Nog een foto, nog een foto!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 08:48 schreef freecell het volgende:
Pfff, op zondag nog met school bezig is echt kut!(ik probeer altijd alles voor vrijdag af te hebben, lukt meestal redelijk) Succes Viking!
Goedmorgen
Hier ook alweer een tijd wakker.
Uurtje vroeger dan geplanned wegens hyperactive kitten
Valt nu geen foto van te maken, ze vliegt als een hyperactief dingetje door het huisquote:
Plok?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:20 schreef Tangarine het volgende:
Pokémon kaartspel... das één van de dingen die ik op zaterdag vaak in de winkel moet regelen, en nu dus ook de vraag of ik met het toernooi kan helpen (pleasepleaseplease)...
nouja... toe maar dan.... (ik kan heel moeilijk nee zeggen)
Ocharme, neem je wel een handdoek mee?quote:
Jesse_, kappen nou.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:47 schreef Jesse_ het volgende:
Oh god wordt dit topic nou nog overheerscht door dat friesche tuig [afbeelding]
Ja, normaal gesproken werk ik nooit aan school in het weekend, maar nu moet ik van alles af hebben, dus toch maar even aan het werkquote:Op zondag 10 juni 2007 08:48 schreef freecell het volgende:
Pfff, op zondag nog met school bezig is echt kut!(ik probeer altijd alles voor vrijdag af te hebben, lukt meestal redelijk) Succes Viking!
Goedmorgen
Hier ook alweer een tijd wakker.
Uurtje vroeger dan geplanned wegens hyperactive kitten
Wiejj!!quote:Op zondag 10 juni 2007 09:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Valt nu geen foto van te maken, ze vliegt als een hyperactief dingetje door het huis
Van gisteren dan:
[afbeelding]
Ja wel goedquote:Op zondag 10 juni 2007 11:58 schreef fridiot het volgende:
en hoe is het met ChipsZak. op deze nog-net-niet-middag inmiddels-al-wel-middag?
ook wel goed! wel nog wat keelpijnquote:Op zondag 10 juni 2007 13:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja wel goed. Wel buikpijn
.
Jij dan?
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:34 schreef fridiot het volgende:
[..]
ook wel goed! wel nog wat keelpijnafgelopen week ziek geweest.
onweer en regen gisteravond was gaafheerlijk geslapen
Vanochtend niet nee iddquote:Op zondag 10 juni 2007 13:43 schreef fridiot het volgende:
ik vond gisteravond nog wel te doen eigenlijk!
khad een raam open gezet, gordijnen open gelaten zodat de warmte wat naar buiten kon
en vanochtend niet teveel zon gelukkiganders was ik mn bed uitgebrand
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:54 schreef maok het volgende:
moi
moi!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:13 schreef Grulez het volgende:
Moi.
hoiquote:Op zondag 10 juni 2007 14:21 schreef S-Two het volgende:
Hallo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |