quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:50 schreef TheGeneral het volgende:
En de break: *2-0
Ik snap wat je bedoelt, dit duurt mij ook te kortquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef Colplay het volgende:
Ik zie er niets van, maar het gaat hard. Wel jammer, ben altijd voor lange partijen met Sharapova. Zeker nu tegen Ivanovic. Nu hopen dat Ana zaterdag ook wint.
Ik ookquote:
neuh..quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ivanovic is bes wel leuk vind ik. Ze heeft een mooi gezicht en een lieve uitstraling. Maar ze is 1.86m. [insert teleurgestelde-cheerleadersmiley] Vindt niemand dat hier wat minder?
Mwa, ben zelf 1.91 dus kan wel. Ze mag niet langer zijn dan mij, das het belangrijkstequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ivanovic is bes wel leuk vind ik. Ze heeft een mooi gezicht en een lieve uitstraling. Maar ze is 1.86m. [insert teleurgestelde-cheerleadersmiley] Vindt niemand dat hier wat minder?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:33 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/NOS02.asp
Deze doet het wel
Graag gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
danku danku,
Helaas zonder geluid, maar toch danku
Dit heb ik ook, ben zelf alleen 1.70m...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Mwa, ben zelf 1.91 dus kan wel. Ze mag niet langer zijn dan mij, das het belangrijkste
Oef dan valt er wel wat wegquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Dit heb ik ook, ben zelf alleen 1.70m...![]()
Ik heb wel geluidquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
danku danku,
Helaas zonder geluid, maar toch danku
Ik 1.87, dus dat kan nog netquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Kans is klein inderdaad. Jammer...quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:45 schreef pfaf het volgende:
Whaaa! Ana heeft gewonnen!
Ik heb vanmiddag bij iedere bikini die ik in het zwembad zag aan haar gedacht!
Nu moet Jankovic ook winnen, maar dat zal wel niet meer lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |