Als Federer top speelt, heeft ook Nadal op gravel daar niks tegenin te brengen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:12 schreef erkel het volgende:
Op gravel is Nadal gewoon oppermachtig, alleen Federer kan in de buurt komen als Nadal een slechte dag heeft en Federer zelf goed is (Hamburg). Ik denk dat Djokovic er in 3 sets afgaat. Eerste set een tiebreak en daarna soepeltjes met één break de sets binnen halen.
Het is niet alleen speltechnisch en conditioneel dat Nadal zijn tegenstanders sloopt, maar ook mentaal. Hij blijft maar gaan en brengt elke bal terug alsof zijn leven ervan afhangt. Dat zal Djokovic ook gaan beseffen en zal na de 1e set het bijltje er al voorzichtig bij gaan neerleggen.
Alleen als Nadal fysiek en mentaal niet top is, dan hebben andere spelers een kans, zoals Federer in Hamburg.
* pling...zet zijn glazen bol uit
Tuurlijk niet, Moya kon gewoon niet beter, hij heeft ook niet bepaald de moeilijkste route gehad naar de kwartfinale. Seppi, Brzezicki, Serra en Opa Bjorkmanquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
@ PierreBetFair: het lijkt me toch echt niet dat Moya die wedstrijd aan Nadal cadeau deed hoor. Misschien heeft Moya niks in de SF's te zoeken maar als hij van Nadal kan winnen kan hij misschien ook verder komen. Vergeet niet dat hij RG al een keer heeft gewonnen en Federer, Donkey en Djoko niet.
Lastig he spelers die jou niet bekoren in hun waarde laten!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Federer top speelt, heeft ook Nadal op gravel daar niks tegenin te brengen.
Tegen een top-Federer is zelfs de beste dope niet goed genoeg![]()
[..]
Tuurlijk niet, Moya kon gewoon niet beter, hij heeft ook niet bepaald de moeilijkste route gehad naar de kwartfinale. Seppi, Brzezicki, Serra en Opa Bjorkman![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Federer top speelt, heeft ook Nadal op gravel daar niks tegenin te brengen.
Tegen een top-Federer is zelfs de beste dope niet goed genoeg![]()
een belg, een big, een alien en een lekkerwijf jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:36 schreef pfaf het volgende:
Vandaag alleen de meisjes?
Sharapova een big?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:44 schreef mitt het volgende:
[..]
een belg, een big, een alien en een lekkerwijf ja
Waarom tennisen ze toch, ik kan zat andere, leukere manieren bedenken om een winnaar te bepalen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:13 schreef TomComCo het volgende:
Vanmiddag is voor mij om 2 uur iig de finale!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha dan wint Ivanovic bij mijquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom tennisen ze toch, ik kan zat andere, leukere manieren bedenken om een winnaar te bepalen.
Ben benieuwd hoe je reageert als Nadal gepakt wordt. Of je dan oprecht verbaasd reageert, of toch iets hebt van: 'Ik wist het.'quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:58 schreef leroytje het volgende:
[..]
Lastig he spelers die jou niet bekoren in hun waarde laten!![]()
Ach, de Spaanse justitie ontkende doodleuk dat er tennissers en voetballers (en Valverde) bij betrokken zijn, terwijl Fuentes letterlijk heeft gezegd dat dat wel zo is. Ook UCI-baas McQuaid heeft de hele zooi onder ogen gehad en zegt 'dat er ook veel tennissers op de dopinglijst stonden.' Er zijn al namen van Spaanse topatleten naar buiten gekomen, maar daar hoor je niemand meer over. Terwijl Manzano, de wielrenner, die de betrokkenen nog liever dood hadden dan dat hij zijn mond open zou doen nadat hij in elkaar zakte tijdens de koers na verkeerd bloed gekregen te hebben, die wel zijn bek opengetrokken heeft, heeft diverse topvoetballers bij Fuentes heeft gezien, maar uit angst voor bedreigingen en legers juristen durft hij de grote namen niet te noemen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:21 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik vind dat je toch wel wat voorzichtiger mag zijn om iemand van doping te beschuldigen op basis van een verre connectie en een uitspraak van Fuentes die zeer algemeen is.
En waag het niet om de link van die Spaanse lap tekst te posten met de meest belachelijke geruchten en aannames.![]()
Volgens mij was dat gisteren. Vandaag heeft ze 2 games weggegeven. Dat ze het goed doet is volgens mij erg zacht uitgedruktquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef borisz het volgende:
We hebben nog een nederlandse die het goed doet. Esther Vergeer rekent af met haar tegenstandster 6-0 6-0
Tuurlijk, ik kijk ook zo naar de sport zelf. Ik zat vorig jaar met open mond naar Landis te kijken, tijdens de koers vroeg ik me echt niet af wat hij daarvoor genomen zou moeten hebben. Achteraf ga je je wel vragen stellen, hoe kan dit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:17 schreef Piet_Veerman het volgende:
Mij hoor je de Argentijnen niet verdedigen hoor, ik begrijp niet hoe je daar bij komt. Ik vroeg mezelf nota bene in WoS af of Canas nog een kuurtje zou nemen voor Roland Garros. Als ze ook daadwerkelijk gepakt zijn, is het wat mij betreft over en sluiten. Tot die tijd geef ik ze het voordeel van de twijfel.
Noem het naief, maar ik kijk graag ontspannen naar sport zonder constant in de stress te schieten of die sporter misschien wel eens op een lijst kan voorkomen.
Er is dus nog hoop voor de sport, een gedopete sporter wint niet altijd van een schone.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:29 schreef wimderon het volgende:
Natuurlijk krijgt Nadal het voordeel van de twijfel, maarals hij dan een gedopete Puerta bijna kansloos van de baan tikt met hetzelde speltype, maar dan 5 tandjes beter, stel ik me toch vragen achteraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |