Daar zat ik ook al aan te denken ja...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:32 schreef kalinho het volgende:
[..]
@Webforce: zo'n ding in de OP heeft geen zin omdat dat voor elke vestiting anders is. Hier uit de printer komen vaak zat vrachtbrieven uit 088, 403 etc etc rollen en overal is het weer net iets anders
Hehe, zodra ze hoort dat je 'Hallo' kan zeggen in het Duits begint ze meteen te ratelen, pfffquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:44 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik mail regelmatig met Jutta, en ze doet niet vaak lief tegen me
kwaliteit is perfect en hij blijft erg mooi, wij hebben hem op de bovenverdieping liggen en na twee jaar nog niet de behoefte hem op te schuren ofzo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef Wampi het volgende:
van wat voor kwaliteit is de Kvist bamboe-vloer van ikea? krast het snel, is ie over een paar jaar nog steeds mooi?
van engelengeduld is niet echt sprake hier.. maar ben nu bij praxis, karwei en ikea geweest, en de bamboe vloer was de eerste en enige waarvan ik dacht: WOWquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
kwaliteit is perfect en hij blijft erg mooi, wij hebben hem op de bovenverdieping liggen en na twee jaar nog niet de behoefte hem op te schuren ofzo.
alleen het leggenik hoop dat je engelengeduld hebt en veeeeeel doorzettingsvermogen. die plastic strips ertussen werken en dan ook nog eens het laminaat aanslaan was bij ons een drama, geloof ik drie dagen mee bezig geweest voor alles er naar wens in lag (en het zaagverlies maar niet noemende
).
Bij deze: seintje! Ze zijn weer op voorraadquote:Op maandag 18 juni 2007 18:05 schreef RedSonya het volgende:
Ik heb een vraagje aan de Ikea medewerkers van Breda:
Ik ben al een tijdje aan het wachten op
LJUSDAL Glasplaat frosted glas 79x19 cm (dus niet de zwarte variant)
[afbeelding]
Hij is al een tijdje op, maar er stonden er nog heel veel in voorraad. Deze voorraad is door iemand verwijderd en dan zouden de glasplaten opnieuw besteld worden. Inmiddels wacht ik al een paar weken tot ze aanwezig zijn. Internet in de gaten houden werkt niet, omdat ze daar nog steeds voorradig zijn!
Zou iemand van de vestiging Breda een seintje kunnen geven aan mij als ze weer voorradig zijn, of zien wanneer ze weer binnenkomen???
Alvast heel erg bedankt!!!
Was gisteren nog op voorraad in Amersfoort, maar niet in grote getalen, dus daarom denk ik niet op i-net aangegeven. BA1 (banken afdeling) gaat trouwens verbouwen in Amersfoort en heeft vanaf maandag alle showroommodellen in de uitverkoop.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef E.T. het volgende:
Ik heb weer een banken vraag(ik heb nog steeds geen bank idd..
)
Karlstad, 2-zits in wit.. kan ik die meteen meenemen uit Amersfoort? Zoals bij de meeste banken staat ie op 'niet op voorraad' maar met die banken kon je daar nooit van uit gaan.
Sommigen moeten echt besteld worden, anderen zijn stiekem toch op voorraad..
En losse hoezen voor deze bank?
ik zal morgen eens voor je kijken, ben dan weer in Amersfoort.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:33 schreef E.T. het volgende:
oe, 2-zits karlanda's??? (vond karlanda nl. erg lekker zitten)
tnx voor de tip iig!
Alleen jammer dat ik maandag en dinsdag niet in de buurt van A'foort benWoensdag nog maar ff kijken wat ze nog hebben
![]()
Hahaha jij vind ze als klant al irritant...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef E.T. het volgende:
ja die Plundra is wel ff bijkomend nadeel![]()
als er 2-zits karlanda's in de koopjeshoek staan, ga ik zaterdagochtend ff heen.. en anders wordt 't woensdagochtend denk ik toch.. (het kloterige van de woensdag is dan weer die hele hordes kinderen die met papa en mama mee moeten en dus verstoppertje spelen in de hele winkel)
zo eensquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha jij vind ze als klant al irritant...
ik ben dat gejengel zooooo onwijs beu...![]()
Oow dat kan ik ook niet begrijpen inderdaad... let toch gewoon op je kinderen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo eensvandaag ook weer een moeder, wij waren tassen aan het bijvullen, helemaal panisch want dr kind was kwijt (van 2!) wij moesten helpen etc, Ga gewoon niet met zo'n kind naar IKEA of zet het vast in een wagentje, zat dat kind tussen de gordijnen, of van die krijsende kinderen in buggy;s voor je kassa
die gaat toch niet huilen als die een stempel krijgt ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:11 schreef E.T. het volgende:
en dan te bedenken dat ik zelf kinderen heb, waarvan eetje in zo'n moeilijke leeftijd (3)... maar ik erger me nog stteds rot aan rondrennende en gillende kinderen in een winkel![]()
Als het ff kan neem ik ze dus ook niet mee... of de oudste gaat in de ballenbak (maar dan ga ik alleen halen wat ik nodg heb en niet uitgebreid shoppen en kijken)
Thank you very much!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Bij deze: seintje! Ze zijn weer op voorraad
quote:ATTENTIE -- HIER VOLGT EEN BELANGRIJKE MEDEDELING VOOR AL ONZE KLANTEN
koopjeshoek amersfoort heeft alleen 3-zits staan, nog wel veel en voordelig, maar geen 2-zits.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef E.T. het volgende:
ja die Plundra is wel ff bijkomend nadeel![]()
als er 2-zits karlanda's in de koopjeshoek staan, ga ik zaterdagochtend ff heen.. en anders wordt 't woensdagochtend denk ik toch.. (het kloterige van de woensdag is dan weer die hele hordes kinderen die met papa en mama mee moeten en dus verstoppertje spelen in de hele winkel)
Ow... naja je kunt je er nog uit redden door aan te geven dat je bericht echt heul belangrijk wasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef Allan24 het volgende:
OMG ik loste vanmiddag de receptionist af, en ik moest iets omroepen en ik druk de verkeerde knop in... ging het eerste stukje van de ontruimingstekst lopen!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!! SHIT!!
Ik was net op tijd om het stop te zetten, anders waren we vanmiddag in de stromende regen zonder enige aanleiding ontruimd geweest...
Ik had vandaag ècht mijn dag niet
Onze postcode is 2273. En het liefst zouden we vanuit Delft krijgen, dan vallen we volgens mij wel onder die postcode. Maar mijn concrete vraag was eigenlijk is die bank nog leverbaar of hebben we juist een uitgezocht die niet meer te leveren is. We krijgen 15-8 de sleutel. Dus we hebben nog wel tot die tijd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:32 schreef kalinho het volgende:
[..]
Dan zal ik als Barendrechtse expert het eens even vertellen![]()
de postcode van voorburg weet ik niet, maar zolang dat niet boven de 3500, of onder de 2900 zit zit je dus maximaal in regio 2. enkele uitzonderingen bij postcode 3200 daargelaten. Regio 3 is daarbuiten.
De standaardprijs is 29 euro. Voor regio 1. Dat is rdam, barendrecht, capelle, etc. niet echt ver v.d. vestiging. Voor 29 euro staat het op de grond. Vervolgens komt er voor 3 etages 21 euro bij. MITS het onder de 100 kilo is
En tot zover het uit mn hoofd gedeelteik ga morgen wel ff kijken hoe het précies zit.
Hij is gewoon op voorraad hoor (tenminste in een aantal hoezen) voor zover ik weet gaat er van de EKTORP serie geen bangen uit. Er worden elkel een aantal hoezengewisseld.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
Onze postcode is 2273. En het liefst zouden we vanuit Delft krijgen, dan vallen we volgens mij wel onder die postcode. Maar mijn concrete vraag was eigenlijk is die bank nog leverbaar of hebben we juist een uitgezocht die niet meer te leveren is. We krijgen 15-8 de sleutel. Dus we hebben nog wel tot die tijd.
Alvast succes met verbouwen. In Groningen zijn we net klaar met verbouwen van BA1. Nieuwe houten vloer gekregen (we hadden voorheen betonnen vloer) en de karlstad en kramfors serie is heel groot uitgebracht. De komende week nog bezig met verbouwen van BA2.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was gisteren nog op voorraad in Amersfoort, maar niet in grote getalen, dus daarom denk ik niet op i-net aangegeven. BA1 (banken afdeling) gaat trouwens verbouwen in Amersfoort en heeft vanaf maandag alle showroommodellen in de uitverkoop.
Ohjah, en er staan ook nog tien KARLANDA banken (voorloper KARLSTAD en nu uitgaand) in de koopjeshoek, sommigen zelfs nieuw in verpakking en nog met diverse kleuren hoezen. Dus als je geld wilt besparen
Ik geloof niet dat er ergens een overzicht is van wat er in de plundra is in Breda. Maar ik zal morgen es kijkenquote:Op maandag 25 juni 2007 08:56 schreef dromewaris het volgende:
de www.ikea.nl/plundra is nog steeds oud...
kan ik ergens een indruk krijgen wat er bij Ikea Breda is?
of moet ik perse meer dan 1.5 uur rijden als ik het teweten wil komen? (ernaartoe gaan dus)
Ja graag graagquote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er ergens een overzicht is van wat er in de plundra is in Breda. Maar ik zal morgen es kijken
euh.. nee dat gaat niet zomaar op... Iedere vestiging bepaald zijn eigen aanbiedingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef Syytön het volgende:
Bij een aantal vestigingen waaronder Heerlen, kan je wel de aanbiedingen zien. Ik ga er vanuit dat die aanbiedingen ook in Breda zijn. Maar uiteraard is dat maar een kleine selectie.
Er zitten voor zover ik nu weet geen boxsprings, dekmatrassen of laminaat in de Plundra... het gaat om artikelen die echt uit het assortiment gaan en uitverkocht worden; deze categorieën zijn er niet bij helaas...quote:Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef dromewaris het volgende:
[..]
Ja graag graag![]()
en hopen dat het er donderdag nog beetje is, want woensdag kan ik helaas niet
Met name een boxspring zoek ik nog voor 2 personen met de topper.. (dekmatras)
ben ook nog op zoek naar laminaat
en dan nog allerlei spulletjes om mijn huisje waar ik 2 juli de sleutel krijg, aan te kleden![]()
can't wait
Euhm dat ligt er een beetje aan bij welke vestiging je de kast gaat kopen en hoever je van deze vestiging af woont... wellicht kun je beter even bellen met 0900-2354532. Zij hebben als het goed is een overzicht met de transportinformatie van de diverse vestigingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:51 schreef Ikiskoel het volgende:
Even een vraagje voor de Ikea-medewerkers onder ons...
Ik wil vanavond een kledingkast gaan bestellen. Hij is op voorraad en ik wil hem graag thuisbezorgd hebben. Hebben jullie enig idee hoe lang dit kan gaan duren?
Alvast bedankt!!
Naja je hebt op de TUNDRA vloer 15 jaar garantie en op de ander niet... kijk het ligt er ook maar net aan hoe lang je in dit huisje denkt te blijven wonen... hoewel als het een koopwoning is, kan een goedgelegde laminaatvloer absluut van meerwaarde zijn bij een eventuele verkoop.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef dromewaris het volgende:
qua laminaat is de keuze best moeilijk...
de middenmoot van 4.95 viden we niet mooi...
dus word het of die van 3.95 / m² of die van 8.95 / m²
nu vinden we die van 3.95 eigenlijk net zo mooi, echter zou dit nu veel uitmaken in kwaliteit?
1e vloer voor een 1 huisje?
ik bedoel ligt die van 8.95 makkelijk 15 jaar tegenover 5 jaar voor die andere of?
Kast wordt gekocht in Haarlem, wij wonen zelf in Leiden. Hij is in Haarlem op voorraad, vandaar die keuze. Heb je dan een idee hoe lang het gaat duren?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm dat ligt er een beetje aan bij welke vestiging je de kast gaat kopen en hoever je van deze vestiging af woont... wellicht kun je beter even bellen met 0900-2354532. Zij hebben als het goed is een overzicht met de transportinformatie van de diverse vestigingen.
Die van 3,95 schijnt een stuk lastiger zijn om te leggen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef dromewaris het volgende:
qua laminaat is de keuze best moeilijk...
de middenmoot van 4.95 viden we niet mooi...
dus word het of die van 3.95 / m² of die van 8.95 / m²
nu vinden we die van 3.95 eigenlijk net zo mooi, echter zou dit nu veel uitmaken in kwaliteit?
1e vloer voor een 1 huisje?
ik bedoel ligt die van 8.95 makkelijk 15 jaar tegenover 5 jaar voor die andere of?
Het is een koophuisje jaquote:Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja je hebt op de TUNDRA vloer 15 jaar garantie en op de ander niet... kijk het ligt er ook maar net aan hoe lang je in dit huisje denkt te blijven wonen... hoewel als het een koopwoning is, kan een goedgelegde laminaatvloer absluut van meerwaarde zijn bij een eventuele verkoop.
Diagonaal leggen houdt over het algemeen in dat je relatief VEEL zaagafval krijgt en dat het in hoeken ff moeilijk zagen is. Zonder drempels kan, mits het oppervlak niet te groot wordt of je moet met onderbrekingsprofielen werken; leg je het laminaat door op een groter oppervlak dan kan het niet genoeg 'werken' en loop je kans dat het omhoog komt als het tegen de muren aan omhoog gedrukt wordt.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:17 schreef dromewaris het volgende:
[..]
Het is een koophuisje ja
en boven willen we alles onder de laminaat (overloop en 2 slaapkamers) beneden de woonkamer en de keuken
boven 40 en beneden 40 is zo'n 80 m²
Ik wil het mezelf echter wel moeilijk gaan maken...
ik heb het nog nooit eerder gelegd, maar ik zou het het liefst diagonaal leggen, en tevens zonder drempels..
de deur naar de keuken gaat eruit en word een open doorgang, dus willen we ook het parket doorleggen en dan ook nog eens diagonaal...
Van een aantal vestigingen zag ik dat ze exact dezelfde aanbiedingen hadden tegen dezelfde prijs. Dat ze niet bij elke vestiging hetzelfde hebben zei ik ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
euh.. nee dat gaat niet zomaar op... Iedere vestiging bepaald zijn eigen aanbiedingen.
Het kan bijvoorbeeld zijn dat een bepaald artikel in Heerlen nog wel in grote aantallen voorradig is, maar dat Breda dit artikel al heeft uitverkocht... Verder kunnen prijzen per vestiging verschillen...
just wanna say, i'm waiting for youquote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er ergens een overzicht is van wat er in de plundra is in Breda. Maar ik zal morgen es kijken
Ja hij is wel 'echt' gelakt... alleen is het nog steeds geen massief hout, maar een Board On Frame artikel...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:10 schreef PM-girl het volgende:
Wij gaan kijken voor een grote Besta-wandkast. Ik vind het jammer dat veel meubels van Ikea met fineer zijn uitgevoerd. Klopt het dat de witte serie van Besta 'echt' gelakt is?
Ik vind het zo lastig te bedenken hoe ik de combinatie zou willen, er zijn zoveel mogelijkheden!
Ik heb het nagekeken maar d'r was niemand die me aan een overzicht kon helpenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef dromewaris het volgende:
[..]
just wanna say, i'm waiting for you
Echt top dat je ff wou kijken, scheelt weer zolang rijden he mocht het "nix" zijn voor me.
Als het wel wat is krijg je kop koffie op mijn family cardhaha
Helaas, toch bedankt voor de moeitequote:Op woensdag 27 juni 2007 08:15 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik heb het nagekeken maar d'r was niemand die me aan een overzicht kon helpen
Correct me if I'm wrong... maar volgens mij zit die niet meer in het assortiment.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:36 schreef MeNicole het volgende:
BAHARTJij niet op het feest van de week
![]()
Maar vraagje? Ik ben op de site aan het zoeken naar de kinder poang stoel!! Heet die ook wel poang? Anders kan ik lang zoeken denk ik![]()
Zie ik nou trouwens dat je zoontje MIKAEL heet? Zo heet mijn bureau ook!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:36 schreef MeNicole het volgende:
Jawel bij ons hebben zie stoeltjes sinds pas weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Zie ik nou trouwens dat je zoontje MIKAEL heet? Zo heet mijn bureau ook!
Hiquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:36 schreef MeNicole het volgende:
BAHARTJij niet op het feest van de week
![]()
Maar vraagje? Ik ben op de site aan het zoeken naar de kinder poang stoel!! Heet die ook wel poang? Anders kan ik lang zoeken denk ik![]()
Is het een activiteit? Volgens mij is het 'gewoon' vast assortiment hoor... het stond namelijk gewoon op de opstartlijsten begin dit jaar...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef ProgMAN het volgende:
De kinderversie van de POANG is namelijk een activiteit artikelen en die staan vaak niet op de internetsite. Dit betekend dat het artikelen voor een bepaalde periode verkrijgbaar is (meestal zolang de voorraad strekt). Maar de stoel is maar in een kleur (naturel) te krijgen. Staat bij de bankenafdeling of Kinderland.
Gister ook bij IKEA Delft, er waren iets van 15 kassa's open. Half uur in de rij gestaan (natuurlijk de verkeerde, maar goed).quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:26 schreef kalinho het volgende:
code 10 bij de kassa's, om half 8 savondswat een chaos die plundra, de laatste klant liep 22.10 de deur uit
![]()
Alle varianten dacht ik, ze hadden in ieder geval meerdere soorten, 40% korting oid. heb er niet echt op gelet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:47 schreef Klare het volgende:
Weet je nog wat voor Pax kast dat was? En hoe duur?
Moet zo een huisje inrichten met heel weinig geld....
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:50 schreef Adelante het volgende:
subtiele banner plaasting
[afbeelding]
Nee alleen op een of twee soorten deuren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:09 schreef Syytön het volgende:
[..]
Alle varianten dacht ik, ze hadden in ieder geval meerdere soorten, 40% korting oid. heb er niet echt op gelet.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:50 schreef Adelante het volgende:
subtiele banner plaasting
[afbeelding]
In ieder geval de Anaboda, en nog een berken of eiken variant.. en er waren ook nog wat komplement dingen in de plundra.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee alleen op een of twee soorten deuren...
Ja het was heel gezellig. Maar heb al zo'n stoel. Tis gewoon een Poang jahquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
HiNee ik heb een keertje overgeslagen
Het was leuk hoorde ik?
De 'nieuwe' kinder POANG heet ook POANG inderdaad... leuk stoeltje... maar geen idee waarom die niet op internet staat trouwens...
De vorige kinder POANG heette OLAND trouwens...
Ik hád het je graag willen vertellen, maar Ikea werkte niet meequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef henkyfox het volgende:
Heeft er iemand ervaringen met de lattenbodem Sultan Lovene? Ik heb het idee dat de ondersteuning van dat ding erg tegenvalt, of ligt dit alleen aan mij?
Wat ik altijd gehoord heb , is dat de lattenbodem maar zo'n 20% procent van het comfort bepaald. Waar je vooral naar moet kijken is de combinatie van lattenbodem flexibelheid en hardheid van het matras. Als je een zacht matras nodig hebt moet je niet ook een zeer flexibele lattenbodem halen, want dan zakken ze allebei behoorlijk in zeg maar.. en als je een keihard matras hebt is een flexibere bodem weer beter, omdat je anders op een plank lijkt te liggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef henkyfox het volgende:
Heeft er iemand ervaringen met de lattenbodem Sultan Lovene? Ik heb het idee dat de ondersteuning van dat ding erg tegenvalt, of ligt dit alleen aan mij?
ooow leuk bankje... das toch met een zwart bloemen motief?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:39 schreef E.T. het volgende:
Het was vandaag lekker rustig in Amersfoort (vanmorgen iig)![]()
En eindelijk hebben we het bank-probleem opgelost.. Ik zit nu heerlijk op een Ektorp met Hoving wit/zwart bekleding![]()
Alleen is het met man en twee kinderen in Ikea een stuk minder leuk winkelen(wel goed voor je portemonnee dan weer)
Ooow dat scheelt dan nog... maar zover dacht ik nog niet eens hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef E.T. het volgende:
yep die is het
Dat drukke valt hartstikke meehij oogt ook niet massief of pompeus ofzo, hij is precies goed in zo'n klein hokkie als dit
(niet TE aanwezig, maar wel lekker opvallend). Zal van de week wel weer eens foto's maken van ons Ikea-hok
En de jongste lag te slapen in de kinderwagen en de oudste wil nog geen 5 minuten van papa en mama gescheiden zijn, dus geen Smaland voor haar.. Terwijl wij stonden te wachten bij de bankenbalie heeft zij zich uitstekend vermaakt met die speelpilaar die daar staat en in zo'n showroom-kamer aan 't kindertafeltje zitten en 'etentje spelen' Geen geren of gegil dus![]()
MALM wit komt voor zover ik weet helaas niet in het assortiment...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:33 schreef PM-girl het volgende:
Wij hebben twee dingen op het oog, die eigenlijk beiden niet in de goede kleur te koop zijn. Is het zinvol te wachten totdat ze wel in de goede kleur komen of niet?
Het gaat om de Malm tvkast, die zouden we graag in het wit willen.
En om de Besta kast, we willen de schuifpanelen van 1,28 in de kleur Norum (glanzend wit), maar ook die bestaan niet.
Wie weet raad?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
MALM wit komt voor zover ik weet helaas niet in het assortiment...
Maar... de BESTA NORUM deuren in 60x128 komen (...) eraan!
Op dit moment is de eerste uitlevering alleen wel uitgesteld tot week 32 ongeveer...
Jah naja... ik denk dat de achterliggende gedachte is, dat het binnen het assortiment tv-meubelen moest passen... en daar is al heul veul in het wit... dus waarschijnlijk is met die informatie in het achterhoofd besloten MALM niet in het wit te doen... ze hadden em beter een andere naam kunnen geven...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wel raar vind ik, die Malm. De andere varianten zijn er wel in wit, maar de tv-kast niet. En schilderen werkt ook niet he![]()
code1000 houdt niks meer in dan een voorwaarschuwing voor het personeel dat het ontruimd kan gaan worden. Ze kunnen dat ook over de intercom roepen voor alle klanten maar dan loop je de kans dat er altijd een aantal klanten in de stress schieten en paniekerig worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:55 schreef -lucas- het volgende:
Gisteren code 1000 in IKEA Amsterdam
Was er met m'n vader en m'n vriendin (pa heeft de auto, vriendin heeft de touwtjes in handen...), "mededeling voor het personeel; code 1000".
Wij geen idee wat dat was maar we gingen elkaar een beetje opfokken (is code 1000 nou nog steeds niet ontmanteld?), we dachten dat het een diefstal was ofzo. Bleek dat er tenminste 1 maar ik denk een aantal autos uitgefikt waren in de garage...
Code 1000 bleek uiteindelijk "brand" te betekenen, koste ons drie medewerkers om daar achter te komen:
1) restaurant - denk je dat we ons eten nog op tijd op kunnen krijgen door code 1000? Zij: weten jullie wat code 1000 is dan?! wij: euhm... wat dan? zij: ja... dat mag ik niet zeggen
2) kassa - we liepen nog even te praten over code 1000 - zij, met grote ogen: hebben jullie dat gehoord dan? :-0 ...het was over de intercom... Zij: ja, ik hoop dat het meevalt!! Wij:![]()
3) meneer bij de info balie: ik: ja, er zijn zeker wat autos uitgebrand he, ivm met code 1000 - hij: ja, code 1000 is idd brand in het algemeen, dan gaan meteen alle branddeuren dicht enzo
...als ze datn ou gewoon zeggen
Bij het wegrijden zagen we idd een volledig uitgebrande auto
Haha, elke keer als wij het over code 1000 hadden zag je bij personeel de ogen groter worden of ineens opkijken, ja, dat helptquote:Op zondag 1 juli 2007 12:14 schreef kalinho het volgende:
[..]
code1000 houdt niks meer in dan een voorwaarschuwing voor het personeel dat het ontruimd kan gaan worden. Ze kunnen dat ook over de intercom roepen voor alle klanten maar dan loop je de kans dat er altijd een aantal klanten in de stress schieten en paniekerig worden.
oproep voor bedrijfshulpverleningquote:Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef maedel het volgende:
wij hadden laatst in Heerlen een code 500. Wat is dat dan?
*nieuwsgierig is
als in "pleisterplakservice" ofzo?quote:
pleister plakken kunnen we zelf wel maar zodra het meer is dan een pleister is het code 500 jaquote:Op zondag 1 juli 2007 14:12 schreef maedel het volgende:
[..]
als in "pleisterplakservice" ofzo?
Wa's daar nou spannend aan?
uhuh. Dan valt een kind bv op zn achterhoofd, huilen natuurlijk. En dan komen er vervolgens uit alle hoeken en gaten 10-40 BHV'ers op die bult afstormenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
pleister plakken kunnen we zelf wel maar zodra het meer is dan een pleister is het code 500 ja
dat kan wel... maar dat valt buiten het normale pakket inderdaad...quote:Op maandag 2 juli 2007 15:57 schreef Budah het volgende:
Ik ben leuk aan de slag met de ikea home planner unit en heb nu een leuk keukentje ontworpen. Ikea biedt diverse ondersteunende diensten voor het inbouwen en inmeten van keukens, maar nu is mijn vraag; wordt de oude er dan ook uitgesloopt of valt dit buiten het pakket.
Rest werk is idd op basis van uurloon! Wel voordelig om je gehele keuken door één bedrijf te laten doen!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dat kan wel... maar dat valt buiten het normale pakket inderdaad...
Het montage/installatiebedrijf zal dan waarschijnlijk de normale uurlonen rekenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |