Als je het ooit gelezen hebt wel ja! Ik zit echt elke keer weer te giechelen om dat boek.quote:
hoofdgerecht + toetje is al duur genoegquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:31 schreef fridiot het volgende:
ze hebben van die rare gerechtnamen daaro
de voorgerechten zijn daar t lekkerst vinnek
Open hem dan onder een kloon.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit te dubben over het openen van een R&P topic. Ik durf niet..
Nou, de keuze is dus of zelf dom overkomen, of dom overkomen via een kloontje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen kloon. En dat vind ik stom. Of ik doe het, en dan onder m'n eigen naam, of ik doe het niet. Maar het is meer dat ik niet weet hoe het te zeggen en dan ben ik bang dom over te komen.
PM het dan aan mij en dan zeg ik wel of het dom overkomt of niet zonder je hier voor gek te zettenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen kloon. En dat vind ik stom. Of ik doe het, en dan onder m'n eigen naam, of ik doe het niet. Maar het is meer dat ik niet weet hoe het te zeggen en dan ben ik bang dom over te komen.
Ja, maar dat had ik in het vorige topic ook al gemeld. Ik vind het best knap van mezelfquote:
een slechtere reputatie dan ik kun je toch niet meer krijgenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet 't nog typen.. Oh what the hell, een slechte indruk heb ik toch al gemaakt.
.
Okay, maar ik had niet alles in het vorige topic gelezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:40 schreef maok het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik in het vorige topic ook al gemeld. Ik vind het best knap van mezelf![]()
moet je eens wat meer lezen en minder postenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Okay, maar ik had niet alles in het vorige topic gelezen.
Ik lees altijd terug, alleen niet als het topic gesloten is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
moet je eens wat meer lezen en minder posten.
Hoe kan het dat jij zo lang niet geslapen had trouwens bij de meet? Moet je niet naar school ofzo?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je het ooit gelezen hebt wel ja! Ik zit echt elke keer weer te giechelen om dat boek.
Staat ie er al?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet 't nog typen.. Oh what the hell, een slechte indruk heb ik toch al gemaakt.
.
Jep, hij doet het weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koplamp gelukt?
Ik heb één wielmoer voor de helft aangedraaid, hoe prodoctief
Hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi zo. Kun je mooi mijn stadlichten vervangen, die zijn beide kapot!
Maar ik heb geen verstand van auto'squote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:25 schreef maok het volgende:
[..]
Heals ik een lamp kan vervangen kun jij dat zeker
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ik heb geen verstand van auto's(qua techniek dan)
Zegt een gozer die zich uit zijn woning laat schoppen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:41 schreef nietzman het volgende:
Meisje.
Net in de trein hardop zitten lachen bij het lezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:58 schreef Tangarine het volgende:
[..]
meisje dat thhgttg leest
Ennuh,
om je troubles.
heh, yeh hij's lachen hehquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Net in de trein hardop zitten lachen bij het lezen.. Ennuh, dank je.
.
HHGTTG?quote:
Die film heb ik in de bioscoop gezien!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
HHGTTG?
Hitch Hiker's Guide To The Galaxy. Compleet absurd boek, maar zo grappig. Enige positieve wat m'n ex heeft achtergelaten.. Hoewel mijn huisgenootje ook erg blij was met de fles té dure wijn die ie me ooit had gegeven. Ik DRINK helemaal geen wijn.
Meen je niet! Ik ook, als enige vrouw in de hele zaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die film heb ik in de bioscoop gezien!
zeker, maar alsnog best vermakelijk, was toch nog best blij met de dvdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meen je niet! Ik ook, als enige vrouw in de hele zaal.. Film is zoveel minder grappig dan het boek.
Ja, meost van Sandra. Maar geen spijt vanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meen je niet! Ik ook, als enige vrouw in de hele zaal.. Film is zoveel minder grappig dan het boek.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:45 schreef Mik_infra het volgende:
he hoi
waar kwam je hem tegen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:45 schreef maok het volgende:
[..]
![]()
Ik kwam de buggy van de ffs nog tegen vandaag
Meet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:46 schreef Mik_infra het volgende:
Shrek 3 lijkt me gaaf
Ik was niet aan het skaten, ik zat in de bus vlak bij de paterwoldseweg, daar kwamen 2 mensen aan geskate, waarvan eentje met buggy. Ik ga even een paar dagen niet skaten, even de wondjes op mijn voeten laten genezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:48 schreef Mik_infra het volgende:
[..]
waar kwam je hem tegen dan?
hab je al een stuk geskate vandaag?
lammer ik wou vandaag nog een stukjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:51 schreef maok het volgende:
[..]
Ik was niet aan het skaten, ik zat in de bus vlak bij de paterwoldseweg, daar kwamen 2 mensen aan geskate, waarvan eentje met buggy. Ik ga even een paar dagen niet skaten, even de wondjes op mijn voeten laten genezen.
Zolang de stufi er niet is kan ik sowieso niet gaan, eigenlijk.quote:
de lucht is oranjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef Tangarine het volgende:
hey, onweer
kik maar in mn Fotoboekquote:
Zet de koelkast openquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef Tangarine het volgende:
waarom... WAAROM!!! is het nu nog steeds 27.5 graden op mn kamer.....(alles staat tegen elkaar open...)
Hoe heet het hier precies is, weet ik niet, maar in bh is het nog te warm.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef Tangarine het volgende:
waarom... WAAROM!!! is het nu nog steeds 27.5 graden op mn kamer.....(alles staat tegen elkaar open...)
Wat heb je aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:12 schreef Tangarine het volgende:
Dit vraagt ook gewoon om foute gesprekken...
'heb jij het ook zo heet?'
niet zoveel, maar het klinkt gewoon fout...quote:
Opzich wel, maar het is wel minder als je er doorheen moet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:22 schreef Tangarine het volgende:
Meer regen! Meer onweer! Meer afkoeling!!
Ik ben vandaag echt helemaal nat geregend toe in van de bushalte op het zuiderdiep naar de subways liep. Dat was niet zo moeilijk wat ik had alleen een hempje en rokje aan. Wel lekker verfrissendquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Opzich wel, maar het is wel minder als je er doorheen moet.
Weltrustenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen in deze broeikas. Morgen kwart over 6 op..
Succes.... en weltrusten, hopen dat je beter slaapt vannacht!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen in deze broeikas. Morgen kwart over 6 op..
Ik ga naar Do2,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:27 schreef maok het volgende:
waarom zo vroeg?
Dank je wel, lief van je.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:29 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Succes.... en weltrusten, hopen dat je beter slaapt vannacht!![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
truste slapers
ocherm!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:52 schreef maok het volgende:
[..]
Nu is die vrij zwart zo ver ik het kan zien
ik ga nog niet. denk ik.quote:
Ow, ik dacht dat je ging slapenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga nog niet. denk ik.
morgen ook weer vroeg dag hier, ga naar de achterhoek, 2 uur en een kwartier rijden, oldtimer truck evenet, en als het even mee zit op d terugweg nog in Heerenveen kijken bij de oldtimer meeting aldaar. Ook al ben ik niet in mn eigen oldtimer
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en dat dacht ik van jou! dus we hebben elkaar onbedoeld welterusten gewenst
Wordt dat nog steeds gespeeld?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:20 schreef Tangarine het volgende:
Pokémon kaartspel... das één van de dingen die ik op zaterdag vaak in de winkel moet regelen, en nu dus ook de vraag of ik met het toernooi kan helpen (pleasepleaseplease)...
nouja... toe maar dan.... (ik kan heel moeilijk nee zeggen)
Ik speelde het nog wel eens toen ik in havo 4 of 5 zat, eind jaren 90quote:Op zondag 10 juni 2007 00:22 schreef Tangarine het volgende:
Bij ons in de winkel hebben we elke zaterdag rond de 20 kids rondlopen... en voor morgen zijn er al iets van 55 inschrijvingen ofzo 0o
slaap lekkerquote:Op zondag 10 juni 2007 00:27 schreef Mik_infra het volgende:
slaap lekker ik ga naar bed
Ok, dank je, ik houd me inquote:Op zondag 10 juni 2007 00:33 schreef maok het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
(Voor Alexxxxx: hier mee wens ik Mik_infra dus een goede nacht, ik ga zelf nog niet slapen)
Goede Friezen zijn een fabeltjequote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef maok het volgende:
Friezen in een Groningen topic posten zijn goede Friezen.
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef maok het volgende:
Friezen in een Groningen topic posten zijn goede Friezen.
Ach, mijn oma (niet beppequote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:57 schreef Tangarine het volgende:
ik moet zeggen dat ik niet per definitie pro fries ben ofzo, maar alex heeft ruimschoots bewezen een zeer toffe vries te zijn
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
De andere, als dan niet in Groningen woonachtige, Friezen in dit topic zijn btw ook uitermate tof.
Goeiemorgenquote:
Nog een foto, nog een foto!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 08:48 schreef freecell het volgende:
Pfff, op zondag nog met school bezig is echt kut!(ik probeer altijd alles voor vrijdag af te hebben, lukt meestal redelijk) Succes Viking!
Goedmorgen
Hier ook alweer een tijd wakker.
Uurtje vroeger dan geplanned wegens hyperactive kitten
Valt nu geen foto van te maken, ze vliegt als een hyperactief dingetje door het huisquote:
Plok?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:20 schreef Tangarine het volgende:
Pokémon kaartspel... das één van de dingen die ik op zaterdag vaak in de winkel moet regelen, en nu dus ook de vraag of ik met het toernooi kan helpen (pleasepleaseplease)...
nouja... toe maar dan.... (ik kan heel moeilijk nee zeggen)
Ocharme, neem je wel een handdoek mee?quote:
Jesse_, kappen nou.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:47 schreef Jesse_ het volgende:
Oh god wordt dit topic nou nog overheerscht door dat friesche tuig [afbeelding]
Ja, normaal gesproken werk ik nooit aan school in het weekend, maar nu moet ik van alles af hebben, dus toch maar even aan het werkquote:Op zondag 10 juni 2007 08:48 schreef freecell het volgende:
Pfff, op zondag nog met school bezig is echt kut!(ik probeer altijd alles voor vrijdag af te hebben, lukt meestal redelijk) Succes Viking!
Goedmorgen
Hier ook alweer een tijd wakker.
Uurtje vroeger dan geplanned wegens hyperactive kitten
Wiejj!!quote:Op zondag 10 juni 2007 09:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Valt nu geen foto van te maken, ze vliegt als een hyperactief dingetje door het huis
Van gisteren dan:
[afbeelding]
Ja wel goedquote:Op zondag 10 juni 2007 11:58 schreef fridiot het volgende:
en hoe is het met ChipsZak. op deze nog-net-niet-middag inmiddels-al-wel-middag?
ook wel goed! wel nog wat keelpijnquote:Op zondag 10 juni 2007 13:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja wel goed. Wel buikpijn
.
Jij dan?
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:34 schreef fridiot het volgende:
[..]
ook wel goed! wel nog wat keelpijnafgelopen week ziek geweest.
onweer en regen gisteravond was gaafheerlijk geslapen
Vanochtend niet nee iddquote:Op zondag 10 juni 2007 13:43 schreef fridiot het volgende:
ik vond gisteravond nog wel te doen eigenlijk!
khad een raam open gezet, gordijnen open gelaten zodat de warmte wat naar buiten kon
en vanochtend niet teveel zon gelukkiganders was ik mn bed uitgebrand
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:54 schreef maok het volgende:
moi
moi!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:13 schreef Grulez het volgende:
Moi.
hoiquote:Op zondag 10 juni 2007 14:21 schreef S-Two het volgende:
Hallo.
Finale Roland Garros (tennis), jou niet bekend?quote:
Heey, naar welke voetbalclub ging jij nog maar?quote:
Ik ben niet zo'n sport kijker.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:35 schreef S-Two het volgende:
[..]
Finale Roland Garros (tennis), jou niet bekend?
Dat is toch bij stadspark?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:37 schreef Grulez het volgende:
Velocitas.
Ok, ik juist wel, kan de meeste sporten wel kijkenquote:
nog maar, wat lekker Groningsquote:Op zondag 10 juni 2007 14:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Heey, naar welke voetbalclub ging jij nog maar?
quote:
ooh gut, wat raarquote:Op zondag 10 juni 2007 13:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb het aldoor heel warm gehad
![]()
!!
In het nederlands is het 'ook al weer'quote:
Jij bent gutquote:
Ik ben helemaal niet gut.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij bent gut.
@ Maok; Ik wil ook op kraamvisite!!![]()
Ik had geen jas mee, en ik ben echt verkleumd van de kou. 't Is hier dus echt hartstikke koud hè.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:54 schreef fridiot het volgende:
blergh, met warm weer treinen vind ik maar niks. Jij hebt t wel overleefd zie ik
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:29 schreef fridiot het volgende:
gisteren gutste het zweet van mn voorhoofd![]()
leuk, die woordspelletjes
Hier warm, ik ben in mijn thuin bezig maar even naar binnen gevluchtquote:Op zondag 10 juni 2007 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had geen jas mee, en ik ben echt verkleumd van de kou. 't Is hier dus echt hartstikke koud hè.
Toen ik voor het eerst iemand 'nog maar' hoorde zeggen, dacht ik: 'Wat bedoel je in godsnaam?'quote:Op zondag 10 juni 2007 14:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
als ik het zo lees denk ik ook echt van
.
en dan kun je vanavond weer terug, omdat je morgen naar college moet?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemiddag vanuit Breda.. 4 uur en 25 minuten over gedaan om hier te komen.
. Kut NS.
Ik dacht dat kinderen die dat speelden nog wel redelijk rustig waren. Of maakten ze soms de pokemon geluiden er bij?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:59 schreef Tangarine het volgende:
yeargh, ik weet iig weer dat het een goed idee was dat ik geen pabo ben gaan doen, had het net wel weer gehad met die kleine kids op het pokemon toernooi...
@ tara: Plok ja
Nu ff hangen
Hahahahha.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:10 schreef Tangarine het volgende:
rustig? ik voelde me echt een schoolmeester!
'let eens op'
'wil je even iets rustiger doen?'
'zij zijn aan het spelen, en hebben last van je'
'wil je even naar buiten gaan als je klaar bent'
'niet op de tafels zitten'
etc
waarom?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef Grulez het volgende:
Is het mooi weer zit ik pv3 de hele dag binnen...
Het is té heetquote:
Eh ja goede vraag. Ik denk omdat ik te lui ben om naar buiten te gaan. Binnen heb ik nog Roland Garros en buiten eigenlijk niks. Al kan ik natuurlijk kansloos een rondje gaan lopenquote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ook weer thuis2cv zit hier bij me
(ja, ik ben ongezellig)
ja, ikquote:Op zondag 10 juni 2007 18:58 schreef Faelivrin het volgende:
Hoi. Wie haat voetbal nog meer?
Youri! [joerie] (Ze is wel een meisje though!quote:Op zondag 10 juni 2007 18:46 schreef maok het volgende:
hoe heet ze?
Ik vind jongens namen voor meisjes poezen wel stoerquote:Op zondag 10 juni 2007 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Youri! [joerie] (Ze is wel een meisje though!)
Ik ben er ooit vrijwillig heen gegaan.. maar na de eerste helft weer naar huis gegaan... Ironisch genoeg woon ik nu tegenover exact de velden waar ik toen was... gelukkig een mooie rij bomen en struiken er voor.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef maok het volgende:
Ik ben ooit 1x naar een voetbalwedstrijd geweest omdat een vriend zei dat ik niet kon zeggen dat het stom was als ik er nog nooit heen was geweest. Ik vind het nog steeds stom.
Een haat is nogal groot opgemerkt.. maar het is niet mijn interessequote:Op zondag 10 juni 2007 18:58 schreef Faelivrin het volgende:
Hoi. Wie haat voetbal nog meer?
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind jongens namen voor meisjes poezen wel stoer
Voetbalquote:
Nee.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voetbal.
Alleen WK en EK dan(maar dan houdt iedereen van voetbal, toch?
).
...quote:
Dan gaat het nog, maar dan wel alleen de wedstrijden van Nederland en in combinatie met een bbq ofzo.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voetbal.
Alleen WK en EK dan(maar dan houdt iedereen van voetbal, toch?
).
Ja okquote:Op zondag 10 juni 2007 19:32 schreef maok het volgende:
[..]
Dan gaat het nog, maar dan wel alleen de wedstrijden van Nederland en in combinatie met een bbq ofzo.
voetbal niet leuk vinden is net zoiets als het koningshuis niet leuk vinden.quote:
Vind ik ook niet leukquote:Op zondag 10 juni 2007 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voetbal niet leuk vinden is net zoiets als het koningshuis niet leuk vinden.
Vind ik ook niet leukquote:Op zondag 10 juni 2007 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voetbal niet leuk vinden is net zoiets als het koningshuis niet leuk vinden.
Waar slaat dat in hemelsnaam op eigenlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
...
dus dan zit jij met ramen en deuren dicht en tv uit op je kamer te kniezen?.
rustig, denk om je hartquote:Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar slaat dat in hemelsnaam op eigenlijk.
Ik zeg alleen dat ik het dan ook niet leuk vind.
Vind jij alles om je heen leuk! Zo niet
Snel! Ga het mijden! Isoleer jezelf!
.
Ik vind het dan gewoon ook niet leuk, er om heen kan ik dan toch niet, mja moeten die mensen zelf weten.
Weet niet. Heb er gewoon wat mee. Ben een echte chauvinist en als ik het Wilhelmus zing, krijg ik een brok in m'n keelquote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat vind je dan zo leuk en boeiend aan het Koningshuis Viking?
Euh.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
(één van de redenen dat ik me maar aan de voetbalgekte heb overgegeven; moest er vroeger ook niets van hebben)
Ik vind het vooral leuk omdat er zo'n saamhorigheid heerstquote:Op zondag 10 juni 2007 19:46 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Euh.
Ik woon nog geen km van het stadion af, en hoor helemaal niks. Zie niet eens wat op die politie voor mn neus na, dan. Waarom zou je je moeten isoleren. Ik bedoel; het feest eromheen is reuze gezellig hoor. Radio 538 in je straat is altijd grappig. Ik moet er alleen niet aan denken in t stadion zelf te zitten, of in de file te staan in mn eigen straat. Daarom baal ik dat ik niet weg kan > haat ik het voetbal. Maar we hebben altijd de fiets nog.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet niet. Heb er gewoon wat mee. Ben een echte chauvinist en als ik het Wilhelmus zing, krijg ik een brok in m'n keel![]()
.
Ze mogen het Wilhelmus dan ook nooit afschaffen van mij (behalve dan dat zesde couplet).
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:48 schreef maok het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal voorstellen dat jij dat zegt.
Heerenveen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk omdat er zo'n saamhorigheid heerst. Je loopt door de stad. Alle terrasjes vol, overal tv's aan, blije en juichende mensen... het EK en WK binden mensen
.
En waar woon jij eigenlijk? (niet in Groningen, volgens mij).
Maar ik heb dan ook nergens gezegd dat ik het ga vermijdenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
rustig, denk om je hart.
Ik zeg dat omdat je bijna niet om het voetbal heen kunt in die periode. Overal voetbal. Dus als je het wilt vermijden, móet je je haast wel op je kamer opsluiten.
(één van de redenen dat ik me maar aan de voetbalgekte heb overgegeven; moest er vroeger ook niets van hebben)
Damn, gelukkig niet zeg. Nee, morgen aan het eind van de ochtend weer terug.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en dan kun je vanavond weer terug, omdat je morgen naar college moet?.
Buiten de kerk nog nooit het 6e couplet gezongen volgens mij. In mijn huidige kerk heb ik tot nu toe zelfs nog nooit het 1e couplet van het wilhelmus gezongen, maar dat zal er wel aan liggen dat we geen liedboekliederen zingen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik vind het op zich wel een mooi couplet, hoor, maar ik vind het een beetje raar dat dat de twee coupletten die (bij mijn weten dan) altijd gezongen worden, ook door mensen die niet religieus zijn. Maar ik weet niet of dat wel zo is. Wij zongen het Wilhelmus altijd in de kerk vroeger en dan zing je natuurlijk wél beide coupletten.
Even een rondvraag doen dus: mensen. als jullie buiten de kerk het Wilhelmus zingen, zingen jullie dan zowel het eerste als zesde couplet?.
ja, dat is ook het enige moment waarop je tijd hebt, denk ik zoquote:Op zondag 10 juni 2007 19:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Damn, gelukkig niet zeg. Nee, morgen aan het eind van de ochtend weer terug.
Wrs tmi, maar elke keer als ik hier post vanuit Breda, valt me op, is dat na het douchen als ik m'n haar zit te borstelen..
welke kerk is dat?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:55 schreef maok het volgende:
[..]
Buiten de kerk nog nooit het 6e couplet gezongen volgens mij. In mijn huidige kerk heb ik tot nu toe zelfs nog nooit het 1e couplet van het wilhelmus gezongen, maar dat zal er wel aan liggen dat we geen liedboekliederen zingen.
Allebei onze verslaving: hij zit te roken.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, dat is ook het enige moment waarop je tijd hebt, denk ik zo. Ik bedoel: als ik andere dingen kan doen met mijn lover, ga ik ook niet een beetje zitten fokken
.
Maar nog steeds wel een lange reis voor 1 nachtje.
haha,quote:Op zondag 10 juni 2007 20:00 schreef Tangarine het volgende:
Het koningshuis is leuk om de 'bindende functie die er vanuit gaat, maar imo zo snel mogelijk elke politieke macht die het heeft, afschaffen. Voetbal is dubieus. Aan de ene kant heeft het een bindende functie, aan de andere kant een polariserende... en het geld wat er naar toe gaat is natuurlijk belachelijk... ja, voetbal interesseert me niks, en tijdens een toernooi heb ik voldoende andere dingen te doen over het algemeen
Christelijk Centrum Groningen, is de kerk bij het Noorderstation, een New Frontiers gemeente (maar dat is niet zo bekend). We zingen er voornamelijk opwekking.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
welke kerk is dat?
vrijgemaakt, gereformeerd?
En ik vind de liedboekliederen veel mooier dan de Psalmen. Speel ze nog regelmatig op het keyboard thuis.
hell yeah!quote:
oh okquote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef maok het volgende:
[..]
Christelijk Centrum Groningen, is de kerk bij het Noorderstation, een New Frontiers gemeente (maar dat is niet zo bekend). We zingen er voornamelijk opwekking.
Maar met liedboek liederen bedoel ik psalmen en gezangen, en dan natuurlijk lied 411.![]()
Ik zing alleen het Fryske folksliet, ik wieger het wilhelmus te zingenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik vind het op zich wel een mooi couplet, hoor, maar ik vind het een beetje raar dat dat de twee coupletten die (bij mijn weten dan) altijd gezongen worden, ook door mensen die niet religieus zijn. Maar ik weet niet of dat wel zo is. Wij zongen het Wilhelmus altijd in de kerk vroeger en dan zing je natuurlijk wél beide coupletten.
Even een rondvraag doen dus: mensen. als jullie buiten de kerk het Wilhelmus zingen, zingen jullie dan zowel het eerste als zesde couplet?.
Het enige wat ik altijd leuk vond was Eens als de bazuinen klinken, nr 300 ofzo? Kon je zo leuk bij galmen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh ok. Je hebt ook strenge kerken waar ze alleen psalmen zingen, vandaar
.
En tuurlijk bedoel je ook psalmen met liedboekliedereen. Kan wel merken dat ik al jaren niet meer in de kerk ben geweest.
Ken nog wel allerlei liedereen uit mijn hoofd, though (met de liednrs erbij). Ijzersterk geheugen.
Wat de toekomst brengen moge blijft mooi, net als Aan de deur van 's harten woning en Rechter in het licht verheven...
Blaaah.
Ik weet ook nog precies wel liedje ik als eerste heb geleerd op school, in groep 3. Dat was 'Laat mij al een kleine vogel schuilen mogen' Het nummer weer ik niet meer.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het enige wat ik altijd leuk vond was Eens als de bazuinen klinken, nr 300 ofzo? Kon je zo leuk bij galmen..
Gezang 300 idd ja, haha.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het enige wat ik altijd leuk vond was Eens als de bazuinen klinken, nr 300 ofzo? Kon je zo leuk bij galmen..
Ik ben zo'n lul dat ik me bij de doop van mn tweede neefje zelf ziek heb gemaakt om niet te hoeven gaanquote:Op zondag 10 juni 2007 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar af en toe steekt het nog hardnekkig de kop op.
eetsequote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook gedoopt, maar had om mij niet gehoeven.
Maar euh, wij gaan even een hapje eten in de stad..
idem hier.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
hoi.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:25 schreef Sebasser het volgende:
hoi
Hij was helaas weer niet goed genoeg, Nadal verdiend gewonnenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:03 schreef Grulez het volgende:
Hup Roger!
Ik ben als baby ook gedoopt maar dat had van mij ook niet gehoeven.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat spreekt me dus wel aan, dat zegt wel iets. Als volwassene ben je ten minste in staat je eigen religie te kiezen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben als baby ook gedoopt maar dat had van mij ook niet gehoeven.
Ben vorig jaar dus nog een keer gedoopt
[afbeelding]
Net weer boven
Bijslapen van vannacht, en tegen een uurtje of 3 wakker geworden, gelukkig, kuthitte, toen rond een uurtje of 4 wezen buiten wezen chillen met een paar vrienden.quote:
blubblubquote:Op zondag 10 juni 2007 20:30 schreef maok het volgende:
[..]
[afbeelding]
Net weer boven
volwassenendoop ftw, dan maak je je eigen keuzes (al kan ik me wel voorstellen dat ouders hun kinderen dopen als je gelooft dat iemand die niet gedoopt is in de hel komt). In de Bijbel wordt ook nergens over babydoop gerept trouwens.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:30 schreef maok het volgende:
[..]
[afbeelding]
Net weer boven
T ging om het idee.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wow, een politie helicopter, bijzonder.
Ik weet niet waar je woont maar dat zou best kunnen danquote:Op zondag 10 juni 2007 20:30 schreef Tangarine het volgende:
hey maok, je gaat dus zo'n 50m van waar ik woon naar de kerk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |