kik maar in mn Fotoboekquote:
Zet de koelkast openquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef Tangarine het volgende:
waarom... WAAROM!!! is het nu nog steeds 27.5 graden op mn kamer.....(alles staat tegen elkaar open...)
Hoe heet het hier precies is, weet ik niet, maar in bh is het nog te warm.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef Tangarine het volgende:
waarom... WAAROM!!! is het nu nog steeds 27.5 graden op mn kamer.....(alles staat tegen elkaar open...)
Wat heb je aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:12 schreef Tangarine het volgende:
Dit vraagt ook gewoon om foute gesprekken...
'heb jij het ook zo heet?'
niet zoveel, maar het klinkt gewoon fout...quote:
Opzich wel, maar het is wel minder als je er doorheen moet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:22 schreef Tangarine het volgende:
Meer regen! Meer onweer! Meer afkoeling!!
Ik ben vandaag echt helemaal nat geregend toe in van de bushalte op het zuiderdiep naar de subways liep. Dat was niet zo moeilijk wat ik had alleen een hempje en rokje aan. Wel lekker verfrissendquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Opzich wel, maar het is wel minder als je er doorheen moet.
Weltrustenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen in deze broeikas. Morgen kwart over 6 op..
Succes.... en weltrusten, hopen dat je beter slaapt vannacht!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen in deze broeikas. Morgen kwart over 6 op..
Ik ga naar Do2,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:27 schreef maok het volgende:
waarom zo vroeg?
Dank je wel, lief van je.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:29 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Succes.... en weltrusten, hopen dat je beter slaapt vannacht!![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
truste slapers
ocherm!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:52 schreef maok het volgende:
[..]
Nu is die vrij zwart zo ver ik het kan zien
ik ga nog niet. denk ik.quote:
Ow, ik dacht dat je ging slapenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga nog niet. denk ik.
morgen ook weer vroeg dag hier, ga naar de achterhoek, 2 uur en een kwartier rijden, oldtimer truck evenet, en als het even mee zit op d terugweg nog in Heerenveen kijken bij de oldtimer meeting aldaar. Ook al ben ik niet in mn eigen oldtimer
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en dat dacht ik van jou! dus we hebben elkaar onbedoeld welterusten gewenst
Wordt dat nog steeds gespeeld?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:20 schreef Tangarine het volgende:
Pokémon kaartspel... das één van de dingen die ik op zaterdag vaak in de winkel moet regelen, en nu dus ook de vraag of ik met het toernooi kan helpen (pleasepleaseplease)...
nouja... toe maar dan.... (ik kan heel moeilijk nee zeggen)
Ik speelde het nog wel eens toen ik in havo 4 of 5 zat, eind jaren 90quote:Op zondag 10 juni 2007 00:22 schreef Tangarine het volgende:
Bij ons in de winkel hebben we elke zaterdag rond de 20 kids rondlopen... en voor morgen zijn er al iets van 55 inschrijvingen ofzo 0o
slaap lekkerquote:Op zondag 10 juni 2007 00:27 schreef Mik_infra het volgende:
slaap lekker ik ga naar bed
Ok, dank je, ik houd me inquote:Op zondag 10 juni 2007 00:33 schreef maok het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
(Voor Alexxxxx: hier mee wens ik Mik_infra dus een goede nacht, ik ga zelf nog niet slapen)
Goede Friezen zijn een fabeltjequote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef maok het volgende:
Friezen in een Groningen topic posten zijn goede Friezen.
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef maok het volgende:
Friezen in een Groningen topic posten zijn goede Friezen.
Ach, mijn oma (niet beppequote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:57 schreef Tangarine het volgende:
ik moet zeggen dat ik niet per definitie pro fries ben ofzo, maar alex heeft ruimschoots bewezen een zeer toffe vries te zijn
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
De andere, als dan niet in Groningen woonachtige, Friezen in dit topic zijn btw ook uitermate tof.
Goeiemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |