Om maar ff lekker door te gaan:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Hennin speelt het leukste vrouwentennis, Sharapova de geilste. Basta.
Shara moet je gewoon goed aanpakken in bed. Even een flinke spankey en dan leert ze het wel af. Dat is nou het leuke van stoute meisjes, je leert het hun af met de hand.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Om maar ff lekker door te gaan:
Sharapova lekker
Ik heb dat nooit zo begrepen. Waarom is die Sharapova nou lekker
Doe mij maar Ivanovic of Kirilenko ofzo. Hebben iig niet die arrogante uitstraling van Shappie
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Shara moet je gewoon goed aanpakken in bed. Even een flinke spankey en dan leert ze het wel af. Dat is nou het leuke van stoute meisjes, je leert het hun af met de hand.
Ze bakte er weinig van ja vandaagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou als ze op haar tennisprestaties gespanked zou worden dan is ze morgen bont-en-blauw. Wat was die slecht vandaag zeg
(doet niets af aan de prestatie van Ivanovic natuurlijk. Die speelde ook goed)
Zou wel leuk zijn maar ik ben bang dat het er niet in zit...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze bakte er weinig van ja vandaag, neemt niet weg dat ze lekker blijft.
Trouwens heb zin in de wedstrijd tussen Djokovic-Nadal. Hopelijk maken Federer en Davidenko er een vijf setter van zodat ik de wedstrijd van Nadal nog kan zien. Ben namelijk 18.00 uur pas thuis![]()
Oh ja ik voorspel dat Djokovic voor een stunt gaat zorgen: 3-6 6-0 7-6 6-3![]()
![]()
![]()
Dat begrijp ik wel, maar dan vind ik het slimme, knappe en berekende spel van Henin dus ook niet het leukste om naar te kijken. Het zijn geen winners omdat je ballen speelt die onhoudbaar zijn, het zijn winners omdat de tegenstandster te beperkt is om ze terug te slaan. Tegenover Federer staan echte atleten. Kijk eens naar het lichaam van Nadal, naar het lichaam Monfils. Die ballen die zij niet halen zijn onhoudbaar, zelfs als je met zijn tweeen speelt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik vergeleek nergens de vrouwen met de mannen.
1.85quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:02 schreef EdPowers het volgende:
Hoelang is Ivanovic dan?
Ik vind haar perfect. Zeker vergeleken met zo'n slungelige langpootmug als Sjarapova.
13.00quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:45 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb vrouwentennis altijd leuker gevonden, veel meer emotie en verschillende individuele karakters. Veel leuker om naar te kijken, ondanks dat het tennisniveau wat minder is...
Hoe laat beginnen de wedstrijden vandaag?
Als Federer altijd saai tennis zou spelen dan zou ik het kunnen begrijpen. Maar als hij normaal speelt kan ik toch echt van zijn tennis genieten. Ik verveel me echt niet als ik z'n spel kan zien. Vrouwentennis is bijna amateuristisch vergeleken met zijn tennis (ok ik overdrijf een beetjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:40 schreef Norrage het volgende:
Doe mij ook maar Ivanovic, of Safarova
Maar dat gezeik over het vrouwentennis...Tegenwoordig vind ik het stiekem bijna leuker dan het herentennis. Bij de heren is het enkel en alleen Federer wat het tennis bepaalt en op gravel doet Nadal nog een beetje mee...Gelukkig is er momenteel met de opmars van de jonkies weer wat licht aan het eind van de tunnel. En hopelijk kan een Hewitt of zo ook nog de top terugvinden...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ivanovic moet winnen
Djokovic moet winnen
Iemand nog werkende streams? Deze doet het niet meer... en ik ben @ stagequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:33 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/NOS02.asp
Deze doet het wel
Precies, thuis dan verder kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:14 schreef Mindlight het volgende:
Hmm om de tennismiddag leuk te houden mag Davydenko wel beginnen met 1 of 2 sets te pakken.
Prima!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:18 schreef TheGeneral het volgende:
En de break.
Yep hier tzelfde, voor mij het mooiste.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:20 schreef superhero87 het volgende:
Doe mij maar finale Djokovic - Davidenko![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:26 schreef superhero87 het volgende:
Dit zijn nu lekkere rally's, lekker aanvallend. Niet al die slappe terugspeelballen wat Nadal toch vooral doet.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:26 schreef superhero87 het volgende:
Dit zijn nu lekkere rally's, lekker aanvallend. Niet al die slappe terugspeelballen wat Nadal toch vooral doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |