idd je twijfelt over gaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Tvp.
Ik zit in dubio of ik morgen naar stage zal gaan, echt slecht.
Genieten is het he? Het vrije leven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Tvp.
Ik zit in dubio of ik morgen naar stage zal gaan, echt slecht.
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Genieten is het he? Het vrije leven.![]()
quote:
ja?quote:
3x raden waar ik op googledequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Gin and Jews? Ik vind het meer Beer and Boobs
zolang ik nog maar adem of iets wat daar op lijk zal ik nooit en te nimmer googlen op die termquote:
Mijn moeder zegt het soms.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
zolang ik nog maar adem of iets wat daar op lijk zal ik nooit en te nimmer googlen op die term_!
Vreselijk*quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt het soms.Zo vrelijk hinderlijk.
![]()
![]()
truste equote:
Had ik al besloten, ben nu nog ff werk aan het voorbereiden daarvoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
En Ludo ga morgen gewoon naar je stage....luisteren naar je mama en nu naar bed![]()
Mischien moet je een paar posts teruglezen..quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:19 schreef smammela het volgende:
ik duim ook voor sol, weet niet waarom, maar toch
![]()
Tnx allemaal. Vanmiddag zag ze er zo uit, ze heeft de zoveelste kinderziekte ofzo en heeft vette uitslag en kotst al heel de dag door (ook het portiek beneden en in de lift en thuis op 1x na alles netjes in een emmer)quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:19 schreef smammela het volgende:
ik duim ook voor sol, weet niet waarom, maar toch
![]()
Good girl !quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:23 schreef smammela het volgende:
owjah, misschhien een idee, heb al aardig wat rosétjes in mijn strotje, dus ben niet meer zo helder![]()
truste Xquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tnx allemaal. Vanmiddag zag ze er zo uit, ze heeft de zoveelste kinderziekte ofzo en heeft vette uitslag en kotst al heel de dag door (ook het portiek beneden en in de lift en thuis op 1x na alles netjes in een emmer):
http://i166.photobucket.c(...)ilou/2007juni035.jpg
![]()
@ Ludo:![]()
En trusten voor iedereen![]()
ja kijk maarquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Good girl !![]()
Maarreh....quoteknopje al ontdekt ?![]()
Awww !!! Waterpokken ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tnx allemaal. Vanmiddag zag ze er zo uit, ze heeft de zoveelste kinderziekte ofzo en heeft vette uitslag en kotst al heel de dag door (ook het portiek beneden en in de lift en thuis op 1x na alles netjes in een emmer):
http://i166.photobucket.c(...)ilou/2007juni035.jpg
![]()
@ Ludo:![]()
En trusten voor iedereen![]()
ja na2 posts wist ik het al eikquote:
wtfquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:26 schreef smammela het volgende:
succes!!![]()
ow btw, vraagje, liggen daar nu 2 piemels?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:26 schreef smammela het volgende:
succes!!![]()
ow btw, vraagje, liggen daar nu 2 piemels?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:33 schreef BeeDee het volgende:
Mooi !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |