Waar slaat dat in hemelsnaam op eigenlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
...
dus dan zit jij met ramen en deuren dicht en tv uit op je kamer te kniezen?.
rustig, denk om je hartquote:Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar slaat dat in hemelsnaam op eigenlijk.
Ik zeg alleen dat ik het dan ook niet leuk vind.
Vind jij alles om je heen leuk! Zo niet
Snel! Ga het mijden! Isoleer jezelf!
.
Ik vind het dan gewoon ook niet leuk, er om heen kan ik dan toch niet, mja moeten die mensen zelf weten.
Weet niet. Heb er gewoon wat mee. Ben een echte chauvinist en als ik het Wilhelmus zing, krijg ik een brok in m'n keelquote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat vind je dan zo leuk en boeiend aan het Koningshuis Viking?
Euh.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
(één van de redenen dat ik me maar aan de voetbalgekte heb overgegeven; moest er vroeger ook niets van hebben)
Ik vind het vooral leuk omdat er zo'n saamhorigheid heerstquote:Op zondag 10 juni 2007 19:46 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Euh.
Ik woon nog geen km van het stadion af, en hoor helemaal niks. Zie niet eens wat op die politie voor mn neus na, dan. Waarom zou je je moeten isoleren. Ik bedoel; het feest eromheen is reuze gezellig hoor. Radio 538 in je straat is altijd grappig. Ik moet er alleen niet aan denken in t stadion zelf te zitten, of in de file te staan in mn eigen straat. Daarom baal ik dat ik niet weg kan > haat ik het voetbal. Maar we hebben altijd de fiets nog.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet niet. Heb er gewoon wat mee. Ben een echte chauvinist en als ik het Wilhelmus zing, krijg ik een brok in m'n keel![]()
.
Ze mogen het Wilhelmus dan ook nooit afschaffen van mij (behalve dan dat zesde couplet).
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:48 schreef maok het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal voorstellen dat jij dat zegt.
Heerenveen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk omdat er zo'n saamhorigheid heerst. Je loopt door de stad. Alle terrasjes vol, overal tv's aan, blije en juichende mensen... het EK en WK binden mensen
.
En waar woon jij eigenlijk? (niet in Groningen, volgens mij).
Maar ik heb dan ook nergens gezegd dat ik het ga vermijdenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
rustig, denk om je hart.
Ik zeg dat omdat je bijna niet om het voetbal heen kunt in die periode. Overal voetbal. Dus als je het wilt vermijden, móet je je haast wel op je kamer opsluiten.
(één van de redenen dat ik me maar aan de voetbalgekte heb overgegeven; moest er vroeger ook niets van hebben)
Damn, gelukkig niet zeg. Nee, morgen aan het eind van de ochtend weer terug.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en dan kun je vanavond weer terug, omdat je morgen naar college moet?.
Buiten de kerk nog nooit het 6e couplet gezongen volgens mij. In mijn huidige kerk heb ik tot nu toe zelfs nog nooit het 1e couplet van het wilhelmus gezongen, maar dat zal er wel aan liggen dat we geen liedboekliederen zingen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik vind het op zich wel een mooi couplet, hoor, maar ik vind het een beetje raar dat dat de twee coupletten die (bij mijn weten dan) altijd gezongen worden, ook door mensen die niet religieus zijn. Maar ik weet niet of dat wel zo is. Wij zongen het Wilhelmus altijd in de kerk vroeger en dan zing je natuurlijk wél beide coupletten.
Even een rondvraag doen dus: mensen. als jullie buiten de kerk het Wilhelmus zingen, zingen jullie dan zowel het eerste als zesde couplet?.
ja, dat is ook het enige moment waarop je tijd hebt, denk ik zoquote:Op zondag 10 juni 2007 19:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Damn, gelukkig niet zeg. Nee, morgen aan het eind van de ochtend weer terug.
Wrs tmi, maar elke keer als ik hier post vanuit Breda, valt me op, is dat na het douchen als ik m'n haar zit te borstelen..
welke kerk is dat?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:55 schreef maok het volgende:
[..]
Buiten de kerk nog nooit het 6e couplet gezongen volgens mij. In mijn huidige kerk heb ik tot nu toe zelfs nog nooit het 1e couplet van het wilhelmus gezongen, maar dat zal er wel aan liggen dat we geen liedboekliederen zingen.
Allebei onze verslaving: hij zit te roken.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, dat is ook het enige moment waarop je tijd hebt, denk ik zo. Ik bedoel: als ik andere dingen kan doen met mijn lover, ga ik ook niet een beetje zitten fokken
.
Maar nog steeds wel een lange reis voor 1 nachtje.
haha,quote:Op zondag 10 juni 2007 20:00 schreef Tangarine het volgende:
Het koningshuis is leuk om de 'bindende functie die er vanuit gaat, maar imo zo snel mogelijk elke politieke macht die het heeft, afschaffen. Voetbal is dubieus. Aan de ene kant heeft het een bindende functie, aan de andere kant een polariserende... en het geld wat er naar toe gaat is natuurlijk belachelijk... ja, voetbal interesseert me niks, en tijdens een toernooi heb ik voldoende andere dingen te doen over het algemeen
Christelijk Centrum Groningen, is de kerk bij het Noorderstation, een New Frontiers gemeente (maar dat is niet zo bekend). We zingen er voornamelijk opwekking.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
welke kerk is dat?
vrijgemaakt, gereformeerd?
En ik vind de liedboekliederen veel mooier dan de Psalmen. Speel ze nog regelmatig op het keyboard thuis.
hell yeah!quote:
oh okquote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef maok het volgende:
[..]
Christelijk Centrum Groningen, is de kerk bij het Noorderstation, een New Frontiers gemeente (maar dat is niet zo bekend). We zingen er voornamelijk opwekking.
Maar met liedboek liederen bedoel ik psalmen en gezangen, en dan natuurlijk lied 411.![]()
Ik zing alleen het Fryske folksliet, ik wieger het wilhelmus te zingenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik vind het op zich wel een mooi couplet, hoor, maar ik vind het een beetje raar dat dat de twee coupletten die (bij mijn weten dan) altijd gezongen worden, ook door mensen die niet religieus zijn. Maar ik weet niet of dat wel zo is. Wij zongen het Wilhelmus altijd in de kerk vroeger en dan zing je natuurlijk wél beide coupletten.
Even een rondvraag doen dus: mensen. als jullie buiten de kerk het Wilhelmus zingen, zingen jullie dan zowel het eerste als zesde couplet?.
Het enige wat ik altijd leuk vond was Eens als de bazuinen klinken, nr 300 ofzo? Kon je zo leuk bij galmen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh ok. Je hebt ook strenge kerken waar ze alleen psalmen zingen, vandaar
.
En tuurlijk bedoel je ook psalmen met liedboekliedereen. Kan wel merken dat ik al jaren niet meer in de kerk ben geweest.
Ken nog wel allerlei liedereen uit mijn hoofd, though (met de liednrs erbij). Ijzersterk geheugen.
Wat de toekomst brengen moge blijft mooi, net als Aan de deur van 's harten woning en Rechter in het licht verheven...
Blaaah.
Ik weet ook nog precies wel liedje ik als eerste heb geleerd op school, in groep 3. Dat was 'Laat mij al een kleine vogel schuilen mogen' Het nummer weer ik niet meer.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het enige wat ik altijd leuk vond was Eens als de bazuinen klinken, nr 300 ofzo? Kon je zo leuk bij galmen..
Gezang 300 idd ja, haha.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het enige wat ik altijd leuk vond was Eens als de bazuinen klinken, nr 300 ofzo? Kon je zo leuk bij galmen..
Ik ben zo'n lul dat ik me bij de doop van mn tweede neefje zelf ziek heb gemaakt om niet te hoeven gaanquote:Op zondag 10 juni 2007 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar af en toe steekt het nog hardnekkig de kop op.
eetsequote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook gedoopt, maar had om mij niet gehoeven.
Maar euh, wij gaan even een hapje eten in de stad..
idem hier.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
hoi.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:25 schreef Sebasser het volgende:
hoi
Hij was helaas weer niet goed genoeg, Nadal verdiend gewonnenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:03 schreef Grulez het volgende:
Hup Roger!
Ik ben als baby ook gedoopt maar dat had van mij ook niet gehoeven.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat spreekt me dus wel aan, dat zegt wel iets. Als volwassene ben je ten minste in staat je eigen religie te kiezen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben als baby ook gedoopt maar dat had van mij ook niet gehoeven.
Ben vorig jaar dus nog een keer gedoopt
[afbeelding]
Net weer boven
Bijslapen van vannacht, en tegen een uurtje of 3 wakker geworden, gelukkig, kuthitte, toen rond een uurtje of 4 wezen buiten wezen chillen met een paar vrienden.quote:
blubblubquote:Op zondag 10 juni 2007 20:30 schreef maok het volgende:
[..]
[afbeelding]
Net weer boven
volwassenendoop ftw, dan maak je je eigen keuzes (al kan ik me wel voorstellen dat ouders hun kinderen dopen als je gelooft dat iemand die niet gedoopt is in de hel komt). In de Bijbel wordt ook nergens over babydoop gerept trouwens.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:30 schreef maok het volgende:
[..]
[afbeelding]
Net weer boven
T ging om het idee.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wow, een politie helicopter, bijzonder.
Ik weet niet waar je woont maar dat zou best kunnen danquote:Op zondag 10 juni 2007 20:30 schreef Tangarine het volgende:
hey maok, je gaat dus zo'n 50m van waar ik woon naar de kerk?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |