Waarschijnlijk staat het voor 'Friese idioot' oidquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom trouwens, fridiot! Toch niet toevallig een Feyenoordfan hè, of zoek ik teveel achter het fr gedeelte van je naam? Beterschap ook..
Dat zit er dik in, zodra ik weet met wie en zo. Maar eigenlijk moet ik leren. Echt heel erg hard. Al is het een hertentamen. En pas op 25 juni.quote:
Eh, je studeerde toch Nederlands?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga nu iig weer even verder leren over de oh zo interessante, maar tevens oh zo ingewikkelde geschiedenis van Noord-Amerika. Ik ben bijna bij de heksenjachten in Salem.. En als ik nu niet ga mag ik helemaal niet meer naar buiten vandaag.
.
Oh dan is ie welkom.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat het voor 'Friese idioot' oid
Het is een bijvak, Vroeg-Amerikaanse Geschiedenis. Ik vind het stiekem geweldig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eh, je studeerde toch Nederlands?
Dit is meer mijn leerstof
Wat zeur je dan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is een bijvak, Vroeg-Amerikaanse Geschiedenis. Ik vind het stiekem geweldig.
als dat zo is, wat doe ik dan in hemelsnaam in dit topic?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat het voor 'Friese idioot' oid
Trouwens:quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]DaD mag wel een foto posten hoor.
Maar het is geen requirement.
De grootste idioten in dit topic zijn Fries.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:43 schreef fridiot het volgende:
[..]
als dat zo is, wat doe ik dan in hemelsnaam in dit topic?
neh mn initialen zijn FR, en mn nickname was voorheen 'fridge', en kheb dat gewoon gecombineerd met idiot
het is een hijquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh dan is ie welkom..
Is het een hij? Ben je een hij?
Heb ook op 26 juni en 4 juli tentamen, maar die paar uurtjes leren kun je wel missen denk ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, zodra ik weet met wie en zo. Maar eigenlijk moet ik leren. Echt heel erg hard. Al is het een hertentamen. En pas op 25 juni.
stiekem woonde ik tot 4 jaar geleden ook overal en nergens in friesland, ik ben importquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
De grootste idioten in dit topic zijn Fries..
Ja joh, ga me even over zitten halen om niet te gaan leren. Ik ga nu echt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb ook op 26 juni en 4 juli tentamen, maar die paar uurtjes leren kun je wel missen denk ik.
Ehm ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De grootste idioten in dit topic zijn Fries..
Je voornaam deed al iets vermoeden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:46 schreef fridiot het volgende:
[..]
stiekem woonde ik tot 4 jaar geleden ook overal en nergens in friesland, ik ben import
was mijn poging tot aandacht krijgen dan zó doorzichtig?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi Viking, voor je weet gaat zeggen dat iedereen je negeert..
.
Ik ben idd bezig je over te halen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja joh, ga me even over zitten halen om niet te gaan leren. Ik ga nu echt..
mn achternaam al helemaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je voornaam deed al iets vermoeden.![]()
Hoi !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |