quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:50 schreef TheGeneral het volgende:
En de break: *2-0
Ik snap wat je bedoelt, dit duurt mij ook te kortquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef Colplay het volgende:
Ik zie er niets van, maar het gaat hard. Wel jammer, ben altijd voor lange partijen met Sharapova. Zeker nu tegen Ivanovic. Nu hopen dat Ana zaterdag ook wint.
Ik ookquote:
neuh..quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ivanovic is bes wel leuk vind ik. Ze heeft een mooi gezicht en een lieve uitstraling. Maar ze is 1.86m. [insert teleurgestelde-cheerleadersmiley] Vindt niemand dat hier wat minder?
Mwa, ben zelf 1.91 dus kan wel. Ze mag niet langer zijn dan mij, das het belangrijkstequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ivanovic is bes wel leuk vind ik. Ze heeft een mooi gezicht en een lieve uitstraling. Maar ze is 1.86m. [insert teleurgestelde-cheerleadersmiley] Vindt niemand dat hier wat minder?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:33 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/NOS02.asp
Deze doet het wel
Graag gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
danku danku,
Helaas zonder geluid, maar toch danku
Dit heb ik ook, ben zelf alleen 1.70m...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Mwa, ben zelf 1.91 dus kan wel. Ze mag niet langer zijn dan mij, das het belangrijkste
Oef dan valt er wel wat wegquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Dit heb ik ook, ben zelf alleen 1.70m...![]()
Ik heb wel geluidquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
danku danku,
Helaas zonder geluid, maar toch danku
Ik 1.87, dus dat kan nog netquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Kans is klein inderdaad. Jammer...quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:45 schreef pfaf het volgende:
Whaaa! Ana heeft gewonnen!
Ik heb vanmiddag bij iedere bikini die ik in het zwembad zag aan haar gedacht!
Nu moet Jankovic ook winnen, maar dat zal wel niet meer lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |