Die optocht van 1 miljard+quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
GP van Canada is idd meestal wel één van de leukere van het jaar
Ik vraag me af of zondag wel leuk gaat worden. Het hele tournooi worden Nadal en Federer niet echt getest, maar Federer speelt toch niet echt super (heb alleen lang niet alles gezien). Hopelijk krijgt Federer wat meer motivatie om beter te spelen wanneer Nadal tegenover hem staat. Anders is echt het hele tournooi saai...quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:55 schreef Dos37 het volgende:
Geniaal. Heb nou al zin aan zondag
Tegen Robredo speelde hij best aardig...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:05 schreef Vaud het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zondag wel leuk gaat worden. Het hele tournooi worden Nadal en Federer niet echt getest, maar Federer speelt toch niet echt super (heb alleen lang niet alles gezien). Hopelijk krijgt Federer wat meer motivatie om beter te spelen wanneer Nadal tegenover hem staat. Anders is echt het hele tournooi saai...
Ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:10 schreef don-diablo het volgende:
Zondag is de finale toch?
Hopelijk houdt hij die vorm dan vast, maar als hij speelt zoals in set 2 dan vliegt hij er zo afquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, in die laatste twee sets speelde hij gewoon op z'n best.
Federer speelt zeker wel goed. De 1e drie wedstrijden simpel met goed tennis gewonnen. Tegen youzhny was het wat minder, maar nog steeds ruim genoeg. Tegen Robredo de 1e set geen enkel probleem gehad, goed hij werd een keer gebroken maar nooit was er het gevoel dat hij hem zou verliezen. Bij mij niet iig. Oké, de 2e set was dramatisch, maar de 3e en 4e waren magistraal.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:05 schreef Vaud het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zondag wel leuk gaat worden. Het hele tournooi worden Nadal en Federer niet echt getest, maar Federer speelt toch niet echt super (heb alleen lang niet alles gezien). Hopelijk krijgt Federer wat meer motivatie om beter te spelen wanneer Nadal tegenover hem staat. Anders is echt het hele tournooi saai...
Maar toch werd hij zelfs in de 4e set volgens mij een keer gebroken? Maar ja, misschien ben ik gewoon te pessimistisch (komt waarschijnijk door al die saaie wedstrijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer speelt zeker wel goed. De 1e drie wedstrijden simpel met goed tennis gewonnen. Tegen youzhny was het wat minder, maar nog steeds ruim genoeg. Tegen Robredo de 1e set geen enkel probleem gehad, goed hij werd een keer gebroken maar nooit was er het gevoel dat hij hem zou verliezen. Bij mij niet iig. Oké, de 2e set was dramatisch, maar de 3e en 4e waren magistraal.
Ik vind hem een beetje arrogant overkomen eigenlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
@ Litton-Lane: Nadal naast zijn schoenen lopen? Ik vind hem altijd erg bescheiden.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje arrogant overkomen eigenlijk![]()
imho
hhhm kut.. komt me niet echt goed uit.. Hopelijk gaan we snel weg uit A'dam want ik wil tennis zien!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
@ don-diablo: de herenfinale begint om 15.00 uur.
Ja, vind ik helemaal geen gek idee. Vraag me af of de dominantie van 2 tennissers ooit zo groot is geweest als die van Federer en Nadal nu. Is ook alweer even geleden dat een grandslamtoernooi niet door een van onze vrienden werd gewonnen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:15 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik stel voor om de komende tijd Fed en Nadal een bye te geven tot in de finale. Wat is de laatste keer geweest dat de top 2 zo dominant was, gedurende een paar jaar?
Echt waar?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:49 schreef Tim86 het volgende:
ik heb een voorgevoel over Davydonkey vrijdag...die gaat de finale halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |