Hope not! Als vanmiddag de stroom uitvalt ga ik wel flippen denk ik ;bquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Voorspellende dromen heb je hopelijk nooit?
Over 2 minuten niet meer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Inderdaad zeg, in het fotoboek staat een foto van mij in zwembroek (wel met T-shirt aan) en freecell in bikini (wel met rok aan)
Leuke foto joh!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Over 2 minuten niet meer!
Dat was zeker 5 kilo geleden! Dus: doe eens weghalen?
Ga je een FoBo maken met daarin 'belastende' foto's van hem uit de slaapkamer?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij weigert hem ook weg te halen.
Ik ga ff wraak nemen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ga je een FoBo maken met daarin 'belastende' foto's van hem uit de slaapkamer?![]()
1, gelukkig maarquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]![]()
1, volgens mij zijn die er niet
2, al waren die er, wat zou er belastend zijn?
quote:
Ik kan bij je rokje inkijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:11 schreef maok het volgende:
[..]
![]()
Ik sta er ook op op de achtergrond geloof ik, ik herken me aan mijn horloge, maar wat heb ik aan?
edit, ik zie het al maar volgens mij zijn de kleuren wat vreemd
op wie ben je nou wraak aan t nemen eigk? ;bquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan bij je rokje inkijken
Leuke man heb ik hè?![]()
![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:19 schreef fridiot het volgende:
[..]
op wie ben je nou wraak aan t nemen eigk? ;b
Hmmhmm! ik denk dat ik ondanks mijn ziek zijn toch straks effe op het balkon ga zonnenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veeeeeeeeeeeeeel te veel heerlijke zon.. Ik VOEL dat ik om een uur of 3 de verleiding waarschijnlijk niet meer zal kunnen weerstaan...
Dan voeren we het tempo nog maar eens even op.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
We mogen niet te veel posten van Alex, omdat ie pas laat online komt. As if..
even een terrasje pakken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veeeeeeeeeeeeeel te veel heerlijke zon.. Ik VOEL dat ik om een uur of 3 de verleiding waarschijnlijk niet meer zal kunnen weerstaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |