abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2007 @ 12:57:05 #1
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46691426
De indelingen zijn bekend

Even kijken of er hier voldoende animo voor is onder de Fok gebruikers, dan zal ik er een mooie OP van proberen te maken.

Wie speelt er hier ook de voorjaarscompetitie en op welk niveau ? Laat het weten
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  maandag 26 februari 2007 @ 13:32:22 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46692651
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
De indelingen zijn bekend

Even kijken of er hier voldoende animo voor is onder de Fok gebruikers, dan zal ik er een mooie OP van proberen te maken.

Wie speelt er hier ook de voorjaarscompetitie en op welk niveau ? Laat het weten
Alleen zaterdagcompetitie is al bekend? of zondag ook? Ik kan mijn team nog niet vinden in ieder geval.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 26 februari 2007 @ 13:52:38 #3
75556 erkel
back from Dagestan
pi_46693364
Dit jaar jammer genoeg niet, maar waarschijnlijk wel paar keer invallen
Weisst
  maandag 26 februari 2007 @ 13:57:41 #4
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46693552
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:32 schreef XL het volgende:

[..]

Alleen zaterdagcompetitie is al bekend? of zondag ook? Ik kan mijn team nog niet vinden in ieder geval.
Alleen de zaterdag tot nu toe.

Ik zit in een poule van 7. Dus maar 6 wedstrijddagen helaas
  maandag 26 februari 2007 @ 14:01:20 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46693683
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:57 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Alleen de zaterdag tot nu toe.

Ik zit in een poule van 7. Dus maar 6 wedstrijddagen helaas
wat speel je?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 26 februari 2007 @ 14:10:14 #6
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46694012
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:01 schreef XL het volgende:

[..]

wat speel je?
Heb 1 jaar heren gespeeld. En nu voor het 4e jaar op rij Gemengd Senioren Zaterdagmiddag.
Op een rustig niveau overigens hoor. Stond einde van het jaar 7.2 in de single (speel ik bijna nooit) en 6.67 in de dubbel, maar krijg 7/7 op mijn pasje.
  maandag 26 februari 2007 @ 14:23:33 #7
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46694535
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:10 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Heb 1 jaar heren gespeeld. En nu voor het 4e jaar op rij Gemengd Senioren Zaterdagmiddag.
Op een rustig niveau overigens hoor. Stond einde van het jaar 7.2 in de single (speel ik bijna nooit) en 6.67 in de dubbel, maar krijg 7/7 op mijn pasje.
2de of 3de klasse?
Kampioenskandidaat?

Ik speel zondag mix, 6de klasse. Wij moeten gaan knokken voor lijfsbehoud denk ik. Ik heb er eigenlijk geen idee van. Vorig jaar speelde ik ook zaterdag. In dezelfde klasse speelt dit seizoen nog een team van onze vereniging, daarvan zouden we comfortabel met 8-0 verliezen.
  maandag 26 februari 2007 @ 14:26:12 #8
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46694621
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:23 schreef XL het volgende:

[..]

2de of 3de klasse?
Kampioenskandidaat?

Ik speel zondag mix, 6de klasse. Wij moeten gaan knokken voor lijfsbehoud denk ik. Ik heb er eigenlijk geen idee van. Vorig jaar speelde ik ook zaterdag. In dezelfde klasse speelt dit seizoen nog een team van onze vereniging, daarvan zouden we comfortabel met 8-0 verliezen.
3e klasse. Vorig jaar op 1 verlieswedstrijd geen kampioen geworden in die klasse, het jaar ervoor 4e en het jaar daarvoor gepromoveerd uit de 4e klasse. Maar goed, eigenlijk maar goed ook. Sterkste dame is naar een hoger team vertrokken en mijn dubbelpartner is ermee gestopt dus we hebben een heel jong team. Ik hoop op klassenbehoud. Maar ik weet niet hoeveel er degraderen uit een poule van 7.
  maandag 26 februari 2007 @ 14:42:53 #9
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46695140
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:26 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

3e klasse. Vorig jaar op 1 verlieswedstrijd geen kampioen geworden in die klasse, het jaar ervoor 4e en het jaar daarvoor gepromoveerd uit de 4e klasse. Maar goed, eigenlijk maar goed ook. Sterkste dame is naar een hoger team vertrokken en mijn dubbelpartner is ermee gestopt dus we hebben een heel jong team. Ik hoop op klassenbehoud. Maar ik weet niet hoeveel er degraderen uit een poule van 7.
Dat speelde ik vorig jaar ook, maar met 2 absolute negens in het team. Beide hebben het hele seizoen niet 1 wedstrijd gewonnen. Zelfs niet aan een overwinning mogen ruiken. Het verschil was zo groot dat onze beste mensen kansloos waren in combinatie met onze 9's. Dat was wel zonde. De vier beste spelers konden het kampioensteam oprollen denk ik, maar we zullen het nooit weten. Dit jaar ben ik denk ik in perspectief de zwakste speler in mijn team. Van de vrouwen kan ik wel winnen, maar voor vrouwen zijn ze wel erg goed. Ze slaan 3x harder dan de gemiddelde huisvrouw

De twee andere heren in mijn team kloppen aan de deur bij de vijf. Ik moet dit seizoen gemakkelijk zes kunnen worden. Bij de dames is er eentje 5 denk ik, en twee zessen.
  maandag 26 februari 2007 @ 15:59:59 #10
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46697714
Woon je in het zuiden ?
Wij hebben namelijk ook een 6e klasse mix team op zondag (de rest zaterdag).
  maandag 26 februari 2007 @ 16:24:00 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46698473
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Woon je in het zuiden ?
Wij hebben namelijk ook een 6e klasse mix team op zondag (de rest zaterdag).
Ik speel in het zuiden ja, ik hoop alleen niet dat ik helemaal naar Limburg moet.
Ik verwacht dat ik laag genoeg speel om redelijk in de regio Tilburg te blijven en anders hoop ik dat alle verre uitwedstrijden in de richting Den Haag gaan. Want daar woon ik volgende maand.
pi_46700603
Ik ben er weer bij dit jaar, ik weet nog niet in welke klasse, zal wel weer gemengd zesde klasse op zondag worden, in Amsterdam. En er bestaat ook een 7e klasse
pi_46700956
Ik speel dit jaar voor het eerst zondag mix 4e klasse, maar dat staat er nog niet op zie ik.
  maandag 26 februari 2007 @ 23:44:45 #14
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46718115
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:34 schreef Chriz2k het volgende:
Ik speel dit jaar voor het eerst zondag mix 4e klasse, maar dat staat er nog niet op zie ik.
10 maart
pi_46722780
quote:
Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef XL het volgende:

[..]

10 maart
Bedankt .
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:12:30 #16
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46724189
Hopen dat we wel beter weer hebben dan vorig jaar. Geen enkele zaterdag buiten kunnen zitten....
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:43:28 #17
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46724962
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hopen dat we wel beter weer hebben dan vorig jaar. Geen enkele zaterdag buiten kunnen zitten....
Wij hadden het vorig jaar op zaterdag niet zo slecht hoor. Ons motto 'Winnen is belangrijker dan meedoen' hebben we na enkele weken bijgesteld tot 'Bruin worden is belangrijker dan meedoen'.

Met als hoogtepunt een partij met als uitslag 6-0, 6-7, 6-1. Waar de tweede set werd afgestaan om langer in de zon te kunnen spelen. Vrouwen
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:45:03 #18
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46725000
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:43 schreef XL het volgende:

[..]

Wij hadden het vorig jaar op zaterdag niet zo slecht hoor. Ons motto 'Winnen is belangrijker dan meedoen' hebben we na enkele weken bijgesteld tot 'Bruin worden is belangrijker dan meedoen'.

Met als hoogtepunt een partij met als uitslag 6-0, 6-7, 6-1. Waar de tweede set werd afgestaan om langer in de zon te kunnen spelen. Vrouwen
pi_46909255
Ik heb er weer zo'n zin in! (maar is dit niet geschikter in het Recreatieve tennistopic? Dit soort topics lopen nooit echt storm..kan je imo beter combineren)..

Maar ik ga zondag mix 7 spelen...Hopelijk is het een beetje een poule op niveau want vorig jaar speelde ik heren 6 en dat is toch wel aanzienlijk hoger niveau dan wat ik gemiddeld op de zondag in de mixteam zie rondlopen...Ons team is in ieder geval erg goed dus alle kansen om te gaan promoveren tenminste

Nog maar iets langer dan een maandje, ik kan niet wachten!

En XL, jij bent wel behoorlijk in niveau gestegen dan als je nu al verwacht 6 te worden! Was je vorig jaar niet zo ongeveer begonnen met tennis?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 4 maart 2007 @ 17:59:35 #20
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46912103
quote:
Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef Norrage het volgende:
Ik heb er weer zo'n zin in! (maar is dit niet geschikter in het Recreatieve tennistopic? Dit soort topics lopen nooit echt storm..kan je imo beter combineren)..

Maar ik ga zondag mix 7 spelen...Hopelijk is het een beetje een poule op niveau want vorig jaar speelde ik heren 6 en dat is toch wel aanzienlijk hoger niveau dan wat ik gemiddeld op de zondag in de mixteam zie rondlopen...Ons team is in ieder geval erg goed dus alle kansen om te gaan promoveren tenminste

Nog maar iets langer dan een maandje, ik kan niet wachten!

En XL, jij bent wel behoorlijk in niveau gestegen dan als je nu al verwacht 6 te worden! Was je vorig jaar niet zo ongeveer begonnen met tennis?
Eerste jaar werd ik 8 (gemakkelijk)
Tweede jaar werd ik 7 (afgelopen seizoen, ook vrij makkelijk al kreeg mijn rating een 10 te verwerken ).

Aan het einde van afgelopen seizoen speelde ik steeds mee om toernooiwinst in de 7 en schakelde ik regelmatig favorieten uit. Daarna heb ik nog enkele weken serieus getraind (nu heb ik daar helaas (tijdelijk) minder mogelijkheden voor) progressie was er echter nog steeds.

Mijn huidige teamgenoten en trainingsuren zijn al allemaal tussen de zessen. Kortom, de stap naar de zes moet kunnen. Ik zal er in de competitie veel tegenkomen en doordat ik met sterke teamgenoten speel moet zeker de dubbelrating gemakkelijk een zes worden. Enkel moet ik ervoor gaan knokken. Binnen de vereniging heb ik grote moeite met zessen, maar die zijn allemaal jong en zeer ervaren. Tegen oudere zessen gaat het stukken beter, die volgen niet als ik hard ga slaan.

Kortom, een mooie doelstelling.

Groeien gaat wel minder hard, het jaar daarop 5 worden zal niet gaan lukken.
pi_46912226
Interessant Ik dacht vorig jaar ook makkelijk 6 te gaan worden. Was al 6.76 of zo aan het eind van het jaar daarvoor, en stond ook op 6.4 (en kon met alle 6jes meekomen en verloor alleen van de 5jes) aan het eind van de competitie nu...Maar toen heb ik zo gefaald bij de toernooien (heb inderdaad ook 2 10-en op mijn rating moeten verwerken (die gelukkig nu enigszins gecompenseerd werden vanwege onterechte ranking natuurlijk zodat ik tenminste nog een eindrating van onder de 7.00 had)

Nu ben ik dus nog steeds 7/7...Ik heb nu in ieder geval hetzelfde doel als jij. tenminste 6 worden en wat 7-toernooitjes gaan winnen!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 4 maart 2007 @ 18:06:25 #22
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46912354
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:02 schreef Norrage het volgende:
Interessant Ik dacht vorig jaar ook makkelijk 6 te gaan worden. Was al 6.76 of zo aan het eind van het jaar daarvoor, en stond ook op 6.4 (en kon met alle 6jes meekomen en verloor alleen van de 5jes) aan het eind van de competitie nu...Maar toen heb ik zo gefaald bij de toernooien (heb inderdaad ook 2 10-en op mijn rating moeten verwerken (die gelukkig nu enigszins gecompenseerd vanwege onterechte ranking natuurlijk werden zodat ik tenminste nog een eindrating van onder de 7.00 had)

Nu ben ik dus nog steeds 7/7...Ik heb nu in ieder geval hetzelfde doel als jij. tenminste 6 worden en wat 7-toernooitjes gaan winnen!
Ik ga geen zeventoernooitjes meer spelen denk ik.
Ondanks wat finaleplaatsen heb ik er geen gewonnen. Wel meervoudig toernooiwinnaars verslagen aan het einde van het seizoen.

Om 6 te worden moet je bij de 6 spelen. Ik hoef geen prijzen, ik wil progressie.
Misschien dat ik in de zeven ga dubbelen voor de partners of enkelen voor winst op het 'thuisdorp'.
pi_46914131
Vorig jaar had ik dan ook niet echt een vaste dubbelpartner. En schreef ik mij dan ook in voor de 6 en 7 in de enkel...(geregeld presteerde ik toen ook zelfs iets beter in de 6 dan in de 7 vanwege het hoge aantal 'foute' inschrijvers bij de 7 )

Maar op zich heb je gelijk dat progressie het leukste is en vooral het nuttigst. Toch wil ik wel eens een prijsje op mijn kast hebben staan (en bovendien meer dan 1 wedstrijd per toernooi willen spelen). Tot nu toe heb ik in ieder geval alleen nog maar 2e en 3e plaatsen.
  zondag 4 maart 2007 @ 18:58:24 #24
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46914282
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:54 schreef Norrage het volgende:
Vorig jaar had ik dan ook niet echt een vaste dubbelpartner. En schreef ik mij dan ook in voor de 6 en 7 in de enkel...(geregeld presteerde ik toen ook zelfs iets beter in de 6 dan in de 7 vanwege het hoge aantal 'foute' inschrijvers bij de 7 )

Maar op zich heb je gelijk dat progressie het leukste is en vooral het nuttigst. Toch wil ik wel eens een prijsje op mijn kast hebben staan (en bovendien meer dan 1 wedstrijd per toernooi willen spelen). Tot nu toe heb ik in ieder geval alleen nog maar 2e en 3e plaatsen.
Jij zit in Delft toch?
Ik verhuis zaterdag naar Den Haag. Als het winnen je niet lukt kunnen we de hoofdprijs wel gaan ophalen in een dubbel-7-toernooitje daar in de regio
pi_46914402
Ik zit in Delft ja. Dubbelspelpartners zit ik in ieder geval vaak om verlegen alhoewel dat dit jaar volgens mij wel mee gaat vallen (ik zit nu tenminste bij een capabele vereniging die tenminste actieve leden heeft, en niet mijn team twee 9tjes geeft in de 6e klasse zondag) en heb bovendien een team met spelers die wel tijd hebben om naast de competitie nog te spelen

Ga je dan ook bij een nieuwe vereniging spelen? (Zoja welke in Den Haag?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')