Ja, daar ben ik ook altijd erg voor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:46 schreef Sharapova het volgende:
ik wil ook persoonlijkheid zien, daarom had ik jankovic ook graag in de finale gezien![]()
Als Henin geen prachtvoorbeeld van persoonlijkheid en karakter is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:46 schreef Sharapova het volgende:
[..]
mwa.. ben gewoon hetero hoor.
en dan hebben we gewoon andere definities van mooi tennis blijkbaar.
ik wil ook persoonlijkheid zien, daarom had ik jankovic ook graag in de finale gezien![]()
uh ok...primaquote:
Henin verschilt niet zoveel qua persoonlijkheid op de baan met Jankovic. Jankovic speelt wel goed en tactisch tennis, daar is verder niks mis mee, maar Henin is gewoon nog een treetje hoger. Ik denk dat jouw beeld van mooi tennis een beetje vertroebeld is door wat hormoontjes.quote:en dan hebben we gewoon andere definities van mooi tennis blijkbaar.
ja dat is toch niet moeilijk te verzinnen. A: ze heeft geen tieten en B: ze lijkt op suske en/of wiskequote:Op donderdag 7 juni 2007 18:34 schreef Federer-fan het volgende:
"Tietloze suske en wiske"
Heb je die zelf bedacht? Ik vind hem ge-ni-aal!
en deze schoenen had ie vorig jaar....quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:09 schreef morgane het volgende:
[..]
parodie op de voormalige schoenen van Rafa, neem ik aan.
Ik tel af naar Nadal - Djokovic![]()
Nou, ik vind Serena toffer spelen hoor. Én een veel toffere persoonlijkheid.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:59 schreef Heero87 het volgende:
Veel mooier dan het krachtspel met het bijhorende gekreun van bepaalde andere vrouwen.
Ik hou van vlees. Heerlijke kontquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, ik vind Serena toffer spelen hoor. Én een veel toffere persoonlijkheid..
[afbeelding]
Sjarapova is één meter negentig. Als die op je zit te rijden kan ze de lamp van het plafond uitdraaien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Tong ajb! Het is gewoon een halve kerel![]()
Toffe persoonlijkheid? Dat mens dat elke andere tennisspeler (op haar zus na) buiten de court gewoon straal voorbij loopt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, ik vind Serena toffer spelen hoor. Én een veel toffere persoonlijkheid..
[afbeelding]
Als ik de woorden van Krajicek mag geloven was ze afgelopen week erg vriendelijk tegen haar buiten de baanquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Toffe persoonlijkheid? Dat mens dat elke andere tennisspeler (op haar zus na) buiten de court gewoon straal voorbij loopt?![]()
Alsof je voor mooi tennis naar vrouwentennis gaat kijken!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Henin is saai? Ze speelt het mooiste tennis van het hele WTA circuit! Misschien kijk jij alleen voor de mooie vrouwen, maar ik kijk gewoon naar het tennis. Voor mooie vrouwen kijk ik wel ergens anders.
Zijn een paar vrouwen waar ik graag naar kijk qua tenniskwaliteiten, namelijk Henin, Schnyder, Kuznetsova en misschien Jankovic nog. De rest beukt en hakt er op los en daar pas ik voor. En zoals ik al zei: Voor mooie vrouwen kijk ik wel ergens anders.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Alsof je voor mooi tennis naar vrouwentennis gaat kijken!
Nochtans zijn de Williams-zusjes één van de minst geliefde figuren in het tenniscircuit, Serena nog meer dan Venus. Al lijkt dat nu toch wat minder te zijn nu hun jaren van dominantie over zijn... Trouwens Hingis is ook niet bepaald populair.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik de woorden van Krajicek mag geloven was ze afgelopen week erg vriendelijk tegen haar buiten de baan.
Maar ook gewoon op de baan, ik hou er wel van, een beetje apart. Een grijze muis is ze in ieder geval niet.
Dat kwam door hun vader, de laatste jaren is die meer naar de achtergrond verdwenen en het gaat dan ook veel beter met de PR van de 2 zusjes, ze komen nu ook niet meer aanzetten met de eeuwige onderdrukking van de zwarte martelaar onder het juk van de blanke lijnrechter.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:01 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nochtans zijn de Williams-zusjes één van de minst geliefde figuren in het tenniscircuit, Serena nog meer dan Venus. Al lijkt dat nu toch wat minder te zijn nu hun jaren van dominantie over zijn... Trouwens Hingis is ook niet bepaald populair.
En ze zullen ook begrepen hebben dat ze niet langer de besten zijn en dat ze dus maar beter respect kunnen hebben voor de rest.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat kwam door hun vader, de laatste jaren is die meer naar de achtergrond verdwenen en het gaat dan ook veel beter met de PR van de 2 zusjes, ze komen nu ook niet meer aanzetten met de eeuwige onderdrukking van de zwarte martelaar onder het juk van de blanke lijnrechter.
Op gras is ze volgens mij nog steeds de beste, ik verwacht dan ook dat ze Wimbledon wel zal winnen. Over een heel seizoen gezien zijn Henin en Mauresmo waarschijnlijk beter/completer, maar ik schat Serena nog steeds hoger in dan die hele kliek uit het oostblok.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef Heero87 het volgende:
[..]
En ze zullen ook begrepen hebben dat ze niet langer de besten zijn en dat ze dus maar beter respect kunnen hebben voor de rest.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Zijn een paar vrouwen waar ik graag naar kijk qua tenniskwaliteiten, namelijk Henin, Schnyder, Kuznetsova en misschien Jankovic nog. De rest beukt en hakt er op los en daar pas ik voor. En zoals ik al zei: Voor mooie vrouwen kijk ik wel ergens anders.
Ik vergeleek nergens de vrouwen met de mannen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:15 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Ze spelen lelijker dan Federer op 40% van zijn tempo met 25% van zijn spin.
die kun je ook gewoon niet vergelijken vind ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik vergeleek nergens de vrouwen met de mannen.
Ik schat Serena eigenlijk zelfs beter in dan Mauresmo. Mauresmo is volgens mij iemand die vorig jaar één echt topjaar heeft gehad, maar in feite is ze toch gewoon een net niet - persoon.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op gras is ze volgens mij nog steeds de beste, ik verwacht dan ook dat ze Wimbledon wel zal winnen. Over een heel seizoen gezien zijn Henin en Mauresmo waarschijnlijk beter/completer, maar ik schat Serena nog steeds hoger in dan die hele kliek uit het oostblok.
Het zijn ook gewoon twee verschillende sporten eigenlijk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
die kun je ook gewoon niet vergelijken vind ik
Als ik mooi tennis wil zien ga ik wel een herenpartij kijken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Henin is saai? Ze speelt het mooiste tennis van het hele WTA circuit! Misschien kijk jij alleen voor de mooie vrouwen, maar ik kijk gewoon naar het tennis. Voor mooie vrouwen kijk ik wel ergens anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |