quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:25 schreef Tezz het volgende:
oh.........was het smurfensnot wat ineens boven kwam drijven toen je bij mij in bad zat PeZu!!!!!!
jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:25 schreef Tezz het volgende:
oh.........was het smurfensnot wat ineens boven kwam drijven toen je bij mij in bad zat PeZu!!!!!!
Voor jou doe ik dat graagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:26 schreef Tezz het volgende:
Heej BeeDee, thx voor de genome moeite en je reactie! Luvyou!
twas stiekum geen smurfensnotquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gemaakt van appeltjesshampoo of van Timotei??
ja maar jijquote:
ik deed niets! Ik deed heel onschuldig niets! (behalve dan naakt in een bubbelbad zitten met Guus Meeuwis op de achtergrond en de dimmer van de plafondspotjes wat laag).quote:
dat dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik deed niets! Ik deed heel onschuldig niets! (behalve dan naakt in een bubbelbad zitten met Guus Meeuwis op de achtergrond en de dimmer van de plafondspotjes wat laag).
ik zag het jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:38 schreef BeeDee het volgende:
![]()
PeZu en ik posten precies dezelfde zin in dat Alo Alo topic..![]()
Ja maar het is ook errug verslavend............het is gewoon heerlijk om die herrinneringen op te halen! Mijn jeugd!!!! Nee........onze jeugd! Waar is E., die moet dit ook zien!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:41 schreef BeeDee het volgende:
We zitten meer in het 80's forum dan hier..![]()
E komt straks mischien nog wel..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar het is ook errug verslavend............het is gewoon heerlijk om die herrinneringen op te halen! Mijn jeugd!!!! Nee........onze jeugd! Waar is E., die moet dit ook zien!
Waar komt dit forum trouwens ineens vandaan? Ik heb er helemaal geen aankondiging ofzo van gezien?
paladiumquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef BeeDee het volgende:
Tezz..ik kan geeneens een plaatje vinden van die Paladium schoenen. Ken je ze echt niet ? Van die stoffen sportschoenen. Of ik moet er echt vreselijk naast zitten..![]()
Nee echt niet! Ik herken de naam niet en ook je omschrijving niet! Ik ga zelf ff googlen....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef BeeDee het volgende:
Tezz..ik kan geeneens een plaatje vinden van die Paladium schoenen. Ken je ze echt niet ? Van die stoffen sportschoenen. Of ik moet er echt vreselijk naast zitten..![]()
jajaja, Tezz stond na het badderen ook mooi haar bubbelbad schoon te spoelen, er zat smurfensnot in de leidingen......quote:
heette die krengen zo!!!!!!! Ja ik had ze ook. Guilty.quote:
ik zal het nooooooooit meer doen hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
jajaja, Tezz stond na het badderen ook mooi haar bubbelbad schoon te spoelen, er zat smurfensnot in de leidingen..............FOEI PeZu!
Ligt eraan hoe graag je straf wilt........quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal het nooooooooit meer doen hoor
krijg ik nu straf![]()
ik ben heel stout geweest hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe graag je straf wilt........![]()
Dat bedoel ik dus. Je wilt het te graag.quote:
SenSeo met melk graag! (en een stroopwafel)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef BeeDee het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Ja hoor ! Het is weer zover...ze willen me weer een delirium aanpraten !![]()
* BeeDee toch gehoorzaam een biertje pakt![]()
u vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Je wilt het te graag.
Dan maar een passende straf: post een mooie foto voor mij van een lekker stuk!
* BeeDee Senseo voorwarmt..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
SenSeo met melk graag! (en een stroopwafel)
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
heette die krengen zo!!!!!!! Ja ik had ze ook. Guilty.
(Kijk BeeDee, zo moet het, plaatjes zoeken op het internet!)
nouquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had een stuk taart verwacht eerlijk gezegd.
het stukje waar mijn trouwring zit???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou
hier zou ik ook wel een hapje van willen nemen hoor![]()
quote:
allemaal aan het doen wat ik ook zometeen ga doen: op de bank hangen!!!!!!quote:
qubebe euh harajuku is even wegquote:
Hier knallen we er zo ook een DVD in denk ik...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
allemaal aan het doen wat ik ook zometeen ga doen: op de bank hangen!!!!!!
(ik wil vanavond eens niet op mijn donder krijgen dat ik te lang achter de pc zit! Niet van mijn man en ook niet van mijn hernia!)
welke ga je kijken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hier knallen we er zo ook een DVD in denk ik...![]()
Wordt een beetje een softe film denk ik..The Last Kiss ofzo..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
welke ga je kijken?
Wij hebben trouwens vorige week The Grudge 2 gekeken. Tering wat was ie weer eng........
En welke ga jij kijken lieve PeZu!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef PeZu het volgende:
dan gaat pezu ook maar op ziin chille bank een dvdeetje kijken![]()
everything is illuminatedquote:
niet? ga snel een keer kijken danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
die ken ik niet?
Ik ga number 23 kijken denk ik.
oh sommige films kijk ik echt wel twee keer hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:23 schreef BeeDee het volgende:
Weet je wat 't is...ik heb nu 350 films, maarja..allemaal al gezien. Dus gedownload voor de hebMaar een tweede keer kijken doe je niet gauw. En die film had ik nog niet gekeken
![]()
Die had een fout in 't bestand bij mij...is met Elija Wood ofzo toch ? Van Lord of the rings ?quote:
ik ga hem even moviemeter-en.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet? ga snel een keer kijken dan
hij is zo goed
ja met die hobbit jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die had een fout in 't bestand bij mij...is met Elija Wood ofzo toch ? Van Lord of the rings ?
Ja..uit de hand gelopen..hier ook. Maar nu heb ik alle films die ik al kende wel gedownload. Nu dus onbekende films. Wat is dat number 23 voor soort film dan ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh sommige films kijk ik echt wel twee keer hoor!
Wij hebben er inmiddels ook al een stuk of 400. Ook voor 'de heb'. Een beetje een uit de hand gelopen hobby.
van mij krijgt ie een dikke 8quote:
Een thriller met een serieuze Jim Carrey.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja..uit de hand gelopen..hier ook. Maar nu heb ik alle films die ik al kende wel gedownload. Nu dus onbekende films. Wat is dat number 23 voor soort film dan ?![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja met die hobbit ja
sommige films kijk ik wel 3 of 4x
ik heb er gelukkig ook maar 500 ofzo_!
meeste origineel ook
Ik ben nog op zoek naar een gave teakhouten DVD-kast. Ze liggen nu overal door het hele huis te vallen. Mijn man (Ludo sorry ik kon het niet laten) wil ook zo'n koffer maar dat vind ik zonde van al die mooie hoesjes!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
500 en het gros origineel
![]()
Ook in de doos nog ? Neemt een hoop ruimte in...ik heb maar zo'n DJ koffer aangeschaft voor 600 CD's. Prima oplossingDatabase'je gemaakt..
Ah...ziet er goed uit. Mijn voorkeur gaat ook vnl naar thrillers uit trouwens.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een thriller met een serieuze Jim Carrey.
met doos en al jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
500 en het gros origineel
![]()
Ook in de doos nog ? Neemt een hoop ruimte in...ik heb maar zo'n DJ koffer aangeschaft voor 600 CD's. Prima oplossingDatabase'je gemaakt..
Ja, dat wel...maar op een gegeven moment 1000 films in een kast is echt geen doen. Ik heb een database gemaakt met bij elke film een hyperlink naar het hoesje op de harde schijf. Best of both worlds !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een gave teakhouten DVD-kast. Ze liggen nu overal door het hele huis te vallen. Mijn man (Ludo sorry ik kon het niet laten) wil ook zo'n koffer maar dat vind ik zonde van al die mooie hoesjes!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
met doos en al ja
ze staan in 2 hangkasten plus ernaast en nog wat in andere kasten
en als ik een film wil kijken wete ik dus 9 vd 10 keer serieus niet wat ik moet gaan kijken_!
Nee daar heb ik ook last van. En daar komt nog eens bij dat ik echt horrorfilms echt nie ga kijken als ik alleen ben. Dan moet ik toch wel een stoere vent bij me in de buurt hebben die me in zijn armen houdt als het te eng wordt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
met doos en al ja
ze staan in 2 hangkasten plus ernaast en nog wat in andere kasten
en als ik een film wil kijken wete ik dus 9 vd 10 keer serieus niet wat ik moet gaan kijken_!
ik zit te twijfelen nuquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee daar heb ik ook last van. En daar komt nog eens bij dat ik echt horrorfilms echt nie ga kijken als ik alleen ben. Dan moet ik toch wel een stoere vent bij me in de buurt hebben die me in zijn armen houdt als het te eng wordt.
Ik houd het meeste van goede thrillers a la de Saw trilogy enzo.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee daar heb ik ook last van. En daar komt nog eens bij dat ik echt horrorfilms echt nie ga kijken als ik alleen ben. Dan moet ik toch wel een stoere vent bij me in de buurt hebben die me in zijn armen houdt als het te eng wordt.
Ik houd het meeste van goede thrillers a la de Saw trilogy enzo.
stir of Echoes is goed!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen nu
everything i silluminated of stir of echoes gaan kijken
sixth sense had ik verpest voor idereenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
stir of Echoes is goed!
En wat dacht je van the best of the best: the sixth sence??
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
sixth sense had ik verpest voor idereen
we gingen naar de premiere
wij kijken
ik zeg hee nu is ie zeker dood en een geest ofzo want niemand ovelrefd zo'n buikschot_!
have fun lieve lekkere tezzquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:40 schreef Tezz het volgende:
maar goed. We gaan dus allemaal dvd-avondje houden. Ik wens jullie beiden veel plezier en ik kruip nu op het bankje!
Xje van Tezz voor jullie!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg haal die arm eens ff uit het achterste van Tezz. Net een stel opgeschoten tieners jullie.
hee verzuurde trekpopquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg haal die arm eens ff uit het achterste van Tezz. Net een stel opgeschoten tieners jullie.
ik kijk ondertussen stir of echoesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:03 schreef BeeDee het volgende:
Ben nu dus Stir of Echoes en The Number 23 aan het downen...alleen gezocht met Binsearch en weet dus niet of het retail DVD's met fatsoenlijke ondertiteling zijn..![]()
Volgens mij heb ik die wel eens op TV gezien...het stoort mij alleen dat ze vaak niet volledig als 16:9 worden uitgezonden....zijkanten eraf dus..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kijk ondertussen stir of echoes
laptopje op de bank ftw
Virtueel overspelplegerquote:
Van hetzelfde oranjekoek.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:48 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga lekker slapen! Iedereen is een film aan het kijken? Slaap lekker Ludo![]()
![]()
ik was hem al aan het tjekkenquote:
ik ook voor de 7,8e maalquote:
cultuur barbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |