oooooowquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoel dus de poten he?de forby hebben gewoon pootjes
Euh die was uit het 'vrije assortiment' van IKEA en stond daarom niet op internet. Aangezien dat ding zo giga goed liep hebben ze besloten die vast in het assortiment op te nemen. Daarom kan er een overgangsperiode zitten tussen de oude leveringen (onder de naam ALLEBY) en tussen het 'nieuwe' artikel...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:38 schreef Jackass_ het volgende:
Weet iemand of die poster van new york met die gele taxis nog ergens te krijgen is? Die hadden ze vroeger bij de ikea, maar hij hangt niet meer in de winkel/staat niet meer op de site
vorige week nog bij IKEA Amsterdam gezien, weet niet meer precies waar ie hingquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:38 schreef Jackass_ het volgende:
Weet iemand of die poster van new york met die gele taxis nog ergens te krijgen is? Die hadden ze vroeger bij de ikea, maar hij hangt niet meer in de winkel/staat niet meer op de site
Inmiddels ben ik er achter dat ze er in Groningen (wat toch mijn voorkeur heeft) nog een heleboel hebben. Gelijk vanavond maar even heen.quote:
Wij hebben thuis die kattententjes;quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb kattenmandje en de kattenbakniet dat mevrouw in t mandje slaapt nee de stoel en het bed zijn veel fijner
Ik heb mijn katten opgevoedquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef mike4141 het volgende:
awwwwwwwwwwwwwwwww <3
te cute gewoon
en wat doe je als ze er in zouden piesen ofzo?![]()
ja maar stel dat je nou p.o een deur dicht doet, en de kat zit bovenquote:
Euh naja dit gaat niet echt op bij onsquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:39 schreef mike4141 het volgende:
[..]
ja maar stel dat je nou p.o een deur dicht doet, en de kat zit boven
(of je gaat weg en zoiets gebeurt)
het zou makkelijk zijn als je bv. het onderste gedeelte makkelijk los zou kunnen halen om dat schoon te maken
daarom vraag ik het eigenlijk (mischien dat er ook mensen zijn die dat ding zien, maar een katje hebben wat nog niet helemaal zindelijk is..) kan dat niet?
Je hebt langs de zijkanten van de tafel ongeveer 5 cm frame. Verder zijn er 4 punten voor poten aangegeven. Die zijn ook verstevigd...quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:41 schreef maok het volgende:
Gisteren 10 forby krukjes gehaald. (¤29,50 voor 10 st) In Groningen waren er echt nog een heleboel. Thuis meer dan een uur bezig geweest om ze in elkaar te zetten.
[afbeelding]
Helft deze kleur en de helft wit.
Binnenkort ga ik zo'n tafelblad (VIKA PERSBO) halen van 195X75 cm van ¤25,- Daar ga ik een opklaptafel van maken. Heb ik een grote eettafel met kruikjes voor 10 personen voor ¤54,50(+ nog wat kosten voor de constructie van de klaptafel en wat verf.)
Weet iemand trouwens hoe dat frame van de VIKA PERSBO er uit ziet wat er in zit? Zit dat helemaal langs de rand? (korte kant)
Die stoelen die jij aan je eettafel hebt staan is de stoel HAMPUS.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand enig idee of de Ikea deze rode stoelen nog heeft?
[afbeelding]
Op de site kan ik ze niet meer vinden. Wel vind ik een nieuw model, namelijk de Hendrik:
[afbeelding]
Ik vind hem lelijk.![]()
Snelle reactie! Hampus, daar heb ik wat aan. Weet je ook of sommige filialen hem misschien nog hebben?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef Bartjebart het volgende:
Die stoelen die jij aan je eettafel hebt staan is de stoel HAMPUS.
[afbeelding]
Die is, of gaat, volgens mij uit het assortiment... sorry
Nee sorry.... hij staat niet meer op internet waardoor je ook via internet geen voorraadinformatie meer kunt krijgen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Snelle reactie! Hampus, daar heb ik wat aan. Weet je ook of sommige filialen hem misschien nog hebben?
Dankjewel!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee sorry.... we hebben em zelf niet meer op internet staan waardoor je ook via internet geen voorraadinformatie meer kunt krijgen...
Je kunt 3 dingen doen:
1. de kassabon opzoeken en aan de hand van het artikelnummer op die bon op internet de voorraad kunt checken...
2. het 0900 nummer bellen, hen de naam voorleggen en hen vragen te kijken of en waar die nog op voorraad is
3, naar een winkel gaan en daar stap 2 doen...
Dank je. Dat lijkt me wel stevig genoeg om een piano scharnier aan te bevestigen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt langs de zijkanten van de tafel ongeveer 5 cm frame. Verder zijn er 4 punten voor poten aangegeven. Die zijn ook verstevigd...
[..]
-knip-
Succes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |