Winnaar van henin-jankovic wint het toernooiquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:09 schreef Ambrosius het volgende:
Toch geen verkeerde halve finales, zowel bij de mannen als bij de vrouwen niet.
Morgen 14:00: Sharapova - Ivanovic
Daarna: Henin - Jankovic
Vrijdag 13:00: Federer - Davydenko
Djokovic - Nadal
En gaat Nadal nog verder naast zijn schoenen lopen....quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:44 schreef Ambrosius het volgende:
En 4-0, matige pot, maar ik had eigenlijk ook geen spanning verwacht.
GP van Canada is idd meestal wel één van de leukere van het jaarquote:
Die optocht van 1 miljard+quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
GP van Canada is idd meestal wel één van de leukere van het jaar
Ik vraag me af of zondag wel leuk gaat worden. Het hele tournooi worden Nadal en Federer niet echt getest, maar Federer speelt toch niet echt super (heb alleen lang niet alles gezien). Hopelijk krijgt Federer wat meer motivatie om beter te spelen wanneer Nadal tegenover hem staat. Anders is echt het hele tournooi saai...quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:55 schreef Dos37 het volgende:
Geniaal. Heb nou al zin aan zondag
Tegen Robredo speelde hij best aardig...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:05 schreef Vaud het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zondag wel leuk gaat worden. Het hele tournooi worden Nadal en Federer niet echt getest, maar Federer speelt toch niet echt super (heb alleen lang niet alles gezien). Hopelijk krijgt Federer wat meer motivatie om beter te spelen wanneer Nadal tegenover hem staat. Anders is echt het hele tournooi saai...
Ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:10 schreef don-diablo het volgende:
Zondag is de finale toch?
Hopelijk houdt hij die vorm dan vast, maar als hij speelt zoals in set 2 dan vliegt hij er zo afquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, in die laatste twee sets speelde hij gewoon op z'n best.
Federer speelt zeker wel goed. De 1e drie wedstrijden simpel met goed tennis gewonnen. Tegen youzhny was het wat minder, maar nog steeds ruim genoeg. Tegen Robredo de 1e set geen enkel probleem gehad, goed hij werd een keer gebroken maar nooit was er het gevoel dat hij hem zou verliezen. Bij mij niet iig. Oké, de 2e set was dramatisch, maar de 3e en 4e waren magistraal.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:05 schreef Vaud het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zondag wel leuk gaat worden. Het hele tournooi worden Nadal en Federer niet echt getest, maar Federer speelt toch niet echt super (heb alleen lang niet alles gezien). Hopelijk krijgt Federer wat meer motivatie om beter te spelen wanneer Nadal tegenover hem staat. Anders is echt het hele tournooi saai...
Maar toch werd hij zelfs in de 4e set volgens mij een keer gebroken? Maar ja, misschien ben ik gewoon te pessimistisch (komt waarschijnijk door al die saaie wedstrijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer speelt zeker wel goed. De 1e drie wedstrijden simpel met goed tennis gewonnen. Tegen youzhny was het wat minder, maar nog steeds ruim genoeg. Tegen Robredo de 1e set geen enkel probleem gehad, goed hij werd een keer gebroken maar nooit was er het gevoel dat hij hem zou verliezen. Bij mij niet iig. Oké, de 2e set was dramatisch, maar de 3e en 4e waren magistraal.
Ik vind hem een beetje arrogant overkomen eigenlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
@ Litton-Lane: Nadal naast zijn schoenen lopen? Ik vind hem altijd erg bescheiden.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje arrogant overkomen eigenlijk![]()
imho
hhhm kut.. komt me niet echt goed uit.. Hopelijk gaan we snel weg uit A'dam want ik wil tennis zien!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
@ don-diablo: de herenfinale begint om 15.00 uur.
Ja, vind ik helemaal geen gek idee. Vraag me af of de dominantie van 2 tennissers ooit zo groot is geweest als die van Federer en Nadal nu. Is ook alweer even geleden dat een grandslamtoernooi niet door een van onze vrienden werd gewonnen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:15 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik stel voor om de komende tijd Fed en Nadal een bye te geven tot in de finale. Wat is de laatste keer geweest dat de top 2 zo dominant was, gedurende een paar jaar?
Echt waar?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:49 schreef Tim86 het volgende:
ik heb een voorgevoel over Davydonkey vrijdag...die gaat de finale halen
Had je gedacht dat Moya van plan was om tegenstand te biedenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:55 schreef Bruce117 het volgende:
GSM Nadal.
Hij is tot nu toe gewoon te sterk.
en ook van Davy in de finalequote:Op woensdag 6 juni 2007 18:31 schreef Chriz2k het volgende:
Djokovic wint van Nadal.
ik heb Davy nog nooit zo goed zien spelen als tegen Canas..natuurlijk heeft Federer veel meer wapens dan de Argentijn maar die Rus dicteerde werkelijk elke rally met slagen die ook tegen een Federer effectief zijn. Zijn forehand is ongelooflijk en doordat hij ze zo snel neemt hebben tegenstanders geen schijn van kans als Davy eenmaal het initiatief heeft..Hij speelt aanvallender dan normaal en maakt daardoor ook wat meer fouten maar zoals tegen Canas te zien was maakt dit met zijn huidige spel weinig tot niets uit..quote:
zullen we met referrals gaan strooien pierke?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:57 schreef PierreBetfair het volgende:
We geven hier gewoon gratis tips weg Timmers
Je weet hoeveel UE's hij sloeg tegen Canas? Ging richting de 70, dus zo geweldig was het allemaal niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb Davy nog nooit zo goed zien spelen als tegen Canas..
Als Federer top speelt, heeft ook Nadal op gravel daar niks tegenin te brengen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:12 schreef erkel het volgende:
Op gravel is Nadal gewoon oppermachtig, alleen Federer kan in de buurt komen als Nadal een slechte dag heeft en Federer zelf goed is (Hamburg). Ik denk dat Djokovic er in 3 sets afgaat. Eerste set een tiebreak en daarna soepeltjes met één break de sets binnen halen.
Het is niet alleen speltechnisch en conditioneel dat Nadal zijn tegenstanders sloopt, maar ook mentaal. Hij blijft maar gaan en brengt elke bal terug alsof zijn leven ervan afhangt. Dat zal Djokovic ook gaan beseffen en zal na de 1e set het bijltje er al voorzichtig bij gaan neerleggen.
Alleen als Nadal fysiek en mentaal niet top is, dan hebben andere spelers een kans, zoals Federer in Hamburg.
* pling...zet zijn glazen bol uit
Tuurlijk niet, Moya kon gewoon niet beter, hij heeft ook niet bepaald de moeilijkste route gehad naar de kwartfinale. Seppi, Brzezicki, Serra en Opa Bjorkmanquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
@ PierreBetFair: het lijkt me toch echt niet dat Moya die wedstrijd aan Nadal cadeau deed hoor. Misschien heeft Moya niks in de SF's te zoeken maar als hij van Nadal kan winnen kan hij misschien ook verder komen. Vergeet niet dat hij RG al een keer heeft gewonnen en Federer, Donkey en Djoko niet.
Lastig he spelers die jou niet bekoren in hun waarde laten!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Federer top speelt, heeft ook Nadal op gravel daar niks tegenin te brengen.
Tegen een top-Federer is zelfs de beste dope niet goed genoeg![]()
[..]
Tuurlijk niet, Moya kon gewoon niet beter, hij heeft ook niet bepaald de moeilijkste route gehad naar de kwartfinale. Seppi, Brzezicki, Serra en Opa Bjorkman![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Federer top speelt, heeft ook Nadal op gravel daar niks tegenin te brengen.
Tegen een top-Federer is zelfs de beste dope niet goed genoeg![]()
een belg, een big, een alien en een lekkerwijf jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:36 schreef pfaf het volgende:
Vandaag alleen de meisjes?
Sharapova een big?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:44 schreef mitt het volgende:
[..]
een belg, een big, een alien en een lekkerwijf ja
Waarom tennisen ze toch, ik kan zat andere, leukere manieren bedenken om een winnaar te bepalen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:13 schreef TomComCo het volgende:
Vanmiddag is voor mij om 2 uur iig de finale!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha dan wint Ivanovic bij mijquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom tennisen ze toch, ik kan zat andere, leukere manieren bedenken om een winnaar te bepalen.
Ben benieuwd hoe je reageert als Nadal gepakt wordt. Of je dan oprecht verbaasd reageert, of toch iets hebt van: 'Ik wist het.'quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:58 schreef leroytje het volgende:
[..]
Lastig he spelers die jou niet bekoren in hun waarde laten!![]()
Ach, de Spaanse justitie ontkende doodleuk dat er tennissers en voetballers (en Valverde) bij betrokken zijn, terwijl Fuentes letterlijk heeft gezegd dat dat wel zo is. Ook UCI-baas McQuaid heeft de hele zooi onder ogen gehad en zegt 'dat er ook veel tennissers op de dopinglijst stonden.' Er zijn al namen van Spaanse topatleten naar buiten gekomen, maar daar hoor je niemand meer over. Terwijl Manzano, de wielrenner, die de betrokkenen nog liever dood hadden dan dat hij zijn mond open zou doen nadat hij in elkaar zakte tijdens de koers na verkeerd bloed gekregen te hebben, die wel zijn bek opengetrokken heeft, heeft diverse topvoetballers bij Fuentes heeft gezien, maar uit angst voor bedreigingen en legers juristen durft hij de grote namen niet te noemen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:21 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik vind dat je toch wel wat voorzichtiger mag zijn om iemand van doping te beschuldigen op basis van een verre connectie en een uitspraak van Fuentes die zeer algemeen is.
En waag het niet om de link van die Spaanse lap tekst te posten met de meest belachelijke geruchten en aannames.![]()
Volgens mij was dat gisteren. Vandaag heeft ze 2 games weggegeven. Dat ze het goed doet is volgens mij erg zacht uitgedruktquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef borisz het volgende:
We hebben nog een nederlandse die het goed doet. Esther Vergeer rekent af met haar tegenstandster 6-0 6-0
Tuurlijk, ik kijk ook zo naar de sport zelf. Ik zat vorig jaar met open mond naar Landis te kijken, tijdens de koers vroeg ik me echt niet af wat hij daarvoor genomen zou moeten hebben. Achteraf ga je je wel vragen stellen, hoe kan dit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:17 schreef Piet_Veerman het volgende:
Mij hoor je de Argentijnen niet verdedigen hoor, ik begrijp niet hoe je daar bij komt. Ik vroeg mezelf nota bene in WoS af of Canas nog een kuurtje zou nemen voor Roland Garros. Als ze ook daadwerkelijk gepakt zijn, is het wat mij betreft over en sluiten. Tot die tijd geef ik ze het voordeel van de twijfel.
Noem het naief, maar ik kijk graag ontspannen naar sport zonder constant in de stress te schieten of die sporter misschien wel eens op een lijst kan voorkomen.
Er is dus nog hoop voor de sport, een gedopete sporter wint niet altijd van een schone.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:29 schreef wimderon het volgende:
Natuurlijk krijgt Nadal het voordeel van de twijfel, maarals hij dan een gedopete Puerta bijna kansloos van de baan tikt met hetzelde speltype, maar dan 5 tandjes beter, stel ik me toch vragen achteraf.
Anaquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:50 schreef TheGeneral het volgende:
En de break: *2-0
Ik snap wat je bedoelt, dit duurt mij ook te kortquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef Colplay het volgende:
Ik zie er niets van, maar het gaat hard. Wel jammer, ben altijd voor lange partijen met Sharapova. Zeker nu tegen Ivanovic. Nu hopen dat Ana zaterdag ook wint.
Ik ookquote:
neuh..quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ivanovic is bes wel leuk vind ik. Ze heeft een mooi gezicht en een lieve uitstraling. Maar ze is 1.86m. [insert teleurgestelde-cheerleadersmiley] Vindt niemand dat hier wat minder?
Mwa, ben zelf 1.91 dus kan wel. Ze mag niet langer zijn dan mij, das het belangrijkstequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ivanovic is bes wel leuk vind ik. Ze heeft een mooi gezicht en een lieve uitstraling. Maar ze is 1.86m. [insert teleurgestelde-cheerleadersmiley] Vindt niemand dat hier wat minder?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:33 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/NOS02.asp
Deze doet het wel
Graag gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
danku danku,
Helaas zonder geluid, maar toch danku
Dit heb ik ook, ben zelf alleen 1.70m...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Mwa, ben zelf 1.91 dus kan wel. Ze mag niet langer zijn dan mij, das het belangrijkste
Oef dan valt er wel wat wegquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Dit heb ik ook, ben zelf alleen 1.70m...![]()
Ik heb wel geluidquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
danku danku,
Helaas zonder geluid, maar toch danku
Ik 1.87, dus dat kan nog netquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Kans is klein inderdaad. Jammer...quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:45 schreef pfaf het volgende:
Whaaa! Ana heeft gewonnen!
Ik heb vanmiddag bij iedere bikini die ik in het zwembad zag aan haar gedacht!
Nu moet Jankovic ook winnen, maar dat zal wel niet meer lukken.
Ik denk dat de finale niet veel beter wordt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
GSM 6-2 6-2, wat een waardeloze pot.
En ook weer redelijk snel voorbij helaas. Zat er helemaal klaar voor....quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
GSM 6-2 6-2, wat een waardeloze pot.
Waarom betaalt de organisatie hiervoor ook al weer net zoveel prijzengeld?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat de finale niet veel beter wordt.
Ivanovic maakt wel kans denk ik. Ze kan hele diepe passes geven, iets waar Henin moeite mee heeft. We zullen het zien. Ana is nog maar 19, dat is ook wel beter.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:29 schreef suus21 het volgende:
ik denk dat Ivanovic geen kans heeft tegen Henin, ook al hoop ik dat de tietloze suske en wiske er af gaat..
Henin is saai? Ze speelt het mooiste tennis van het hele WTA circuit! Misschien kijk jij alleen voor de mooie vrouwen, maar ik kijk gewoon naar het tennis. Voor mooie vrouwen kijk ik wel ergens anders.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:49 schreef Sharapova het volgende:
hahahah hij's hilarisch ja...
Henin is zo saai! Dat ze goed tennist ok, maar voor de rest is het niks. Ja, dr kan net aan een lachje af als ze heeft gewonnen. Het is net alsof ze dr geen pest aanvind aan dat hele tennissen.
Ik ga voor ivanovic!
Toine van Peperstraten heet de beste man, maar mooie reactie iddquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:48 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
haha, die twan huis op studiosport daarnet met de beelden van Ana en Sharapova op de achtergrond: "mmmm, het was heet vandaag in parijs"![]()
toen ik het intikte had ik al zo'n raar gevoel, aparte mindfuck...quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toine van Peperstraten heet de beste man, maar mooie reactie idd, geheel terecht, Ana
!
Zoiets:quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:42 schreef Bernard0s het volgende:
I love the splits van Jankovic
En dat komt dan van iemand die zichzelf naar Sharapova noemt?quote:Henin is zo saai! Dat ze goed tennist ok, maar voor de rest is het niks. Ja, dr kan net aan een lachje af als ze heeft gewonnen. Het is net alsof ze dr geen pest aanvind aan dat hele tennissen.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Henin is saai? Ze speelt het mooiste tennis van het hele WTA circuit! Misschien kijk jij alleen voor de mooie vrouwen, maar ik kijk gewoon naar het tennis. Voor mooie vrouwen kijk ik wel ergens anders.
mwa.. ben gewoon hetero hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Henin is saai? Ze speelt het mooiste tennis van het hele WTA circuit! Misschien kijk jij alleen voor de mooie vrouwen, maar ik kijk gewoon naar het tennis. Voor mooie vrouwen kijk ik wel ergens anders.
Persoonlijkheden zijn Mauresmo of Williams, niet van die giechelende huppelkutjes.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:46 schreef Sharapova het volgende:
[..]
mwa.. ben gewoon hetero hoor.
en dan hebben we gewoon andere definities van mooi tennis blijkbaar.
ik wil ook persoonlijkheid zien, daarom had ik jankovic ook graag in de finale gezien![]()
Ja, daar ben ik ook altijd erg voor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:46 schreef Sharapova het volgende:
ik wil ook persoonlijkheid zien, daarom had ik jankovic ook graag in de finale gezien![]()
Als Henin geen prachtvoorbeeld van persoonlijkheid en karakter is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:46 schreef Sharapova het volgende:
[..]
mwa.. ben gewoon hetero hoor.
en dan hebben we gewoon andere definities van mooi tennis blijkbaar.
uh ok...primaquote:
Henin verschilt niet zoveel qua persoonlijkheid op de baan met Jankovic. Jankovic speelt wel goed en tactisch tennis, daar is verder niks mis mee, maar Henin is gewoon nog een treetje hoger. Ik denk dat jouw beeld van mooi tennis een beetje vertroebeld is door wat hormoontjes.quote:en dan hebben we gewoon andere definities van mooi tennis blijkbaar.
ja dat is toch niet moeilijk te verzinnen. A: ze heeft geen tieten en B: ze lijkt op suske en/of wiskequote:Op donderdag 7 juni 2007 18:34 schreef Federer-fan het volgende:
"Tietloze suske en wiske"
Heb je die zelf bedacht? Ik vind hem ge-ni-aal!
en deze schoenen had ie vorig jaar....quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:09 schreef morgane het volgende:
[..]
parodie op de voormalige schoenen van Rafa, neem ik aan.
Ik tel af naar Nadal - Djokovic![]()
Nou, ik vind Serena toffer spelen hoor. Én een veel toffere persoonlijkheid.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:59 schreef Heero87 het volgende:
Veel mooier dan het krachtspel met het bijhorende gekreun van bepaalde andere vrouwen.
Ik hou van vlees. Heerlijke kontquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, ik vind Serena toffer spelen hoor. Én een veel toffere persoonlijkheid..
[afbeelding]
Sjarapova is één meter negentig. Als die op je zit te rijden kan ze de lamp van het plafond uitdraaien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Tong ajb! Het is gewoon een halve kerel![]()
Toffe persoonlijkheid? Dat mens dat elke andere tennisspeler (op haar zus na) buiten de court gewoon straal voorbij loopt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, ik vind Serena toffer spelen hoor. Én een veel toffere persoonlijkheid..
[afbeelding]
Als ik de woorden van Krajicek mag geloven was ze afgelopen week erg vriendelijk tegen haar buiten de baanquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Toffe persoonlijkheid? Dat mens dat elke andere tennisspeler (op haar zus na) buiten de court gewoon straal voorbij loopt?![]()
Alsof je voor mooi tennis naar vrouwentennis gaat kijken!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Zijn een paar vrouwen waar ik graag naar kijk qua tenniskwaliteiten, namelijk Henin, Schnyder, Kuznetsova en misschien Jankovic nog. De rest beukt en hakt er op los en daar pas ik voor. En zoals ik al zei: Voor mooie vrouwen kijk ik wel ergens anders.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Alsof je voor mooi tennis naar vrouwentennis gaat kijken!
Nochtans zijn de Williams-zusjes één van de minst geliefde figuren in het tenniscircuit, Serena nog meer dan Venus. Al lijkt dat nu toch wat minder te zijn nu hun jaren van dominantie over zijn... Trouwens Hingis is ook niet bepaald populair.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik de woorden van Krajicek mag geloven was ze afgelopen week erg vriendelijk tegen haar buiten de baan.
Maar ook gewoon op de baan, ik hou er wel van, een beetje apart. Een grijze muis is ze in ieder geval niet.
Dat kwam door hun vader, de laatste jaren is die meer naar de achtergrond verdwenen en het gaat dan ook veel beter met de PR van de 2 zusjes, ze komen nu ook niet meer aanzetten met de eeuwige onderdrukking van de zwarte martelaar onder het juk van de blanke lijnrechter.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:01 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nochtans zijn de Williams-zusjes één van de minst geliefde figuren in het tenniscircuit, Serena nog meer dan Venus. Al lijkt dat nu toch wat minder te zijn nu hun jaren van dominantie over zijn... Trouwens Hingis is ook niet bepaald populair.
En ze zullen ook begrepen hebben dat ze niet langer de besten zijn en dat ze dus maar beter respect kunnen hebben voor de rest.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat kwam door hun vader, de laatste jaren is die meer naar de achtergrond verdwenen en het gaat dan ook veel beter met de PR van de 2 zusjes, ze komen nu ook niet meer aanzetten met de eeuwige onderdrukking van de zwarte martelaar onder het juk van de blanke lijnrechter.
Op gras is ze volgens mij nog steeds de beste, ik verwacht dan ook dat ze Wimbledon wel zal winnen. Over een heel seizoen gezien zijn Henin en Mauresmo waarschijnlijk beter/completer, maar ik schat Serena nog steeds hoger in dan die hele kliek uit het oostblok.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef Heero87 het volgende:
[..]
En ze zullen ook begrepen hebben dat ze niet langer de besten zijn en dat ze dus maar beter respect kunnen hebben voor de rest.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Zijn een paar vrouwen waar ik graag naar kijk qua tenniskwaliteiten, namelijk Henin, Schnyder, Kuznetsova en misschien Jankovic nog. De rest beukt en hakt er op los en daar pas ik voor. En zoals ik al zei: Voor mooie vrouwen kijk ik wel ergens anders.
Ik vergeleek nergens de vrouwen met de mannen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:15 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Ze spelen lelijker dan Federer op 40% van zijn tempo met 25% van zijn spin.
die kun je ook gewoon niet vergelijken vind ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik vergeleek nergens de vrouwen met de mannen.
Ik schat Serena eigenlijk zelfs beter in dan Mauresmo. Mauresmo is volgens mij iemand die vorig jaar één echt topjaar heeft gehad, maar in feite is ze toch gewoon een net niet - persoon.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op gras is ze volgens mij nog steeds de beste, ik verwacht dan ook dat ze Wimbledon wel zal winnen. Over een heel seizoen gezien zijn Henin en Mauresmo waarschijnlijk beter/completer, maar ik schat Serena nog steeds hoger in dan die hele kliek uit het oostblok.
Het zijn ook gewoon twee verschillende sporten eigenlijk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
die kun je ook gewoon niet vergelijken vind ik
Als ik mooi tennis wil zien ga ik wel een herenpartij kijken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Om maar ff lekker door te gaan:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Hennin speelt het leukste vrouwentennis, Sharapova de geilste. Basta.
Shara moet je gewoon goed aanpakken in bed. Even een flinke spankey en dan leert ze het wel af. Dat is nou het leuke van stoute meisjes, je leert het hun af met de hand.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Om maar ff lekker door te gaan:
Sharapova lekker
Ik heb dat nooit zo begrepen. Waarom is die Sharapova nou lekker
Doe mij maar Ivanovic of Kirilenko ofzo. Hebben iig niet die arrogante uitstraling van Shappie
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Shara moet je gewoon goed aanpakken in bed. Even een flinke spankey en dan leert ze het wel af. Dat is nou het leuke van stoute meisjes, je leert het hun af met de hand.
Ze bakte er weinig van ja vandaagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou als ze op haar tennisprestaties gespanked zou worden dan is ze morgen bont-en-blauw. Wat was die slecht vandaag zeg
(doet niets af aan de prestatie van Ivanovic natuurlijk. Die speelde ook goed)
Zou wel leuk zijn maar ik ben bang dat het er niet in zit...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze bakte er weinig van ja vandaag, neemt niet weg dat ze lekker blijft.
Trouwens heb zin in de wedstrijd tussen Djokovic-Nadal. Hopelijk maken Federer en Davidenko er een vijf setter van zodat ik de wedstrijd van Nadal nog kan zien. Ben namelijk 18.00 uur pas thuis![]()
Oh ja ik voorspel dat Djokovic voor een stunt gaat zorgen: 3-6 6-0 7-6 6-3![]()
![]()
![]()
Dat begrijp ik wel, maar dan vind ik het slimme, knappe en berekende spel van Henin dus ook niet het leukste om naar te kijken. Het zijn geen winners omdat je ballen speelt die onhoudbaar zijn, het zijn winners omdat de tegenstandster te beperkt is om ze terug te slaan. Tegenover Federer staan echte atleten. Kijk eens naar het lichaam van Nadal, naar het lichaam Monfils. Die ballen die zij niet halen zijn onhoudbaar, zelfs als je met zijn tweeen speelt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik vergeleek nergens de vrouwen met de mannen.
1.85quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:02 schreef EdPowers het volgende:
Hoelang is Ivanovic dan?
Ik vind haar perfect. Zeker vergeleken met zo'n slungelige langpootmug als Sjarapova.
13.00quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:45 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb vrouwentennis altijd leuker gevonden, veel meer emotie en verschillende individuele karakters. Veel leuker om naar te kijken, ondanks dat het tennisniveau wat minder is...
Hoe laat beginnen de wedstrijden vandaag?
Als Federer altijd saai tennis zou spelen dan zou ik het kunnen begrijpen. Maar als hij normaal speelt kan ik toch echt van zijn tennis genieten. Ik verveel me echt niet als ik z'n spel kan zien. Vrouwentennis is bijna amateuristisch vergeleken met zijn tennis (ok ik overdrijf een beetjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:40 schreef Norrage het volgende:
Doe mij ook maar Ivanovic, of Safarova
Maar dat gezeik over het vrouwentennis...Tegenwoordig vind ik het stiekem bijna leuker dan het herentennis. Bij de heren is het enkel en alleen Federer wat het tennis bepaalt en op gravel doet Nadal nog een beetje mee...Gelukkig is er momenteel met de opmars van de jonkies weer wat licht aan het eind van de tunnel. En hopelijk kan een Hewitt of zo ook nog de top terugvinden...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ivanovic moet winnen
Djokovic moet winnen
Iemand nog werkende streams? Deze doet het niet meer... en ik ben @ stagequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:33 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/NOS02.asp
Deze doet het wel
Precies, thuis dan verder kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:14 schreef Mindlight het volgende:
Hmm om de tennismiddag leuk te houden mag Davydenko wel beginnen met 1 of 2 sets te pakken.
Prima!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:18 schreef TheGeneral het volgende:
En de break.
Yep hier tzelfde, voor mij het mooiste.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:20 schreef superhero87 het volgende:
Doe mij maar finale Djokovic - Davidenko![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:26 schreef superhero87 het volgende:
Dit zijn nu lekkere rally's, lekker aanvallend. Niet al die slappe terugspeelballen wat Nadal toch vooral doet.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:26 schreef superhero87 het volgende:
Dit zijn nu lekkere rally's, lekker aanvallend. Niet al die slappe terugspeelballen wat Nadal toch vooral doet.
Eensch.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:26 schreef superhero87 het volgende:
Dit zijn nu lekkere rally's, lekker aanvallend.
Ik dacht toch echt dat Nadal's speelstijl gebasseerd was op veel terugspeelballen met héééél veel spin erin verwerkt. Maar if you say so...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk straks eens goed, Nadal slaat niet bepaald slappe terugspeelballen, daarmee win je niet twee keer RG
.
je weet niet wat een breakpoint is?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eensch.
Wat is precies de omschrijving van een break/ breakpoint....
![]()
(Kijk nog niet zo lang intensief tennis en volgens mij kan er na z`n breakpoint toch nog alles gebeuren, dus wordt er niks gebroken. Of heb ik het nu mis....)![]()
Er zit vrij veel spin in, maar die dingen gaan harder dan je denkt hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat Nadal's speelstijl gebasseerd was op veel terugspeelballen met héééél veel spin erin verwerkt. Maar if you say so...
Dat geef ik toch een beetje aan. Lees nog eensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je weet niet wat een breakpoint is?
Breakpoint is de mogelijkheid om de game te pakken waarin de tegenstander serveert.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:28 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
(Kijk nog niet zo lang intensief tennis en volgens mij kan er na z`n breakpoint toch nog alles gebeuren, dus wordt er niks gebroken. Of heb ik het nu mis....)![]()
Dank u.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Breakpoint is de mogelijkheid om de game te pakken waarin de tegenstander serveert.
Break is het daadwerkelijk pakken van de game waarin de tegenstander serveert.
Bij een breakpoint is alles nog mogelijk dus (degene die serveert kan alle punten pakken en de game pakken). Bij een break ga je door naar de volgende game
Zei ik dat ze niet hard gingen? Ik had het over het feit dat ik terugspeelballen slap vindquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Er zit vrij veel spin in, maar die dingen gaan harder dan je denkt hoor.
Een break houdt in dat je de ander zijn servegame wint. Breaks zijn cruciaal, als je een set wilt winnen moet je over het algemeen wel een break halen (anders krijg je allemaal tiebreaks...).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eensch.
![]()
Waarbij je alleen kunt winnen als je een minibreak haaltquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef Rikketik het volgende:
Een break houdt in dat je de ander zijn servegame wint. Breaks zijn cruciaal, als je een set wilt winnen moet je over het algemeen wel een break halen (anders krijg je allemaal tiebreaks...).
Hij heeft al 10 UE ja. Maar Davydenko speelt erg goed op dit moment.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:34 schreef Vaud het volgende:
Aan de stand te zien is Federer weer aan het slapen?![]()
En de wedstrijd heb je pas gewonnen als je 3 sets hebt gewonnenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarbij je alleen kunt winnen als je een minibreak haalt
Aha dat laatste kan ik dus niet zien, zie alleen de cijfersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij heeft al 10 UE ja. Maar Davydenko speelt erg goed op dit moment.
Je zou de prestatie van Davy idd tekort doen als je zegt dat Federer staat te slapen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef TheGeneral het volgende:
Hij heeft al 10 UE ja. Maar Davydenko speelt erg goed op dit moment.
Nouja, echte terugspeelballen kan je het ook niet noemenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zei ik dat ze niet hard gingen? Ik had het over het feit dat ik terugspeelballen slap vind![]()
Maar ik kijk niet zovaak naar Nadal, maar i assumed dat hij toch een wat meer verdedigende speelstijl had.
Maar 10 UE zijn toch wel erg veel hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zou de prestatie van Davy idd tekort doen als je zegt dat Federer staat te slapen.
Er is een stream: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/NOS02.aspquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef Vaud het volgende:
[..]
Aha dat laatste kan ik dus niet zien, zie alleen de cijfers![]()
Davydenko wordt sowieso een beetje onderschat heb ik het idee. Ik bedoel, hij staat vierde op de plaatsingslijst, dus tennissen kan hij wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zou de prestatie van Davy idd tekort doen als je zegt dat Federer staat te slapen.
We mogen op het werk niet eens radio streamen vanwege het dataverbruikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Er is een stream: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/NOS02.asp
Dat is jammer. Hoop op een goede samenvatting dan voor je!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Vaud het volgende:
[..]
We mogen op het werk niet eens radio streamen vanwege het dataverbruikMaar toch bedankt
![]()
Hij neemt toch vrij vaak de afwachtend houding en laat de anderen de fout maken. Hou ik niet van. Ik hou meer van agressive spelers zoals Safin, die echt met elke punt zelf het initiatief wil nemen en voor de aanval wil gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, echte terugspeelballen kan je het ook niet noemen.
dank je, ik mis zo te zien wel watquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is jammer. Hoop op een goede samenvatting dan voor je!![]()
Federer heeft nog geen BP gehad.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Davydenko: Breakpoints won 1/10
Federer: 0/1
Ofzoiets.
Federer staat heel behoorlijk te ballen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
Federer staat ook zeker te slecht te ballen, maar Davydenko leest Federer vooral goed tijdens de rally.
Ik bedoel eigenlijk niet slecht, maar typte te slechtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Federer staat heel behoorlijk te ballen.
Zondag wordt jouw dag dan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:45 schreef TheGeneral het volgende:
Wat had het mooi geweest om deze Davydenko tegen Nadal te zien.
neequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:48 schreef TheGeneral het volgende:
Zou mooi zijn als Federer nu toch nog gewoon de set pakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |