abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50184562
Federer !

NAdal
pi_50185331
Als Henin en Nadal het toernooi winnen, hebben we drie keer op rij hetzelfde duo dat RG wint. Is dat al eerder gebeurd? Als ik het palmares van RG zo snel bekijk, volgens mij niet...
pi_50185577
Nadal heeft dit jaar al 3 keer gespeeld tegen djokovic, 2 keer gewonnen (laaste pot op klei o.a.) maar ook 1 keer op hard court van hem verloren, ben benieuwd
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:12:11 #64
75556 erkel
back from Dagestan
pi_50186274
Op gravel is Nadal gewoon oppermachtig, alleen Federer kan in de buurt komen als Nadal een slechte dag heeft en Federer zelf goed is (Hamburg). Ik denk dat Djokovic er in 3 sets afgaat. Eerste set een tiebreak en daarna soepeltjes met één break de sets binnen halen.

Het is niet alleen speltechnisch en conditioneel dat Nadal zijn tegenstanders sloopt, maar ook mentaal. Hij blijft maar gaan en brengt elke bal terug alsof zijn leven ervan afhangt. Dat zal Djokovic ook gaan beseffen en zal na de 1e set het bijltje er al voorzichtig bij gaan neerleggen.

Alleen als Nadal fysiek en mentaal niet top is, dan hebben andere spelers een kans, zoals Federer in Hamburg.

* pling...zet zijn glazen bol uit
Weisst
pi_50187046
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:12 schreef erkel het volgende:
Op gravel is Nadal gewoon oppermachtig, alleen Federer kan in de buurt komen als Nadal een slechte dag heeft en Federer zelf goed is (Hamburg). Ik denk dat Djokovic er in 3 sets afgaat. Eerste set een tiebreak en daarna soepeltjes met één break de sets binnen halen.

Het is niet alleen speltechnisch en conditioneel dat Nadal zijn tegenstanders sloopt, maar ook mentaal. Hij blijft maar gaan en brengt elke bal terug alsof zijn leven ervan afhangt. Dat zal Djokovic ook gaan beseffen en zal na de 1e set het bijltje er al voorzichtig bij gaan neerleggen.

Alleen als Nadal fysiek en mentaal niet top is, dan hebben andere spelers een kans, zoals Federer in Hamburg.

* pling...zet zijn glazen bol uit
Als Federer top speelt, heeft ook Nadal op gravel daar niks tegenin te brengen.
Tegen een top-Federer is zelfs de beste dope niet goed genoeg
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
@ PierreBetFair: het lijkt me toch echt niet dat Moya die wedstrijd aan Nadal cadeau deed hoor. Misschien heeft Moya niks in de SF's te zoeken maar als hij van Nadal kan winnen kan hij misschien ook verder komen. Vergeet niet dat hij RG al een keer heeft gewonnen en Federer, Donkey en Djoko niet.
Tuurlijk niet, Moya kon gewoon niet beter, hij heeft ook niet bepaald de moeilijkste route gehad naar de kwartfinale. Seppi, Brzezicki, Serra en Opa Bjorkman
  donderdag 7 juni 2007 @ 02:00:02 #66
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_50188404
In de redenering dat Davydenko het Federer lastig kan maken kan ik me wel vinden. Hoe Donkey tegen Canas speelde was echt super. Elke bal die door Canas maar een klein beetje onnauwkeurig gespeeld werd, werd genadeloos afgestraft. Ik was die wedstrijd absoluut voor Canas, maar kan dan ook wel weer genieten als Davydenko zo geweldig staat te tennissen. Natuurlijk wint Davydenko niet van Federer in topvorm, maar het is wel een behoorlijke tijd gelden dat Federer dat een hele wedstrijd heeft laten zien.

Nadal-Djokovic is normaal gesproken gewoon in 3 sets gespeeld (hoewel ik anders hoop).
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_50190855
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef wimderon het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk niet, Moya kon gewoon niet beter, hij heeft ook niet bepaald de moeilijkste route gehad naar de kwartfinale. Seppi, Brzezicki, Serra en Opa Bjorkman
Lastig he spelers die jou niet bekoren in hun waarde laten!
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:06:37 #68
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_50190989
Ik vrees ook dat Nadal simpeltjes in 3 sets langs Djokovic gaat. Ik geloof ook in Erkels glazen bol. Eerste set doet ie nog keurig mee: 7-5, daarna 6-4 en 6-2 of zelfs 6-1.

Federer verslaat Davydenko in een vijfsetter. Davydenko wint de eerste set 7-5, verliest daarna 3-6 en 5-7 tegen een superieure Federer, wint echter de 4e met 7-6 nadat Federer weer wispelturig word en komt zelfs in de 5e een break voor. Maar gaat dan choken en Federer wint met 6-4

De finale zal wel door Nadal worden gewonnen. Het is nou eenmaal een Gouden Regel dat degene voor wie ik ben altijd verliest
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:19:07 #69
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50192825
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef wimderon het volgende:

[..]

.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:23:11 #70
30919 mitt
Michael Corleone
pi_50192940
Zolang we maar wat spannende wedstrijd te zien krijgen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:36:48 #71
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:37:30 #72
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50193334
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:44:25 #73
30919 mitt
Michael Corleone
pi_50193546
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:36 schreef pfaf het volgende:
Vandaag alleen de meisjes?
een belg, een big, een alien en een lekkerwijf ja
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:47:10 #74
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_50193650
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:44 schreef mitt het volgende:

[..]

een belg, een big, een alien en een lekkerwijf ja
Sharapova een big?
pi_50194266
Wel een leuke alien dan. Ik ben benieuwd vandaag.
That's all folks!
pi_50194455
Vanmiddag is voor mij om 2 uur iig de finale!

donderdag 7 juni 2007 @ 11:17:34 #77
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_50194563
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:13 schreef TomComCo het volgende:
Vanmiddag is voor mij om 2 uur iig de finale!
[afbeelding]
Waarom tennisen ze toch, ik kan zat andere, leukere manieren bedenken om een winnaar te bepalen.
pi_50194590
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:17 schreef pfaf het volgende:

[..]

Waarom tennisen ze toch, ik kan zat andere, leukere manieren bedenken om een winnaar te bepalen.
Haha dan wint Ivanovic bij mij
pi_50194607
Eng hoofd heeft die Sharapova toch ook .
pi_50195944
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:58 schreef leroytje het volgende:

[..]

Lastig he spelers die jou niet bekoren in hun waarde laten!
Ben benieuwd hoe je reageert als Nadal gepakt wordt. Of je dan oprecht verbaasd reageert, of toch iets hebt van: 'Ik wist het.'

De Spaanse topwielrenner van dit moment, Valverde, heeft ook in alle toonaarden ontkend en werd altijd buiten schot gehouden, maar langzaam maar zeker sluit het net zich toch rond hem. Het is wachten tot de hele beerput open gaat en er ook toppers uit andere sporten aangepakt gaan worden, ipv alleen wielrenners en een paar atleten die al op hun retour waren.
Het is een feit dat er topvoetballers en toptennissers uit Spanje bij betrokken zijn, dit heeft Fuentes nota bene zelf gezegd. Natuurlijk zegt dit nog niets over Nadal, maar de geruchten zijn in ieder geval sterk en daarnaast kom je bij de combinatie toptennisser en Spanjaard maar op een stuk of 5 namen. Bovendien is er de link van Nadal met Miguel Angel Nadal, die toevallig bij Barca speelde in de tijd dat Fuentes daar actief geweest zou zijn. Tot op dit moment durven getuigen geen namen van dergelijke toppers te noemen, omdat ze bedreigd worden en de politiek doet niks uit angst aan populariteit in te boeten, maar er komt een moment dat alles naar buiten komt.

Tot op dat moment blijft Nadal onschuldig, maar dat neemt niet weg dat ik persoonlijk mag denken dat hij niet zuiver is.
pi_50196638
Ik vind dat je toch wel wat voorzichtiger mag zijn om iemand van doping te beschuldigen op basis van een verre connectie en een uitspraak van Fuentes die zeer algemeen is.

En waag het niet om de link van die Spaanse lap tekst te posten met de meest belachelijke geruchten en aannames.
pi_50197141
LOL @ Djokovic

Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juni 2007 @ 12:45:37 #83
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50197349
We hebben nog een nederlandse die het goed doet. Esther Vergeer rekent af met haar tegenstandster 6-0 6-0
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_50197949
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:21 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik vind dat je toch wel wat voorzichtiger mag zijn om iemand van doping te beschuldigen op basis van een verre connectie en een uitspraak van Fuentes die zeer algemeen is.

En waag het niet om de link van die Spaanse lap tekst te posten met de meest belachelijke geruchten en aannames.
Ach, de Spaanse justitie ontkende doodleuk dat er tennissers en voetballers (en Valverde) bij betrokken zijn, terwijl Fuentes letterlijk heeft gezegd dat dat wel zo is. Ook UCI-baas McQuaid heeft de hele zooi onder ogen gehad en zegt 'dat er ook veel tennissers op de dopinglijst stonden.' Er zijn al namen van Spaanse topatleten naar buiten gekomen, maar daar hoor je niemand meer over. Terwijl Manzano, de wielrenner, die de betrokkenen nog liever dood hadden dan dat hij zijn mond open zou doen nadat hij in elkaar zakte tijdens de koers na verkeerd bloed gekregen te hebben, die wel zijn bek opengetrokken heeft, heeft diverse topvoetballers bij Fuentes heeft gezien, maar uit angst voor bedreigingen en legers juristen durft hij de grote namen niet te noemen.

Zolang niet de hele lijst naar buiten komt en de valsspelers niet stuk voor stuk keihard aangepakt worden, werken de Spanjaarden de speculatie zelf in de hand. Je kunt me niet vertellen dat je bij de combinatie van Spanjaard+toptennisser+doping niet aan Nadal denkt.

Maar goed, als je naïef wilt blijven, moet je dat doen. Natuurlijk had Canas alleen een verkeerd medicijn gebruikt, het was echt niet als maskeringsmiddel, waar HCT bekend om staat, bedoeld.
Puerta, is daar ooit mee aan de hand geweest? Die gebruikte toch clanbuterol voor zijn astma?
Chela testosteron? Hij dacht toch dat het vitaminepillen waren.
Coria nandrolon? Zal wel veel biefstuk gegeten hebben net als De Boer en Davids.
pi_50198402
Mij hoor je de Argentijnen niet verdedigen hoor, ik begrijp niet hoe je daar bij komt. Ik vroeg mezelf nota bene in WoS af of Canas nog een kuurtje zou nemen voor Roland Garros. Als ze ook daadwerkelijk gepakt zijn, is het wat mij betreft over en sluiten. Tot die tijd geef ik ze het voordeel van de twijfel.
Noem het naief, maar ik kijk graag ontspannen naar sport zonder constant in de stress te schieten of die sporter misschien wel eens op een lijst kan voorkomen.
pi_50198673
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef borisz het volgende:
We hebben nog een nederlandse die het goed doet. Esther Vergeer rekent af met haar tegenstandster 6-0 6-0
Volgens mij was dat gisteren. Vandaag heeft ze 2 games weggegeven. Dat ze het goed doet is volgens mij erg zacht uitgedrukt

Ze hadden gisteren een stuk over Esther op de RG site geplaatst
pi_50198839
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:17 schreef Piet_Veerman het volgende:
Mij hoor je de Argentijnen niet verdedigen hoor, ik begrijp niet hoe je daar bij komt. Ik vroeg mezelf nota bene in WoS af of Canas nog een kuurtje zou nemen voor Roland Garros. Als ze ook daadwerkelijk gepakt zijn, is het wat mij betreft over en sluiten. Tot die tijd geef ik ze het voordeel van de twijfel.
Noem het naief, maar ik kijk graag ontspannen naar sport zonder constant in de stress te schieten of die sporter misschien wel eens op een lijst kan voorkomen.
Tuurlijk, ik kijk ook zo naar de sport zelf. Ik zat vorig jaar met open mond naar Landis te kijken, tijdens de koers vroeg ik me echt niet af wat hij daarvoor genomen zou moeten hebben. Achteraf ga je je wel vragen stellen, hoe kan dit.

Natuurlijk krijgt Nadal het voordeel van de twijfel, maarals hij dan een gedopete Puerta bijna kansloos van de baan tikt met hetzelde speltype, maar dan 5 tandjes beter, stel ik me toch vragen achteraf.
pi_50198931
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:29 schreef wimderon het volgende:

Natuurlijk krijgt Nadal het voordeel van de twijfel, maarals hij dan een gedopete Puerta bijna kansloos van de baan tikt met hetzelde speltype, maar dan 5 tandjes beter, stel ik me toch vragen achteraf.
Er is dus nog hoop voor de sport, een gedopete sporter wint niet altijd van een schone.
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:50:19 #89
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_50199664
Ana Ivanovic straks tegen Sharapova
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:17:06 #90
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50200753
Kan die Sharapova dr muil nie houden ofzo

Mooi punt van Ivanovic
Love will tear us apart (Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')