Alleen zaterdagcompetitie is al bekend? of zondag ook? Ik kan mijn team nog niet vinden in ieder geval.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
De indelingen zijn bekend![]()
Even kijken of er hier voldoende animo voor is onder de Fok gebruikers, dan zal ik er een mooie OP van proberen te maken.
Wie speelt er hier ook de voorjaarscompetitie en op welk niveau ? Laat het weten![]()
Alleen de zaterdag tot nu toe.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:32 schreef XL het volgende:
[..]
Alleen zaterdagcompetitie is al bekend? of zondag ook? Ik kan mijn team nog niet vinden in ieder geval.
wat speel je?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Alleen de zaterdag tot nu toe.
Ik zit in een poule van 7. Dus maar 6 wedstrijddagen helaas![]()
Heb 1 jaar heren gespeeld. En nu voor het 4e jaar op rij Gemengd Senioren Zaterdagmiddag.quote:
2de of 3de klasse?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Heb 1 jaar heren gespeeld. En nu voor het 4e jaar op rij Gemengd Senioren Zaterdagmiddag.
Op een rustig niveau overigens hoor. Stond einde van het jaar 7.2 in de single (speel ik bijna nooit) en 6.67 in de dubbel, maar krijg 7/7 op mijn pasje.
3e klasse. Vorig jaar op 1 verlieswedstrijd geen kampioen geworden in die klasse, het jaar ervoor 4e en het jaar daarvoor gepromoveerd uit de 4e klasse. Maar goed, eigenlijk maar goed ook. Sterkste dame is naar een hoger team vertrokken en mijn dubbelpartner is ermee gestopt dus we hebben een heel jong team. Ik hoop op klassenbehoud. Maar ik weet niet hoeveel er degraderen uit een poule van 7.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:23 schreef XL het volgende:
[..]
2de of 3de klasse?
Kampioenskandidaat?
Ik speel zondag mix, 6de klasse. Wij moeten gaan knokken voor lijfsbehoud denk ik. Ik heb er eigenlijk geen idee van. Vorig jaar speelde ik ook zaterdag. In dezelfde klasse speelt dit seizoen nog een team van onze vereniging, daarvan zouden we comfortabel met 8-0 verliezen.
Dat speelde ik vorig jaar ook, maar met 2 absolute negens in het team. Beide hebben het hele seizoen niet 1 wedstrijd gewonnen. Zelfs niet aan een overwinning mogen ruiken. Het verschil was zo groot dat onze beste mensen kansloos waren in combinatie met onze 9's. Dat was wel zonde. De vier beste spelers konden het kampioensteam oprollen denk ik, maar we zullen het nooit weten. Dit jaar ben ik denk ik in perspectief de zwakste speler in mijn team. Van de vrouwen kan ik wel winnen, maar voor vrouwen zijn ze wel erg goed. Ze slaan 3x harder dan de gemiddelde huisvrouwquote:Op maandag 26 februari 2007 14:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
3e klasse. Vorig jaar op 1 verlieswedstrijd geen kampioen geworden in die klasse, het jaar ervoor 4e en het jaar daarvoor gepromoveerd uit de 4e klasse. Maar goed, eigenlijk maar goed ook. Sterkste dame is naar een hoger team vertrokken en mijn dubbelpartner is ermee gestopt dus we hebben een heel jong team. Ik hoop op klassenbehoud. Maar ik weet niet hoeveel er degraderen uit een poule van 7.
Ik speel in het zuiden ja, ik hoop alleen niet dat ik helemaal naar Limburg moet.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Woon je in het zuiden ?
Wij hebben namelijk ook een 6e klasse mix team op zondag (de rest zaterdag).
10 maartquote:Op maandag 26 februari 2007 17:34 schreef Chriz2k het volgende:
Ik speel dit jaar voor het eerst zondag mix 4e klasse, maar dat staat er nog niet op zie ik.
Wij hadden het vorig jaar op zaterdag niet zo slecht hoor. Ons motto 'Winnen is belangrijker dan meedoen' hebben we na enkele weken bijgesteld tot 'Bruin worden is belangrijker dan meedoen'.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hopen dat we wel beter weer hebben dan vorig jaar. Geen enkele zaterdag buiten kunnen zitten....
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:43 schreef XL het volgende:
[..]
Wij hadden het vorig jaar op zaterdag niet zo slecht hoor. Ons motto 'Winnen is belangrijker dan meedoen' hebben we na enkele weken bijgesteld tot 'Bruin worden is belangrijker dan meedoen'.
Met als hoogtepunt een partij met als uitslag 6-0, 6-7, 6-1. Waar de tweede set werd afgestaan om langer in de zon te kunnen spelen. Vrouwen![]()
Eerste jaar werd ik 8 (gemakkelijk)quote:Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef Norrage het volgende:
Ik heb er weer zo'n zin in!(maar is dit niet geschikter in het Recreatieve tennistopic? Dit soort topics lopen nooit echt storm..kan je imo beter combineren)..
Maar ik ga zondag mix 7 spelen...Hopelijk is het een beetje een poule op niveau want vorig jaar speelde ik heren 6 en dat is toch wel aanzienlijk hoger niveau dan wat ik gemiddeld op de zondag in de mixteam zie rondlopen...Ons team is in ieder geval erg goed dus alle kansen om te gaan promoveren tenminste
Nog maar iets langer dan een maandje, ik kan niet wachten!
En XL, jij bent wel behoorlijk in niveau gestegen dan als je nu al verwacht 6 te worden! Was je vorig jaar niet zo ongeveer begonnen met tennis?
Ik ga geen zeventoernooitjes meer spelen denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:02 schreef Norrage het volgende:
InteressantIk dacht vorig jaar ook makkelijk 6 te gaan worden. Was al 6.76 of zo aan het eind van het jaar daarvoor, en stond ook op 6.4 (en kon met alle 6jes meekomen en verloor alleen van de 5jes) aan het eind van de competitie nu...Maar toen heb ik zo gefaald bij de toernooien (heb inderdaad ook 2 10-en op mijn rating moeten verwerken (die gelukkig nu enigszins gecompenseerd vanwege onterechte ranking natuurlijk werden zodat ik tenminste nog een eindrating van onder de 7.00 had)
Nu ben ik dus nog steeds 7/7...Ik heb nu in ieder geval hetzelfde doel als jij. tenminste 6 worden en wat 7-toernooitjes gaan winnen!
Jij zit in Delft toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:54 schreef Norrage het volgende:
Vorig jaar had ik dan ook niet echt een vaste dubbelpartner. En schreef ik mij dan ook in voor de 6 en 7 in de enkel...(geregeld presteerde ik toen ook zelfs iets beter in de 6 dan in de 7 vanwege het hoge aantal 'foute' inschrijvers bij de 7)
Maar op zich heb je gelijk dat progressie het leukste is en vooral het nuttigst. Toch wil ik wel eens een prijsje op mijn kast hebben staan (en bovendien meer dan 1 wedstrijd per toernooi willen spelen). Tot nu toe heb ik in ieder geval alleen nog maar 2e en 3e plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |