Ik dacht al, waar zijn die andere 2 pagina'squote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:45 schreef belsen het volgende:
Ik heb zojuist een grote schoonmaakactie gehouden van 86 posts en zo'n 10 posts opgeschoond.
Nu graag:ontopic blijven geen tvp-geblaat of spammen om het spammen geen topics 'volblaffen'
Capiche?
En hartelijk dank, namens het moderatorteam, natuurlijk.
Heb op dit moment niet de beschikking tot luidsprekers, maar wat voor muziek maakt die Uffie?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Uffie is maar vreemd trouwens, op dat nummer op Justice's album. Moet er nog even aan wennen geloof ik.
Uhhuh.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Welk nummer bedoel je? The Party?
Soort dance/electro met rare teksten zou ik willen zeggen, maar ik ken d'r niet zo goed. Anyone?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:15 schreef tomttt het volgende:
[..]
Heb op dit moment niet de beschikking tot luidsprekers, maar wat voor muziek maakt die Uffie?
Al verwacht ik op basis van de foto's uit de vorige topics dat ze niet leuk is vanwege de muziek
Dan is dit het laatste wat we daar over zeggen, tot er wel een reactie is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:33 schreef tomttt het volgende:
De laatste beschikbare informatie was, dat er nog geen reactie was.
Misschien dat een optreden nog wel hilarisch kan zijn, maar ik ben bang dat hij zichzelf veel te serieus neemt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:48 schreef Nosh het volgende:
Ik word heel, heel treurig van die geforceerde gekkigheid van Mika.
Maar goed, die flesjes met urine moeten op een gegeven moment ook een doel krijgen.![]()
Precies. Het voelt als het jongere broertje van de Scissor Sisters, en waar die nog met een beetje moeite camp genoemd kunnen worden, is dit gewoon te veel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Misschien dat een optreden nog wel hilarisch kan zijn, maar ik ben bang dat hij zichzelf veel te serieus neemt.
Bummer. Geen CunninLynguists.quote:Dear Maarten,
We have a good relationship with Mojo and I did discuss the possibility of getting CunninLynguists on Lowlands with them, but for various reasons they felt it wasn't right for 2007 at least.
Fingers crossed we can get on next year, but if everything goes according to plan there will definitely be club shows in Holland scheduled before then.
I would however recommend you skip Lowlands this year and instead head down to the Czech Republic and check out Hip Hop Kemp where
indeed CunninLynguists will be performing.
On behalf of myself and CunninLynguists I would like to thank you for reaching out, we definitely appreciate the support.
All the best,
Johan
Het enige waar ik naar uit zou kunnen kijken bij een optreden van Mika is een halve tent die een piepstemmetje op gaat zetten bij het meezingenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies. Het voelt als het jongere broertje van de Scissor Sisters, en waar die nog met een beetje moeite camp genoemd kunnen worden, is dit gewoon te veel.
Jammer, ik zou hen ook wel eens live willen zien. Wellicht één van die 'club shows' danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bummer. Geen CunninLynguists.
Wilde het toch even geprobeerd hebben..
wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot (doet ie ook drumcorps?)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Aaron Spectre bevestigt zichzelf.
http://www.aaronspectre.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |