Maar hoe kom je nu bij alle losse elementen van de TYLOSAND (Ik kan alleen nog maar voorbeelden van combinaties vinden) (al gevonden) en bij die krukjes van ¤2,95 (waar ik de naam niet meer van weet), die zie ik niet meer staan.quote:
krukjes forby en die werden uitverkocht voor 1,95 dus kan zijn datz e eruit zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:28 schreef maok het volgende:
[..]
Maar hoe kom je nu bij alle losse elementen van de TYLOSAND (Ik kan alleen nog maar voorbeelden van combinaties vinden) (al gevonden) en bij die krukjes van ¤2,95 (waar ik de naam niet meer van weet), die zie ik niet meer staan.
Had ik dus toch naar de plundera moeten gaan. Weet iemand nog iets vervangends? Dus stapelbaar, goedkoop en liever niet van hout?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
krukjes forby en die werden uitverkocht voor 1,95 dus kan zijn datz e eruit zijn
Utrecht meldt zich en ik moet om 18uur beginnen ik zal voor je kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:53 schreef maok het volgende:
[..]
Had ik dus toch naar de plundera moeten gaan. Weet iemand nog iets vervangends? Dus stapelbaar, goedkoop en liever niet van hout?
Of als hier een medewerker uit Groningen, Amersfoort of Utrecht rondloopt: Zijn er nog een aantal bij jullie? (Ik zoek er in totaal 10, witte en groene)
Dank jequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht meldt zich en ik moet om 18uur beginnen ik zal voor je kijken
nee,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:16 schreef WaVe het volgende:
Om even in te haken op de matrassendiscussie: Ik heb een ikea bed van 160*220. Dit bestaat uit 2 matrassen van 80*220, met z'n foam T in de kuil in het midden. Nu zou ik graag een dekmatras van 160*220 eroverheen doen om en de matrassen te beschermen en van die kuil af te zijn.
Ik zie alleen op de website dat alleen de timan (die ik best dik vind) er in 220 is, en dan alleen in 90*220 of in 180*220...
Zijn of komen er ook dekmatrassen in 160*220??
Daar komt geloof ik ook nog een passende salontafel bij...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:
de nieuwe billy vind ik wel wat hebben
[afbeelding]
die wil ik dan wellicht wel hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar komt geloof ik ook nog een passende salontafel bij...
(van de LACK serie)
Ooow dan kun je straks je lol op met de nieuwe LACK tafeltjes en KLIPPAN banken...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die wil ik dan wellicht wel hebben
motiefjes
FORBY gaat uit het assortiment...quote:
klippan heb ik al een en ander van gezien, ik vind die groene bloemen al zo tof maar heb er geen ruimte voorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow dan kun je straks je lol op met de nieuwe LACK tafeltjes en KLIPPAN banken...
dat ze eruit gingen wist ik maar moest ff checken of ze bij ons al op waren en ja dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
FORBY gaat uit het assortiment...
Voor ongeveer dezelfde prijs krijgen we nieuwe krukjes in kekke kleurtjes... En dan is het modelletje:
[afbeelding]
Maar dan op de kop en hoger...
ooow sorry daar heb ik een beetje overheen gelezen blijkbaar...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat ze eruit gingen wist ik maar moest ff checken of ze bij ons al op waren en ja dusen is het dan ppl een dicht model
dat moest ook zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ooow sorry daar heb ik een beetje overheen gelezen blijkbaar...
wat is ppl?
euh ja het is dicht... een open zitting zit zo onhandig...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat moest ook zijnzat even naast de toetsen
maar zijn die krukken dus dicht? als een omgekeerde prullenbak? ;P
heeft die serieus een golvende zoom?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:23 schreef mike4141 het volgende:
ALVINE ANTIK:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ddkey=ProductDisplay
[afbeelding]
echt prachtige sprei'en zijn dat
ik bedoel dus de poten he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
euh ja het is dicht... een open zitting zit zo onhandig...
maar volgens mij kun je die dingen ook gewoon als prullenbak gebruiken... leuk eindelijk prullenbakken in leuke kekke kleurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |