Ik heb al eens compleet naakt op fok gestaan hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, ik was het naaktst geloof ikWie van de dames gaat me overtreffen?
ja, en dat heb ik gemistquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al eens compleet naakt op fok gestaan hoor..
Wat die naakte met krabpaal voor de deur persoon zegt.quote:
Heb je dat gemist? Ik weet zelfs nog de datum. 2 oktober.quote:
oh, toen had ik nog een relatie, alle 2 oktobers sinds jij lid bent op fok, toen moecht ik niet in S&G kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je dat gemist? Ik weet zelfs nog de datum. 2 oktober..
Nu je het zegt ja, verdomd mooi kleurtje!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef Renesite het volgende:
Oh!!! Mijn chocoladekleur muur komt nu ook mooi uit!
Kundig hij de gamma uitgezocht, het was ff ruzie hebben, veel verschillende kleuren door elkaar, maar dit werd hetquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, verdomd mooi kleurtje!
Neh.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of zal ik die foto nog even posten?
Gaarnequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aan jou de keuzequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met wat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
En heb ik ook nog eens heel slechte associaties bij die foto.
Wil je het lange verhaal, of de korte versie?quote:
Kort dan maar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je het lange verhaal, of de korte versie?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Middellang dan maar.
Ik kwam er op de avond van 1 oktober achter, viavia, dat mijn ex toen iets met een ander had. We waren officieel uit elkaar, maar we deden nog alle vriendje-vriendinnetje-dingen. Dus ik voelde me vrij kut, heb driekwart fles Malibu opgezopen, hysterisch liggen huilen op de badkamervloer met de douche heel heet aan en alles dicht, en die foto gepost. En toen was HIJ de volgende dag fucking kwaad op MIJ, omdat ik mijn tieten op fok had gezet. Dat hij een ander neukte deed er niet toe, ik was slehecht.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Middellang dan maar.
Ik kwam er op de avond van 1 oktober achter, viavia, dat mijn ex toen iets met een ander had. We waren officieel uit elkaar, maar we deden nog alle vriendje-vriendinnetje-dingen. Dus ik voelde me vrij kut, heb driekwart fles Malibu opgezopen, hysterisch liggen huilen op de badkamervloer met de douche heel heet aan en alles dicht, en die foto gepost. En toen was HIJ de volgende dag fucking kwaad op MIJ, omdat ik mijn tieten op fok had gezet. Dat hij een ander neukte deed er niet toe, ik was slehecht.
Dat je die foto hebt gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar niet van?
Die had ik al eens eerder gemaakt, en toen gepost.quote:
Je leest gewoon te langzaamquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:56 schreef robertoo het volgende:
die topics gaan echt veel te snel.
Een nieuwe dag is aangebroken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef Renesite het volgende:
eenovertwaalf
Tijd om de laptop dicht te flikkerenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een nieuwe dag is aangebroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |