bron?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik voorspel dat er morgen 5 nieuwe namen bekend worden, waarvan 1 tof is.
Joh, het draagt uiteindelijk bij aan het festivalgevoel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Precies, en er is zat te bespreken tot het zover is, maar dat krampachtig volposten doe je maar in BeF ofzo, daar doe ik het ook altijd
ik heb t nog op mijn gsmquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
Staat d'r nog ergens een blokkenschema van '06 online?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:25 schreef kciR het volgende:
Ik ben nu even Walls van Apparat aan het luisteren.. ik vind het echt vette muziek.. daar ga ik zeker even langs
Goh moet ik ook dit topic aktief in de gaten gaan houden. Valt me een beetje tegen dit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ach joh, zolang er geen nieuwe namen zijn en nog steeds geen mail terug is van de everzwijn hammetjes, kunnen we óf stil zijn óf ondertussen 6 topics volgooien
Ok 20% muziek is mij te weinig. Ik ga eens overleggen of deze reeks dan niet beter in UVT past.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Joh, het draagt uiteindelijk bij aan het festivalgevoel.
Festivals bestaan voor mij ook uit 20% muziek en 80% gekkigheid, voor mij is het hier weinig anders.
Eerlijk gezegd.
Lowlands is maar 1 keer per jaar tochquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:32 schreef SKa_BoSS het volgende:
Het is eindelijk duidelijk: ik kan gewoon naar Lowlands!
En ik ga dus ook!7e keer dit jaar...
-1 flauwquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Lowlands is maar 1 keer per jaar toch
Geen idee of er iets van op TV komt, maar op 3voor12.nl zullen vast wel live-streams zijn. En sowieso kun je de meeste concerten daar vrij snel na afloop al terug zien en/of luisteren. En MTV zend in de weken na Lowlands meestal ook nog wel wat optredens uit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Scandalous het volgende:
Komt Lowlands eigenlijk ook op tv? Er komt welgeteld 1 artiest die ik wil zien en daar ga ik niet voor naar lowlands
Wie dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Scandalous het volgende:
Komt Lowlands eigenlijk ook op tv? Er komt welgeteld 1 artiest die ik wil zien en daar ga ik niet voor naar lowlands
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:28 schreef alkaholic63 het volgende:
al een hoop lowlands topics,
maar in de laatste topics staat maar weinig nieuws.
- Zoals wie er dit jaar weer bekers gaan rapen Ik niet!
- wie zich openhaalt bij het breken van de muntjes. Ik niet!
- wie van de heuvels af rolt bij de alpha of misschien wel naakt van de ene naar de andere kant
rent met een vlag in de hand Ik niet!
- Iemand die even aangeeft wat voor weer het wordt die dagen. Zon!
- Hoelang het duurt eer alle pisbakken vol zijn en dus overlopen Boeit niet
En het gaat allemaal overlappen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind dit jaar veels te veel leuk![]()
M.I.A.quote:
Radiohead en pearl jam ?? heb jij die bevestigd ??quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef labello het volgende:
Arcade Fire! Basement Jaxx! Cansei de Ser Sexy! CocoRosie! Damien Rice![]()
! Editors! The Killers
! Klaxons! Loney, Dear! Rodrigo y Gabriela!
Ik kan niet wachten![]()
Nu nog een paar uit het rijtje Bright Eyes, Rilo Kiley, Sufjan Stevens, Rufus Wainwright, Devendra Banhart, The Knife, Antony, Modest Mouse.......
En natuurlijk Radiohead en Pearl Jam (a girl can dream, right?)
Ja. Door mijn twee andere persoonlijkheden, 'wishful' en 'thinking'..........quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef DoNirvana het volgende:
[..]
Radiohead en pearl jam ?? heb jij die bevestigd ??![]()
Jammer, maar geen Essent-winnaars nog vandaag. Morgen dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik voorspel dat er morgen 5 nieuwe namen bekend worden, waarvan 1 tof is.
Ik neem aan dat deze aftelt tot de donderdag?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:41 schreef maxor het volgende:
[..]
FF scriptje gebouwd: http://dev.barad-dur.nl/festival/
Pinkpop heeft het zelf terug laten schroevenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:04 schreef Tourniquet het volgende:
Vorig jaar waren er aardig wat uren Lowlands "live" op Nederland 3 (VPRO/VARA/NPS). Laatste jaren is er verschuving te merken van de tv-coverage van Pinkpop naar Lowlands, waarbij Lowlands steeds meer zendtijd krijgt en Pinkpop steeds minder.
siquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:44 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze aftelt tot de donderdag?
De 1ste keer dat ging omdat het de 1ste keer wasquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef renzell het volgende:
Nou, ik zal er dan nog maar eens een artistiek inhoudelijke vraag in werpen... (bij wijze van tvp uiteraard).
Wat was je aller-, aller-, allermooiste Lowlandsmoment ever???
Hm, als 't uitkomt met de timetable zou ik LoG en Chimaira ook wel even willen zien idd. For old times sake.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:44 schreef Mr-Fluffy het volgende:
lamb of god, scar symmetry, chimaira.. DOE WAATTT!!!!
die zijn allemaal in de buurt.
Het eerste wat in me opkomt is het versieren van diverse tenten met toiletpapier. Vooral omdat sommige mensen het niet konden waarderen en de volgende dag behoorlijk chagrijnig warenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef renzell het volgende:
En dan the Wall of Death. Leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:44 schreef Mr-Fluffy het volgende:
lamb of god
*Weer Youtube aangooit.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:19 schreef maxor het volgende:
Wie gaat er nou voor de optredens naar lowlands?
Jaaaa ik ook!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:13 schreef renzell het volgende:
Misschien is het, as ever, het kippenvel dat je krijgt , zodra je het terrein op loopt...
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:25 schreef Irien het volgende:
Jaaaa ik ook!!!![]()
![]()
iedere keer... vooral de eerste dag, langs alle campings, alle mafkezen, richting festivalterrein... en dan als je die ingang door bent ... en wat je allemaal gaat zien die dag
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
't Eerste biertje+jointje als je tentje weer staat is ook altijd hemels.
ja inderdaad!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
't Eerste biertje+jointje als je tentje weer staat is ook altijd hemels.
jaquote:
Correct.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:36 schreef Tism het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk!
En dan relaxed naar andere zitten kijken hoe ze met hun shit aankomen kakken, en lopen te klunzen!![]()
ChilL!!![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:20 schreef kciR het volgende:
Mijn mooiste LL moment was denk ik toch wel om op mijn eerste Lowlands (2005) richting het terrein te lopen, zowel de camping als het festivalterrein. Toen kwam ik in een bepaalde sfeer terecht, die ik nooit eerder had gezien/ gevoelt, toen wist ik dat ik hier de komende jaren ook zeker naar toe moest gaan.. ahh.. genieten!
Dat is net een hoogbejaarde ijsbeerquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
Mijn tentje stond er het eerste jaar zo bij, naar aanleiding van een vergeten tentstok.
[afbeelding]
Heeft het overigens het hele weekend prima volgehouden .
zoveel je wilquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:18 schreef shakaboem het volgende:
Hoeveel CKV-bonnen mag je eigenlijk gebruiken om een kaartje te kopen voor Lowlands? Ik heb ze alle 10 nog.![]()
Dat was inderdaad wel bruut, met die lange intro, en toen gelijk los!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:02 schreef rubbereend het volgende:
hoogtepunt?
Je eerste Lowlands is één groot hoogtepunt in 2000MAar de Chemical Brothers paar jaar terug
meteen knallen ze erin met Hey Boy Hey Girl
kippenvel http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/18869451
Wowquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:02 schreef rubbereend het volgende:
hoogtepunt?
Je eerste Lowlands is één groot hoogtepunt in 2000MAar de Chemical Brothers paar jaar terug
stond midden in vooraanquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:50 schreef AFX. het volgende:
[..]
Wow
Echt super dat zeg.. Ik kreeg ook kippenvel
Oeh ja, moet ik ook! Gewoon weer lekker tweepersoons, en dan het dekbedje en de kussens mee. Slaapt heerlijk, vind ik. Ha ha, nu slaapt alles heerlijk na 15 uur lang over een festivalterrein stuiteren, maar dat terzijde...quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:14 schreef ondeugend het volgende:
Op zoek gaat naar een nieuw luchtbed.
Mijn matje is af... thankgod.
Ja hoor... kippenvel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:02 schreef rubbereend het volgende:
hoogtepunt?
Ik zou maar opschieten als ik jou was. Een goede vriend van de zoon van mijn achterneef heeft een collega wiens zus die bij de Ticketservice werkt. Volgens haar staat de lamp gloeiend rood.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef vanBnaarC het volgende:
Stond het lampje nog op oranje?
Ik had net de ALLER ALLER laatste ticket gekocht!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef vanBnaarC het volgende:
Stond het lampje nog op oranje?
Mijn aller aller allermooiste Lowlandsmoment... Pfoe... Geen idee... Heb zoveel moois meegemaakt op LL.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef renzell het volgende:
Ik had eigenlijk geen zin om te schuilen toen, zo lekker was die regen na die droogte, hitte en brandende zonquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:31 schreef renzell het volgende:
Leuk om te lezen, al die mooie momenten!
Die bliksem-inslag bij the Hives ja!Damn!!! Bijna vergeten. Spectaculair. Ook het schuilen daarna had wel iets. Vervolgens droop de helft af en bleven de die hards plakken.
De Texelse Boys zouden er dit jaar toch ook weer zijn? had ik een tijdje terug gehoord, geloof ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:yeah, zal wel in de Xray zijn (O+ xray
)
Al was de texelse boys hq nog veel vetter
Ah, dat is misschien wel leuk om een keertje mee te makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Dupje het volgende:
Unkle bevestigd op zijn eigen myspace voor de 19e!
Net 1 nummer geluisterd op de myspace, enquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Dupje het volgende:
Echt kut inderdaadquote:
srsly?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De Texelse Boys zouden er dit jaar toch ook weer zijn? had ik een tijdje terug gehoord, geloof ik
Ik dacht het gehoord te hebben, maar ik kan er niets over teruggooglen, behalve een post op het festivalinfo-forum waar iemand het beweerd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
srsly?
Dan gaat mn Texelse Boys shirt ook weer mee
blijf je nou echt t/m half augustus doorzeiken dat je alles bands van vorig jaar wil, maar dat je er toen niet was en dat je zo zielig bent omdat je nu maar 3 bands echt leuk vindt? Want dat weten we nu wel ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef Leonos het volgende:
Ik vind het juist een hele slechte line-up in vergelijking met vorig jaar
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
blijf je nou echt t/m half augustus doorzeiken dat je alles bands van vorig jaar wil, maar dat je er toen niet was en dat je zo zielig bent omdat je nu maar 3 bands echt leuk vindt? Want dat weten we nu wel ja.![]()
hou de bravo en india dit jaar in de gatenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef Leonos het volgende:
Ik vind het juist een hele slechte line-up in vergelijking met vorig jaar
Welke tien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:39 schreef Leonos het volgende:
Maar ik heb me een beetje ingeluisterd en vind er nu wel rond de 10 leuk
Hier lurken ze lekker met ons mee: http://forum.festivalsite.com/viewtopic.php?t=1333quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:45 schreef Laton het volgende:
vorig jaar was te gek inderdaad
sack blab, heb jij ergens een overzicht van welke bands op welke dagen staan dan ?
We vergeven jequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef Dupje het volgende:
Whahaha Unkle was toch echt een primeur hoor!
hij draaide een house versie van the final countdownquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb van Bellen laatst ook nog zien/horen draaien en die was prima bezig
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:01 schreef vanBnaarC het volgende:
http://www.myspace.com/acidjunkies
Aug 17 2007 8:00P Lowlands Festival Biddinghuizen
Nice.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Dupje het volgende:
dat gejuich bij What is Love van Haddawayquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef -Sum- het volgende:
hoogtepunten:
-90's now vorig jaar waarbij de tent bijna op ontploffen stond van de energie die er hing
He Interpol staat er niet tussen, of heb ik er overheen gekeken. Die komen toch ook op de zondag.. argh! ik ben bang dat ik een paar toppers moet missenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier lurken ze lekker met ons mee: http://forum.festivalsite.com/viewtopic.php?t=1333
Ja maar echt super gewoon! Wat een gezelschap was dat ook man! Ik moet het gewoon nog een keer zienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:35 schreef maxor het volgende:
Haha, dat was echt zo'n WTF is dit??? momentje
The Hives waren best aardig in 2004, alleen moeten ze die zanger afschieten. Na 20 keer roepen: We are The Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiives, weten ik wel dat ze The Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiives zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:52 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Oh en The Hives heb ik nooit live gezien, die wilk ook
in 2004 waren ze idd nog leuk maar op rock am ring 2 weken terug waren ze gruwelijk slechtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:59 schreef tomttt het volgende:
[..]
The Hives waren best aardig in 2004, alleen moeten ze die zanger afschieten. Na 20 keer roepen: We are The Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiives, weten ik wel dat ze The Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiives zijn.
Cool was het wel jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:52 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ja maar echt super gewoon! Wat een gezelschap was dat ook man! Ik moet het gewoon nog een keer zien![]()
Ik ben ook nog steeds kaartloos, en de kans zit er best in dat ik dat over een maand nog ben, en hyperventilerend voor het postkantoor sta, dus hey. Join the club.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:18 schreef Basp1 het volgende:
Zo vanmiddag maar eens mijn kaarjte halen dan pas mag ik echt actief gaan posten hier. Niet dat dat zal gebueren maar je weet maar nooit.
Nee dan wordt ik veel te zenuwachtigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds kaartloos, en de kans zit er best in dat ik dat over een maand nog ben, en hyperventilerend voor het postkantoor sta, dus hey. Join the club..
Komt die?quote:
blegh! Mikaquote:
Leuk! Ook de makers van één van de beste videoclips aller tijden, Cunningham's werk uitgezonderd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:12 schreef vanBnaarC het volgende:
http://www.myspace.com/unkle
Aug 19 2007 8:00PLowlands Festival- UNKLE live Biddinghuizen, Holland
Dan vergeet je nog Spike Jonzequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Leuk! Ook de makers van één van de beste videoclips aller tijden, Cunningham's werk uitgezonderd.
http://youtube.com/watch?v=0BlPQDg45YE
In het nachtprogramma van Giel Beelen belde iemand om te vragen hoe het zit met The Shins op Lowlands. Giel vertelde dat ze nog niet geboekt waren. Iemand van de platenmaatschappij had aan Giel verteld dat nog niets zeker was...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:49 schreef louweed het volgende:
The Shins staan 17 augustus ergens in Duitsland op een festival, en 18 augustus op Pukkelpop. Dan blijft alleen de zondag voor lowlands nog open. Ze kunnen het toch niet maken om wéér niet te komen dit jaar!
Zolang Lowlands een band nog niet officieel bevestigd heeft hebben die bands en hun aanhang (officieel) gewoon hun mond te houden. Dus nogal wiedus dat ze tegen Giel zeggen dat er nog niets zeker is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:53 schreef mindgames het volgende:
[..]
In het nachtprogramma van Giel Beelen belde iemand om te vragen hoe het zit met The Shins op Lowlands. Giel vertelde dat ze nog niet geboekt waren. Iemand van de platenmaatschappij had aan Giel verteld dat nog niets zeker was...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:01 schreef vanBnaarC het volgende:
http://www.myspace.com/acidjunkies
Aug 17 2007 8:00P Lowlands Festival Biddinghuizen
Ja, maar Giel heeft door de jaren wel vaker bands eerder verklapt. En dan niet als primeur, maar gewoon tussen neus en lippen door in zijn nachtprogramma. En het kan de pluggers en platenmannetjes weinig schelen, kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zolang Lowlands een band nog niet officieel bevestigd heeft hebben die bands en hun aanhang (officieel) gewoon hun mond te houden. Dus nogal wiedus dat ze tegen Giel zeggen dat er nog niets zeker is.![]()
Waarom denk je dat officieel tussen haakjes staat? Natuurlijk wordt er gelekt bij het leven en vinden ze dat wel best bij Lowlands/Mojo. Maar Giel en heel 3FM kramen regelmatig onzin uit wat betreft bands die op Lowlands staan. En vooral Giel loopt meer interessant te doen dan goed voor hem is, volgens mij komt ruim de helft van wat ie beweert uit z'n dikke duim. (En de andere helft lult ie gewoon na van de bekende internetfora).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ja, maar Giel heeft door de jaren wel vaker bands eerder verklapt. En dan niet als primeur, maar gewoon tussen neus en lippen door in zijn nachtprogramma. En het kan de pluggers en platenmannetjes weinig schelen, kan ik je vertellen.
Giel is zon beetje het enige (iig het grootste) minpunt aan heel Lowlands. En al helemaal aan Pinkpop, maar PP is sowieso stomquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom denk je dat officieel tussen haakjes staat? Natuurlijk wordt er gelekt bij het leven en vinden ze dat wel best bij Lowlands/Mojo. Maar Giel en heel 3FM kramen regelmatig onzin uit wat betreft bands die op Lowlands staan. En vooral Giel loopt meer interessant te doen dan goed voor hem is, volgens mij komt ruim de helft van wat ie beweert uit z'n dikke duim. (En de andere helft lult ie gewoon na van de bekende internetfora).
Giel![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat is natuurlijk de gimmick van The Who's Roger Daltrey..maar ook dat gaat wel eens fout
http://www.youtube.com/watch?v=7Wpe0mn0FSs
Knap lullig als je dat ding tegen je hoofd aankrijgtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat is natuurlijk de gimmick van The Who's Roger Daltrey..maar ook dat gaat wel eens fout
http://www.youtube.com/watch?v=7Wpe0mn0FSs
Ik dacht al, waar zijn die andere 2 pagina'squote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:45 schreef belsen het volgende:
Ik heb zojuist een grote schoonmaakactie gehouden van 86 posts en zo'n 10 posts opgeschoond.
Nu graag:ontopic blijven geen tvp-geblaat of spammen om het spammen geen topics 'volblaffen'
Capiche?
En hartelijk dank, namens het moderatorteam, natuurlijk.
Heb op dit moment niet de beschikking tot luidsprekers, maar wat voor muziek maakt die Uffie?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Uffie is maar vreemd trouwens, op dat nummer op Justice's album. Moet er nog even aan wennen geloof ik.
Uhhuh.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Welk nummer bedoel je? The Party?
Soort dance/electro met rare teksten zou ik willen zeggen, maar ik ken d'r niet zo goed. Anyone?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:15 schreef tomttt het volgende:
[..]
Heb op dit moment niet de beschikking tot luidsprekers, maar wat voor muziek maakt die Uffie?
Al verwacht ik op basis van de foto's uit de vorige topics dat ze niet leuk is vanwege de muziek
Dan is dit het laatste wat we daar over zeggen, tot er wel een reactie is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:33 schreef tomttt het volgende:
De laatste beschikbare informatie was, dat er nog geen reactie was.
Misschien dat een optreden nog wel hilarisch kan zijn, maar ik ben bang dat hij zichzelf veel te serieus neemt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:48 schreef Nosh het volgende:
Ik word heel, heel treurig van die geforceerde gekkigheid van Mika.
Maar goed, die flesjes met urine moeten op een gegeven moment ook een doel krijgen.![]()
Precies. Het voelt als het jongere broertje van de Scissor Sisters, en waar die nog met een beetje moeite camp genoemd kunnen worden, is dit gewoon te veel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Misschien dat een optreden nog wel hilarisch kan zijn, maar ik ben bang dat hij zichzelf veel te serieus neemt.
Bummer. Geen CunninLynguists.quote:Dear Maarten,
We have a good relationship with Mojo and I did discuss the possibility of getting CunninLynguists on Lowlands with them, but for various reasons they felt it wasn't right for 2007 at least.
Fingers crossed we can get on next year, but if everything goes according to plan there will definitely be club shows in Holland scheduled before then.
I would however recommend you skip Lowlands this year and instead head down to the Czech Republic and check out Hip Hop Kemp where
indeed CunninLynguists will be performing.
On behalf of myself and CunninLynguists I would like to thank you for reaching out, we definitely appreciate the support.
All the best,
Johan
Het enige waar ik naar uit zou kunnen kijken bij een optreden van Mika is een halve tent die een piepstemmetje op gaat zetten bij het meezingenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies. Het voelt als het jongere broertje van de Scissor Sisters, en waar die nog met een beetje moeite camp genoemd kunnen worden, is dit gewoon te veel.
Jammer, ik zou hen ook wel eens live willen zien. Wellicht één van die 'club shows' danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bummer. Geen CunninLynguists.
Wilde het toch even geprobeerd hebben..
wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot (doet ie ook drumcorps?)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Aaron Spectre bevestigt zichzelf.
http://www.aaronspectre.com/
Volgens mij wel, ik ken het niet, maar het staat wel op z'n site, dus dan neem ik aan van wel..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef MarsX het volgende:
[..]
wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot (doet ie ook drumcorps?)
Daar hebben we 3voor12 voor dus dat lijkt me geen gemis.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:49 schreef tomttt het volgende:
Las trouwens ergens dat MTV dit jaar niet meer op Lowlands komt en dus ook niets uit gaat zenden.
Fuuuuuuuuuuck! Meer van dat!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Aaron Spectre bevestigt zichzelf.
http://www.aaronspectre.com/
Volgensmij zijn er hier wel liefhebbers van Mando Diao en/of NOFX, zou zo maar kunnen dat ze komen gezien de datum van dat duitse festival.quote:14-6-2007 17:36:42
Het Duitse AREA 4 festival komt met een serie nieuwe namen, eerder waren al Tool, Silverchair en Eagles of Death Metal naar buiten gebracht, nu komen hier ondermeer Mando Diao en NOFX bij. Tickets zijn voor vroege vogels slechts 69 euro. Het festival vind plaats in Ludinghausen, dichtbij Munster en Enschede en vind plaats van 24 tot 26 augustus.
Moet ik zo meteen een heel kaartje Lowlands kopen om Mando Diao te kunnen zien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Volgensmij zijn er hier wel liefhebbers van Mando Diao en/of NOFX, zou zo maar kunnen dat ze komen gezien de datum van dat duitse festival.Silverchair mag wegblijven trouwens.
NOFX zal veel waarschijnlijker in september komen aangezien ze dat aangekondigd hebben en er een gat van een week zit in het tourschema zoals dat bekend is bij destiny tourbouking tot nog toe...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Volgensmij zijn er hier wel liefhebbers van Mando Diao en/of NOFX, zou zo maar kunnen dat ze komen gezien de datum van dat duitse festival.Silverchair mag wegblijven trouwens.
missen we weinig aan, kondigen ze groots de concerten aan... wat zie je in een een uur tijd? 5 liedjes en wat interviewsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:49 schreef tomttt het volgende:
Las trouwens ergens dat MTV dit jaar niet meer op Lowlands komt en dus ook niets uit gaat zenden.
Gogol is al 2 keer geweest, maar ze mogen best een tweede keer komen!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:49 schreef botar het volgende:
[..]
NOFX zal veel waarschijnlijker in september komen aangezien ze dat aangekondigd hebben en er een gat van een week zit in het tourschema zoals dat bekend is bij destiny tourbouking tot nog toe...
Verder heeft Gogol Bordello nog een gaatje op de eerste LL dag
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:28 schreef Irien het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Raket of wortel dit jaar?![]()
Deden ze vorig jaar ook, maar het blijft bij een report tig weken na het betreffende festival, en de optredens zie je niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:41 schreef shakaboem het volgende:
TMF ging dit jaar toch de Nederlandse festivals afstruinen?![]()
C-Mon & Kypski hequote:Op zondag 17 juni 2007 17:04 schreef Luni het volgende:
Heb van een maatje van me de CD van G-Mon & Kypski gekrgen, en die mogen wat bmij betreft ook wel komen, klinkt lekker![]()
JIj nog niet naar het hoge noorden?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
C-Mon & Kypski heIs inderdaad een vette cd
Leuk dat ze eindelijk doorbreken, ik ken ze al een paar jaartjes
ik vind hun die hard turntablism vetter dan het nieuwe spul (al ken ik dat niet zo heel goed)quote:Op zondag 17 juni 2007 17:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
C-Mon & Kypski heIs inderdaad een vette cd
Leuk dat ze eindelijk doorbreken, ik ken ze al een paar jaartjes
Ja het wordt nu morgenvroegquote:
Ja ik ook wel, vooral live is dat echt superquote:Op zondag 17 juni 2007 18:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ik vind hun die hard turntablism vetter dan het nieuwe spul (al ken ik dat niet zo heel goed)
Ik vind hun eerste 2 cd's ook wel leuker eigenlijk, maar Wild Things doet 't wel goed live.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ik vind hun die hard turntablism vetter dan het nieuwe spul (al ken ik dat niet zo heel goed)
quote:chris murray <chris_murray@sbcglobal.net>
aan skabaas
datum 16 jun. 2007 22:34
onderwerp Re: Lowlands festival?
ondertekend door sbcglobal.net
Bart,
Hi, sorry for the slow response. I wasn't sure whether I'd be coming
back to Europe again this year or not. Right now, it looks like I
won't be. Thanks again for suggesting the festival. I appreciate that.
Peace,
Chris
quote:Eerste twee namen comedy programma! / 18-6-2007
Comedy op Lowlands: het is sinds jaar en dag een succesnummer zonder weerga en wij hebben niet de minste intentie om daar wat aan te veranderen. Sterker nog: dit jaar méér en hetere comedy dan ooit tevoren! Want was de programmering de voorbije jaren exclusief in handen van onze trouwe vrienden van Night of Comedy, dit jaar slaan zij de handen in elkaar met de lachebekjes van het onvolprezen Comedytrain! Elk nemen ze de helft van de programmering voor hun rekening en dat heeft geresulteerd - zo zullen jullie in de komende dagen met stijgende verbazing vast stellen - in een zinsverbijsterende dijenkletser van een line-up! Met tal van Internationale Grootheden! En zo!
Maar we beginnen in eigen land. Allereerst is daar Jan Jaap van der Wal: nog nét geen levende legende maar aardig - en onbaatzuchtig scherpe witzen in het rond strooiend - op weg!
En ten tweede: De Lama`s! Die kijkcijferkanon-impro-comedy-gewijs bezit zullen nemen van het podium!
En tot slot het écht goede nieuws: ze spelen allebei niet 1 maar 2 shows! Dus. Een oprecht `kicken` lijkt ons hier dan ook niet meer dan op zijn plaats. Kicken.
http://www.last.fm/tag/lowlands%202007quote:Op maandag 18 juni 2007 13:42 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Grappig, die Last FM profile
[afbeelding]
Volgens mij was het al eens gevraagd, maar is er ook een radio station met alle artiesten van dit jaar?
Thanks!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://www.last.fm/tag/lowlands%202007
Inderdaad, Mikaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:16 schreef HPayne het volgende:
Ik hoop niet dat ze Mika bedoelen met grote namen
Die zijn leukquote:Op maandag 18 juni 2007 15:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Alamo Race Track bevestigen zichzelf
http://www.alamoracetrack.com/
Ignite zou zeker wel okay zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 19:55 schreef tomttt het volgende:
Er zijn weer nieuwe optredens bekend gemaakt van Ignite. 18 augustus zijn ze in Spanje en de 20e in Duitsland. Dan kunnen ze 19 augustus vast ook wel even op Lowlands optreden![]()
Voxtrot! Ik hoop echt keihard dat die ook langs komen op LL..quote:Soulfly, Henry Rollins (spoken word), Absynthe Minded, Woven Hand, The View, Gildas & Masaya, Various (live), Fujiya & Miyagi, Biffy Clyro, Fridge, Nosfell, Voxtrot, Rye Jehu, Arquettes en White Circle Crime Club.
Oh, jaaaquote:Op maandag 18 juni 2007 21:26 schreef kciR het volgende:
Ik lees net op Festivalinfo.nl nieuwe namen voor Pukkelpop:
[..]
Voxtrot! Ik hoop echt keihard dat die ook langs komen op LL..![]()
En Woven Hand!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:26 schreef kciR het volgende:
[..]
Voxtrot! Ik hoop echt keihard dat die ook langs komen op LL..![]()
OEI!! Henry Rollins!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:26 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik ben al grappig van mezelf, dus waarom in godsnaam gaan kijken naar de Lama's.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker 1,5 uur in de rij staan voor een voorstelling...........
Zoiets dacht ik ook, maar er staat spoken word achter.. Dus dan gaatie alleen maar een beetje opgefokt zitten schreeuwen over alles waar hij een hekel aan heeftquote:
whuh?!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:15 schreef Da hopman het volgende:
Programma wordt steeds een goeie dosis Ska
Ja, tof he?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:34 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook, maar er staat spoken word achter.. Dus dan gaatie alleen maar een beetje opgefokt zitten schreeuwen over alles waar hij een hekel aan heeft.
Yeah I know. Heb hem vorig jaar gezien in Paradiso en op Crossing Border Festival paar jaar terug. Allebei spoken word. Ik kan er wel van genieten hoor! Zie hem dus graag komen op Lowlands.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:34 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook, maar er staat spoken word achter.. Dus dan gaatie alleen maar een beetje opgefokt zitten schreeuwen over alles waar hij een hekel aan heeft.
Hij heeft ook ander dingen gemaakt zelf poesie , alhoewel je dat niet verwacht van een "f*cking lair" .quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:34 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Vorig jaar was een muntje toch 2,10? Dan gok ik dat 2,20 best wel eens zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:11 schreef AppeltjeEitje het volgende:
Is er al iets bekend over de prijzen van de muntjes? Bij Fields of Rock was het 2.20 en dat is volgens mij duurder dan bijv. LowLands vorig jaar
Dat mislukt bij mij altijd. Voor FoR is het al niet gelukt, nu komt Wâldrock er nog aan, dus op Lowlands ben ik compleet blut. Nou ja, ik zie wel. Ik ga tot die tijd wel gewoon elke avond braaf op tijd naar bed en niet de kroeg in, ofzo.quote:
Ach, ik doe wel een poging, maar of dingen zoals de H&M, restaurantjes en de bioscoop mij niet afleiden is de vraag nog maarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat mislukt bij mij altijd. Voor FoR is het al niet gelukt, nu komt Wâldrock er nog aan, dus op Lowlands ben ik compleet blut. Nou ja, ik zie wel. Ik ga tot die tijd wel gewoon elke avond braaf op tijd naar bed en niet de kroeg in, ofzo.
Ben bang van welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:32 schreef Ascaroth het volgende:
Dat wordt bekertjes rapen, Sack.
Dat heb ik vorig jaar op Waldrock geprobeerd, maar dat is me niet bijster goed bevallen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:08 schreef Debsterr het volgende:
En anders moet jeeee... op LL geen bier drinken, maar water uit de kraan.
Dat moet ik dan maar eens gaan proberen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij kan je oude Lowlands munten inwisselen voor nieuwe bij de muntenkassa op de camping.
gewoon wat centen in bewaring geven bij je ouders.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ben zo enorm failliet tegen de tijd dat Lowlands begint. Tot die tijd gemiddeld eens per week een concert in m'n agenda staan. En daar boven op nog Werchter en Summer Darkness + wat gratis festivalletjes.![]()
Die zien me aankomenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:43 schreef Laton het volgende:
[..]
gewoon wat centen in bewaring geven bij je ouders.
Dat was bij Fields of Rock afgelopen weekend wel, zelfde muntjes als op lowlands maar dan andere kleur en bedrukking.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:46 schreef Ascaroth het volgende:
Als ze verdomme die nare 'breekmunten' maar niet meer hanteren dit jaar.
Alsof het niets kost...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:50 schreef AppeltjeEitje het volgende:
[..]
La Place was daar ook weer, met die heerlijke tosties, maar die waren nu 2,5 muntjes (dus 5,50 euro!!).
Dit is gedaan om de mensen die valse bonnetjes/muntjes maken niet de kans te geven dat te doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat moet ik dan maar eens gaan proberen.
Het zou toch fijn zijn als Mojo gewoon voor al die festivals dezelfde muntjes gebruikt. Geen gedoe met terug brengen van muntjes die je over hebt, of ruilen het jaar erna. Gewoon mee naar huis nemen en weer in je portemonnee doen als je weer naar een festival gaat (wat ik toch wel minimaal 1 keer per jaar doe).
Als je de muntjes vaker gaat gebruiken dan kun je ook duurdere, maar moeilijker te vervalsen muntjes gebruiken. Mooie metalen muntjes ofzo, zoals de Heineken Hall bv.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dit is gedaan om de mensen die valse bonnetjes/muntjes maken niet de kans te geven dat te doen
Nee, elk festival weer tien- tot honderdduizenden muntjes laten maken die maar 1x gebruikt worden, dat is lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:43 schreef Leonos het volgende:
En dan mogen wij weer meer betalen voor zo'n muntje
1 2 3 4 5 | Aantal Prijs/1000 onbedrukt Prijs/1000 bedrukt Vaste kosten per opdracht 1.000 - 4.000 19,90 24,90 35,- euro 4.000 - 10.000 17,20 21,10 35,- euro 10.000 - 25.000 15,10 17,60 35,- euro |
is het ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:01 schreef viagraap het volgende:
Lijkt me bijzonder onpractisch als je voor eten en drinken verschillende muntjes hebt.
Ja, dat zuigt behoorlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:01 schreef viagraap het volgende:
Lijkt me bijzonder onpractisch als je voor eten en drinken verschillende muntjes hebt.
Op Werchter moet je sowieso niet op het terrein gaan eten. Dus dan is dat probleem ook makkelijk opgelost.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:29 schreef Laton het volgende:
[..]
helaas over een week op werchter toch realiteit
die loempia's manquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op Werchter moet je sowieso niet op het terrein gaan eten. Dus dan is dat probleem ook makkelijk opgelost.
Ik had dat probleem op Graspop, een paar jaar terug. Een belgische gewoonte?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:29 schreef Laton het volgende:
[..]
helaas over een week op werchter toch realiteit
ja op dour is het ook, als ik me goed herinner. overigens dancevalley ook, en je mocht ook nog even 10 euro neerleggen voor een programma, de huftersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik had dat probleem op Graspop, een paar jaar terug. Een belgische gewoonte?
Vanwaar 't strenge modden in dit topic opeens?quote:
Ze zullen wel wat minder drukte op het werk hebben ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vanwaar 't strenge modden in dit topic opeens?
Ik heb het druk zat, maar je moet daar zijn, waar je nodig bent.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze zullen wel wat minder drukte op het werk hebben ofzo. Vooral dit topic was ineens heeeeel erg opgeschoond.
Nee. Tip: lever overgebleven muntjes aan het eind van Lowlands weer in, je krijgt dan gewoon geld terug!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:51 schreef greatgonzo het volgende:
ik zie hier muntjes langskomen, heb er nog zo'n 20 van twee jaar terug (vorig jaar vergeten in te wisselen)...
kan ik die daar nog inwisselen?
Tip 2: lever overgebleven muntjes aan het eind van Lowlands in bij de biertent, je krijgt er dan gewoon bier voorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee. Tip: lever overgebleven muntjes aan het eind van Lowlands weer in, je krijgt dan gewoon geld terug!
Nee dank jequote:
Ik wacht nog steeds op iets hards. Ik wil verdomme mijn interne organen kwijtraken bij Madball.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:41 schreef Baserunner het volgende:
Komen er nou nog hele boeiende dingen? Tot nu toe loop ik er niet echt warm van, nog steeds niet...
Of hendig sjieke DNB. Of Acid. Of iets heul slechtsquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op iets hards. Ik wil verdomme mijn interne organen kwijtraken bij Madball.![]()
.
Hendig sjieke DnB is er al. Noisia.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:31 schreef AFX. het volgende:
[..]
Of hendig sjieke DNB. Of Acid. Of iets heul slechts
De ABBA-coverband Bjorn Again moet weer komenquote:
Aldus festivalinfoquote:Top Notch telgen ook dit jaar op Lowlands
De Revu heeft een primeur met het bevestigen van de nieuwe Top Notch bands Typhoon, Salah Edin, Winne en Kempi voor Lowlands.
quote:Frans electro duo / 20-6-2007
Velen van jullie willen op Lowlands graag dansen en sjansen tot in de vroege uurtjes. Ook dit jaar is dat natuurlijk pas de problème. Zo kun je je beste moves uithalen bij LCD Soundsystem, Basement Jaxx, Laurent Garnier en Groove Armada.
Maar dat is lang nog niet alles! Want zojuist is de keihete Franse act Justice bevestigd. Je kent ze wel van de Simian-remix We Are Your Friends, of van de klapper (met bijbehorende geniale clip) D.A.N.C.E, die nu overal te horen en te zien is op radio und teevee. Hoezee!
Hou www.lowlands.nl goed in de gaten want binnenkort brengen we jullie nog meer stomende dancenamen.
Nee, je post enkel een pompom smiley en zet er ubertof naast.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:27 schreef AFX. het volgende:
Waarom wordt mijn post nou eigenlijk verwijderd?
Ik mag toch zeker wel zeggen dat Justice een goede aanvulling is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |