Nee ik bedoel dat Nadal ook wel een gs kan pakken, iedereen heeft het alleen maar over fed. Alleen denk ik niet dat Nadal ze alle 4 in een jaar kan pakken, dus op de manier van Agassi.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom zou een echte niet lukken? Ik denk dat Nadal volgend jaar voor de finale al van iemand gaat verliezen en dat Federer het dan wel gaat redden.
Vorig jaar toch mooi in de finale van wimbledon en op hardcourt is hij ook niet slechtquote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef ScienceFriction het volgende:
Nadal is op de andere banen anders toch wel een ietwat andere speler hoor...
Op de snellere banen is zijn sterkste wapen (z'n snelheid) een minder sterk punt. Nadal heeft zeker talent, maar er zijn wel meer spelers die dat hebben op de andere ondergronden. En des te ouder hij wordt, des minder hij z'n snelheid zal kunnen benutten (á la voetballers, basketballers).quote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef Vaud het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Nadal ook wel een gs kan pakken, iedereen heeft het alleen maar over fed. Alleen denk ik niet dat Nadal ze alle 4 in een jaar kan pakken, dus op de manier van Agassi.
Federer is op dit moment natuurlijk de enige die een echte gs kan pakken, maar het lijkt alsof hij RG niet wilt winnen![]()
[..]
Vorig jaar toch mooi in de finale van wimbledon en op hardcourt is hij ook niet slechten hij is pas 21. Als hij het volhoudt dan zie ik het nog wel gebeuren.
Kwa slagen op gravel.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef tordesmonats het volgende:
nah het moge duidelijk zijn dat hij iig kwa slagen zeker niet onderdoet voor federer
de forehand is op gravel zelfs veel sterker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |