Ik heb al eens compleet naakt op fok gestaan hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, ik was het naaktst geloof ikWie van de dames gaat me overtreffen?
ja, en dat heb ik gemistquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al eens compleet naakt op fok gestaan hoor..
Wat die naakte met krabpaal voor de deur persoon zegt.quote:
Heb je dat gemist? Ik weet zelfs nog de datum. 2 oktober.quote:
oh, toen had ik nog een relatie, alle 2 oktobers sinds jij lid bent op fok, toen moecht ik niet in S&G kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je dat gemist? Ik weet zelfs nog de datum. 2 oktober..
Nu je het zegt ja, verdomd mooi kleurtje!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef Renesite het volgende:
Oh!!! Mijn chocoladekleur muur komt nu ook mooi uit!
Kundig hij de gamma uitgezocht, het was ff ruzie hebben, veel verschillende kleuren door elkaar, maar dit werd hetquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, verdomd mooi kleurtje!
Neh.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of zal ik die foto nog even posten?
Gaarnequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aan jou de keuzequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met wat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
En heb ik ook nog eens heel slechte associaties bij die foto.
Wil je het lange verhaal, of de korte versie?quote:
Kort dan maar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je het lange verhaal, of de korte versie?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Middellang dan maar.
Ik kwam er op de avond van 1 oktober achter, viavia, dat mijn ex toen iets met een ander had. We waren officieel uit elkaar, maar we deden nog alle vriendje-vriendinnetje-dingen. Dus ik voelde me vrij kut, heb driekwart fles Malibu opgezopen, hysterisch liggen huilen op de badkamervloer met de douche heel heet aan en alles dicht, en die foto gepost. En toen was HIJ de volgende dag fucking kwaad op MIJ, omdat ik mijn tieten op fok had gezet. Dat hij een ander neukte deed er niet toe, ik was slehecht.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Middellang dan maar.
Ik kwam er op de avond van 1 oktober achter, viavia, dat mijn ex toen iets met een ander had. We waren officieel uit elkaar, maar we deden nog alle vriendje-vriendinnetje-dingen. Dus ik voelde me vrij kut, heb driekwart fles Malibu opgezopen, hysterisch liggen huilen op de badkamervloer met de douche heel heet aan en alles dicht, en die foto gepost. En toen was HIJ de volgende dag fucking kwaad op MIJ, omdat ik mijn tieten op fok had gezet. Dat hij een ander neukte deed er niet toe, ik was slehecht.
Dat je die foto hebt gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar niet van?
Die had ik al eens eerder gemaakt, en toen gepost.quote:
Je leest gewoon te langzaamquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:56 schreef robertoo het volgende:
die topics gaan echt veel te snel.
Een nieuwe dag is aangebroken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef Renesite het volgende:
eenovertwaalf
Tijd om de laptop dicht te flikkerenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een nieuwe dag is aangebroken.
Welkom hier.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:20 schreef fridiot het volgende:
wauw, een topic speciaal voor groningenmet.. een best wel serieus onderwerp net..
oh well, first timer hier en nog niet zo lang op het forum.. dusse.. moi
en de nachtelijke goederentrein komt net langs rijden
Je staat in je zwembroek in je FoBo, weliswaar met T-shirt aan maar toch. En volgens mij ontdek ik op die zelfde foto je vrouw in bikiniquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn zwembroek ligt ergens ver weg gestopt. Dus geen foto van mij. Die houden jullie nog te goed.
En mijn vrouw is te sexy voor een bikini-foto, niet goed voor de jongere mannelijke lezers hier
Succes! Ik sms niet, dus het MOET goedkomen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zal me zo richting Zernike begeven. Tentamen maken.
Geen ideequote:Op donderdag 7 juni 2007 08:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Wat heb ik gedaaaaaan gister in m'n halflabiele bui?. Whehe.
Valt wel mee toch?!quote:
Good luck!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:22 schreef Tangarine het volgende:
vandaag shoppen voor nieuwe zwembroek! (owja, en studeren voor tentamen morgen)
wil: ja, tijd: neequote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer dat ik enorm blut ben, anders had ik nu hier geroepen: WIE WIL ER TERRASJE DOEN MET MIJ ROND 4 UUR?
Van mij hoeft dat niet, doe de achterkant maar, die mag bij sommige mannen ook wel wat gelift wordenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meen je dat nou? Zoveel mannen die niet durfen te gaan zwemmen met gevaar op een stijve, en anderen laten de boel juist omhoog drukken?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Verplicht een foto in zwemkledij of minder of anders mag je hier niet meer posten?
Tenzij je erg lelijk bent, als je geen foto post, weten we dat ook meteenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Verplicht een foto in zwemkledij of minder of anders mag je hier niet meer posten?
volgens mij heb jij wat gemist, zij mag gewoon legaal posten hier.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]DaD mag wel een foto posten hoor.
Maar het is geen requirement.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:40 schreef maok het volgende:
[..]
volgens mij heb jij wat gemist, zij mag gewoon legaal posten hier.
MC?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
ben inmiddels alweer terug van zernike. Geen idee eigenlijk hoe goed het gegaan is. Vind het met MC tentamens namelijk lastig in te schatten.
Wel als we ons hier aan gaan houden:quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]kan je ook illegaal foto's posten dan?!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Idd multiple choice.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
MC?!
Multiple Choice... ?
Damn, best lang geleden dat ik school had
Dank daarvoor.quote:* Jo0Lz duimt.
Paterswoldseweg ^^ mag ik wel blijven zonder een zwembroek foto te plaatsen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welkom hier.
Waar woon je dan precies in Groningen?
Ga daar voorlopig maar vanuit danquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:39 schreef maok het volgende:
[..]
Tenzij je erg lelijk bent, als je geen foto post, weten we dat ook meteen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:08 schreef fridiot het volgende:
thanks!
ik had net zooo'n rare droom! Alle stroom viel uit en er werd gezegd dat er nog een week tot het einde van de wereld was, en ik had net een blauwe ballon van anderhalve meter gekocht
Ik droom altijd t raarst als ik ziek ben op de een of andere manier.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:18 schreef maok het volgende:
[..]
Je staat in je zwembroek in je FoBo, weliswaar met T-shirt aan maar toch. En volgens mij ontdek ik op die zelfde foto je vrouw in bikini![]()
Maar we wachten je nieuwe foto af.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |