abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50310166
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:05 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Waarom zou een echte niet lukken? Ik denk dat Nadal volgend jaar voor de finale al van iemand gaat verliezen en dat Federer het dan wel gaat redden.
Nee ik bedoel dat Nadal ook wel een gs kan pakken, iedereen heeft het alleen maar over fed. Alleen denk ik niet dat Nadal ze alle 4 in een jaar kan pakken, dus op de manier van Agassi.

Federer is op dit moment natuurlijk de enige die een echte gs kan pakken, maar het lijkt alsof hij RG niet wilt winnen
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef ScienceFriction het volgende:
Nadal is op de andere banen anders toch wel een ietwat andere speler hoor...
Vorig jaar toch mooi in de finale van wimbledon en op hardcourt is hij ook niet slecht en hij is pas 21. Als hij het volhoudt dan zie ik het nog wel gebeuren.
  zondag 10 juni 2007 @ 21:18:24 #277
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_50310289
Sorry, ik las je post verkeerd
Nadal, tsja. Ik gun het hem gewoon niet
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 10 juni 2007 @ 21:27:38 #278
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50310720
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef Vaud het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat Nadal ook wel een gs kan pakken, iedereen heeft het alleen maar over fed. Alleen denk ik niet dat Nadal ze alle 4 in een jaar kan pakken, dus op de manier van Agassi.

Federer is op dit moment natuurlijk de enige die een echte gs kan pakken, maar het lijkt alsof hij RG niet wilt winnen
[..]

Vorig jaar toch mooi in de finale van wimbledon en op hardcourt is hij ook niet slecht en hij is pas 21. Als hij het volhoudt dan zie ik het nog wel gebeuren.
Op de snellere banen is zijn sterkste wapen (z'n snelheid) een minder sterk punt. Nadal heeft zeker talent, maar er zijn wel meer spelers die dat hebben op de andere ondergronden. En des te ouder hij wordt, des minder hij z'n snelheid zal kunnen benutten (á la voetballers, basketballers).
pi_50316153
nah het moge duidelijk zijn dat hij iig kwa slagen zeker niet onderdoet voor federer
de forehand is op gravel zelfs veel sterker
  zondag 10 juni 2007 @ 23:52:44 #280
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50316602
Rafa King of clay for sure no!

Heb maar weinig van de wedstrijd gezien. Niet omdat ik niet thuis was ofzo, maar omdat ik verschrikkelijk in spanning zat of 'ie het wel zou gaan winnen. Ik kon het gewoon niet aanzien. Pas in de vierde set kon ik wat relaxter kijken. Heerlijk dat 'ie weer gewonnen heeft . VAMOS RAFA!

Edit: overigens na halverwege de eerste set overgeschakeld naar de BBC. Ik heb me vreselijk gestoord aan het commentaar van Marcella Mesker. Houd je voorkeur voor Federer toch voor je!

En ik moet toegeven dat ik ook wel een beetje heb genoten van het beteuterde smoelwerk van Federer...

[ Bericht 13% gewijzigd door BettyR op 11-06-2007 00:01:22 ]
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_50317151
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef tordesmonats het volgende:
nah het moge duidelijk zijn dat hij iig kwa slagen zeker niet onderdoet voor federer
de forehand is op gravel zelfs veel sterker
Kwa slagen op gravel.
Zijn forehand is een stuk minder dan die van Federer op gras en hardcourt. De enige reden dat Nadal zo'n voordeel heeft op gravel is zijn forehand. Omdat hij als enige zo speelt met zoveel topspin. De ballen komen te hoog aan. Niet omdat zijn slag beter is, maar omdat hij anders is.
De topspin werkt een stuk minder op gras en hardcourt. Waarom denk je dat hij vanaf Wimbledon vorig jaar 8 maanden geen halve finale meer heeft gehaald. Die forehand heeft niet zoveel effect op andere ondergronden.
pi_50320207
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_50320329
En nu krijgen we Queens.
That's all folks!
  maandag 11 juni 2007 @ 10:30:04 #284
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_50323209
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Rafaaaaaaa!

ahem, sorry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: