abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51346991
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik bedoel dus de poten he? de forby hebben gewoon pootjes
oooooow

jah nee dat begreep ik al... maar nee dit zijn dus gewoon prullebakjes maar dan wat steviger...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51347023
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:38 schreef Jackass_ het volgende:
Weet iemand of die poster van new york met die gele taxis nog ergens te krijgen is? Die hadden ze vroeger bij de ikea, maar hij hangt niet meer in de winkel/staat niet meer op de site
Euh die was uit het 'vrije assortiment' van IKEA en stond daarom niet op internet. Aangezien dat ding zo giga goed liep hebben ze besloten die vast in het assortiment op te nemen. Daarom kan er een overgangsperiode zitten tussen de oude leveringen (onder de naam ALLEBY) en tussen het 'nieuwe' artikel...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51348125
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:38 schreef Jackass_ het volgende:
Weet iemand of die poster van new york met die gele taxis nog ergens te krijgen is? Die hadden ze vroeger bij de ikea, maar hij hangt niet meer in de winkel/staat niet meer op de site
vorige week nog bij IKEA Amsterdam gezien, weet niet meer precies waar ie hing
maar hij hangt er nog

@bartnogiets: doe aub is die edit knop gebruiken - dank.
pi_51348281
In Ikea Zaventem (België) hing ie dus echt nergens. Moet toch nog wat spulletjes halen, zal binnenkort eens naar de winkel in Eindhoven gaan, hopelijk hebben ze hem daar nog.

//ik vind trouwens niets op internet onder de naam ALLEBY
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:32:44 #255
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_51350621
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
geen forby gezien waar ze stonden
Inmiddels ben ik er achter dat ze er in Groningen (wat toch mijn voorkeur heeft) nog een heleboel hebben. Gelijk vanavond maar even heen.

Dat nieuwe model lijkt me echt niets. Die prullenbakken zijn trouwens leuke bloempotten voor op het terras als je er een paar gaatjes aan de onderkant inboort.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_51351104
Iemand al ervaring met de huisdieren lijn?
Dat ga ik vrijdag ook eens goed bekijken, nu we een hondje hebben
pi_51354650
ik heb kattenmandje en de kattenbak niet dat mevrouw in t mandje slaapt nee de stoel en het bed zijn veel fijner
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:36:21 #258
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_51354952
Gister 2 Malm-kastjes gehaald (van 2 laden elk) bij wijze van nachtkastjes en nog twee geinige lampjes van een eurootje of 10 er bij, ziet er puick uit .
pi_51356802
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb kattenmandje en de kattenbak niet dat mevrouw in t mandje slaapt nee de stoel en het bed zijn veel fijner
Wij hebben thuis die kattententjes;

Ze staan bij ons ook zo naast elkaar op de zolder en de beide katten slapen er ook regelmatig in...
pi_51358114
awwwwwwwwwwwwwwwww <3

te cute gewoon

en wat doe je als ze er in zouden piesen ofzo?

[ Bericht 59% gewijzigd door mike4141 op 11-07-2007 13:28:28 ]
pi_51359265
Lijkt me dat die erg makkelijk zijn schoon te maken.
pi_51361798
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef mike4141 het volgende:
awwwwwwwwwwwwwwwww <3

te cute gewoon

en wat doe je als ze er in zouden piesen ofzo?
Ik heb mijn katten opgevoed
pi_51380160
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb mijn katten opgevoed
ja maar stel dat je nou p.o een deur dicht doet, en de kat zit boven
(of je gaat weg en zoiets gebeurt)

het zou makkelijk zijn als je bv. het onderste gedeelte makkelijk los zou kunnen halen om dat schoon te maken
daarom vraag ik het eigenlijk (mischien dat er ook mensen zijn die dat ding zien, maar een katje hebben wat nog niet helemaal zindelijk is..) kan dat niet?
pi_51380369
het is van plastic dus makkelijk schoon te poetsen hoor
pi_51380429
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:39 schreef mike4141 het volgende:

[..]

ja maar stel dat je nou p.o een deur dicht doet, en de kat zit boven
(of je gaat weg en zoiets gebeurt)

het zou makkelijk zijn als je bv. het onderste gedeelte makkelijk los zou kunnen halen om dat schoon te maken
daarom vraag ik het eigenlijk (mischien dat er ook mensen zijn die dat ding zien, maar een katje hebben wat nog niet helemaal zindelijk is..) kan dat niet?
Euh naja dit gaat niet echt op bij ons maar goed,

de materialen zijn er wel naar dat ze eenvoudig schoon te boenen zijn... maar de verschillende delen zijn niet uit elkaar te halen
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:41:50 #266
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_51385048
Gisteren 10 forby krukjes gehaald. (¤29,50 voor 10 st) In Groningen waren er echt nog een heleboel. Thuis meer dan een uur bezig geweest om ze in elkaar te zetten.

Helft deze kleur en de helft wit.

Binnenkort ga ik zo'n tafelblad (VIKA PERSBO) halen van 195X75 cm van ¤25,- Daar ga ik een opklaptafel van maken. Heb ik een grote eettafel met kruikjes voor 10 personen voor ¤54,50 (+ nog wat kosten voor de constructie van de klaptafel en wat verf.)

Weet iemand trouwens hoe dat frame van de VIKA PERSBO er uit ziet wat er in zit? Zit dat helemaal langs de rand? (korte kant)
pi_51386355
Heeft iemand enig idee of de Ikea deze rode stoelen nog heeft?

Op de site kan ik ze niet meer vinden. Wel vind ik een nieuw model, namelijk de Hendrik:

Ik vind hem lelijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_51386510
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:41 schreef maok het volgende:
Gisteren 10 forby krukjes gehaald. (¤29,50 voor 10 st) In Groningen waren er echt nog een heleboel. Thuis meer dan een uur bezig geweest om ze in elkaar te zetten.

[afbeelding]
Helft deze kleur en de helft wit.

Binnenkort ga ik zo'n tafelblad (VIKA PERSBO) halen van 195X75 cm van ¤25,- Daar ga ik een opklaptafel van maken. Heb ik een grote eettafel met kruikjes voor 10 personen voor ¤54,50 (+ nog wat kosten voor de constructie van de klaptafel en wat verf.)

Weet iemand trouwens hoe dat frame van de VIKA PERSBO er uit ziet wat er in zit? Zit dat helemaal langs de rand? (korte kant)
Je hebt langs de zijkanten van de tafel ongeveer 5 cm frame. Verder zijn er 4 punten voor poten aangegeven. Die zijn ook verstevigd...
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand enig idee of de Ikea deze rode stoelen nog heeft?

[afbeelding]

Op de site kan ik ze niet meer vinden. Wel vind ik een nieuw model, namelijk de Hendrik:

[afbeelding]

Ik vind hem lelijk.
Die stoelen die jij aan je eettafel hebt staan is de stoel HAMPUS.

Die is, of gaat, volgens mij uit het assortiment... sorry
pi_51386654
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef Bartjebart het volgende:

Die stoelen die jij aan je eettafel hebt staan is de stoel HAMPUS.
[afbeelding]

Die is, of gaat, volgens mij uit het assortiment... sorry
Snelle reactie! Hampus, daar heb ik wat aan. Weet je ook of sommige filialen hem misschien nog hebben?
pi_51386758
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Snelle reactie! Hampus, daar heb ik wat aan. Weet je ook of sommige filialen hem misschien nog hebben?
Nee sorry.... hij staat niet meer op internet waardoor je ook via internet geen voorraadinformatie meer kunt krijgen...

Je kunt 3 dingen doen:
1. de kassabon opzoeken en aan de hand van het artikelnummer op die bon op internet de voorraad kunt checken...
2. het 0900 nummer bellen, hen de naam voorleggen en hen vragen te kijken of en waar die nog op voorraad is
3, naar een winkel gaan en daar stap 2 doen...
pi_51386773
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee sorry.... we hebben em zelf niet meer op internet staan waardoor je ook via internet geen voorraadinformatie meer kunt krijgen...

Je kunt 3 dingen doen:
1. de kassabon opzoeken en aan de hand van het artikelnummer op die bon op internet de voorraad kunt checken...
2. het 0900 nummer bellen, hen de naam voorleggen en hen vragen te kijken of en waar die nog op voorraad is
3, naar een winkel gaan en daar stap 2 doen...
Dankjewel!
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:10:26 #272
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_51386790
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je hebt langs de zijkanten van de tafel ongeveer 5 cm frame. Verder zijn er 4 punten voor poten aangegeven. Die zijn ook verstevigd...
[..]

-knip-
Dank je. Dat lijkt me wel stevig genoeg om een piano scharnier aan te bevestigen.
pi_51386792
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dankjewel!
Succes!

laat maar even weten of het gelukt is!
pi_51390656
Ik heb een vraag over de kwaliteit van Ikea keukens, niet zozeer of de deurtjes 10.000 keer open en dicht kunnen zonder eraf te vallen maar meer over de frontjes. Blijft de folie mooi? Gaat het bijvoorbeeld niet scheuren of loslaten als het lang vochtig is?

Nog een vraag: iemand ervaring met de montageservice van de Ikea? Werken ze netjes of kan ik beter hulp inroepen van een klussenier o.i.d.?
pi_51391786
Ik heb weleens mensen aan de balie bij wie de deurtjes gaan bladeren na een aantal jaar, valt gewoon onder garantie mits in de garantieperiode (wete nu ff niet precies hoeveel jaar dat is, ik dacht 10 ? )

Montageserviice zijn geen ikeamederwerkers, ikea huurt gewoon klusbedrijven in, dus bel met het 0900 nummer en dan wordt er verbonden me 1 van de bedrijven, valt dus weinig concreets over te zeggen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')