Ik heb al eens compleet naakt op fok gestaan hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, ik was het naaktst geloof ikWie van de dames gaat me overtreffen?
ja, en dat heb ik gemistquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al eens compleet naakt op fok gestaan hoor..
Wat die naakte met krabpaal voor de deur persoon zegt.quote:
Heb je dat gemist? Ik weet zelfs nog de datum. 2 oktober.quote:
oh, toen had ik nog een relatie, alle 2 oktobers sinds jij lid bent op fok, toen moecht ik niet in S&G kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je dat gemist? Ik weet zelfs nog de datum. 2 oktober..
Nu je het zegt ja, verdomd mooi kleurtje!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef Renesite het volgende:
Oh!!! Mijn chocoladekleur muur komt nu ook mooi uit!
Kundig hij de gamma uitgezocht, het was ff ruzie hebben, veel verschillende kleuren door elkaar, maar dit werd hetquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, verdomd mooi kleurtje!
Neh.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of zal ik die foto nog even posten?
Gaarnequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aan jou de keuzequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met wat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
En heb ik ook nog eens heel slechte associaties bij die foto.
Wil je het lange verhaal, of de korte versie?quote:
Kort dan maar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je het lange verhaal, of de korte versie?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Middellang dan maar.
Ik kwam er op de avond van 1 oktober achter, viavia, dat mijn ex toen iets met een ander had. We waren officieel uit elkaar, maar we deden nog alle vriendje-vriendinnetje-dingen. Dus ik voelde me vrij kut, heb driekwart fles Malibu opgezopen, hysterisch liggen huilen op de badkamervloer met de douche heel heet aan en alles dicht, en die foto gepost. En toen was HIJ de volgende dag fucking kwaad op MIJ, omdat ik mijn tieten op fok had gezet. Dat hij een ander neukte deed er niet toe, ik was slehecht.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Middellang dan maar.
Ik kwam er op de avond van 1 oktober achter, viavia, dat mijn ex toen iets met een ander had. We waren officieel uit elkaar, maar we deden nog alle vriendje-vriendinnetje-dingen. Dus ik voelde me vrij kut, heb driekwart fles Malibu opgezopen, hysterisch liggen huilen op de badkamervloer met de douche heel heet aan en alles dicht, en die foto gepost. En toen was HIJ de volgende dag fucking kwaad op MIJ, omdat ik mijn tieten op fok had gezet. Dat hij een ander neukte deed er niet toe, ik was slehecht.
Dat je die foto hebt gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar niet van?
Die had ik al eens eerder gemaakt, en toen gepost.quote:
Je leest gewoon te langzaamquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:56 schreef robertoo het volgende:
die topics gaan echt veel te snel.
Een nieuwe dag is aangebroken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef Renesite het volgende:
eenovertwaalf
Tijd om de laptop dicht te flikkerenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een nieuwe dag is aangebroken.
Welkom hier.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:20 schreef fridiot het volgende:
wauw, een topic speciaal voor groningenmet.. een best wel serieus onderwerp net..
oh well, first timer hier en nog niet zo lang op het forum.. dusse.. moi
en de nachtelijke goederentrein komt net langs rijden
Je staat in je zwembroek in je FoBo, weliswaar met T-shirt aan maar toch. En volgens mij ontdek ik op die zelfde foto je vrouw in bikiniquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn zwembroek ligt ergens ver weg gestopt. Dus geen foto van mij. Die houden jullie nog te goed.
En mijn vrouw is te sexy voor een bikini-foto, niet goed voor de jongere mannelijke lezers hier
Succes! Ik sms niet, dus het MOET goedkomen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zal me zo richting Zernike begeven. Tentamen maken.
Geen ideequote:Op donderdag 7 juni 2007 08:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Wat heb ik gedaaaaaan gister in m'n halflabiele bui?. Whehe.
Valt wel mee toch?!quote:
Good luck!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:22 schreef Tangarine het volgende:
vandaag shoppen voor nieuwe zwembroek! (owja, en studeren voor tentamen morgen)
wil: ja, tijd: neequote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer dat ik enorm blut ben, anders had ik nu hier geroepen: WIE WIL ER TERRASJE DOEN MET MIJ ROND 4 UUR?
Van mij hoeft dat niet, doe de achterkant maar, die mag bij sommige mannen ook wel wat gelift wordenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meen je dat nou? Zoveel mannen die niet durfen te gaan zwemmen met gevaar op een stijve, en anderen laten de boel juist omhoog drukken?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Verplicht een foto in zwemkledij of minder of anders mag je hier niet meer posten?
Tenzij je erg lelijk bent, als je geen foto post, weten we dat ook meteenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Verplicht een foto in zwemkledij of minder of anders mag je hier niet meer posten?
volgens mij heb jij wat gemist, zij mag gewoon legaal posten hier.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]DaD mag wel een foto posten hoor.
Maar het is geen requirement.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:40 schreef maok het volgende:
[..]
volgens mij heb jij wat gemist, zij mag gewoon legaal posten hier.
MC?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
ben inmiddels alweer terug van zernike. Geen idee eigenlijk hoe goed het gegaan is. Vind het met MC tentamens namelijk lastig in te schatten.
Wel als we ons hier aan gaan houden:quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]kan je ook illegaal foto's posten dan?!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Idd multiple choice.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
MC?!
Multiple Choice... ?
Damn, best lang geleden dat ik school had
Dank daarvoor.quote:* Jo0Lz duimt.
Paterswoldseweg ^^ mag ik wel blijven zonder een zwembroek foto te plaatsen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welkom hier.
Waar woon je dan precies in Groningen?
Ga daar voorlopig maar vanuit danquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:39 schreef maok het volgende:
[..]
Tenzij je erg lelijk bent, als je geen foto post, weten we dat ook meteen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:08 schreef fridiot het volgende:
thanks!
ik had net zooo'n rare droom! Alle stroom viel uit en er werd gezegd dat er nog een week tot het einde van de wereld was, en ik had net een blauwe ballon van anderhalve meter gekocht
Ik droom altijd t raarst als ik ziek ben op de een of andere manier.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:18 schreef maok het volgende:
[..]
Je staat in je zwembroek in je FoBo, weliswaar met T-shirt aan maar toch. En volgens mij ontdek ik op die zelfde foto je vrouw in bikini![]()
Maar we wachten je nieuwe foto af.![]()
Hope not! Als vanmiddag de stroom uitvalt ga ik wel flippen denk ik ;bquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Voorspellende dromen heb je hopelijk nooit?
Over 2 minuten niet meer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Inderdaad zeg, in het fotoboek staat een foto van mij in zwembroek (wel met T-shirt aan) en freecell in bikini (wel met rok aan)
Leuke foto joh!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Over 2 minuten niet meer!
Dat was zeker 5 kilo geleden! Dus: doe eens weghalen?
Ga je een FoBo maken met daarin 'belastende' foto's van hem uit de slaapkamer?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij weigert hem ook weg te halen.
Ik ga ff wraak nemen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ga je een FoBo maken met daarin 'belastende' foto's van hem uit de slaapkamer?![]()
1, gelukkig maarquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]![]()
1, volgens mij zijn die er niet
2, al waren die er, wat zou er belastend zijn?
quote:
Ik kan bij je rokje inkijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:11 schreef maok het volgende:
[..]
![]()
Ik sta er ook op op de achtergrond geloof ik, ik herken me aan mijn horloge, maar wat heb ik aan?
edit, ik zie het al maar volgens mij zijn de kleuren wat vreemd
op wie ben je nou wraak aan t nemen eigk? ;bquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan bij je rokje inkijken
Leuke man heb ik hè?![]()
![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:19 schreef fridiot het volgende:
[..]
op wie ben je nou wraak aan t nemen eigk? ;b
Hmmhmm! ik denk dat ik ondanks mijn ziek zijn toch straks effe op het balkon ga zonnenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veeeeeeeeeeeeeel te veel heerlijke zon.. Ik VOEL dat ik om een uur of 3 de verleiding waarschijnlijk niet meer zal kunnen weerstaan...
Dan voeren we het tempo nog maar eens even op.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
We mogen niet te veel posten van Alex, omdat ie pas laat online komt. As if..
even een terrasje pakken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veeeeeeeeeeeeeel te veel heerlijke zon.. Ik VOEL dat ik om een uur of 3 de verleiding waarschijnlijk niet meer zal kunnen weerstaan...
Waarschijnlijk staat het voor 'Friese idioot' oidquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom trouwens, fridiot! Toch niet toevallig een Feyenoordfan hè, of zoek ik teveel achter het fr gedeelte van je naam? Beterschap ook..
Dat zit er dik in, zodra ik weet met wie en zo. Maar eigenlijk moet ik leren. Echt heel erg hard. Al is het een hertentamen. En pas op 25 juni.quote:
Eh, je studeerde toch Nederlands?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga nu iig weer even verder leren over de oh zo interessante, maar tevens oh zo ingewikkelde geschiedenis van Noord-Amerika. Ik ben bijna bij de heksenjachten in Salem.. En als ik nu niet ga mag ik helemaal niet meer naar buiten vandaag.
.
Oh dan is ie welkom.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat het voor 'Friese idioot' oid
Het is een bijvak, Vroeg-Amerikaanse Geschiedenis. Ik vind het stiekem geweldig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eh, je studeerde toch Nederlands?
Dit is meer mijn leerstof
Wat zeur je dan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is een bijvak, Vroeg-Amerikaanse Geschiedenis. Ik vind het stiekem geweldig.
als dat zo is, wat doe ik dan in hemelsnaam in dit topic?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat het voor 'Friese idioot' oid
Trouwens:quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]DaD mag wel een foto posten hoor.
Maar het is geen requirement.
De grootste idioten in dit topic zijn Fries.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:43 schreef fridiot het volgende:
[..]
als dat zo is, wat doe ik dan in hemelsnaam in dit topic?
neh mn initialen zijn FR, en mn nickname was voorheen 'fridge', en kheb dat gewoon gecombineerd met idiot
het is een hijquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh dan is ie welkom..
Is het een hij? Ben je een hij?
Heb ook op 26 juni en 4 juli tentamen, maar die paar uurtjes leren kun je wel missen denk ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, zodra ik weet met wie en zo. Maar eigenlijk moet ik leren. Echt heel erg hard. Al is het een hertentamen. En pas op 25 juni.
stiekem woonde ik tot 4 jaar geleden ook overal en nergens in friesland, ik ben importquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
De grootste idioten in dit topic zijn Fries..
Ja joh, ga me even over zitten halen om niet te gaan leren. Ik ga nu echt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb ook op 26 juni en 4 juli tentamen, maar die paar uurtjes leren kun je wel missen denk ik.
Ehm ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De grootste idioten in dit topic zijn Fries..
Je voornaam deed al iets vermoeden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:46 schreef fridiot het volgende:
[..]
stiekem woonde ik tot 4 jaar geleden ook overal en nergens in friesland, ik ben import
was mijn poging tot aandacht krijgen dan zó doorzichtig?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi Viking, voor je weet gaat zeggen dat iedereen je negeert..
.
Ik ben idd bezig je over te halen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja joh, ga me even over zitten halen om niet te gaan leren. Ik ga nu echt..
mn achternaam al helemaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je voornaam deed al iets vermoeden.![]()
Hoi !!quote:
Gefeliciteerd !quote:
Ik zal voor je duimenquote:
Done that, na het tentamen, uurtje zonnen op schoolquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef Grulez het volgende:
Zo de zon maar even een bezoekje brengen.
quote:
En hij was best leuk!/spontaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
, maak dan een leuke. Ik heb net m'n huisgenoot allemaal foto's laten knippen
.
ik ben vrolijk, want ik heb mooie kleren, het is mooi weer, ben in een goede bui, voel me goed over mezelf etc. Daar krijg je een leuke serie foto's van. Ging nog nét niet uit de klerenquote:
hallo achterbuurquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:05 schreef S-Two het volgende:
Hoi.
Kloptquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:06 schreef fridiot het volgende:
[..]
hallo achterbuur(volgens het kaartje althans
)
Geen ideequote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Hoi @ iedereen die hoi heeft gezegd.
Damn, wat doe ik binnen met dit mooie weer. Neem ik een middagje vrij, ga ik zitten Fokken.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:12 schreef fridiot het volgende:
vlakbij t spoortegenover de groenteboer ongeveer.
Ah ok, das wel dichtbij.. ik woon op verzetsstrijderslaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:12 schreef fridiot het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:12 schreef fridiot het volgende:
Jammerquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben vrolijk, want ik heb mooie kleren, het is mooi weer, ben in een goede bui, voel me goed over mezelf etc. Daar krijg je een leuke serie foto's van. Ging nog nét niet uit de kleren.
Was jij niet die ene die wel es langs mijn school fietste?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:14 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ah ok, das wel dichtbij.. ik woon op verzetsstrijderslaan
de super is aan de andere kant van t spoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Dat spoor bij het AC ong? Dat je dan over het spoor zo gaat
even rechtdoor en dan
bij die stoplichten, links
net iets voorbij de Super
?
quote:
Augustinus Collegequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:16 schreef fridiot het volgende:
de super is aan de andere kant van t spoorwat is AC trouwens?
hehe ja das waarquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Augustinus College
Ja maar dr zijn daar in de buurt zoveel sporen.
Klopt. Ik ga alleen de laatste tijd niet meer zoveel naar collegequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Was jij niet die ene die wel es langs mijn school fietste?![]()
Ik gister ook even, met dit weer en die drukte heb ik echt geen zin kleren te passen.. ga wel een keer 's ochtends om 9.00 ofso, is het veel minder drukquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doemanie, ik was er rond het middaguur en het was stervensheet.
Ik neem dingen vaak gewoon mee, en dan pas ik thuis wel. Veel relaxter.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:20 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik gister ook even, met dit weer en die drukte heb ik echt geen zin kleren te passen.. ga wel een keer 's ochtends om 9.00 ofso, is het veel minder druk.
Ik hoor hem ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoor de zon gewoon roepen: DaD, ik heb je nooooooooooodiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!
Dank jequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, misschien klinkt het stom, maar volgens mij ben jij best veel afgevallen of niet?Wat zie je er goed uit!
very true, ik heb ook 100% gronings bloed. Mn ouders zijn van Groningen naar Friesland verhuisd vlak voor mn geboortequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en het hebben van een Friese voornaam zegt soms niets hoor... Do2 heeft zo'n beetje de meest Friese naam die ik ooit heb gehoord, en die is toch echt volbloed Brabander.
De materie is zeker interessant, het kutte is dat ik niet toegelaten werd tot de werkcolleges en ik de eerste keer dat ik het tentamen maakte toch het idee had best veel te hebben gemist. Vandaar dat ik 'm toen niet heb gehaald ook, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:58 schreef Tangarine het volgende:
@ DaD: leuk vak he? Heb hem ook gedaan toen ik American Studies studeerde
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je. Word er helemaal verlegen van, haha. Meestal krijg ik de complimentjes van mensen die weten dat ik aan het afvallen ben en dan verdenk ik ze er soms toch een beetje van dat ze zeggen dat ze het goed kunnen zien, omdat ik dat graag wil horen (al zie ik ze er helemaal niet voor aan dat te doen).
ik ben inderdaad 10 kilo kwijtgeraakt het afgelopen jaar en nu gaat het iets langzamer, maar ik wil er nog zeker 5 kilo af hebben. We zullen zien
. Ben al heel happy met het resultaat tot nu toe
.
Waarom heb jij eigenlijk geen FoBoquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:28 schreef fridiot het volgende:
[..]
very true, ik heb ook 100% gronings bloed. Mn ouders zijn van Groningen naar Friesland verhuisd vlak voor mn geboorteop verjaardagen is het dus altijd geknauw
Nou, ik zeg het iig niet omdat ik weet dat je het wilt horen, maar gewoon omdat ik het vind! Heb echt bewondering voor mensen die zoiets doen; veel afvallen, stoppen met roken, anything. Waarschijnlijk omdat ik zelf ook abslouut geen discipline heb.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je. Word er helemaal verlegen van, haha. Meestal krijg ik de complimentjes van mensen die weten dat ik aan het afvallen ben en dan verdenk ik ze er soms toch een beetje van dat ze zeggen dat ze het goed kunnen zien, omdat ik dat graag wil horen (al zie ik ze er helemaal niet voor aan dat te doen).
ik ben inderdaad 10 kilo kwijtgeraakt het afgelopen jaar en nu gaat het iets langzamer, maar ik wil er nog zeker 5 kilo af hebben. We zullen zien
. Ben al heel happy met het resultaat tot nu toe
.
shirtjes passen is nog wel te doen, maar ik moest tot 3 keer toe ofzo m'n schoenen uit, spijkerbroek uit etc. Bleh. En bij H&M is het altijd zo druk joh. Zit ik bij een rekje shirtjes te kijken, zit iemand anders aan dat rek te draaien enzo en je kunt er amper je kont kerenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:20 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik gister ook even, met dit weer en die drukte heb ik echt geen zin kleren te passen.. ga wel een keer 's ochtends om 9.00 ofso, is het veel minder druk.
I dunnoquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen FoBo!
Nee, ik weet wel dat jij oprecht bent, want jij wist helemaal niet dat ik aan het afvallen benquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik zeg het iig niet omdat ik weet dat je het wilt horen, maar gewoon omdat ik het vind! Heb echt bewondering voor mensen die zoiets doen; veel afvallen, stoppen met roken, anything. Waarschijnlijk omdat ik zelf ook abslouut geen discipline heb..
Lol. Dat is schuin tegen over het alfa. Daar werk ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Augustinus College
Ja maar dr zijn daar in de buurt zoveel sporen.
De vraag om een fotoboek is nog vrij onschuldig. Een foto in je zwembroek/bikini/geheel naakt is hier de laatste dagen gebruikelijker.quote:
quote:
liegbeest!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De vraag om een fotoboek is nog vrij onschuldig. Een foto geheel naakt is hier de laatste dagen gebruikelijker.
blergh. hate that.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag ik even?
Dit mag toch wel geplaats op fok! of mag zoiets niet?![]()
![]()
http://www.stieren.net/index.php?id=303
Moet je ook niet doen natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:40 schreef fridiot het volgende:
[..]
blergh. hate that.
Ik ben al een aantal keer op vakantie geweest naar spanje maar ga uit principe nooit naar dit soort dingen, horrible.
Vandaagquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:43 schreef freecell het volgende:
Ok, mini- terrasmeet
Wanneer?
17.00
Waar
Het terrasje aan de buitenkant van winkelcentrum paddepoel, aan de zonnelaan, ongeveer in het midden. Voor café de gallerij (het enige terrasje dus)
Wie?
- Freecell
- Wiets
Ah net te laat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:43 schreef freecell het volgende:
Ok, mini- terrasmeet
Wanneer?
17.00
Waar
Het terrasje aan de buitenkant van winkelcentrum paddepoel, aan de zonnelaan, ongeveer in het midden. Voor café de gallerij (het enige terrasje dus)
Wie?
- Freecell
- Wiets
?? heb ik wat gemist?quote:
Zelfs mijn moeder roept, wordt je niet te dik? Toen ik zo oud was als jij was ik veel lichter (waarbij ze voor het gemak even vergeet dat ze ook kleiner is)quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Voordat ik echt dik werd, zeg maar, woog ik iets van 70 kg en dat vond ik toen enorm veel
. Man, ik ben blij als ik dat weer weet te bereiken zeg, dan hoor je me nooit meer klagen
. Dus achteraf had ik liever dat ik toen zo verstandig was geweest om in ieder geval niet zwaarder te worden. Maar het boeide me gewoon niet, zelfs niet toen ik 80 woog. Mijn zwaarste gewicht was 86 en toen had ik toch wel zoiets van: Hm, dit vind ik niet leuk meer. Zeker niet als je familie steeds zegt dat je echt wat moet afvallen en je gewoon niet meer lekker in je vel zit
.
Lijkt wel alsof ik hier in m'n dagboek aan het schrijven ben.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag ik even?
Dit mag toch wel geplaats op fok! of mag zoiets niet?![]()
![]()
http://www.stieren.net/index.php?id=303
Hoe lang ben je dan? Want jij bent écht niet dik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:48 schreef maok het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder roept, wordt je niet te dik? Toen ik zo oud was als jij was ik veel lichter (waarbij ze voor het gemak even vergeet dat ze ook kleiner is)
En dan weeg ik nog geen 60 kg![]()
Maar op de foto zie je er niet als meer dan 70 kg uit eigenlijk (niet dat je hier nou je echte gewicht hoeft te plaatsen hoor)
zitten jullie er tegen 6 uur nog denk je? Dan kom ik ook even langs, welke straat is de zonnelaan ook al weer?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:43 schreef freecell het volgende:
Ok, mini- terrasmeet
Wanneer?
17.00
Waar
Wie?
- Freecell
- Wiets
Je ziet maar 1 plaatje, ik kan je anders ook mn email sturenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
?? heb ik wat gemist?
en @ Chipszak. : vind je het erg als ik niet klik? Ik kan er niet zo goed tegen namelijk .
Watquote:
Nee dat weet ik ook wel, ik vind mezelf prima zo. Mijn moeder overdrijft een beetje (zelf werd ze zwaarder nadat ik en mijn broertje geboren waren). Al ik af zou vallen wordt ik echt te licht.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan? Want jij bent écht niet dik..
op de één of andere manier oog ik wel slanker dan ik feitelijk ben idd. En ik ben 75-76 kg, dat wil ik best zeggen hierquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:48 schreef maok het volgende:
Maar op de foto zie je er niet als meer dan 70 kg uit eigenlijk (niet dat je hier nou je echte gewicht hoeft te plaatsen hoor)
Ik heb gekliktquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je ziet maar 1 plaatje, ik kan je anders ook mn email sturen, met alleen een stukje tekst, of alleen de link naar de spaanse petitie (+uitleg waar je wát moet invullen
) .
Mijn moeder roept juist alleen maar: "Je moet meer eten! Eet je wel genoeg? Kook je wel elke avond voor jezelf? Eet je genoeg brood? JE MOET MEER ETEN!"quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:52 schreef maok het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook wel, ik vind mezelf prima zo. Mijn moeder overdrijft een beetje (zelf werd ze zwaarder nadat ik en mijn broertje geboren waren). Al ik af zou vallen wordt ik echt te licht.
Ik ben 1,70
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geklikt. Gelukkig valt het nog wel mee (vergeleken met andere dierenmishandelingsfoto's die ik gezien heb).
Zal het invullen.
Ik wil wel, zo maar even mn moeder bellen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:57 schreef freecell het volgende:
@ Chipszak: het winkelcentrum is heel makkelijk te vinden, en dan gewoon een rondje er om heen fietsen, dan vind je ons wel(of wij jou)
@ Maok: De zonnelaan is die met de gallerij erlangs en een fietspad er voor. Of we er om 1800 nog zitten weet ik niet, ligt eraan of het leuk is. Maar ik heb wel mn foon mee.
Dus:
MEEEET!
Wie gaat er mee?
je hoeft mij niet zo nodig mee te hebben zeker?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:57 schreef freecell het volgende:
@ Chipszak: het winkelcentrum is heel makkelijk te vinden, en dan gewoon een rondje er om heen fietsen, dan vind je ons wel(of wij jou)
@ Maok: De zonnelaan is die met de gallerij erlangs en een fietspad er voor. Of we er om 1800 nog zitten weet ik niet, ligt eraan of het leuk is. Maar ik heb wel mn foon mee.
Dus:
MEEEET!
Wie gaat er mee?
Tofquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil wel, zo maar even mn moeder bellen.![]()
juist welquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hoeft mij niet zo nodig mee te hebben zeker?.
scholiertjes die toestemming aan hun moeder moeten vragenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik mag.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:04 schreef freecell het volgende:
[..]
juist wel
Ben best benieuwd naar die persoon achter de Viking
Ik bel wel even als ik bijna in Grun terug ben, als je niets hoort komt dat omdat ik m'n handsfree systeem nog niet helemaal goed snap.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:57 schreef freecell het volgende:
Dus:
MEEEET!
Wie gaat er mee?
Neuh, gewoon tzalen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:05 schreef maok het volgende:
[..]
Ik bel wel even als ik bijna in Grun terug ben, als je niets hoort komt dat omdat ik m'n handsfree systeem nog niet helemaal goed snap.![]()
Moet je daar eigenlijk parkeren met een parkeerschijf?
Op de parkeerplaats van paddepoel mag je een bepaalde tijd gratis parkeren en daarna een kaartje kopen. (of een rondje rijden en nog een keer gratisquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:05 schreef maok het volgende:
[..]
Ik bel wel even als ik bijna in Grun terug ben, als je niets hoort komt dat omdat ik m'n handsfree systeem nog niet helemaal goed snap.![]()
Moet je daar eigenlijk parkeren met een parkeerschijf?
Ohja, is ook zo, maar alleen op de grote parkeerplaats.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:07 schreef maok het volgende:
[..]
Een bepaalde tijd is het toch gratis ofzo?
Ik kan nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie nodig Alexxxxx uit?
3 mensen is niets !
Kan Tara ook niet komen?
Mwa, ik heb nog steeds het idee dat ik je ergens van ken en wil gewoon weten waarvanquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..], dan blijkt dat viking helemaal niet zo'n agressief kind is als ze lijkt op fok
. Jaja, ik kom ook nog wel een keer, hoor, maar vanmiddag nog even niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |