quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zijn maar mensen allemaal!
(al heb ik een dusdanig slecht gevoel voor humor dat ik het me soms afvraag van mezelf)
(herstel: een gevoel voor slechte humorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga 1 dezer dagen eens knutselen met al de moie fotos'die er zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:04 schreef Viking84 het volgende:
OP volgtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaag. Vooral omdat we het grootste stad-thread zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ga 1 dezer dagen eens knutselen met al de moie fotos'die er zijn.
Moet vast een mooiere op kunnen komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oeh! een bbq!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:03 schreef Grulez het volgende:
Ik kom niet, heb een bbq...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:06 schreef fridiot het volgende:
[..]
oeh! een bbq!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met gratis bier?!!??!?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:06 schreef KlappernootatWork het volgende:
is er gratis bier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wiki snapt het wel, alleen jij snapt Wiki niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:09 schreef Viking84 het volgende:
Die grote foto mist nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., maar ik heb gewoon die van de vorige OP gekopieerd en deel 62 aan de lijst toegevoegd. Snapte Wiki nietJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja op de bbq wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
Met gratis bier?!!??!?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dan nog kan ik niet. En bier drink ik zelden. Helemaal niet als ik moet rijden.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mag jij rijden drink ik het bier wel op..quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
Met gratis bier?!!??!?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dan nog kan ik niet. En bier drink ik zelden. Helemaal niet als ik moet rijden.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehe, ik ben toch veel te druk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Zo nu issie goed.
En @ Sebasser:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ja we gaan meeten ja en we willen jou niet mee hebbenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*kras kras*quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, ik ben toch veel te druk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is dat de laatste tijd tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
laatst vroeg ik ook al zo van hoe was het zwemmen? en dan opeens krijg ik zo van Jaaa, ben je al te laat voor blaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en nu doe jij ook al zo gemeen gewoonJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik ga mezelf wel snijden ofzo, ik ga nu heel erg emotioneel worden hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik kan dit allemaal niet meer aanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je weet niet wie Wiets is?quote:wie?
Freecell
Wiets (wie dat ook mag zijn)
zoep'nquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:14 schreef Sebasser het volgende:
Nee, maar, wat gaan jullie doen dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, ik ben toch veel te druk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is dat de laatste tijd tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
laatst vroeg ik ook al zo van hoe was het zwemmen? en dan opeens krijg ik zo van Jaaa, ben je al te laat voor blaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en nu doe jij ook al zo gemeen gewoonJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik ga mezelf wel snijden ofzo, ik ga nu heel erg emotioneel worden hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik kan dit allemaal niet meer aanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarna uit je klas?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:11 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja op de bbq wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.6 euri bbq + bier.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En daarna uit me klas.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lol.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
mag jij rijden drink ik het bier wel op..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:14 schreef Wiets het volgende:
Ik hoorde van Freecell dat ik me moet voorstellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nouja, ik ben dus Wiets. Mijn hobby is Groningen meets bezoeken, al jaren. Mijn favoriete Groninger is Opa. Tararaboemdijee en Freecell zijn mn buren, zo ongeveer.
Ik ben niet zo groot, en blond. Ik studeer in de stad en ik woon vlakbij dat foute paddepoelterrasje. Alcohol kost daar niets en er komen vooral bejaarden, en oerstadjers.
Ohja, er is ook een fotoboek.
Ja, nu praat je wel makkelijk he.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*kras kras*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Als je mee wilt, mag je mee hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop