeft vanaf maandag alle showroommodellen in de uitverkoop.

Ohjah, en er staan ook nog tien KARLANDA banken (voorloper KARLSTAD en nu uitgaand) in de koopjeshoek, sommigen zelfs nieuw in verpakking en nog met diverse kleuren hoezen. Dus als je geld wilt besparen
      donderdag 21 juni 2007 @ 23:33:42 #109
    3011 E.T.
    pi_50711265
    oe, 2-zits karlanda's??? (vond karlanda nl. erg lekker zitten )

tnx voor de tip iig!

Alleen jammer dat ik maandag en dinsdag niet in de buurt van A'foort ben Woensdag nog maar ff kijken wat ze nog hebben
      donderdag 21 juni 2007 @ 23:36:50 #110
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50711434
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 23:33 schreef E.T. het volgende:
    oe, 2-zits karlanda's??? (vond karlanda nl. erg lekker zitten )

tnx voor de tip iig!

Alleen jammer dat ik maandag en dinsdag niet in de buurt van A'foort ben Woensdag nog maar ff kijken wat ze nog hebben
    ik zal morgen eens voor je kijken, ben dan weer in Amersfoort.

besef wel dat woensdag PLUNDRA! start
      donderdag 21 juni 2007 @ 23:40:29 #111
    3011 E.T.
    pi_50711627
    ja die Plundra is wel ff bijkomend nadeel

als er 2-zits karlanda's in de koopjeshoek staan, ga ik zaterdagochtend ff heen.. en anders wordt 't woensdagochtend denk ik toch.. (het kloterige van de woensdag is dan weer die hele hordes kinderen die met papa en mama mee moeten en dus verstoppertje spelen in de hele winkel )
    pi_50711998
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef E.T. het volgende:

als er 2-zits karlanda's in de koopjeshoek staan, ga ik zaterdagochtend ff heen.. en anders wordt 't woensdagochtend denk ik toch.. (het kloterige van de woensdag is dan weer die hele hordes kinderen die met papa en mama mee moeten en dus verstoppertje spelen in de hele winkel )
    Hahaha jij vind ze als klant al irritant...

ik ben dat gejengel zooooo onwijs beu...
    pi_50712620
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 23:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hahaha jij vind ze als klant al irritant...

ik ben dat gejengel zooooo onwijs beu...
    zo eens vandaag ook weer een moeder, wij waren tassen aan het bijvullen, helemaal panisch want dr kind was kwijt (van 2!) wij moesten helpen etc, Ga gewoon niet met zo'n kind naar IKEA of zet het vast in een wagentje, zat dat kind tussen de gordijnen, of van die krijsende kinderen in buggy;s voor je kassa
    pi_50713148
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

zo eens vandaag ook weer een moeder, wij waren tassen aan het bijvullen, helemaal panisch want dr kind was kwijt (van 2!) wij moesten helpen etc, Ga gewoon niet met zo'n kind naar IKEA of zet het vast in een wagentje, zat dat kind tussen de gordijnen, of van die krijsende kinderen in buggy;s voor je kassa
    Oow dat kan ik ook niet begrijpen inderdaad... let toch gewoon op je kinderen...
    Het komt ook regelmatig voor dat ouders op de showroom lopen en dat het kleine grut al beneden bijvoorbeeld gordijnen aan het bekijken is...
      vrijdag 22 juni 2007 @ 08:11:53 #115
    3011 E.T.
    pi_50717473
    en dan te bedenken dat ik zelf kinderen heb, waarvan eetje in zo'n moeilijke leeftijd (3)... maar ik erger me nog stteds rot aan rondrennende en gillende kinderen in een winkel
    Als het ff kan neem ik ze dus ook niet mee... of de oudste gaat in de ballenbak (maar dan ga ik alleen halen wat ik nodg heb en niet uitgebreid shoppen en kijken)
    pi_50726032
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 08:11 schreef E.T. het volgende:
    en dan te bedenken dat ik zelf kinderen heb, waarvan eetje in zo'n moeilijke leeftijd (3)... maar ik erger me nog stteds rot aan rondrennende en gillende kinderen in een winkel
    Als het ff kan neem ik ze dus ook niet mee... of de oudste gaat in de ballenbak (maar dan ga ik alleen halen wat ik nodg heb en niet uitgebreid shoppen en kijken)
    die gaat toch niet huilen als die een stempel krijgt ?

die kinderen vind ik zo erg ook als ik in de ballenbak sta en dan krijsen, krijsen, krijsen om een stempeltje
      vrijdag 22 juni 2007 @ 14:09:52 #117
    3011 E.T.
    pi_50728229
    Mijn kind krijst niet

Nah, ze is een keertje geweest in Delft. Ze had een mooie tekening voor mama gemaakt, Dora gekeken.. en toen was ze het zat. Toen ik haar kwam halen zat ze heel braaf en stilletjes op zo'n kubus met een Ikea-meisje te kletsen.
    Zo'n peutertje van 3 met twee blonde staartjes en bungelende beentjes
    pi_50740076
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Bij deze: seintje! Ze zijn weer op voorraad
    Thank you very much!!!
    Ik hoop dat er volgende week donderdag ook nog zijn, want dan moet ik in de buurt van Ikea Breda werken!!
    pi_50740454
    OMG ik loste vanmiddag de receptionist af, en ik moest iets omroepen en ik druk de verkeerde knop in... ging het eerste stukje van de ontruimingstekst lopen!
    quote:
    ATTENTIE -- HIER VOLGT EEN BELANGRIJKE MEDEDELING VOOR AL ONZE KLANTEN
    !!!! SHIT!!
    Ik was net op tijd om het stop te zetten, anders waren we vanmiddag in de stromende regen zonder enige aanleiding ontruimd geweest...

Ik had vandaag ècht mijn dag niet
      vrijdag 22 juni 2007 @ 20:44:14 #120
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50741603
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef E.T. het volgende:

koopjeshoek amersfoort heeft alleen 3-zits staan, nog wel veel en voordelig, maar geen 2-zits.
    pi_50745585
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef Allan24 het volgende:
    OMG ik loste vanmiddag de receptionist af, en ik moest iets omroepen en ik druk de verkeerde knop in... ging het eerste stukje van de ontruimingstekst lopen!
    [..]

!!!! SHIT!!
    Ik was net op tijd om het stop te zetten, anders waren we vanmiddag in de stromende regen zonder enige aanleiding ontruimd geweest...

Ik had vandaag ècht mijn dag niet
    Ow... naja je kunt je er nog uit redden door aan te geven dat je bericht echt heul belangrijk was

Toen ik receptie draaide heb ik het voor elkaar te krijgen om een paar keer een klant om te roepen via de knop 'personeel'... dus alleen in het personeels gebied... ook erg handig en zooooo vreemd dat de klant maar niet reageerde...
      zondag 24 juni 2007 @ 19:03:38 #122
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_50794684
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 00:32 schreef kalinho het volgende:

[..]

Dan zal ik als Barendrechtse expert het eens even vertellen

de postcode van voorburg weet ik niet, maar zolang dat niet boven de 3500, of onder de 2900 zit zit je dus maximaal in regio 2. enkele uitzonderingen bij postcode 3200 daargelaten. Regio 3 is daarbuiten.
    De standaardprijs is 29 euro. Voor regio 1. Dat is rdam, barendrecht, capelle, etc. niet echt ver v.d. vestiging. Voor 29 euro staat het op de grond. Vervolgens komt er voor 3 etages 21 euro bij. MITS het onder de 100 kilo is
    En tot zover het uit mn hoofd gedeelte ik ga morgen wel ff kijken hoe het précies zit.
    Onze postcode is 2273. En het liefst zouden we vanuit Delft krijgen, dan vallen we volgens mij wel onder die postcode. Maar mijn concrete vraag was eigenlijk is die bank nog leverbaar of hebben we juist een uitgezocht die niet meer te leveren is. We krijgen 15-8 de sleutel. Dus we hebben nog wel tot die tijd.
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_50795276
    quote:
    Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef Spookje81 het volgende:

[..]

Onze postcode is 2273. En het liefst zouden we vanuit Delft krijgen, dan vallen we volgens mij wel onder die postcode. Maar mijn concrete vraag was eigenlijk is die bank nog leverbaar of hebben we juist een uitgezocht die niet meer te leveren is. We krijgen 15-8 de sleutel. Dus we hebben nog wel tot die tijd.
    Hij is gewoon op voorraad hoor (tenminste in een aantal hoezen) voor zover ik weet gaat er van de EKTORP serie geen bangen uit. Er worden elkel een aantal hoezengewisseld.

Wat het wel kan zijn is dat een bepaalde bekleding niet leverbaar is. In dat geval zit het er erg in dat deze binnen anderhalve maand weer gewoon op voorraad is. Maar het beste kun je dan alvast een bekleding laten reserveren bij IKEA Delft (wanneer dit artikel niet in het zelfbedieningsmagazijn ligt iig)
      zondag 24 juni 2007 @ 22:43:45 #124
    15358 ProgMAN
    De enige echte besuikerde...
    pi_50802345
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef Adelante het volgende:

[..]

Was gisteren nog op voorraad in Amersfoort, maar niet in grote getalen, dus daarom denk ik niet op i-net aangegeven. BA1 (banken afdeling) gaat trouwens verbouwen in Amersfoort en heeft vanaf maandag alle showroommodellen in de uitverkoop.

Ohjah, en er staan ook nog tien KARLANDA banken (voorloper KARLSTAD en nu uitgaand) in de koopjeshoek, sommigen zelfs nieuw in verpakking en nog met diverse kleuren hoezen. Dus als je geld wilt besparen
    Alvast succes met verbouwen. In Groningen zijn we net klaar met verbouwen van BA1. Nieuwe houten vloer gekregen (we hadden voorheen betonnen vloer) en de karlstad en kramfors serie is heel groot uitgebracht. De komende week nog bezig met verbouwen van BA2.
      zondag 24 juni 2007 @ 22:50:33 #125
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50802621
    De KRAMFORS in het zwart/wit is wel leuk

en ik was slechts op bezoek in A'foort, verbouwen doe ik niet
    pi_50805109
    Ik zie opeens IKEA reclame op de frontpage?
    pi_50810544
    de www.ikea.nl/plundra is nog steeds oud...
    kan ik ergens een indruk krijgen wat er bij Ikea Breda is?

of moet ik perse meer dan 1.5 uur rijden als ik het teweten wil komen? (ernaartoe gaan dus)
      maandag 25 juni 2007 @ 08:57:50 #128
    3011 E.T.
    pi_50810570
    Tnx Adelante!
    pi_50811747
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 08:56 schreef dromewaris het volgende:
    de www.ikea.nl/plundra is nog steeds oud...
    kan ik ergens een indruk krijgen wat er bij Ikea Breda is?

of moet ik perse meer dan 1.5 uur rijden als ik het teweten wil komen? (ernaartoe gaan dus)
    Ik geloof niet dat er ergens een overzicht is van wat er in de plundra is in Breda. Maar ik zal morgen es kijken
    pi_50812307
    Bij een aantal vestigingen waaronder Heerlen, kan je wel de aanbiedingen zien. Ik ga er vanuit dat die aanbiedingen ook in Breda zijn. Maar uiteraard is dat maar een kleine selectie.
    pi_50814116
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er ergens een overzicht is van wat er in de plundra is in Breda. Maar ik zal morgen es kijken
    Ja graag graag

en hopen dat het er donderdag nog beetje is, want woensdag kan ik helaas niet

Met name een boxspring zoek ik nog voor 2 personen met de topper.. (dekmatras)
    ben ook nog op zoek naar laminaat
    en dan nog allerlij spulletjes om mijn huisje waar ik 2 juli de sleutel krijg, aan te kleden

can't wait
    pi_50815025
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef Syytön het volgende:
    Bij een aantal vestigingen waaronder Heerlen, kan je wel de aanbiedingen zien. Ik ga er vanuit dat die aanbiedingen ook in Breda zijn. Maar uiteraard is dat maar een kleine selectie.
    euh.. nee dat gaat niet zomaar op... Iedere vestiging bepaald zijn eigen aanbiedingen.

Het kan bijvoorbeeld zijn dat een bepaald artikel in Heerlen nog wel in grote aantallen voorradig is, maar dat Breda dit artikel al heeft uitverkocht... Verder kunnen prijzen per vestiging verschillen...
    pi_50815319
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef dromewaris het volgende:

[..]

Ja graag graag

en hopen dat het er donderdag nog beetje is, want woensdag kan ik helaas niet

Met name een boxspring zoek ik nog voor 2 personen met de topper.. (dekmatras)
    ben ook nog op zoek naar laminaat
    en dan nog allerlei spulletjes om mijn huisje waar ik 2 juli de sleutel krijg, aan te kleden

can't wait
    Er zitten voor zover ik nu weet geen boxsprings, dekmatrassen of laminaat in de Plundra... het gaat om artikelen die echt uit het assortiment gaan en uitverkocht worden; deze categorieën zijn er niet bij helaas...
    pi_50815621
    Geen laminaat inderdaad...
    pi_50816282
    qua laminaat is de keuze best moeilijk...
    de middenmoot van 4.95 viden we niet mooi...
    dus word het of die van 3.95 / m² of die van 8.95 / m²

nu vinden we die van 3.95 eigenlijk net zo mooi, echter zou dit nu veel uitmaken in kwaliteit?
    1e vloer voor een 1 huisje?

ik bedoel ligt die van 8.95 makkelijk 15 jaar tegenover 5 jaar voor die andere of?
    pi_50816954
    Even een vraagje voor de Ikea-medewerkers onder ons...

Ik wil vanavond een kledingkast gaan bestellen. Hij is op voorraad en ik wil hem graag thuisbezorgd hebben. Hebben jullie enig idee hoe lang dit kan gaan duren?

Alvast bedankt!!
    It is your friends who make your world!
    pi_50817026
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 12:51 schreef Ikiskoel het volgende:
    Even een vraagje voor de Ikea-medewerkers onder ons...

Ik wil vanavond een kledingkast gaan bestellen. Hij is op voorraad en ik wil hem graag thuisbezorgd hebben. Hebben jullie enig idee hoe lang dit kan gaan duren?

Alvast bedankt!!
    Euhm dat ligt er een beetje aan bij welke vestiging je de kast gaat kopen en hoever je van deze vestiging af woont... wellicht kun je beter even bellen met 0900-2354532. Zij hebben als het goed is een overzicht met de transportinformatie van de diverse vestigingen.
    pi_50817155
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef dromewaris het volgende:

nu vinden we die van 3.95 eigenlijk net zo mooi, echter zou dit nu veel uitmaken in kwaliteit?

ik bedoel ligt die van 8.95 makkelijk 15 jaar tegenover 5 jaar voor die andere of?
    Naja je hebt op de TUNDRA vloer 15 jaar garantie en op de ander niet... kijk het ligt er ook maar net aan hoe lang je in dit huisje denkt te blijven wonen... hoewel als het een koopwoning is, kan een goedgelegde laminaatvloer absluut van meerwaarde zijn bij een eventuele verkoop.
    pi_50817250
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 12:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm dat ligt er een beetje aan bij welke vestiging je de kast gaat kopen en hoever je van deze vestiging af woont... wellicht kun je beter even bellen met 0900-2354532. Zij hebben als het goed is een overzicht met de transportinformatie van de diverse vestigingen.
    Kast wordt gekocht in Haarlem, wij wonen zelf in Leiden. Hij is in Haarlem op voorraad, vandaar die keuze. Heb je dan een idee hoe lang het gaat duren?
    It is your friends who make your world!
      maandag 25 juni 2007 @ 13:14:28 #140
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_50817704
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef dromewaris het volgende:

Die van 3,95 schijnt een stuk lastiger zijn om te leggen.
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
    pi_50817797
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja je hebt op de TUNDRA vloer 15 jaar garantie en op de ander niet... kijk het ligt er ook maar net aan hoe lang je in dit huisje denkt te blijven wonen... hoewel als het een koopwoning is, kan een goedgelegde laminaatvloer absluut van meerwaarde zijn bij een eventuele verkoop.
    Het is een koophuisje ja

en boven willen we alles onder de laminaat (overloop en 2 slaapkamers) beneden de woonkamer en de keuken

boven 40 en beneden 40 is zo'n 80 m²

Ik wil het mezelf echter wel moeilijk gaan maken...
    ik heb het nog nooit eerder gelegd, maar ik zou het het liefst diagonaal leggen, en tevens zonder drempels..
    de deur naar de keuken gaat eruit en word een open doorgang, dus willen we ook het parket doorleggen en dan ook nog eens diagonaal...
      maandag 25 juni 2007 @ 13:20:54 #142
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_50817877
    Ik vind de TYLOSAND zo tof, die ga ik mischien kopen. Ik ga dan voor de oranje, een 3 zitter, een 1 zitter en 1 of 2 voetenbankjes. Ik wil eigenlijk 2 voetenbankjes omdat er dan een groot rechthoekige relax bank/bed van gemaakt kan worden. (en eventueel op geslapen kan worden door 2 personen)

Zijn er mensen die hem hebben? Hoe bevalt hij?

Dit zeg maar dan zonder de 2 zitter links en met de voetenbankjes
    pi_50818679
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 13:17 schreef dromewaris het volgende:

[..]

Het is een koophuisje ja

en boven willen we alles onder de laminaat (overloop en 2 slaapkamers) beneden de woonkamer en de keuken

boven 40 en beneden 40 is zo'n 80 m²

Ik wil het mezelf echter wel moeilijk gaan maken...
    ik heb het nog nooit eerder gelegd, maar ik zou het het liefst diagonaal leggen, en tevens zonder drempels..
    de deur naar de keuken gaat eruit en word een open doorgang, dus willen we ook het parket doorleggen en dan ook nog eens diagonaal...
    Diagonaal leggen houdt over het algemeen in dat je relatief VEEL zaagafval krijgt en dat het in hoeken ff moeilijk zagen is. Zonder drempels kan, mits het oppervlak niet te groot wordt of je moet met onderbrekingsprofielen werken; leg je het laminaat door op een groter oppervlak dan kan het niet genoeg 'werken' en loop je kans dat het omhoog komt als het tegen de muren aan omhoog gedrukt wordt.
    pi_50819209
    boven wil ik het rechtuit leggen, misschien zonder drempels tussen overloop en slaapkamer.. ben erg nog niet uit...

benenden heb ik een L woonkamer waarbij het lange deel best slam is tenopzichte van het andere deel...

Dus wil ik het daar diagonaal leggen om het er beter uit te laten komen. ik doe gewoon eerst boven, en als 2e het diagonale

ik las overigens ergens 7%, dus rond maar af naar 10% meer afval..
    tjah kan er dan ook nog wel bij he..
    pi_50824770
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 11:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

euh.. nee dat gaat niet zomaar op... Iedere vestiging bepaald zijn eigen aanbiedingen.

Het kan bijvoorbeeld zijn dat een bepaald artikel in Heerlen nog wel in grote aantallen voorradig is, maar dat Breda dit artikel al heeft uitverkocht... Verder kunnen prijzen per vestiging verschillen...
    Van een aantal vestigingen zag ik dat ze exact dezelfde aanbiedingen hadden tegen dezelfde prijs. Dat ze niet bij elke vestiging hetzelfde hebben zei ik ook niet.
    pi_50852497
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef Allan24 het volgende:

[..]

just wanna say, i'm waiting for you
    Echt top dat je ff wou kijken, scheelt weer zolang rijden he mocht het "nix" zijn voor me.
    Als het wel wat is krijg je kop koffie op mijn family card haha
    pi_50852941
    Kunnen jullie niks aan die reteirritante radioreclames doen?
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      dinsdag 26 juni 2007 @ 14:10:38 #148
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_50857381
    Wij gaan kijken voor een grote Besta-wandkast. Ik vind het jammer dat veel meubels van Ikea met fineer zijn uitgevoerd. Klopt het dat de witte serie van Besta 'echt' gelakt is?
    Ik vind het zo lastig te bedenken hoe ik de combinatie zou willen, er zijn zoveel mogelijkheden!
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
    pi_50875428
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 14:10 schreef PM-girl het volgende:
    Wij gaan kijken voor een grote Besta-wandkast. Ik vind het jammer dat veel meubels van Ikea met fineer zijn uitgevoerd. Klopt het dat de witte serie van Besta 'echt' gelakt is?
    Ik vind het zo lastig te bedenken hoe ik de combinatie zou willen, er zijn zoveel mogelijkheden!
    Ja hij is wel 'echt' gelakt... alleen is het nog steeds geen massief hout, maar een Board On Frame artikel...
    pi_50887552
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef dromewaris het volgende:

[..]

just wanna say, i'm waiting for you
    Echt top dat je ff wou kijken, scheelt weer zolang rijden he mocht het "nix" zijn voor me.
    Als het wel wat is krijg je kop koffie op mijn family card haha
    Ik heb het nagekeken maar d'r was niemand die me aan een overzicht kon helpen
    pi_50887819
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 08:15 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik heb het nagekeken maar d'r was niemand die me aan een overzicht kon helpen
    Helaas, toch bedankt voor de moeite
    ik kom het morgen zelf even checken
    pi_50890357
    BAHART Jij niet op het feest van de week

Maar vraagje? Ik ben op de site aan het zoeken naar de kinder poang stoel!! Heet die ook wel poang? Anders kan ik lang zoeken denk ik
    Liefde
    pi_50906165
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 10:36 schreef MeNicole het volgende:

Maar vraagje? Ik ben op de site aan het zoeken naar de kinder poang stoel!! Heet die ook wel poang? Anders kan ik lang zoeken denk ik
    Correct me if I'm wrong... maar volgens mij zit die niet meer in het assortiment.
    pi_50906204
    quote:
    Zie ik nou trouwens dat je zoontje MIKAEL heet? Zo heet mijn bureau ook!
    pi_50907206
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Zie ik nou trouwens dat je zoontje MIKAEL heet? Zo heet mijn bureau ook!
    Jawel bij ons hebben zie stoeltjes sinds pas weer En ja mijn zoontje heet Mikael en nee niet vernoemd naar het bureau
    Liefde
      woensdag 27 juni 2007 @ 20:28:11 #156
    15906 henkyfox
    Wel haren, geen streken
    pi_50912394
    Heeft er iemand ervaringen met de lattenbodem Sultan Lovene? Ik heb het idee dat de ondersteuning van dat ding erg tegenvalt, of ligt dit alleen aan mij?
    Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
    pi_50917617
    quote:

Hi Nee ik heb een keertje overgeslagen Het was leuk hoorde ik?

De 'nieuwe' kinder POANG heet ook POANG inderdaad... leuk stoeltje... maar geen idee waarom die niet op internet staat trouwens...

De vorige kinder POANG heette OLAND trouwens...
      woensdag 27 juni 2007 @ 22:40:49 #158
    15358 ProgMAN
    De enige echte besuikerde...
    pi_50918605
    De kinderversie van de POANG is namelijk een activiteit artikelen en die staan vaak niet op de internetsite. Dit betekend dat het artikelen voor een bepaalde periode verkrijgbaar is (meestal zolang de voorraad strekt). Maar de stoel is maar in een kleur (naturel) te krijgen. Staat bij de bankenafdeling of Kinderland.
    pi_50920467
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef ProgMAN het volgende:
    De kinderversie van de POANG is namelijk een activiteit artikelen en die staan vaak niet op de internetsite. Dit betekend dat het artikelen voor een bepaalde periode verkrijgbaar is (meestal zolang de voorraad strekt). Maar de stoel is maar in een kleur (naturel) te krijgen. Staat bij de bankenafdeling of Kinderland.
    Is het een activiteit? Volgens mij is het 'gewoon' vast assortiment hoor... het stond namelijk gewoon op de opstartlijsten begin dit jaar...
    pi_50923263
    code 10 bij de kassa's, om half 8 savonds wat een chaos die plundra, de laatste klant liep 22.10 de deur uit
    pi_50923440
    ben blij dat ik deze dagen niet werk
    pi_50926951
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 00:26 schreef kalinho het volgende:
    code 10 bij de kassa's, om half 8 savonds wat een chaos die plundra, de laatste klant liep 22.10 de deur uit
    Gister ook bij IKEA Delft, er waren iets van 15 kassa's open. Half uur in de rij gestaan (natuurlijk de verkeerde, maar goed).
    Ik vind de Plundra trouwens erg tegenvallen, weinig aanbiedingen. Alleen interessant voor als je bepaald soort meubels al op het oog had, de Pax kast bijvoorbeeld.
      donderdag 28 juni 2007 @ 07:47:26 #163
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_50926981
    Weet je nog wat voor Pax kast dat was? En hoe duur?
    Moet zo een huisje inrichten met heel weinig geld....
    pi_50927119
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 07:47 schreef Klare het volgende:
    Weet je nog wat voor Pax kast dat was? En hoe duur?
    Moet zo een huisje inrichten met heel weinig geld....
    Alle varianten dacht ik, ze hadden in ieder geval meerdere soorten, 40% korting oid. heb er niet echt op gelet.
      donderdag 28 juni 2007 @ 09:50:36 #165
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50928614
    subtiele banner plaasting

pi_50929106
    OMG
    pi_50930166
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 09:50 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]
    die is wel ernstig
    pi_50930234
    pi_50931903
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 08:09 schreef Syytön het volgende:

[..]

Alle varianten dacht ik, ze hadden in ieder geval meerdere soorten, 40% korting oid. heb er niet echt op gelet.
    Nee alleen op een of twee soorten deuren...
      donderdag 28 juni 2007 @ 11:44:53 #170
    3011 E.T.
    pi_50932156
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 09:50 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]
    pi_50938685
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 11:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee alleen op een of twee soorten deuren...
    In ieder geval de Anaboda, en nog een berken of eiken variant.. en er waren ook nog wat komplement dingen in de plundra.
    pi_50944350
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hi Nee ik heb een keertje overgeslagen Het was leuk hoorde ik?

De 'nieuwe' kinder POANG heet ook POANG inderdaad... leuk stoeltje... maar geen idee waarom die niet op internet staat trouwens...

De vorige kinder POANG heette OLAND trouwens...
    Ja het was heel gezellig. Maar heb al zo'n stoel. Tis gewoon een Poang jah
    Liefde
      donderdag 28 juni 2007 @ 22:47:34 #173
    94046 PM-girl
    pi_50954250
    Net wezen kijken voor de besta kast. Hebben ze de schuifpanelen niet in ons voorkeurskleur
    Wel een gave salontafel gezien!
    *
      vrijdag 29 juni 2007 @ 09:25:09 #174
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_50961335
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef henkyfox het volgende:
    Heeft er iemand ervaringen met de lattenbodem Sultan Lovene? Ik heb het idee dat de ondersteuning van dat ding erg tegenvalt, of ligt dit alleen aan mij?
    Ik hád het je graag willen vertellen, maar Ikea werkte niet mee .

Verder wil ik graag even melden dat ik onze 2x Malm-met-6-laden-kasten héél erg tof geworden vind .
      vrijdag 29 juni 2007 @ 13:21:22 #175
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_50968151
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef henkyfox het volgende:
    Wat ik altijd gehoord heb , is dat de lattenbodem maar zo'n 20% procent van het comfort bepaald. Waar je vooral naar moet kijken is de combinatie van lattenbodem flexibelheid en hardheid van het matras. Als je een zacht matras nodig hebt moet je niet ook een zeer flexibele lattenbodem halen, want dan zakken ze allebei behoorlijk in zeg maar.. en als je een keihard matras hebt is een flexibere bodem weer beter, omdat je anders op een plank lijkt te liggen .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      vrijdag 29 juni 2007 @ 13:23:36 #176
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_50968227
    Oh, en een mod bericht: Rubberducky werkt niet meer bij IKEA .
      vrijdag 29 juni 2007 @ 22:39:48 #177
    3011 E.T.
    pi_50986156
    Het was vandaag lekker rustig in Amersfoort (vanmorgen iig)

En eindelijk hebben we het bank-probleem opgelost.. Ik zit nu heerlijk op een Ektorp met Hoving wit/zwart bekleding

Alleen is het met man en twee kinderen in Ikea een stuk minder leuk winkelen (wel goed voor je portemonnee dan weer)
    pi_50986449
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 22:39 schreef E.T. het volgende:
    Het was vandaag lekker rustig in Amersfoort (vanmorgen iig)

En eindelijk hebben we het bank-probleem opgelost.. Ik zit nu heerlijk op een Ektorp met Hoving wit/zwart bekleding

Alleen is het met man en twee kinderen in Ikea een stuk minder leuk winkelen (wel goed voor je portemonnee dan weer)
    ooow leuk bankje... das toch met een zwart bloemen motief?

Wouden de kids niet in Smaland?

Edit:
    Is het deze:

Hij oogt een beetje druk... klopt dat?
      vrijdag 29 juni 2007 @ 23:09:49 #179
    3011 E.T.
    pi_50987210
    yep die is het

Dat drukke valt hartstikke mee hij oogt ook niet massief of pompeus ofzo, hij is precies goed in zo'n klein hokkie als dit (niet TE aanwezig, maar wel lekker opvallend). Zal van de week wel weer eens foto's maken van ons Ikea-hok

En de jongste lag te slapen in de kinderwagen en de oudste wil nog geen 5 minuten van papa en mama gescheiden zijn, dus geen Smaland voor haar.. Terwijl wij stonden te wachten bij de bankenbalie heeft zij zich uitstekend vermaakt met die speelpilaar die daar staat en in zo'n showroom-kamer aan 't kindertafeltje zitten en 'etentje spelen' Geen geren of gegil dus
    pi_50988398
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef E.T. het volgende:
    yep die is het

Dat drukke valt hartstikke mee hij oogt ook niet massief of pompeus ofzo, hij is precies goed in zo'n klein hokkie als dit (niet TE aanwezig, maar wel lekker opvallend). Zal van de week wel weer eens foto's maken van ons Ikea-hok

En de jongste lag te slapen in de kinderwagen en de oudste wil nog geen 5 minuten van papa en mama gescheiden zijn, dus geen Smaland voor haar.. Terwijl wij stonden te wachten bij de bankenbalie heeft zij zich uitstekend vermaakt met die speelpilaar die daar staat en in zo'n showroom-kamer aan 't kindertafeltje zitten en 'etentje spelen' Geen geren of gegil dus
    Ooow dat scheelt dan nog... maar zover dacht ik nog niet eens hoor
    Maar je hebt dus een zelfvermakend kind. Das handig hoor! (daar gaan we trouwens inderdaad ook wel een beetje vanuit met die speelpilaren en zo)
      zaterdag 30 juni 2007 @ 10:33:04 #181
    94046 PM-girl
    pi_50994626
    Wij hebben twee dingen op het oog, die eigenlijk beiden niet in de goede kleur te koop zijn. Is het zinvol te wachten totdat ze wel in de goede kleur komen of niet?
    Het gaat om de Malm tvkast, die zouden we graag in het wit willen.
    En om de Besta kast, we willen de schuifpanelen van 1,28 in de kleur Norum (glanzend wit), maar ook die bestaan niet.

Wie weet raad?
    *
    pi_51012033
    quote:
    Op zaterdag 30 juni 2007 10:33 schreef PM-girl het volgende:
    Wij hebben twee dingen op het oog, die eigenlijk beiden niet in de goede kleur te koop zijn. Is het zinvol te wachten totdat ze wel in de goede kleur komen of niet?
    Het gaat om de Malm tvkast, die zouden we graag in het wit willen.
    En om de Besta kast, we willen de schuifpanelen van 1,28 in de kleur Norum (glanzend wit), maar ook die bestaan niet.

Wie weet raad?
    MALM wit komt voor zover ik weet helaas niet in het assortiment...

Maar... de BESTA NORUM deuren in 60x128 komen (...) eraan!
    Op dit moment is de eerste uitlevering alleen wel uitgesteld tot week 32 ongeveer...
      zaterdag 30 juni 2007 @ 21:27:27 #183
    94046 PM-girl
    pi_51012152
    quote:
    Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

MALM wit komt voor zover ik weet helaas niet in het assortiment...

Maar... de BESTA NORUM deuren in 60x128 komen (...) eraan!
    Op dit moment is de eerste uitlevering alleen wel uitgesteld tot week 32 ongeveer...

Wel raar vind ik, die Malm. De andere varianten zijn er wel in wit, maar de tv-kast niet. En schilderen werkt ook niet he
    *
    pi_51012347
    quote:
    Op zaterdag 30 juni 2007 21:27 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Wel raar vind ik, die Malm. De andere varianten zijn er wel in wit, maar de tv-kast niet. En schilderen werkt ook niet he
    Jah naja... ik denk dat de achterliggende gedachte is, dat het binnen het assortiment tv-meubelen moest passen... en daar is al heul veul in het wit... dus waarschijnlijk is met die informatie in het achterhoofd besloten MALM niet in het wit te doen... ze hadden em beter een andere naam kunnen geven...
      Jubileum moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 21:40:48 #185
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_51012478
    Vandaag zijn we naar Ikea Haarlem geweest. Petje af voor Ikea want de toegangsweg was afgesloten, een heel stuk verderop. Er stond een Ikea meisje keurig plattegrondjes uit te delen met de alternatieve route
    Wij dachten dat het wel enorm druk zou zijn, zaterdagmiddag en nog Plundra ook maar dat viel enorm mee.
    Tas vol kleine rommeltjes mee: scharen, afwasborstels (met zuignap), ijsblokjesvormpjes, glazen, bakjes, De appelsnijdert. en nog een dekbedhoes.
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      zaterdag 30 juni 2007 @ 23:03:28 #186
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_51014668
    Nog twee weken PLUNDRA!

zondag 1 juli 2007 @ 00:07:36 #187
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_51016445
    Is de plundra verlengd of zo?
    En is al meer bekend over de hoezen voor de ektorp 2+2 hoekbank?
    forum.opeenshadikhet.nl
      zondag 1 juli 2007 @ 10:55:50 #188
    160569 -lucas-
    verzamelt geluiden
    pi_51021987
    Gisteren code 1000 in IKEA Amsterdam

Was er met m'n vader en m'n vriendin (pa heeft de auto, vriendin heeft de touwtjes in handen...), "mededeling voor het personeel; code 1000".

Wij geen idee wat dat was maar we gingen elkaar een beetje opfokken (is code 1000 nou nog steeds niet ontmanteld?), we dachten dat het een diefstal was ofzo. Bleek dat er tenminste 1 maar ik denk een aantal autos uitgefikt waren in de garage...

Code 1000 bleek uiteindelijk "brand" te betekenen, koste ons drie medewerkers om daar achter te komen:
    1) restaurant - denk je dat we ons eten nog op tijd op kunnen krijgen door code 1000? Zij: weten jullie wat code 1000 is dan?! wij: euhm... wat dan? zij: ja... dat mag ik niet zeggen
    2) kassa - we liepen nog even te praten over code 1000 - zij, met grote ogen: hebben jullie dat gehoord dan? :-0 ...het was over de intercom... Zij: ja, ik hoop dat het meevalt!! Wij:
    3) meneer bij de info balie: ik: ja, er zijn zeker wat autos uitgebrand he, ivm met code 1000 - hij: ja, code 1000 is idd brand in het algemeen, dan gaan meteen alle branddeuren dicht enzo

...als ze datn ou gewoon zeggen

Bij het wegrijden zagen we idd een volledig uitgebrande auto
    overnieuw. uitprinten. nachecken.
    pi_51022736
    Een paar dagen geleden heb ik bij Ikea Delft een mooi bed gezien, maar nu ik er naar zoek op de site kan ik dat bed niet vinden. Is het misschien een heel oud- of juist net nieuw model? Het gaat om het bed Sorum, zwart 160x200 van 159 euro.
    pi_51023588
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 10:55 schreef -lucas- het volgende:
    Gisteren code 1000 in IKEA Amsterdam

Was er met m'n vader en m'n vriendin (pa heeft de auto, vriendin heeft de touwtjes in handen...), "mededeling voor het personeel; code 1000".

Wij geen idee wat dat was maar we gingen elkaar een beetje opfokken (is code 1000 nou nog steeds niet ontmanteld?), we dachten dat het een diefstal was ofzo. Bleek dat er tenminste 1 maar ik denk een aantal autos uitgefikt waren in de garage...

Code 1000 bleek uiteindelijk "brand" te betekenen, koste ons drie medewerkers om daar achter te komen:
    1) restaurant - denk je dat we ons eten nog op tijd op kunnen krijgen door code 1000? Zij: weten jullie wat code 1000 is dan?! wij: euhm... wat dan? zij: ja... dat mag ik niet zeggen
    2) kassa - we liepen nog even te praten over code 1000 - zij, met grote ogen: hebben jullie dat gehoord dan? :-0 ...het was over de intercom... Zij: ja, ik hoop dat het meevalt!! Wij:
    3) meneer bij de info balie: ik: ja, er zijn zeker wat autos uitgebrand he, ivm met code 1000 - hij: ja, code 1000 is idd brand in het algemeen, dan gaan meteen alle branddeuren dicht enzo

...als ze datn ou gewoon zeggen

Bij het wegrijden zagen we idd een volledig uitgebrande auto
    code1000 houdt niks meer in dan een voorwaarschuwing voor het personeel dat het ontruimd kan gaan worden. Ze kunnen dat ook over de intercom roepen voor alle klanten maar dan loop je de kans dat er altijd een aantal klanten in de stress schieten en paniekerig worden.
      zondag 1 juli 2007 @ 13:05:49 #191
    160569 -lucas-
    verzamelt geluiden
    pi_51024827
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 12:14 schreef kalinho het volgende:

[..]

code1000 houdt niks meer in dan een voorwaarschuwing voor het personeel dat het ontruimd kan gaan worden. Ze kunnen dat ook over de intercom roepen voor alle klanten maar dan loop je de kans dat er altijd een aantal klanten in de stress schieten en paniekerig worden.
    Haha, elke keer als wij het over code 1000 hadden zag je bij personeel de ogen groter worden of ineens opkijken, ja, dat helpt

Maar goed, we hebben wel plezier gehad
    overnieuw. uitprinten. nachecken.
      zondag 1 juli 2007 @ 13:33:45 #192
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_51025687
    wij hadden laatst in Heerlen een code 500. Wat is dat dan?
    *nieuwsgierig is
    Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
    Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
      zondag 1 juli 2007 @ 13:57:06 #193
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_51026429
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef maedel het volgende:
    wij hadden laatst in Heerlen een code 500. Wat is dat dan?
    *nieuwsgierig is
    oproep voor bedrijfshulpverlening
      zondag 1 juli 2007 @ 14:12:16 #194
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_51026879
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 13:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

oproep voor bedrijfshulpverlening
    als in "pleisterplakservice" ofzo?
    Wa's daar nou spannend aan?
    pi_51027123
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 14:12 schreef maedel het volgende:

[..]

als in "pleisterplakservice" ofzo?
    Wa's daar nou spannend aan?
    pleister plakken kunnen we zelf wel maar zodra het meer is dan een pleister is het code 500 ja
    pi_51029324
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 14:20 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

pleister plakken kunnen we zelf wel maar zodra het meer is dan een pleister is het code 500 ja
    uhuh. Dan valt een kind bv op zn achterhoofd, huilen natuurlijk. En dan komen er vervolgens uit alle hoeken en gaten 10-40 BHV'ers op die bult afstormen
      maandag 2 juli 2007 @ 01:31:04 #197
    39629 Shirley
    Oh yeah!
    pi_51046972
    Gisteren bij IKEA Barendrecht geweest, wat een puinzooi met die Plundra
    Ben op zoek gegaan naar allerlei meubeltjes voor in m'n nieuwe huisje. Ik ga de Expedit tvmeubelkast kopen in zwartbruin!

Verder ga ik deze nog halen:

en van de week vast nog veel meer!

I IKEA
    Back in business.
      maandag 2 juli 2007 @ 15:57:25 #198
    21746 Budah
    He who is awake
    pi_51061197
    Ik ben leuk aan de slag met de ikea home planner unit en heb nu een leuk keukentje ontworpen. Ikea biedt diverse ondersteunende diensten voor het inbouwen en inmeten van keukens, maar nu is mijn vraag; wordt de oude er dan ook uitgesloopt of valt dit buiten het pakket.
    product of a hippy/rocker upbringing
    pi_51062314
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 15:57 schreef Budah het volgende:
    Ik ben leuk aan de slag met de ikea home planner unit en heb nu een leuk keukentje ontworpen. Ikea biedt diverse ondersteunende diensten voor het inbouwen en inmeten van keukens, maar nu is mijn vraag; wordt de oude er dan ook uitgesloopt of valt dit buiten het pakket.
    dat kan wel... maar dat valt buiten het normale pakket inderdaad...
    Het montage/installatiebedrijf zal dan waarschijnlijk de normale uurlonen rekenen...
      maandag 2 juli 2007 @ 17:20:57 #200
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_51063845
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 16:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het montage/installatiebedrijf zal dan waarschijnlijk de normale uurlonen rekenen...
    Rest werk is idd op basis van uurloon! Wel voordelig om je gehele keuken door één bedrijf te laten doen!
      maandag 2 juli 2007 @ 17:23:56 #201
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_51063939
    Kan iemand me uitleggen wat (behalve de prijs) het verschil is tussen de Sultan Hasselback of de Sultan Hedfors matras? Bij de Hedfors staat er ook niet bij of het een stevig of soepel matras is, maar verder komen de specificaties best wel overeen. Iemand die me wat wijzer kan maken?
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      maandag 2 juli 2007 @ 19:19:05 #202
    21746 Budah
    He who is awake
    pi_51067823
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 16:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Duidelijk,

Valt er wat te zeggen over dit uurloon?

Vraag 2: Ik heb nu een keuken samengesteld van rond de 2500 eu, kan ik voor montage eenzelfde bedrag aanhouden of moet ik op veel minder/meer rekenen?
    product of a hippy/rocker upbringing
    pi_51068347
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 19:19 schreef Budah het volgende:

[..]

Duidelijk,

Vraag 2: Ik heb nu een keuken samengesteld van rond de 2500 eu, kan ik voor montage eenzelfde bedrag aanhouden of moet ik op veel minder/meer rekenen?
    Euh naja nee daar valt niets over te zeggen omdat IKEA daarover geen afspraken heeft gemaakt. Elk bedrijf kan en zal dan zijn eigen kosten berekenen....

Wat betreft de montage van je keuken is het heel erg afhankelijk van wat je precies gedaan wilt hebben.
    Er worden kosten berekend voor het monteren en plaatsen van onderkasten en bovenkasten. Verder zijn er aparte kosten voor werkbladen (in de keukenplanner is trouwens qua prijs uitgegaan van standaard werkbladen die je zelf op maat moet maken. De kosten voor een werkblad op maat komen hier nog bij) en het monteren van bijvoorbeeld passtukken en bedekkingspanelen...
    IKEA heeft hiervoor een informatiefolder in de winkel liggen (helaas niet op internet). Hierin staat voor elk specifiek onderdeel aangegeven wat het kost...
      maandag 2 juli 2007 @ 20:09:38 #204
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_51069844
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 19:19 schreef Budah het volgende:

[..]

Duidelijk,

Grof gerekend 1/3 van die prijs, dan zit je aardig in de juiste richting. Werkblad berekening doet het keukenprogramma niet helemaal goed, wanneer je een maatwerkblad met bijv. spoelbak ingefreesd en waterkering wilt betaal je meer dan het programma aangeeft .
      maandag 2 juli 2007 @ 21:40:41 #205
    3011 E.T.
    pi_51073915
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 17:23 schreef flugeltje het volgende:
    Kan iemand me uitleggen wat (behalve de prijs) het verschil is tussen de Sultan Hasselback of de Sultan Hedfors matras? Bij de Hedfors staat er ook niet bij of het een stevig of soepel matras is, maar verder komen de specificaties best wel overeen. Iemand die me wat wijzer kan maken?
    De hasselback is 10cm dikker (ofzoiets) en de hedfors ligt prima

(ik stond voor dezelfde keuze en na uitvoerig testen in de winkel merkte ik nog steeds weinig verschil. Ben dus voor de hedfors gegaan )
      maandag 2 juli 2007 @ 21:41:53 #206
    3011 E.T.
    pi_51073953
    Ik heb er trouwens nog een Timan dekmatras bovenop liggen
      maandag 2 juli 2007 @ 21:47:56 #207
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_51074195
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 21:40 schreef E.T. het volgende:

[..]

De hasselback is 10cm dikker (ofzoiets) en de hedfors ligt prima

(ik stond voor dezelfde keuze en na uitvoerig testen in de winkel merkte ik nog steeds weinig verschil. Ben dus voor de hedfors gegaan )
    Dan zal ik morgen eens gaan testliggen, het scheelt toch 100 euro, dus dan kan dat dekmatras er ook wel bij
      maandag 2 juli 2007 @ 22:53:27 #208
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_51077174
    slopen is gaaf, dat zou ik liever zelf doen
      dinsdag 3 juli 2007 @ 00:00:37 #209
    3011 E.T.
    pi_51079964
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dan zal ik morgen eens gaan testliggen, het scheelt toch 100 euro, dus dan kan dat dekmatras er ook wel bij
    Ik heb 2x 90 cm brede hedfors en een 180 brede Timan. Dan heb je ook geen naad in het midden

Ik vond de hasselback trouwens ook wel errug dik.. daar nog een dekmatras op en je kan nergens meer hoeslakens vinden. (99% van de hoeslakens gaat tot matrasdikte 30cm)
      Jubileum moderator dinsdag 3 juli 2007 @ 21:13:13 #210
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_51108125
    Ik heb dus wel de hasselback ( 2 x 90 ) en daarop een Timan (180) en ik gebruik gewoon de hoeslakens van Ikea. Daarnaast had ik nog wat oude hoeslakens van mijn waterbed en die passen ook prima. Het lijkt heel erg dik maar met opmaken valt het erg mee.
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      dinsdag 3 juli 2007 @ 21:17:03 #211
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_51108287
    Het is de Hedfors geworden, het testliggen leverde geen uitsluitsel, dus ben ik voor de goedkoopste optie gegaan. Heb er wel een dekmatras bij genomen, de Torsmo en het lag heerlijk....

Ik ben overigens lekker ouderwets met m'n bedje van 1.40 breed. Groot genoeg voor mij alleen. Heb met m'n ex ook altijd op 1.40 gelegen overigens, ging prima...
    pi_51109585
    Iemand?
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 11:34 schreef Le_Bloc het volgende:
    Een paar dagen geleden heb ik bij Ikea Delft een mooi bed gezien, maar nu ik er naar zoek op de site kan ik dat bed niet vinden. Is het misschien een heel oud- of juist net nieuw model? Het gaat om het bed Sorum, zwart 160x200 van 159 euro.
      dinsdag 3 juli 2007 @ 21:50:59 #213
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_51109819
    SORUM is een oud model, volgens mij is het uitgaand en is die in Delft een van de laatste modellen
    pi_51110667
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef Adelante het volgende:
    SORUM is een oud model, volgens mij is het uitgaand en is die in Delft een van de laatste modellen
    Oke bedankt! Dan moet ik toch maar opschieten met beslissen
      dinsdag 3 juli 2007 @ 22:51:05 #215
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_51112382
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef Spookje81 het volgende:
    Is de plundra verlengd of zo?
    En is al meer bekend over de hoezen voor de ektorp 2+2 hoekbank?
    iemand antwoord over de hoezen?
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_51211578
    pi_51211952
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 19:49 schreef Bartjebart het volgende:
    Contactadvertentie?
    !
      vrijdag 6 juli 2007 @ 20:03:25 #218
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_51212133
    quote:
    Contactadvertentie?
    ben jij blonT?
      vrijdag 6 juli 2007 @ 20:11:36 #219
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_51212450
    quote:
    Contactadvertentie?
    .
    pi_51215062
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 20:03 schreef Adelante het volgende:

[..]

ben jij blonT?
    euh?
      zaterdag 7 juli 2007 @ 17:39:22 #221
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_51235574
    Kloppen die voorraden op internet eigenlijk altijd? Dan valt de aanschaf van mijn nieuwe chaise longue namelijk behoorlijk in duigen
    pi_51241178
    quote:
    Op zaterdag 7 juli 2007 17:39 schreef Furia het volgende:
    Kloppen die voorraden op internet eigenlijk altijd? Dan valt de aanschaf van mijn nieuwe chaise longue namelijk behoorlijk in duigen
    Nee er is een buffer opgezet... zelfs bij voorraden onder de 5 stuks geeft internet aan dat een artikel niet voorradig is...
      zondag 8 juli 2007 @ 00:53:24 #223
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_51249228
    quote:
    Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee er is een buffer opgezet... zelfs bij voorraden onder de 5 stuks geeft internet aan dat een artikel niet voorradig is...
    Gelukkig, anders kan ik wel fluiten naar mijn Ektorp
    pi_51250227
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 00:53 schreef Furia het volgende:

[..]

Gelukkig, anders kan ik wel fluiten naar mijn Ektorp
    Oooow ik wil niet zeggen dat de EKTORP chaise-lounge perse op voorraad is he...
    Het zou kunnen zijn dat ze op dit moment in jouw vestiging echt niet op voorraad zijn...
    pi_51255964
    Morgen naar de ikea en lekker heel veel spulletjes kopen (leuk zo'n nieuw appartement )
    How rude!
    pi_51315937
    Vrijdag ga ik samen met mijn moeder naar de Ikea!
    Is al weer een tijdje geleden. Ik moet in ieder geval zo'n vloerbeschermer hebben voor onder mijn bureaustoel.
      dinsdag 10 juli 2007 @ 14:22:36 #227
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_51324552
    nieuwe website voor ikea.nl? Tof hoor
      dinsdag 10 juli 2007 @ 14:28:35 #228
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_51324711
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef maedel het volgende:
    nieuwe website voor ikea.nl? Tof hoor
    Maar hoe kom je nu bij alle losse elementen van de TYLOSAND (Ik kan alleen nog maar voorbeelden van combinaties vinden) (al gevonden) en bij die krukjes van ¤2,95 (waar ik de naam niet meer van weet), die zie ik niet meer staan.
    pi_51325265
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 14:28 schreef maok het volgende:

[..]

Maar hoe kom je nu bij alle losse elementen van de TYLOSAND (Ik kan alleen nog maar voorbeelden van combinaties vinden) (al gevonden) en bij die krukjes van ¤2,95 (waar ik de naam niet meer van weet), die zie ik niet meer staan.
    krukjes forby en die werden uitverkocht voor 1,95 dus kan zijn datz e eruit zijn
    pi_51325341
    de nieuwe billy vind ik wel wat hebben

dinsdag 10 juli 2007 @ 14:53:59 #231
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_51325538
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

krukjes forby en die werden uitverkocht voor 1,95 dus kan zijn datz e eruit zijn
    Had ik dus toch naar de plundera moeten gaan. Weet iemand nog iets vervangends? Dus stapelbaar, goedkoop en liever niet van hout?

Of als hier een medewerker uit Groningen, Amersfoort of Utrecht rondloopt: Zijn er nog een aantal bij jullie? (Ik zoek er in totaal 10, witte en groene)
    pi_51325690
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 14:53 schreef maok het volgende:

[..]

Had ik dus toch naar de plundera moeten gaan. Weet iemand nog iets vervangends? Dus stapelbaar, goedkoop en liever niet van hout?

Of als hier een medewerker uit Groningen, Amersfoort of Utrecht rondloopt: Zijn er nog een aantal bij jullie? (Ik zoek er in totaal 10, witte en groene)
    Utrecht meldt zich en ik moet om 18uur beginnen ik zal voor je kijken
      dinsdag 10 juli 2007 @ 14:59:04 #233
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_51325717
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Utrecht meldt zich en ik moet om 18uur beginnen ik zal voor je kijken
    Dank je
      dinsdag 10 juli 2007 @ 15:16:56 #234
    21865 WaVe
    WaVe detected
    pi_51326213
    Om even in te haken op de matrassendiscussie: Ik heb een ikea bed van 160*220. Dit bestaat uit 2 matrassen van 80*220, met z'n foam T in de kuil in het midden. Nu zou ik graag een dekmatras van 160*220 eroverheen doen om en de matrassen te beschermen en van die kuil af te zijn.

Ik zie alleen op de website dat alleen de timan (die ik best dik vind) er in 220 is, en dan alleen in 90*220 of in 180*220...

Zijn of komen er ook dekmatrassen in 160*220??
    pi_51329464
    Ikea heeft een mooie en duidelijk nieuwe site Had laatst al eens op de Amerikaanse website gekeken en die zag er al zo uit.

En je kan nu zelfs zien wat losse hoezen van bijvoorbeeld de Kramforsbank kosten! Jammer dat zowel de hoezen als de bank in het donkergrijs niet meer op de website staan Ze zijn toch niet uit het assortiment?
      dinsdag 10 juli 2007 @ 19:51:56 #236
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_51335768
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 15:16 schreef WaVe het volgende:
    Om even in te haken op de matrassendiscussie: Ik heb een ikea bed van 160*220. Dit bestaat uit 2 matrassen van 80*220, met z'n foam T in de kuil in het midden. Nu zou ik graag een dekmatras van 160*220 eroverheen doen om en de matrassen te beschermen en van die kuil af te zijn.

Ik zie alleen op de website dat alleen de timan (die ik best dik vind) er in 220 is, en dan alleen in 90*220 of in 180*220...

Zijn of komen er ook dekmatrassen in 160*220??
    nee,

alle bedden en matrassen van 80*220 gaan er uit en alleen de 90*220 zijn straks nog leverbaar en dus 180*220. dit geldt voor bedden, matrassen en dekmatrassen. dat wordt dus ergens anders een dekmatras scoren
    pi_51336754
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:

[afbeelding]
    Daar komt geloof ik ook nog een passende salontafel bij...
    (van de LACK serie)
    pi_51342955
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 20:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Daar komt geloof ik ook nog een passende salontafel bij...
    (van de LACK serie)
    die wil ik dan wellicht wel hebben

motiefjes
    pi_51342985
    geen forby gezien waar ze stonden
    pi_51343227
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

die wil ik dan wellicht wel hebben

motiefjes
    Ooow dan kun je straks je lol op met de nieuwe LACK tafeltjes en KLIPPAN banken...
    pi_51343415
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
    FORBY gaat uit het assortiment...

Voor ongeveer dezelfde prijs krijgen we nieuwe krukjes in kekke kleurtjes... En dan is het modelletje:

Maar dan op de kop en hoger...
    pi_51345687
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ooow dan kun je straks je lol op met de nieuwe LACK tafeltjes en KLIPPAN banken...
    klippan heb ik al een en ander van gezien, ik vind die groene bloemen al zo tof maar heb er geen ruimte voor maar lack tafel kan wel vervangen worden
    pi_51345711
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 23:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

FORBY gaat uit het assortiment...

Voor ongeveer dezelfde prijs krijgen we nieuwe krukjes in kekke kleurtjes... En dan is het modelletje:
    [afbeelding]

Maar dan op de kop en hoger...
    dat ze eruit gingen wist ik maar moest ff checken of ze bij ons al op waren en ja dus en is het dan ppl een dicht model
    pi_51345926
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat ze eruit gingen wist ik maar moest ff checken of ze bij ons al op waren en ja dus en is het dan ppl een dicht model
    ooow sorry daar heb ik een beetje overheen gelezen blijkbaar...

wat is ppl?
    pi_51346399
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 00:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ooow sorry daar heb ik een beetje overheen gelezen blijkbaar...

wat is ppl?
    dat moest ook zijn zat even naast de toetsen maar zijn die krukken dus dicht? als een omgekeerde prullenbak? ;P
    pi_51346486
    ALVINE ANTIK:
    http://www.ikea.com/nl/nl(...)ddkey=ProductDisplay

echt prachtige sprei'en zijn dat
    pi_51346674
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat moest ook zijn zat even naast de toetsen maar zijn die krukken dus dicht? als een omgekeerde prullenbak? ;P
    euh ja het is dicht... een open zitting zit zo onhandig...
    maar volgens mij kun je die dingen ook gewoon als prullenbak gebruiken... leuk eindelijk prullenbakken in leuke kekke kleurtjes
    pi_51346705
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 00:23 schreef mike4141 het volgende:
    ALVINE ANTIK:
    http://www.ikea.com/nl/nl(...)ddkey=ProductDisplay

[afbeelding]

echt prachtige sprei'en zijn dat
    heeft die serieus een golvende zoom?
    pi_51346834
    Weet iemand of die poster van new york met die gele taxis nog ergens te krijgen is? Die hadden ze vroeger bij de ikea, maar hij hangt niet meer in de winkel/staat niet meer op de site
    pi_51346963
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 00:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

euh ja het is dicht... een open zitting zit zo onhandig...
    maar volgens mij kun je die dingen ook gewoon als prullenbak gebruiken... leuk eindelijk prullenbakken in leuke kekke kleurtjes
    ik bedoel dus de poten he? de forby hebben gewoon pootjes
    pi_51346991
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik bedoel dus de poten he? de forby hebben gewoon pootjes
    oooooow

jah nee dat begreep ik al... maar nee dit zijn dus gewoon prullebakjes maar dan wat steviger...
    pi_51347023
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 00:38 schreef Jackass_ het volgende:
    Weet iemand of die poster van new york met die gele taxis nog ergens te krijgen is? Die hadden ze vroeger bij de ikea, maar hij hangt niet meer in de winkel/staat niet meer op de site
    Euh die was uit het 'vrije assortiment' van IKEA en stond daarom niet op internet. Aangezien dat ding zo giga goed liep hebben ze besloten die vast in het assortiment op te nemen. Daarom kan er een overgangsperiode zitten tussen de oude leveringen (onder de naam ALLEBY) en tussen het 'nieuwe' artikel...
    pi_51348125
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 00:38 schreef Jackass_ het volgende:
    vorige week nog bij IKEA Amsterdam gezien, weet niet meer precies waar ie hing
    maar hij hangt er nog

@bartnogiets: doe aub is die edit knop gebruiken - dank.
    pi_51348281
    In Ikea Zaventem (België) hing ie dus echt nergens. Moet toch nog wat spulletjes halen, zal binnenkort eens naar de winkel in Eindhoven gaan, hopelijk hebben ze hem daar nog.

//ik vind trouwens niets op internet onder de naam ALLEBY
      woensdag 11 juli 2007 @ 08:32:44 #255
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_51350621
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
    Inmiddels ben ik er achter dat ze er in Groningen (wat toch mijn voorkeur heeft) nog een heleboel hebben. Gelijk vanavond maar even heen.

Dat nieuwe model lijkt me echt niets. Die prullenbakken zijn trouwens leuke bloempotten voor op het terras als je er een paar gaatjes aan de onderkant inboort.
    pi_51351104
    Iemand al ervaring met de huisdieren lijn?
    Dat ga ik vrijdag ook eens goed bekijken, nu we een hondje hebben
    pi_51354650
    ik heb kattenmandje en de kattenbak niet dat mevrouw in t mandje slaapt nee de stoel en het bed zijn veel fijner
      woensdag 11 juli 2007 @ 11:36:21 #258
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_51354952
    Gister 2 Malm-kastjes gehaald (van 2 laden elk) bij wijze van nachtkastjes en nog twee geinige lampjes van een eurootje of 10 er bij, ziet er puick uit .
    pi_51356802
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
    ik heb kattenmandje en de kattenbak niet dat mevrouw in t mandje slaapt nee de stoel en het bed zijn veel fijner
    Wij hebben thuis die kattententjes;

Ze staan bij ons ook zo naast elkaar op de zolder en de beide katten slapen er ook regelmatig in...
    pi_51358114
    awwwwwwwwwwwwwwwww <3

te cute gewoon

en wat doe je als ze er in zouden piesen ofzo?

[ Bericht 59% gewijzigd door mike4141 op 11-07-2007 13:28:28 ]
    pi_51359265
    Lijkt me dat die erg makkelijk zijn schoon te maken.
    pi_51361798
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef mike4141 het volgende:
    awwwwwwwwwwwwwwwww <3

te cute gewoon

en wat doe je als ze er in zouden piesen ofzo?
    Ik heb mijn katten opgevoed
    pi_51380160
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 15:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb mijn katten opgevoed
    ja maar stel dat je nou p.o een deur dicht doet, en de kat zit boven
    (of je gaat weg en zoiets gebeurt)

het zou makkelijk zijn als je bv. het onderste gedeelte makkelijk los zou kunnen halen om dat schoon te maken
    daarom vraag ik het eigenlijk (mischien dat er ook mensen zijn die dat ding zien, maar een katje hebben wat nog niet helemaal zindelijk is..) kan dat niet?
    pi_51380369
    het is van plastic dus makkelijk schoon te poetsen hoor
    pi_51380429
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 23:39 schreef mike4141 het volgende:

[..]

ja maar stel dat je nou p.o een deur dicht doet, en de kat zit boven
    (of je gaat weg en zoiets gebeurt)

het zou makkelijk zijn als je bv. het onderste gedeelte makkelijk los zou kunnen halen om dat schoon te maken
    daarom vraag ik het eigenlijk (mischien dat er ook mensen zijn die dat ding zien, maar een katje hebben wat nog niet helemaal zindelijk is..) kan dat niet?
    Euh naja dit gaat niet echt op bij ons maar goed,

de materialen zijn er wel naar dat ze eenvoudig schoon te boenen zijn... maar de verschillende delen zijn niet uit elkaar te halen
      donderdag 12 juli 2007 @ 08:41:50 #266
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_51385048
    Gisteren 10 forby krukjes gehaald. (¤29,50 voor 10 st) In Groningen waren er echt nog een heleboel. Thuis meer dan een uur bezig geweest om ze in elkaar te zetten.

Helft deze kleur en de helft wit.

Binnenkort ga ik zo'n tafelblad (VIKA PERSBO) halen van 195X75 cm van ¤25,- Daar ga ik een opklaptafel van maken. Heb ik een grote eettafel met kruikjes voor 10 personen voor ¤54,50 (+ nog wat kosten voor de constructie van de klaptafel en wat verf.)

Weet iemand trouwens hoe dat frame van de VIKA PERSBO er uit ziet wat er in zit? Zit dat helemaal langs de rand? (korte kant)
    pi_51386355
    Heeft iemand enig idee of de Ikea deze rode stoelen nog heeft?

Op de site kan ik ze niet meer vinden. Wel vind ik een nieuw model, namelijk de Hendrik:

Ik vind hem lelijk.
    I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
    pi_51386510
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 08:41 schreef maok het volgende:
    Gisteren 10 forby krukjes gehaald. (¤29,50 voor 10 st) In Groningen waren er echt nog een heleboel. Thuis meer dan een uur bezig geweest om ze in elkaar te zetten.

[afbeelding]
    Helft deze kleur en de helft wit.

Binnenkort ga ik zo'n tafelblad (VIKA PERSBO) halen van 195X75 cm van ¤25,- Daar ga ik een opklaptafel van maken. Heb ik een grote eettafel met kruikjes voor 10 personen voor ¤54,50 (+ nog wat kosten voor de constructie van de klaptafel en wat verf.)

Weet iemand trouwens hoe dat frame van de VIKA PERSBO er uit ziet wat er in zit? Zit dat helemaal langs de rand? (korte kant)
    Je hebt langs de zijkanten van de tafel ongeveer 5 cm frame. Verder zijn er 4 punten voor poten aangegeven. Die zijn ook verstevigd...
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
    Heeft iemand enig idee of de Ikea deze rode stoelen nog heeft?

[afbeelding]

Op de site kan ik ze niet meer vinden. Wel vind ik een nieuw model, namelijk de Hendrik:

[afbeelding]

Ik vind hem lelijk.
    Die stoelen die jij aan je eettafel hebt staan is de stoel HAMPUS.

Die is, of gaat, volgens mij uit het assortiment... sorry
    pi_51386654
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef Bartjebart het volgende:

[afbeelding]

Snelle reactie! Hampus, daar heb ik wat aan. Weet je ook of sommige filialen hem misschien nog hebben?
    pi_51386758
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Snelle reactie! Hampus, daar heb ik wat aan. Weet je ook of sommige filialen hem misschien nog hebben?
    Nee sorry.... hij staat niet meer op internet waardoor je ook via internet geen voorraadinformatie meer kunt krijgen...

Je kunt 3 dingen doen:
    1. de kassabon opzoeken en aan de hand van het artikelnummer op die bon op internet de voorraad kunt checken...
    2. het 0900 nummer bellen, hen de naam voorleggen en hen vragen te kijken of en waar die nog op voorraad is
    3, naar een winkel gaan en daar stap 2 doen...
    pi_51386773
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee sorry.... we hebben em zelf niet meer op internet staan waardoor je ook via internet geen voorraadinformatie meer kunt krijgen...

Je kunt 3 dingen doen:
    1. de kassabon opzoeken en aan de hand van het artikelnummer op die bon op internet de voorraad kunt checken...
    2. het 0900 nummer bellen, hen de naam voorleggen en hen vragen te kijken of en waar die nog op voorraad is
    3, naar een winkel gaan en daar stap 2 doen...
    Dankjewel!
      donderdag 12 juli 2007 @ 10:10:26 #272
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_51386790
    quote:

[..]

Je hebt langs de zijkanten van de tafel ongeveer 5 cm frame. Verder zijn er 4 punten voor poten aangegeven. Die zijn ook verstevigd...
    [..]

-knip-
    Dank je. Dat lijkt me wel stevig genoeg om een piano scharnier aan te bevestigen.
    pi_51386792
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dankjewel!
    Succes!

laat maar even weten of het gelukt is!
    pi_51390656
    Ik heb een vraag over de kwaliteit van Ikea keukens, niet zozeer of de deurtjes 10.000 keer open en dicht kunnen zonder eraf te vallen maar meer over de frontjes. Blijft de folie mooi? Gaat het bijvoorbeeld niet scheuren of loslaten als het lang vochtig is?

Nog een vraag: iemand ervaring met de montageservice van de Ikea? Werken ze netjes of kan ik beter hulp inroepen van een klussenier o.i.d.?
    pi_51391786
    Ik heb weleens mensen aan de balie bij wie de deurtjes gaan bladeren na een aantal jaar, valt gewoon onder garantie mits in de garantieperiode (wete nu ff niet precies hoeveel jaar dat is, ik dacht 10 ? )

Montageserviice zijn geen ikeamederwerkers, ikea huurt gewoon klusbedrijven in, dus bel met het 0900 nummer en dan wordt er verbonden me 1 van de bedrijven, valt dus weinig concreets over te zeggen...
    pi_51392912
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:
    Ik heb weleens mensen aan de balie bij wie de deurtjes gaan bladeren na een aantal jaar, valt gewoon onder garantie mits in de garantieperiode (wete nu ff niet precies hoeveel jaar dat is, ik dacht 10 ? )

Montageserviice zijn geen ikeamederwerkers, ikea huurt gewoon klusbedrijven in, dus bel met het 0900 nummer en dan wordt er verbonden me 1 van de bedrijven, valt dus weinig concreets over te zeggen...
    Die montagebedrijven zijn wel speciaal geselecteerd en er zijn hele duidelijke afspraken met ze gemaakt omtrent het monteren en dergelijke. In Groningen zit het call-center van IKEA Nederland en zij bemiddelen in je montage. Je geeft daar aan (of bij het bestellen van je keuken op de keukenafdeling) dat je het gemonteerd wilt hebben en zij regelen dan dat er een montagebedrijf op je stoep staat.

IKEA werkt niet met bedrijven die half of slecht werk afleveren. Constateren we dat, dan ligt een montagebedrijf er redelijk snel weer uit..
    pi_51392987
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 13:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die montagebedrijven zijn wel speciaal geselecteerd en er zijn hele duidelijke afspraken met ze gemaakt omtrent het monteren en dergelijke. In Groningen zit het call-center van IKEA Nederland en zij bemiddelen in je montage. Je geeft daar aan (of bij het bestellen van je keuken op de keukenafdeling) dat je het gemonteerd wilt hebben en zij regelen dan dat er een montagebedrijf op je stoep staat.

IKEA werkt niet met bedrijven die half of slecht werk afleveren. Constateren we dat, dan ligt een montagebedrijf er redelijk snel weer uit..
    maar het komt en kan weleens voor komen helaas dan hebben wij de klanten weer aan de balie staan en mogen wij weer alles goed maken Maar goed dat kan ook gebeuren als je zelf een bedrijf inschakelt maar over het algemeen weinig klachten over de bedrijven inderdaad
      donderdag 12 juli 2007 @ 13:55:37 #278
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_51393314
    quote:
    [afbeelding]

Jammer...
    Ik heb er eerder dit jaar ook twee gehaald, en wilde er eigenlijk nog 1 of 2 bij... helaas.
    pi_51393978
    Ik heb net al even gezocht op de site van Ikea maar kon het zo snel niet vinden.

Wat is op dit moment de gemiddelde levertijd van de keukens van Ikea? En ik weet dat er op de stenen bladen een langere levertijd zit, hoe lang is die?

De Nexus bruinzwart is nogsteeds niet leverbaar.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_51412190
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Succes!

laat maar even weten of het gelukt is!
    Nee, niet gelukt. Ik kon ze in Amsterdam niet meer vinden. Ik wilde ook een groot wit memobord halen, maar die zijn ook uit het assortiment verdwenen. De kleine grijze memoborden en de magneetjes waren in de aanbieding. Ik vermoed dat die ook verdwijnen. Heel zonde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 12-07-2007 23:10:00 ]
    pi_51415506
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 14:16 schreef Nanook24 het volgende:
    Ik heb net al even gezocht op de site van Ikea maar kon het zo snel niet vinden.

Wat is op dit moment de gemiddelde levertijd van de keukens van Ikea? En ik weet dat er op de stenen bladen een langere levertijd zit, hoe lang is die?

De Nexus bruinzwart is nogsteeds niet leverbaar.
    In de keukencatalogus staat een overzicht met alle deuren en fronten die wij in het assortiment hebben. Daar kunnen 2 icoontjes bij staan. 1x een karretje, dat staat voor fronten die normalerwijze gewoon uit voorraad leverbaar zijn. Verder is er nog het vrachtwagentje, dat staat voor artikelen die besteld moeten worden en deze zouden met 3 weken thuis geleverd moeten kunnen worden.
    De basiselementen en pootjes zijn normaal uit voorraad leverbaar. Voor de afwerking, als bedekkingspanelen, gelden de normale levertijden als bij de deuren.

Je hebt verder 3 soorten werkbladen.
    1. Standaard werkbladen. Dit zijn werkbladen in standaard afmetingen en als het goed is direct uit voorraad leverbaar
    2. Werkbladen-op-maat Laminaat. Deze werkbladen worden speciaal voor je besteld in de winkel en in de fabriek helemaal op maat gemaakt. Hierbij heb je de mogelijkheid om bijvoorbeeld je spoelbak in te laten frezen en randafwerkingen te kiezen. De levertijd van deze werkbladen is ongeveer 3 tot 4 weken.
    3. Werkbladen-op-maat Acryllaat en Steen. Deze worden speciaal ingemeten wanneer je de keuken reeds hebt laten monteren. Je krijgt eerst een tijdelijk werkblad en deze werkbladen worden dan ook weer speciaal voor je gemaakt. Levertijd niet op voorhand te bepalen, is mede afhankelijk van de montage en zo.
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, niet gelukt. Ik kon ze in Amsterdam niet meer vinden. Ik wilde ook een groot wit memobord halen, maar die zijn ook uit het assortiment verdwenen. De kleine grijze memoborden en de magneetjes waren in de aanbieding. Ik vermoed dat die ook verdwijnen. Heel zonde.
    Hmm balen!

Die memo borden en magneten gaan inderdaad ook uit het assortiment... Daar komt een nieuw soort voor terug, maar niet met witte borden...
      Hoofdredactie Fotografie vrijdag 13 juli 2007 @ 07:58:33 #282
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_51419511
    Vandaag komen mijn nieuwe IKEA spullen

Briljante bezorgtijden hebben ze trouwens: tussen 8.51 en 11.51
    Wrom niet gewoon tussen 9 en 12?

Hopelijk komen ze een beetje vroeg, maar zal wel weer helemaal aan het eind vh. blok zitten
    pi_51420079
    Vanmiddag naar Heerlen
      vrijdag 13 juli 2007 @ 09:01:29 #284
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_51420210
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:

OMG.. die is echt fantastisch!
      vrijdag 13 juli 2007 @ 09:21:44 #285
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_51420639
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 09:01 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt mooi als je er spullen in zet. Maar zo leeg is ie best mooi.

Weet iemand trouwens hoe het zit met de ikeacard. Als je per maand een vast bedrag aflost, wordt dan na 1 maand de eerste afgelost of ook gelijk bij het afrekenen? Betekend het ook dat al je iets koopt met je ikeacard wat lager is dan je maandelijkse vaste aflossingsbedrag is, dat rentevrij is?
    pi_51425862
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 07:58 schreef Yoni het volgende:
    Vandaag komen mijn nieuwe IKEA spullen

Briljante bezorgtijden hebben ze trouwens: tussen 8.51 en 11.51
    Wrom niet gewoon tussen 9 en 12?

Hopelijk komen ze een beetje vroeg, maar zal wel weer helemaal aan het eind vh. blok zitten
    Ik denk rond 10 uur dat ze er zijn. 9:51 om precies te zijn

Heb je het bij Barendrehct, of Delft geregeld?
    pi_51426450
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef maok het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt mooi als je er spullen in zet. Maar zo leeg is ie best mooi.

Weet iemand trouwens hoe het zit met de ikeacard. Als je per maand een vast bedrag aflost, wordt dan na 1 maand de eerste afgelost of ook gelijk bij het afrekenen? Betekend het ook dat al je iets koopt met je ikeacard wat lager is dan je maandelijkse vaste aflossingsbedrag is, dat rentevrij is?
    Euhm IKEA heeft 2 financieringsmogelijkheden...

1. Het IKEA-10-plan
    Je koopt vandaag je spullen en betaald de komende 10 maanden het totaal bedrag rentevrij af + 29.95 administratiekosten. Dit is 1 malig, dus voor elke aankoop die via het 10 plan wilt doen, moet je een nieuwe overeenkomst aanvragen.

2. De IKEA card
    Je vraagt vandaag je IKEA card aan en betaald daarmee je hele bups. Bij het aanvragen kun je aangeven hoe je wilt gaan afbetalen. We vragen per maand 2% van het openstaand bedrag of minimaal 10.-, maar wil je standaard meer afbetalen dan kan dat dus ook.
    De eerste volledige kalendermaand is rente vrij (dus zou je vandaag aankopen doen, dan is Augustus ook nog rentevrij) dan betaal je van de tweede tot en met de zevende maand 2.95% rente. Na de zevende maand loopt dit op naar 11.nog wat of 12.nog wat afhankelijk van het openstaand bedrag.
    Zou je vandaag iets kopen, dan betaal je vanaf augustus reeds af.
    Stel je bent vanaf november 'klaar' met de afbetalingen en je koop in december iets, dan is januari dus nog steeds rentevrij. Betaal je in januari alles af dan is je aankoop dus rentevrij gefinancierd
    pi_51427230
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 00:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]
    Bedankt voor de super uitgebreide uitleg
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      vrijdag 13 juli 2007 @ 13:08:04 #289
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_51427244
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 12:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

-knip-
    Dank je, duidelijk.
    * maok heeft ikea card aangevraagd
      Hoofdredactie Fotografie vrijdag 13 juli 2007 @ 18:09:46 #290
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_51437517
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef kalinho het volgende:

[..]

Ik denk rond 10 uur dat ze er zijn. 9:51 om precies te zijn

Heb je het bij Barendrehct, of Delft geregeld?
    Delft En ze waren er om 10.34
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:27:50 #291
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_51439740
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 00:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

- Keukenverhaal -
    Aanvulling op de stenen bladen, de levertijd daarvan is na de montage (wanneer het blad is opgemeten) ongeveer 4-6 weken.
    pi_51445401
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 19:27 schreef WebForce het volgende:
    Aanvulling op de stenen bladen, de levertijd daarvan is na de montage (wanneer het blad is opgemeten) ongeveer 4-6 weken.
    Dank voor de aanvulling. Ik vind het wel super netjes dat je tot die tijd een tijdelijk blad krijgt.
      zaterdag 14 juli 2007 @ 08:05:27 #293
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_51454615
    Misschien dat het elders al gepost is, maar ik zag vandaag in de IKEA de BIBY vitrinekast en volgens de website is het voorbereid voor het plaatsen van verlichting, maar hoe dan en meer specifiek, met welke lampen?

De enige waarvan ik denk dat het zal passen is Dioder, maar dat vind ik nou meer een gimmick dan stijlvolle verlichting. Hoewel de geringe warmte afgifte eigenlijk perfect is. Zijn er IKEA medewerkers of kenners die misschien weten of er andere (IKEA) verlichting in kan zonder dat het op echt klussen met boren en zagen begint te lijken?
    The Internets, I needs it..
    pi_51456206
    Nieuws over de... nieuwe catalogus!
    quote:
    Van week 33 t/m 37 vindt de verspreiding van de nieuwe catalogus plaats.

De oude catalogus is tot 1 augustus geldig en is i.v.m. de verspreiding van de nieuwe catalogus in augustus niet meer verkrijgbaar bij de IKEA vestigingen. Deze catalogus is online nog wel te bekijken op IKEA.nl.

De verspreidperiode is opgedeeld in regio's. In onderstaand overzicht is te zien wanneer welke regio verspreid wordt.

Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
    De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
    Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met

Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
    Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30

Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.

De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl

Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
      zaterdag 14 juli 2007 @ 11:14:42 #295
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_51456268
    ik woon in een groene zone
    pi_51456463
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 08:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Misschien dat het elders al gepost is, maar ik zag vandaag in de IKEA de BIBY vitrinekast en volgens de website is het voorbereid voor het plaatsen van verlichting, maar hoe dan en meer specifiek, met welke lampen?

De enige waarvan ik denk dat het zal passen is Dioder, maar dat vind ik nou meer een gimmick dan stijlvolle verlichting. Hoewel de geringe warmte afgifte eigenlijk perfect is. Zijn er IKEA medewerkers of kenners die misschien weten of er andere (IKEA) verlichting in kan zonder dat het op echt klussen met boren en zagen begint te lijken?
    Je zou er bijvoorbeeld de volgende spotjes in kunnen hangen:
    (hiervoor zijn als het goed is openingen voor het snoer voorbereid)
    GRUNDTAL / HOPEN / NON / TJUGOETT / RATIONELL

Verder zou je bovenop de volgende spotjes kunnen plaatsen:
    (het snoertje loopt dan bovenop je kast)
    GRUVA / INREDA / ISFALL
    pi_51456500
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 11:11 schreef Allan24 het volgende:
    Nieuws over de... nieuwe catalogus!
    [..]

Oke wij krijgen thuis dus 4 catalogi...
    1x uit de normale verspreiding
    1x als medewerker
    2x als family lid...

handig
      zaterdag 14 juli 2007 @ 14:56:09 #298
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_51461176
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 11:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je zou er bijvoorbeeld de volgende spotjes in kunnen hangen:
    (hiervoor zijn als het goed is openingen voor het snoer voorbereid)
    GRUNDTAL / HOPEN / NON / TJUGOETT / RATIONELL

Verder zou je bovenop de volgende spotjes kunnen plaatsen:
    (het snoertje loopt dan bovenop je kast)
    GRUVA / INREDA / ISFALL
    Dank je wel, ik zal met deze info wat onderzoek doen welke het beste bij mij in de smaak valt.
    The Internets, I needs it..
      zaterdag 14 juli 2007 @ 15:05:41 #299
    3011 E.T.
    pi_51461405
    nu maar hopen dat ik ondertussen goed in het Family-systeem sta.. Behalve m'n pas heb ik nl. nog nooit post van Ikea Family ontvangen (ondanks meerdere keren bij de Family-balie aangeven)

En twee gidsen zou wel handig zijn met twee huizen kan ik op beide adressen eentje laten liggen
    pi_51461771
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 15:05 schreef E.T. het volgende:
    nu maar hopen dat ik ondertussen goed in het Family-systeem sta.. Behalve m'n pas heb ik nl. nog nooit post van Ikea Family ontvangen (ondanks meerdere keren bij de Family-balie aangeven)

En twee gidsen zou wel handig zijn met twee huizen kan ik op beide adressen eentje laten liggen
    Sterker nog... als beide huizen in Nederland staan krijg je er zelfs 3....
    (als dus alles goed gaat he...)
      zaterdag 14 juli 2007 @ 16:38:49 #301
    97687 Lavenderlily
    beroepslurker/muurbloem
    pi_51463754
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 09:01 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Super dingetje!
    Hebben ze die ook in andere kleurtjes zo?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')